abonnement Unibet Coolblue
pi_88238792
ga naar de huisarts
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_88239146
Voor je over bezeten huizen en geesten gaat nadenken zou ik toch eerst kijken of er geen menselijke oorzaak is, door bijvoorbeeld een webcam te laten draaien die reageert op beweging. Die dingen kosten niets meer tegenwoordig.
Misschien heeft een huisgenoot een sleutel van je appartement en heeft die in het begin dingen verplaatst en ben je daar zo mee bezig dat dat 's nachts doorwerkt en je in je slaap zelf dingen bent gaan doen waar je later weer van schrikt, zoals die verminkingen.
Kan ook dat je het allemaal zelf hebt gedaan maar het gewoon niet meer weet dus een bezoek aan de huisarts zou ik zeker doen. Die kan misschien ook bemiddelen om de relatie met je ouders weer goed te krijgen.
Some weasel took the cork out of my lunch...
  dinsdag 2 november 2010 @ 10:17:25 #28
7091 punchdrunk
The occasional acid flashback.
pi_88239338
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 22:03 schreef Parabolismic het volgende:
Reinig je huis met heel veel salie, alle hoeken en kieren :). Dit is meestal al een begin. Het werkt reinigend (van slechte invloeden) en bant oude/nare energieën uit. Als dat niet lukt kun je altijd nog een medium raadplegen of iemand die een uitdrijving kan doen (dit hoeft niet eens persé en priester/dominee whatever te zijn).

Sterkte :)

Tevens raad ik je aan wat anderen ook doen: ga er weg. Naar je ouders, naar betrouwbare vrienden etc. Even weg van alles en bijkomen.
Dit soort posts vatten nu precies samen waarom ik kwakzalverij zo vreselijk minacht. De arrogantie om met je zweverige gelul en totaal gebrek aan kennis iemand die in een diepe psychose zit doodleuk met een een bos tuinkruiden te laten wapperen, that about says it all wat mij betreft.

even een tip van iemand die ze WEL op een rijtje heeft: get help. en dan heb ik het niet over mediums, paragnosten en andere oplichters, maar ga naar je huisarts en laat je opnemen. nu.

disclaimer: als dit een verzinsel is, hoop ik dat je er veel plezier van hebt.
If you can lie on the floor without holding on, you're not really drunk
pi_88239635
ONZ

[ Bericht 100% gewijzigd door jogy op 02-11-2010 11:09:41 ]
  dinsdag 2 november 2010 @ 11:09:20 #30
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_88240501
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 10:17 schreef punchdrunk het volgende:
Dit soort posts vatten nu precies samen waarom ik kwakzalverij zo vreselijk minacht. De arrogantie om met je zweverige gelul en totaal gebrek aan kennis iemand die in een diepe psychose zit doodleuk met een een bos tuinkruiden te laten wapperen, that about says it all wat mij betreft.

even een tip van iemand die ze WEL op een rijtje heeft: get help. en dan heb ik het niet over mediums, paragnosten en andere oplichters, maar ga naar je huisarts en laat je opnemen. nu.

disclaimer: als dit een verzinsel is, hoop ik dat je er veel plezier van hebt.
Zelfs in het geval dat bijvoorbeeld salie en reinigingen enkel een placebo-effect teweeg brengt is het al een redelijk idee om dus je huis te reinigen. In ieder geval huis uit om bij te komen, het liefst bij anderen die een oogje in het zeil kunnen houden en indien nodig inderdaad professionele hulp. Persoonlijk zou ik een voorkeur hebben aan iemand die het probleem op kan lossen zonder medicatie, ookal speelt deze in op de emoties van degene die ergens bang voor is. Vroeger konden je ouders ook de monsters onder je bed vandaan jagen door het raam open te zetten en hard te blazen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 2 november 2010 @ 11:32:26 #31
8372 Bastard
Persona non grata
pi_88241165
En daarbij check ook eens het subforum onderdeel TRU, dat zegt wat over de mogelijke reacties die je hier kan lezen, dom om daar aanstoot aan te nemen, kom dan niet lezen.
En hetzelfde voor de TS, bij het aangeven van dergelijk probleem in een forum, geef je min of meer aan welke antwoorden je zoekt door zelf te bepalen in welk subforum je er post.
The truth was in here.
pi_88241554
Waarom zet je bij je naam 'in tegenwoordigheid van geest'. Dit maakt het niet geloofwaardiger!
Mocht het toch allemaal waar zijn, doe snel de deur van je appartement achter je dicht. Ga naar je ouders, vertel dit allemaal en zoek samen een oplossing
pi_88242515
Vooral een camera installeren lijkt mij een goed idee.
  dinsdag 2 november 2010 @ 12:19:56 #34
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_88242740
Plaats beveiligingscamera's en monteer de beelden tot een film.
Hiermee wordt je rijk en kun je een ander appartement kopen, en een slap vervolg op die film maken, en daar nog rijker mee worden.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_88243345
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 november 2010 12:13 schreef Cracka-ass het volgende:
Vooral een camera installeren lijkt mij een goed idee.
Dat lijkt me vooral goede entertainment voor ons, denk dat hij beter even naar de huisarts kan gaan. O, en uit dat huis.
Tap tap tap
pi_88243415
Shit man, als dit waar is :X Hoop dat TO nog terugkomt..
pi_88243665
Derek Oglivi begint toch ook weer bijna met nieuwe shows
  dinsdag 2 november 2010 @ 12:59:14 #38
7091 punchdrunk
The occasional acid flashback.
pi_88244025
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 november 2010 11:09 schreef jogy het volgende:

[..]



Zelfs in het geval dat bijvoorbeeld salie en reinigingen enkel een placebo-effect teweeg brengt is het al een redelijk idee om dus je huis te reinigen.
Dus dat is het idee: zware psychoses, die gepaart gaan met waanbeelden, absenties en automutilatie gaan we hetzelfde aanpakken als een beginnend verkoudheidje?

hoe durf je uberhaupt aan te komen kakken met het placebo effect als we het hebben over dit soort aandoeningen? Dat is net zoiets als iemand met aids vertellen dat hij maar een lekker kopje kippensoep moet pakken.


quote:
In ieder geval huis uit om bij te komen, het liefst bij anderen die een oogje in het zeil kunnen houden en indien nodig inderdaad professionele hulp.
het huis is het probleem niet. zij bevondt zich toevallig in het huis toen de psychoses begonnen. je kunt net zo goed de straat, de lantaarnpaal voor de deur of de postcode de schuld geven.

quote:
Persoonlijk zou ik een voorkeur hebben aan iemand die het probleem op kan lossen zonder medicatie, ookal speelt deze in op de emoties van degene die ergens bang voor is. Vroeger konden je ouders ook de monsters onder je bed vandaan jagen door het raam open te zetten en hard te blazen.
dat is nu net het hele probleem met kwakzalverij; er is al lang en breed aangetoond dat psychoses in de meeste gevallen terug zijn te leiden op een fysieke oorzaak ( een bipolaire stoornis, een schildklier afwijken of zelfs een virusinfectie bijvoorbeeld.) toch krioelt het van de stumpers die menen dat zij meer weten dan 4000 jaar medische wetenschap, en een of andere sneue therapie verzinnen. je kunt net zo goed iemands gebroken been proberen te genezen op die manier...

en iemand die panische blackouts krijgt waarin ze zichzelf aan repen snijd vergelijken met een kindje dat bang is voor een monster onder het bed, getuigd niet alleen van een totaal gebrek aan medische kennis, maar ook van een enorme plank voor je kop.
If you can lie on the floor without holding on, you're not really drunk
pi_88244138
Punchdrunk, je bent je er wel van bewust dat je je in TRU bevindt he.
pi_88244187
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 13:02 schreef Kroketvulling het volgende:
Punchdrunk, je bent je er wel van bewust dat je je in TRU bevindt he.
dat hoeft dan toch nog niet te betekenen dat een eventuele psychose of andere stoornis totaal van de kaart geveegd moet worden?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_88244335
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 13:03 schreef Mirjam het volgende:

[..]

dat hoeft dan toch nog niet te betekenen dat een eventuele psychose of andere stoornis totaal van de kaart geveegd moet worden?
Absoluut niet, maar je hoeft vervolgens ook niet je eigen bloeddruk in gevaar te brengen door te briezen over mensen die wel geloven dat dit door paranormale activiteiten komt en bv salie verbranden als 1 van de oplossingen aandragen. In TRU kan je dit nu eenmaal verwachten.
  dinsdag 2 november 2010 @ 14:05:01 #42
8372 Bastard
Persona non grata
pi_88246482
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 13:06 schreef Kroketvulling het volgende:

[..]

Absoluut niet, maar je hoeft vervolgens ook niet je eigen bloeddruk in gevaar te brengen door te briezen over mensen die wel geloven dat dit door paranormale activiteiten komt en bv salie verbranden als 1 van de oplossingen aandragen. In TRU kan je dit nu eenmaal verwachten.
The truth was in here.
  dinsdag 2 november 2010 @ 14:12:20 #43
7091 punchdrunk
The occasional acid flashback.
pi_88246750
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 13:02 schreef Kroketvulling het volgende:
Punchdrunk, je bent je er wel van bewust dat je je in TRU bevindt he.
absoluut. En wat mij betreft mag iedereen hier er lekker op los zweven en met bosjes salie naar elkaar wuiven zoveel en zovaak als hun hartje begeert. echter, Dat TS zich met een dergelijk probleem tot TRU wendt, geeft wat mij betreft alleen maar aan hoe hoog de nood is. als je dit soort dingen gaat doen, en er vervolgens boze geesten van gaat betichtten en je heil zoeken bij mediums, paragnosten en ander gespuis, is het echt 5 voor 12. In dit geval acht ik het belang van TS (die overduidelijk een levensbedreigend medisch probleem heeft en acute behoefte aan proffesionele hulp) zwaarder dan het gekrenkte ego van een paar charlatans en het persoonlijke risico op een ban. sue me.
If you can lie on the floor without holding on, you're not really drunk
pi_88246760
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 10:17 schreef punchdrunk het volgende:

[..]



Dit soort posts vatten nu precies samen waarom ik kwakzalverij zo vreselijk minacht. De arrogantie om met je zweverige gelul en totaal gebrek aan kennis iemand die in een diepe psychose zit doodleuk met een een bos tuinkruiden te laten wapperen, that about says it all wat mij betreft.

Jeetje.. wat een onschuldig advies met kruiden al niet kan veroorzaken :')... alles behalve zweverig, het komt nota bena uit de godschanse grond.

even een tip van iemand die ze WEL op een rijtje heeft: get help. en dan heb ik het niet over mediums, paragnosten en andere oplichters, maar ga naar je huisarts en laat je opnemen. nu.

disclaimer: als dit een verzinsel is, hoop ik dat je er veel plezier van hebt.
Ik geef ook aan dat hulp zoeken geen verkeerd idee is. Reinigen met Salie is zeker geen zweverig gelul, dat wordt al eeuwen gedaan en staat bekend om een reinigende werking, dus wat is daar mis mee om dat te doen?

Los van dat kan het hier twee kanten op: de psychose en het feit dat meneer spreekt over bezetenheid. Ik geloof niet in bezetenheid en niet in demonen, maar energie wel.
Dus get help en wat mij betreft kan een reiniging met kruiden geen kwaad :).

Also wat iets aards als kruiden al niet veroorzaakt. Het is alles behalve zweverig het komt snotverdomme uit de grond. ¬.¬ Dat denigrerende gezeik altijd.
Ik ben best wel een nerdin eigenlijk...
Your feet will bring you to where your heart is.
~ Amongst The Weird ~
If you do not sow in spring you will not reap in autumn
  dinsdag 2 november 2010 @ 14:14:40 #45
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_88246832
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 14:12 schreef punchdrunk het volgende:

[..]



absoluut. En wat mij betreft mag iedereen hier er lekker op los zweven en met bosjes salie naar elkaar wuiven zoveel en zovaak als hun hartje begeert. echter, Dat TS zich met een dergelijk probleem tot TRU wendt, geeft wat mij betreft alleen maar aan hoe hoog de nood is. als je dit soort dingen gaat doen, en er vervolgens boze geesten van gaat betichtten en je heil zoeken bij mediums, paragnosten en ander gespuis, is het echt 5 voor 12. In dit geval acht ik het belang van TS (die overduidelijk een levensbedreigend medisch probleem heeft en acute behoefte aan proffesionele hulp) zwaarder dan het gekrenkte ego van een paar charlatans en het persoonlijke risico op een ban. sue me.
En als je de rest van de posts bekijkt hè? Er ging er maar één over salie branden en daar ging je van door het lint, beetje overtrokken. De rest ging enkel over uit het huis gaan, naar de ouders en verder hulp zoeken. Dus ff dimmen. Nu weer ontopic.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_88246898
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 12:59 schreef punchdrunk het volgende:
dat is nu net het hele probleem met kwakzalverij; er is al lang en breed aangetoond dat psychoses in de meeste gevallen terug zijn te leiden op een fysieke oorzaak ( een bipolaire stoornis, een schildklier afwijken of zelfs een virusinfectie bijvoorbeeld.) toch krioelt het van de stumpers die menen dat zij meer weten dan 4000 jaar medische wetenschap, en een of andere sneue therapie verzinnen. je kunt net zo goed iemands gebroken been proberen te genezen op die manier...
Je bent je ervan bewust dat die 4000 jaar oude medische wetenschap is begonnen met simpele kruiden?
Ik ben best wel een nerdin eigenlijk...
Your feet will bring you to where your heart is.
~ Amongst The Weird ~
If you do not sow in spring you will not reap in autumn
pi_88246974
Ik zou om te beginnen eens bij een psych langs gaan, er is waarschijnlijk maar één iemand die deze dingen doet, en dat ben jijzelf. Wellicht in een vlaag van verstandsverbijstering of een 'andere persoonlijkheid' van jezelf.

Je verstoppen achter 'bezetenheid' en 'geesten' en andere lariekoek gaat je genezing niet helpen.
  dinsdag 2 november 2010 @ 14:18:45 #48
7091 punchdrunk
The occasional acid flashback.
pi_88247000
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 13:06 schreef Kroketvulling het volgende:

[..]

Absoluut niet, maar je hoeft vervolgens ook niet je eigen bloeddruk in gevaar te brengen door te briezen over mensen die wel geloven dat dit door paranormale activiteiten komt en bv salie verbranden als 1 van de oplossingen aandragen. In TRU kan je dit nu eenmaal verwachten.
maak je over mijn bloeddruk maar geen zorgen. ik denk dat het risico dat TS straks gevonden word in een plas bloed omringt door een assortiment kipkruiden en een verwijskaartje voor een auralezer groter is.

anyway, point made. anders wordt het toch alleen maar een hoop geruzie en daar is TS ook niet mee geholpen. pleidooi aan de moderators: zet dit topic naar LIF of R&P. tis misschien niet netjes, maar nood breekt wet lijkt me.

EDIT: post van mod gelezen. i'll zip it. :X
If you can lie on the floor without holding on, you're not really drunk
pi_88247045
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 14:18 schreef punchdrunk het volgende:

[..]



maak je over mijn bloeddruk maar geen zorgen. ik denk dat het risico dat TS straks gevonden word in een plas bloed omringt door een assortiment kipkruiden en een verwijskaartje voor een auralezer groter is.

anyway, point made. anders wordt het toch alleen maar een hoop geruzie en daar is TS ook niet mee geholpen. pleidooi aan de moderators: zet dit topic naar LIF of R&P. tis misschien niet netjes, maar nood breekt wet lijkt me.
Dude... :').. echt.
Jij bent degene die hier ruzie zoekt door mijn advies als gelul en kwakzalverij af te doen en daarover door te blijven hameren. Bovendien beticht je mij ervan: ze niet op een rijtje te hebben.
Gelul :W
Ik ben best wel een nerdin eigenlijk...
Your feet will bring you to where your heart is.
~ Amongst The Weird ~
If you do not sow in spring you will not reap in autumn
pi_88247255
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 november 2010 11:09 schreef jogy het volgende:
Vroeger konden je ouders ook de monsters onder je bed vandaan jagen door het raam open te zetten en hard te blazen.
Das ook echt vergelijkbaar inderdaad met een volwassene die automutileert, zijn/haar sociale leven heeft verneukt en duizenden euro's schuld heeft :')

Ben het deels een met de persoon die je quote... Ga ook gewoon naar een huisarts/pysch en doe ook de 'kwakzalverij' als jij je er fijn bij voelt, maar ga het niet gebruiken om je achter te verschuilen en NIET met een huisarts of iemand anders over te praten...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')