abonnement Unibet Coolblue
pi_88649404
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 21:18 schreef MaLo het volgende:

[..]


Wat mega irritant :{w

Mijn bestelling gaat gelukkig sneller, hij was maandag voorgemeld bij het Kialapunt en is gisteren aangekomen op het Kiala distributiecentrum. Verwacht hem dus dinsdag op mijn Kialapunt, volgens mij worden daar alleen op dinsdag en donderdag pakjes afgeleverd :P
Ja ik begin te geloven dat er iets mis is, want ik zie dat anderen gewoon veel sneller hun pakjes krijgen :{
know'm sayin?
×
word? word.
pi_88649428
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 november 2010 21:17 schreef alors het volgende:

[..]

Ik wist dat je dat zou zeggen toen ik zag dat jij had gerageerd :D

Maar nee bedankt ik heb nu geen geld :') Eerst wachten op stufi :')
Ja nou dat probleem heb ik ook maar het duurt altijd ook superlang voordat je je geld terughebt. _O- Dus beetje kut.

Weet iemand of ze hem opnieuw opsturen ofzo alstie terug wordt gestuurd?

Ik ga wel mailen trouwens dit weekend als ik het niet vergeet. Want ik willummmm
  vrijdag 12 november 2010 @ 21:19:56 #103
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_88649458
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 21:16 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik vanmiddag ook mailtje gestuurd naar klantenservice. Kreeg ik dit:

Wij hebben het voor je nagekeken en zien dat het pakket op 8 november is voorgemeld. Het kan ongeveer 5 werkdagen duren voordat het pakket bij je thuis wordt afgeleverd, dit ook in verband met de komende feestdagen drukte bij de post. Vermoedelijk wordt het pakket dinsdag of woensdag bij je thuis afgeleverd.

Feestdagen! Het is toch nog niet eens 5 december of kerstmis? Is het nu dan al ZO druk? Zeg dan gewoon dat het komt door de staking bij TNT, of dat er gewoon foutje is geweest bij zowel mijn als andere pakketjes die al meer dan een week op voorgemeld staan! :p Lijkt mij vrij logischer!
Maar voorgemeld wil toch zeggen dat de TNT het pakje nog niet eens heeft :'). H&M kletst uit zijn nek :P
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_88649613
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 21:19 schreef MaLo het volgende:

[..]


Maar voorgemeld wil toch zeggen dat de TNT het pakje nog niet eens heeft :'). H&M kletst uit zijn nek :P
Volgens mij is dat ook bullshit ja... Ze liggen vast ergens te verstoffen in een donkere hoek van het magazijn of ze hebben een crimineel rondlopen die de boel zelf mee naar huis neemt.
know'm sayin?
×
word? word.
  vrijdag 12 november 2010 @ 21:23:12 #105
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_88649655
Jah, dat zeg ik. Zeg dan gewoon dat er foutje is geweest bij het versturen van mijn pakket ofsow! :p
Want feestdag drukte lijkt het mij nog zeker niet bij TNT! :p
pi_88649970
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 21:23 schreef Bienelientjee het volgende:
Jah, dat zeg ik. Zeg dan gewoon dat er foutje is geweest bij het versturen van mijn pakket ofsow! :p
Want feestdag drukte lijkt het mij nog zeker niet bij TNT! :p
Nee dat lijkt me ook niet en die staking gaat over de postservice en niet over de pakketservice.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_88681304
Ik vind trouwens dat ze echt duur worden hoor. Dat ene vest met bontkraagje 100% acryl en ze durven en 50 euro voor te vragen :') :{
Een tas van katoen en nepleer, 40 euro :')
Een poncho van acryl, 40 euro
En dan heb ik het nog niet over al die polyestermeuk waar ze de hoofdprijs voor vragen...
know'm sayin?
×
word? word.
pi_88681981


O+ lievig voor in de sneeuw O+
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zaterdag 13 november 2010 @ 21:49:28 #109
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_88682620
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 21:29 schreef pinquit het volgende:
[ afbeelding ]

O+ lievig voor in de sneeuw O+
Lief he O+. Zou zooo mooi staan bij mijn grijze laarzen O+.
Alleen mag ik even niet bestellen van mezelf :').
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_88682793
Vandaag fijn door de H&M gelopen, maar niks gevonden :N ... Fijn dat je daar niet wordt lastig gevallen door verkopers. Ik ging na de H&M naar een ander winkeltje in Breda, echt té irritant gewoon. Ze hebben daar soms best leuke dingen, daarom kom ik er nog terug. Maar anders... situatieschetsje:

* Flappe-du-Pomme kiest een broek en een jasje uit het rek. Loopt ermee naar de paskamer, die geen eigen spiegel heeft. Alles is aan, hup naar buiten, in de spiegel kijken.

Eén seconde later:

quote:
En, wa vinde d'r zelf van? Mooi issie he? Staat echt goed, sluit perfect aan! bla bla
Ik:

Nou, ik kom net de paskamer uitgelopen dus ik moet zelf nog even kijken.

quote:
Maar hij staat goed joh! Zal ik een topje voor je pakken? Súperrrrrrrleuk onder dat jasje!
Ik:

Nee hoor, dank je wel.

quote:
Of anders een leuk riempje?
Ik:

Nou, ik kijk zo wel even in de spiegel of ik het iets vind.

quote:
Zit ie wel lekker? Hij zit echt als gegoten. Precies zoals ie moet vallen!
ARGGGHHHH
* Flappe-du-Pommeduikt snel dat pashok weer in.

En nee, dat waren geen welgemeende complimenten. Dat zegt ze namelijk letterlijk altijd, tegen iedereen. Toen ik in het pashok stond was ze ook een andere klant al aan het brainwashen met dat het model precies zo moest zijn (klant vond hem te strak), dat de naad precies goed zat (klant vond hem raar zitten) enzo.

Okee, geen H&M-post maar om maar het contrast aan te geven :P *)
pi_88685448
Ik heb nog nooit gehad dat ze je 'helpen' bij H&M, eerder dat er te weinig personeel staat en ze het allemaal te druk hebben. Foutje ik zie nu dat ik je post verkeerd gelezen heb :).

Ik heb net weer besteld :'). Het loopt echt uit de hand! Maar goed, ik heb code 7848 gebruik voor 10 euro korting en 8909 voor 25% korting op het duurste artikel :).
pi_88685557
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 21:29 schreef pinquit het volgende:
[ afbeelding ]

O+ lievig voor in de sneeuw O+
Oh die is cute O+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_88685794
ik had(heb) voor de herfst deze jas;

zo'n fijn jackje, begint alleen wat fris te worden nu.

dus net (met de codes die karoltje noemde O-) thx! :+ ) deze besteld voor de kou;

is like, the same :') maar ik hoop dat ie íets langer valt en een stuk warmer is :)
ze noemen het een ski-jack op de site, dus hij zou sneeuw en vrieskou aan moeten kunnen :P
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_88686032
Een code voor tien euro korting, lees ik het goed? :o
Tap tap tap
pi_88686164
juh, en hij werkt nog ook :o
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_88686467
Ik wist wel dat ik jullie daar blij mee zou maken ;).
pi_88687622
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 21:29 schreef pinquit het volgende:
[ afbeelding ]

O+ lievig voor in de sneeuw O+
Oeh, die is leuk!

Ik heb gisteren mijn nalevering gekregen en er ontbreekt een vest. De rest past, dus er hoeft niets terug. Moet ik nu dan alleen dat briefje dat er een artikel ontbreekt retour sturen?
"The problem with common sense is that most people are morons."
  zondag 14 november 2010 @ 08:58:19 #118
56471 pinquit
oh my lama!
pi_88692381
Ik zou eerst eens proberen te mailen. :)
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_88692806
Wat is de code van die jas? Lijkt op wat ik heb, maar idd kouder :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 14 november 2010 @ 10:00:54 #120
56471 pinquit
oh my lama!
pi_88692830
welke? :)

de herfstjas- Grijs, 75-5777

de winterjas- Zwart, 98-8882
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_88692857
[ afbeelding ]

Den dieje!

Ik ben al aant zoeken op de site, maar iedere klik kost een minuut met de kloterouter die ik heb!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_88692865
Aah dank! Ik probeer nog steeds in te loggen :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 14 november 2010 @ 10:08:54 #123
56471 pinquit
oh my lama!
pi_88692909
hij staat bij sportswear trouwens :)
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_88692998
Goed. Het werkt gewoon niet!

Beste impulsaankooppreventietool ooooooooit dit!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_88694784
Ik bestel meestal niet zo heel veel.
Laatste keer een lamswolle trui, V-hals wit t-shirt en een blauw vest.

Ik gebruik een kortingscode dan heb je geen verzendkosten. Die actiecodes zijn overal op internet te vinden ;)
http://www.vensito.nl
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')