uitwijken voor een stuk metaal op de weg, en danin de vangrail knallen.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:26 schreef jpjedi het volgende:
Wtf heeft van Ginkel gedaan joh? Hebben ze hem nog rechtgetrokken daar om door te rijden?
Inderdaad bijna live, Lars gebruikt zijn contacten goed en krijgt van veel equipes sms'jes.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
uitwijken voor een stuk metaal op de weg, en danin de vangrail knallen.
Wat is t goed te volgen op twitter trouwens!
en dan 'Truckschade' op je voorkant hebben staanquote:Op zondag 2 januari 2011 18:04 schreef eNaSnI het volgende:
Damn, dat ziet er slecht uit!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
yup...quote:Op zondag 2 januari 2011 18:23 schreef jpjedi het volgende:
De voorophang is naar de gort als je kijkt op de takelfoto. Dat is niet te fixen en zeker niet mee te rijden.
Ze moeten idd eerst een special nog rijden en dan nog een verbindingsroute rijden om in het bivak te komen. Als de kooiconstructie, ophanging en andere primaire zaken nog wel werkend zijn om de vrachtwagen naar bivak te krijgen, is de schade in bivak wel weer te repareren. De voorophang kan idd kapot zijn, of het is alleen het wiel dat kapot is.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:16 schreef eNaSnI het volgende:
Bivak bereiken? Volgens mij moeten ze eerst nog een special rijden voordat ze bij het bivak zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |