Welkom in het topic speciaal voor studentchauffeurs!Wat is het?Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de
hiker en de
privéchauffeur.
HikerAls hiker bij Easy Way transporteer je in opdracht van onze opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Onze opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland.
Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend.
Bron: www.easyway.nl PrivéchauffeurAls privé-chauffeur rijdt je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.
In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten.
Bron: www.easyway.nl Waarom studenten?Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd.
Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.
Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.
EasyWay b.v.Website:
www.easyway.nlLogin:
www.easyway.nl/loginAantal chauffeurs: rond de 1250
Salaris: (>23) ¤9,61
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantaal jaar rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden.
Minimale leeftijd: 18
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs
Overige chauffeursdiensten:SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
About2Break1 Hiker regio Rotterdam
Enpe Hiker regio Eindhoven
irritatie100 Hiker regio Rotterdam
Hojdhopper Hiker regio Utrecht
Keuzer Hiker regio Tilburg
MageTwan Hiker regio Den Bosch/Eindhoven
Maharbal Hiker regio Leeuwarden
Mallet Hiker regio Doetinchem
Obama Hiker regio Amsterdam
RTS91 Hiker regio Groningen
Sobajo Hiker regio Eindhoven
Zuunigerd Hiker regio Zwolle
Voorgaande topics:SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze OP is hier te vinden.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
Laatste 5 posts:
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 21:05 schreef Hojdhopper het volgende:[..]
Jep ik zet hem ook in een wiki. De link staat in de OP. Voor de volgende keer wellicht een idee om een afbeelding er in te zetten. Heb al wat geprobeerd maar leverde niet veel moois op. Iemand misschien goed met Photoshop ofzo?
quote:
quote:
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 21:12 schreef Jorian29 het volgende:[..]
Meldt zich. Wat wil je precies doen?

Vandaag in Breda ook een aantal EW'ers gezien. Ik sta nog steeds verbaasd hoe sommigen die kledingregels (flink) overtreden. Ik sta daar (vooral als ik naar ING moet, bij 'kleintjes' doe ik wel gewoon een nette spijkerbroek aan) braaf met mn pantalonnetje en nette schoentjes, zie ik nog steeds mensen met een knalpaarse jas, witgrijze sneakers en een replay spijkerbroekje voorbijkomen.

Niet dat het mij verder wat uitmaakt.
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 21:15 schreef Hojdhopper het volgende:[..]
Nou ja, je ziet in andere, hoe zeg je dat, 'reekstopics' dat ze in hun mooie op ook een mooi plaatje hebben staan. Dat zou wel mooi zijn voor dit topic.
Wat die kleding betreft. Ik moet eerlijk bekennen dat ik eerst ook in spijkerbroek heb gewerkt, overigens wel een nette en daarop een blouse met colbertje. Maar na de kledingcontrole bij ING werk ik nu steeds in pak. Ik weet dat dat nou ook weer niet hoeft, maar alleen een pantalon vind ik zo half zeg maar.

Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
Kijk, dit is al een heel mooi begin (h)
Over die plaatjes, dat moet makkelijk te doen zijn, ik ga es ff wat in elkaar draaien. Heb verder toch niks te doen vanavond dan Twente kijken.
Informatieve OP
Het spreekt me allemaal wel aan, moet ik zeggen. Hiken op chauffeuren maakt me op zich weinig uit. Welk bedrijf vinden jullie het beste?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.