Hebben we ook een site waarmee we jouw bezigheden op het vliegveld kunnen checken?quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:45 schreef Qebbel het volgende:
Je kunt trouwens jouw vlucht terugzien op live aircraft tracker. Links kun je de datum en tijd instellen#durfkanslozebezighedentoetegeven#
![]()
quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:03 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Hebben we ook een site waarmee we jouw bezigheden op het vliegveld kunnen checken?
Ahh, wat suf zeg! Aan de andere kan; zulke goed oplettende buren kunnen ook wel fijn, in sommige situaties.quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:46 schreef Carmy het volgende:
Niet echt, maar mn vrouwtje stond gisteren toevallig al 2 uur eerder voor de deur, ik was aan het werk, ze had geen sleutel dus ging met dr ENORME weekendtas/hutkoffer gewoon lekker voor de deur zitten. Vonden mijn buren het nodig om de politie te bellen!![]()
Terwijl ze daar 'maar' 3 kwartier op mij aan het wachten was.
' Ja meisje wat doe je hier zo alleen met zon enorme tas, je zit hier al 3 kwartier'
Arm ding.
Hopelijk trekt het weer nog een beetje bij vandaag!
Ouch!quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:59 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik heb zojuist mijn oor verbrand door er met de stijltang in te knijpen.
Een stijltangquote:Op vrijdag 19 november 2010 09:59 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik heb zojuist mijn oor verbrand door er met de stijltang in te knijpen.
Die hokjesveroordeling door lesbo's altijdquote:Op vrijdag 19 november 2010 11:05 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Een stijltangJij bent vast geen echte pot
quote:
't Is wel viesquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:39 schreef Brittie het volgende:
Ik denk niet dat je er dood aan gaat schattebout.
Die poes is wel een goed idee though
HIJ"S CUTE HE!!??quote:
Ik ook allemaalquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:58 schreef Brittie het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Die wil ik![]()
Zucht. Nog een paar uurtjes... dan kan ik weer lekker knuffelen met lief ^^
Met lief geknuffeldquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:58 schreef Brittie het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Die wil ik![]()
Zucht. Nog een paar uurtjes... dan kan ik weer lekker knuffelen met lief ^^
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |