abonnement Unibet Coolblue
pi_88487584
-oeps dubbel, nieuwe lay-out he jongens :@ -
pi_88488903
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 20:29 schreef Desunoto het volgende:
-oeps dubbel, nieuwe lay-out he jongens :@ -
ik vind em kut, ik klik 100 keer op de nieuw topic knop voor ik is een keer op dat verdomde cijfertje klik van de volgende pagina :'(
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  maandag 8 november 2010 @ 21:18:40 #253
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_88490293
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 19:39 schreef AQuila360 het volgende:

[..]



Is die tof ja?
Is die tof vraagt ie :')

Fucking bazengame man _O_. Leuke film ook, maar de game is veel beter dan de film.
Ik heb em al, maar als ik hem niet had had ik hem voor 400 punten ZEKER gekocht _O_.

Zijn er hier trouwens nog slimme mensen die geen Black Ops ( :') ) gaan halen?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Redactie Games maandag 8 november 2010 @ 21:20:50 #254
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_88490431
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 21:18 schreef MMaRsu het volgende:

[..]



Is die tof vraagt ie :')

Fucking bazengame man _O_. Leuke film ook, maar de game is veel beter dan de film.
Ik heb em al, maar als ik hem niet had had ik hem voor 400 punten ZEKER gekocht _O_.

Zijn er hier trouwens nog slimme mensen die geen Black Ops ( :') ) gaan halen?
Mmarsu, waarom zoveel faal in 1 post?

Een beat em up leuker vinden dan de film? Really? Appels en peren. Dat mensen hem moeten kopen ben ik het wel mee eens.

Mensen die black ops kopen zijn dom? Why, omdat het kalledoetie is en dat is voor kinderen jadajadjada...sad.
.....Kennedy
  maandag 8 november 2010 @ 21:21:10 #255
8369 speknek
Another day another slay
pi_88490457
Natuurlijk niet. Ik heb vorig jaar al Call of Duty gekocht, dus dat hoef ik de komende zes jaar niet meer.

Sinds de update start mijn xbox nu in het dashboard, ookal staat ie op start disc in de instellingen. Ik weet dat ze er trots op zijn, maar dit is toch wat overdreven, grr.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_88491070
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 21:21 schreef speknek het volgende:

Sinds de update start mijn xbox nu in het dashboard, ookal staat ie op start disc in de instellingen. Ik weet dat ze er trots op zijn, maar dit is toch wat overdreven, grr.
Hier ook, alle settings al geprobeerd maar blijft in het dashboard opstarten. Erg irritant!
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_88491528
quote:
Op maandag 8 november 2010 21:21 schreef speknek het volgende:
Natuurlijk niet. Ik heb vorig jaar al Call of Duty gekocht, dus dat hoef ik de komende zes jaar niet meer.

Sinds de update start mijn xbox nu in het dashboard, ookal staat ie op start disc in de instellingen. Ik weet dat ze er trots op zijn, maar dit is toch wat overdreven, grr.
Hmm dan hoef je vaak geen games te kopen :).


Btw leuk stuk :

http://www.cultofmac.com/(...)ame-controller/67951
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  maandag 8 november 2010 @ 21:48:40 #258
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_88492309
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 21:20 schreef Wessiej het volgende:

[..]


Mmarsu, waarom zoveel faal in 1 post?

Een beat em up leuker vinden dan de film? Really? Appels en peren. Dat mensen hem moeten kopen ben ik het wel mee eens.

Mensen die black ops kopen zijn dom? Why, omdat het kalledoetie is en dat is voor kinderen jadajadjada...sad.
Waarom vind ik de game leuker dan de film? TJa, kan dat ineens niet meer ofzo? Je kan toch ook de game van King Kong beter vinden dan de film?

Nouja ik zeg alleen dat het niet echt slim is om Black Ops gelijk te kopen. Sowieso zitten er NU al glitchers in ( care package glitchers ) & meer. Daarnaast is de single player 5 uur lang en speelt de game precies hetzelfde als MW2. Ja er zitten nieuwe wapens in, en nieuwe maps, maar that's it.

Bijna geen grafische updates ( kan ook bijna niet meer op die engine ), nagenoeg dezelfde gameplay als MW2 en nu al glitchers.

En het is idd wel zo dat de meeste spelers die COD kopen kids zijn, en mateloos irritant zijn op Live. Ben blij dat ik Reach heb, niet daar geen irritante lui inzitten maar de meeste springen nu wel over naar Black Ops.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Redactie Games maandag 8 november 2010 @ 21:51:10 #259
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_88492493
King Kong kan nog wel, maar een fucking 2d beat em up, tis dat het hetzelfde thema heeft en verhaal, maar de rest heeft geen verband.

En ja ik haal Black Ops, heerlijke online popcorn shooter, halo reach was ik wel snel klaar mee.
.....Kennedy
pi_88492950
Black Ops lijkt gewoon weer dezelfde fouten te maken als de voorganger. Te weinig maps, die ook nog steeds te klein zijn, en te veel killstreak awards. Het verpest het hele spel als er constant helikopters rondvliegen en bommen worden gegooid. Beetje jammer is dat wel. Beetje heel erg jammer.
  maandag 8 november 2010 @ 21:58:00 #261
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_88492956
Spawns in MP schijnen ook kut te zijn :D
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_88493186
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 21:48 schreef MMaRsu het volgende:

Daarnaast is de single player 5 uur lang
No way. :{ Dan kán niet. Dat is helemaal niets.
  Redactie Games maandag 8 november 2010 @ 22:02:45 #263
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_88493231
quote:
11s.gif Op maandag 8 november 2010 22:02 schreef Desunoto het volgende:

[..]


No way. :{ Dan kán niet. Dat is helemaal niets.
Je hoort het van iemand die het spel niet speelt en haat, tja.
Het zou op zich kunnen hoor, geen idee :)
.....Kennedy
  maandag 8 november 2010 @ 22:04:13 #264
8369 speknek
Another day another slay
pi_88493312
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 21:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hmm dan hoef je vaak geen games te kopen :).
Ik heb een uitzondering gemaakt voor Super Mario Galaxy 2 en Fallout New Vegas, omdat de originele versies daarvan zoveel nieuws brachten. Maar voor de rest weet ik m'n tijd aardig te vullen zonder de cynische koeienmelkers die de gamesindustrie verneuken te spekken.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_88493451
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 21:48 schreef MMaRsu het volgende:

Bijna geen grafische updates ( kan ook bijna niet meer op die engine ), nagenoeg dezelfde gameplay als MW2 en nu al glitchers.
En toen een aantal hier Dead Rising 2 om EXACT dezelfde punten bekritiseerde ging meneer uit zijn plaat en moest men ''optyfen''. Hoe hypocriet en vooral ironisch. _O-
pi_88493517
quote:
11s.gif Op maandag 8 november 2010 22:02 schreef Desunoto het volgende:

[..]


No way. :{ Dan kán niet. Dat is helemaal niets.
Ik weet niet hoeveel shooters jij deze generatie hebt gespeeld, maar dit is inmiddels de standaard geworden.
  Redactie Games maandag 8 november 2010 @ 22:08:19 #267
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_88493530
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 22:06 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]



En toen een aantal hier Dead Rising 2 om EXACT dezelfde punten bekritiseerde ging meneer uit zijn plaat en moest men ''optyfen''. Hoe hypocriet. _O-
Cyb snapt het, voor een keer O+

Cyb _O_

Cyb normaliter :r

Cyb O+
.....Kennedy
  maandag 8 november 2010 @ 22:15:30 #268
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_88493939
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 22:06 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]



En toen een aantal hier Dead Rising 2 om EXACT dezelfde punten bekritiseerde ging meneer uit zijn plaat en moest men ''optyfen''. Hoe hypocriet en vooral ironisch. _O-
Ja en tussen Dead Rising 1 en Dead Rising 2 zat hoeveel jaar? En hoeveel jaar zit er tussen CoD sequels?

Dead Rising 2 had ook niet veel verandering nodig, en de fans wilde dit ook niet. Nou zeg ik niet dat CoD veel moet veranderen, maar eerlijk gezegd jaar naar jaar bijna dezelfde game uitbrengen is ronduit triest. Ik ben erg blij met Dead Rising 2 dat ze een sequel hebben uitgebracht. Dat is een game waar ik lang op heb moeten wachten.

Zoals ik zei, elk jaar komt er wel weer een nieuwe CoD uit die marginaal verbeterd is tov de game van het jaar daarvoor.

quote:
Ik heb een uitzondering gemaakt voor Super Mario Galaxy 2 en Fallout New Vegas, omdat de originele versies daarvan zoveel nieuws brachten. Maar voor de rest weet ik m'n tijd aardig te vullen zonder de cynische koeienmelkers die de gamesindustrie verneuken te spekken.
EN dat dus. Dead Rising 2 is een type game die echt one of a kind is, met uitzondering van het eerste deel die ik 3/4 x heb uitgespeeld en daarom daar dus wel genoeg van had.

Hopelijk snap je dit cyb :') en zoniet :')
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  maandag 8 november 2010 @ 22:16:32 #269
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_88494006
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 22:02 schreef Wessiej het volgende:

[..]


Je hoort het van iemand die het spel niet speelt en haat, tja.
Het zou op zich kunnen hoor, geen idee :)
Nee je hoort het van iemand die al van meerdere mensen dit heeft gehoord/gelezen? En waren de vorige COD games ook niet 5/6 uur in SP? Denk et wel.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Redactie Games maandag 8 november 2010 @ 22:16:40 #270
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_88494013
Er waren genoeg verbeteringen voor DR2 nodig, en die heb ik allemaal niet gezien. Daarom was ik ook heel snel klaar met die game. Zat genoeg jaar tussen en gewoon niets gefixed, alle oude fouten uit 1 zaten er nog. Dat noem ik pas luiheid.
.....Kennedy
  Redactie Games maandag 8 november 2010 @ 22:17:12 #271
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_88494049
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 22:16 schreef MMaRsu het volgende:

[..]



Nee je hoort het van iemand die al van meerdere mensen dit heeft gehoord/gelezen? En waren de vorige COD games ook niet 5/6 uur in SP? Denk et wel.
Kan best hoor, zeg ook niet dat het niet zo is. Ik deed over de vorige iets van 10 uur, zat volgens mij elk bloemetje te kijken of iets :')
.....Kennedy
  maandag 8 november 2010 @ 22:18:42 #272
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_88494140
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 22:16 schreef Wessiej het volgende:
Er waren genoeg verbeteringen voor DR2 nodig, en die heb ik allemaal niet gezien. Daarom was ik ook heel snel klaar met die game. Zat genoeg jaar tussen en gewoon niets gefixed, alle oude fouten uit 1 zaten er nog. Dat noem ik pas luiheid.
Zoals wat? Bijna alle punten die voor veel ergenis zorgden bij DR1 zijn verbeterd bij DR2. Denk bijvoorbeeld aan saves en aan survivor AI. Daarnaast moest Blue Castle Games zo'n beetje helemaal opnieuw beginnen met de engine en dergelijke aangezien Capcom MT Framework niet leverd aan buitenstaande bedrijven.

quote:
11s.gif Op maandag 8 november 2010 22:02 schreef Desunoto het volgende:

[..]


No way. :{ Dan kán niet. Dat is helemaal niets.
Dit kan dus wel, het kan nog erger, TFUII is ook maar 4/5 uur lang en heeft maar 4 levels :'). En die game heeft ook nog eens geen MP. Gelukkig heb ik die game niet voor 60 euro gekocht maar ff geleend van een maat.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Redactie Games maandag 8 november 2010 @ 22:21:10 #273
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_88494290
Laadtijden tussen elk stukje waar je heen gaat, elke keer weer die kutbuis in en uit (voor safe spot) + de laadtijden die er bij komen. Grafisch niets opgepoetst, geen pratende AI. Game vond ik gewoon niet veel aan, absoluut niet van deze tijd.
.....Kennedy
  maandag 8 november 2010 @ 22:23:47 #274
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_88494458
Pratende AI was ook niet de bedoeling en is zeker geen geldige klacht imo. Dat is net zoals bij Zelda dat je zegt geen pratende AI. BOEIEND.

Die laadtijden zijn idd wel fucking ergelijk ja, en grafisch niets opgepoetst dat klopt idd, maar zoals ik zei Blue Castle Games mocht niet eens de engine van DR1 gebruiken en heeft daarom hun eigen engine ervoor moeten ontwikkelen.

Tuurlijk zijn er verbeter puntjes, maar de grootste punten in DR1 zijn aangepakt. De game is absoluut van deze tijd, maar qua gamedesign pakken ze het gewoon zo anders aan dan je gewend bent.

Het zijn natuurlijk meningen maar als je van DR2 de reviews gaat checken zeggen ze dit allemaal. En tevens de fans van de serie weten dit ook dat de game gewoon geweldig is zoniet beter dan DR1.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_88494620
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 22:15 schreef MMaRsu het volgende:

[..]



Ja en tussen Dead Rising 1 en Dead Rising 2 zat hoeveel jaar? En hoeveel jaar zit er tussen CoD sequels?

Dead Rising 2 had ook niet veel verandering nodig, en de fans wilde dit ook niet. Nou zeg ik niet dat CoD veel moet veranderen, maar eerlijk gezegd jaar naar jaar bijna dezelfde game uitbrengen is ronduit triest. Ik ben erg blij met Dead Rising 2 dat ze een sequel hebben uitgebracht. Dat is een game waar ik lang op heb moeten wachten.

Zoals ik zei, elk jaar komt er wel weer een nieuwe CoD uit die marginaal verbeterd is tov de game van het jaar daarvoor.

[..]

EN dat dus. Dead Rising 2 is een type game die echt one of a kind is, met uitzondering van het eerste deel die ik 3/4 x heb uitgespeeld en daarom daar dus wel genoeg van had.

Hopelijk snap je dit cyb :') en zoniet :')
Ja praat maar recht wat krom is. :') Onder het mom van: liefde maakt blind. Ondertussen kun je janken naar innovatie voor CoD, maar dat kun je wachten tot je een ons weegt. In dit geval is het zoals de massa het wil zien en koopt men het ook. Dat een bepaalde groep het als ''herkauwen'' ziet kan ik natuurlijk iets bij plaatsen, voor mij blijft het echter prima vermaak.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')