abonnement Unibet Coolblue
pi_88075713
Welkom bij het grote Fok! Datingsite Ervaringen topic!

Heb je altijd al eens willen proberen om via internet de liefde van je leven te vinden?
Of heb je de liefde al gevonden via een datingsite?
Of sta je al tijdenlang ingeschreven, maar wil het maar niet lukken?
Dan is dit het topic voor al je vragen, tips, (succes)verhalen en anderssoortige ervaringen!

De datingsites:

Relatieplanet (RP)
Paiq / next·lover
Be2
Knuz
Badoo
Parship
Lexa
E-Matching
Friendscout24
Yellowdate
OKcupid
FOK! Fotoboek
En tot slot wordt er in dit topic ook flink gedate

De Ervaringsdeskundigen
X39.jpg fok02.jpg eend.JPG real americanico.GIF skipperdepip.jpg karas_ava.jpg specialk_60x60.jpg strangelove.jpg DB03.gif noiconn.png 098193.jpg t-seven.gif fok.jpg avatar.jpg tophat2.gif 1.jpg Lamon.jpg icon.jpg mafkees2.jpg neelix-small.jpg perfectday.jpg avatar_AR60x60_2.gif avatar.gif 8.gif PAdv.jpg reya2.JPG logomain2.gif knipoog.jpg 28vb034.png 1qqqq.jpg Untitled-1.jpg stanger_img.jpg 60_xtremists.jpg

Voorgaande delen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laatst bijgewerkt op dinsdag 26 oktober door douche-eendje
Deze OP kan je hier vinden.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 19:06:23 #2
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_88075749
minder dan 25km....nee, das dan lastig om ver weg af te spreken :)
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_88075784
We moeten toch wat originelere dingen gaan bedenken voor de eerste date, want je kunt ze nu ook vergoed krijgen:

http://www.nu.nl/opmerkel(...)alt-eerste-date.html

:')
  donderdag 28 oktober 2010 @ 19:08:00 #4
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_88075807
* 3rdRock meldt zich aan bij VGZ
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_88075936
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 19:07 schreef Neelix het volgende:
We moeten toch wat originelere dingen gaan bedenken voor de eerste date, want je kunt ze nu ook vergoed krijgen:

http://www.nu.nl/opmerkel(...)alt-eerste-date.html

:')
quote:
VGZ betaalt eerste date op Lexa.nl

Wil je kennismaken met dit nieuwe pakket? Lees dan snel meer informatie. En nu we toch aan het kennismaken zijn, krijg je van VGZ zeven dagen gratis toegang tot de datingsite Lexa.nl. Dat betekent dat je berichten kunt sturen en ontvangen, chatten en alle profielen en foto’s van singles kunt bekijken. Daarnaast verloot VGZ onder de deelnemers aan deze actie honderd keer een compleet avondje uit. Dat is nog eens kennismaken.

Meld je gratis aan op Lexa.nl

http://www.vgz.nl/verzeke(...)n/fit-en-vrij-pakket
Van de website van VGZ :P
pi_88076017
Ik vraag me dus wel af of enkel je eerste date betaald wordt of al je eerste dates? :P
  donderdag 28 oktober 2010 @ 19:15:57 #7
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_88076062
quote:
10s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 19:14 schreef Lamon. het volgende:
Ik vraag me dus wel af of enkel je eerste date betaald wordt of al je eerste dates? :P
lamon ziet al een jaar lang gratis daten voor zich!

en ik hossel net voor oud&nieuw een afgrijselijk mormel om iig nog iets aan mijn zorgverzekering te hebben :')
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
  donderdag 28 oktober 2010 @ 19:24:27 #8
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_88076352
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 18:43 schreef Lamon. het volgende:

[..]



Wel interesse, maar erg voorzichtig, net op haarzelf gaan wonen, surinaamse familie, en nog niet zo met internetdaten bezig. :)
Wel eerlijk. :)
:o das een goeie, genoteerd kan ik ook wel es gebruiken ^O^

en volgens mij krijgen dus 100 mensen 1 date betaald.
verder verwachten ze dat de mensen die internetdating nodig hebben wel binnen 7 dagen dates geregeld krijgen :')
1 grote lexa promotiecampagne dus...
pi_88076710
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 19:24 schreef Duimelot het volgende:
en volgens mij krijgen dus 100 mensen 1 date betaald.
verder verwachten ze dat de mensen die internetdating nodig hebben wel binnen 7 dagen dates geregeld krijgen :')
1 grote lexa promotiecampagne dus...
Oh, dan is het niet boeiend... :{
pi_88076768
Heuj again!!
  donderdag 28 oktober 2010 @ 20:20:37 #11
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_88078553
VGZ kent haar klanten! >:)

Van Menzis heb ik ooit een kapotte lavalamp gekregen, dus dan is deze actie nog net iets beter.
451 °F
pi_88079986
Om weer even een update te geven (geen idee meer of ik dat al had gedaan): volgende week zaterdag een date...

Heb al zo ongeveer een half jaar contact met deze gast, nog van RP. Hij is Duits, dus alle conversatie gaat in het Engels en vanaf moment 1 hadden we al een soort connectie, het klikte heel erg in emailtjes en we hebben ook een aantal keer gebeld. Een paar maanden terug hadden we ook al afgesproken, maar toen zei hij op het laatste moment af, was ik pissig en hebben we 2 maanden niet met elkaar gesproken (geen contact meer gezocht, stukje schaamte en we hadden allebei ook andere dingen lopen, zo bleek later). Uiteindelijk toch weer in contact gekomen een paar weken terug, op precies het goede moment, en nu hebben we iedere dag contact via msn/facebook en dus eindelijk voor zaterdag afgesproken.

Heel eerlijk: als deze gast het niet is, weet ik het niet meer. Hij is een beetje jong, 25, maar het klikt zo ontzettend goed sofar. Hij is helemaal mijn type qua humor, interesses, uiterlijk (obv behoorlijk wat foto's) en we chatten werkelijk uren achter elkaar. Het is iemand bij wie ik volgens mij helemaal mezelf kan zijn. Ik weet dat ik niet zo'n high hopes moet hebben, maar stiekem kan ik het niet echt laten :@
Sarcasme. Herken het.
pi_88080627
Klinkt goed, hoop voor je dat de date nu wel doorgaat..
pi_88081443
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 20:53 schreef Spirit82 het volgende:
Om weer even een update te geven (geen idee meer of ik dat al had gedaan): volgende week zaterdag een date...

Heb al zo ongeveer een half jaar contact met deze gast, nog van RP. Hij is Duits, dus alle conversatie gaat in het Engels en vanaf moment 1 hadden we al een soort connectie, het klikte heel erg in emailtjes en we hebben ook een aantal keer gebeld. Een paar maanden terug hadden we ook al afgesproken, maar toen zei hij op het laatste moment af, was ik pissig en hebben we 2 maanden niet met elkaar gesproken (geen contact meer gezocht, stukje schaamte en we hadden allebei ook andere dingen lopen, zo bleek later). Uiteindelijk toch weer in contact gekomen een paar weken terug, op precies het goede moment, en nu hebben we iedere dag contact via msn/facebook en dus eindelijk voor zaterdag afgesproken.

Heel eerlijk: als deze gast het niet is, weet ik het niet meer. Hij is een beetje jong, 25, maar het klikt zo ontzettend goed sofar. Hij is helemaal mijn type qua humor, interesses, uiterlijk (obv behoorlijk wat foto's) en we chatten werkelijk uren achter elkaar. Het is iemand bij wie ik volgens mij helemaal mezelf kan zijn. Ik weet dat ik niet zo'n high hopes moet hebben, maar stiekem kan ik het niet echt laten :@
Wat leuk! Hopelijk klikt het in het echt ook zo goed ^O^

Ik heb nu 2 erg leuke contacten lopen. De muzikant en een Amerikaan die wel ietsjes ouder is. Maar hij is wel erg aantrekkelijk en zijn berichtjes zijn geweldig. Weet niet of het de leeftijd is, maar hij weet wel alle goede dingen te zeggen, zit af en toe te giechelen als een schoolmeisje vanwege zijn mailtjes :') :@
pi_88081731
Gek is dat toch...je zit midden in het date gedoe, en ineens is er 1 knop van je laptop stuk, en boeien dates je ineens geen zak meer. :o
Ik heb echt ernstige problemen met me focussen op 1 doel. :o
pi_88081907
Rare vent. :D
pi_88081921
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 19:34 schreef Ruudt het volgende:
Heuj again!!
:W
pi_88081996
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 21:29 schreef brunette82 het volgende:

[..]



:W
Hello you, nog gedate?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_88082056
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 21:30 schreef Ruudt het volgende:

[..]



Hello you, nog gedate?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:N
pi_88082233
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 21:31 schreef brunette82 het volgende:

[..]



:N
Dit weekend dan maar de kroeg in?
Real life RP'en noemen de die-hards van dit topic dat toch?
pi_88082583
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 21:34 schreef Ruudt het volgende:

[..]



Dit weekend dan maar de kroeg in?
Real life RP'en noemen de die-hards van dit topic dat toch?
misschien doe ik dat ook wel, breng de avond toch bij een vriendin door..
en zondag een housewarmingparty

en jij? date-plannen of life rp"en, zoals je al noemde?
  donderdag 28 oktober 2010 @ 21:45:00 #22
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_88082858
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 20:53 schreef Spirit82 het volgende:
Om weer even een update te geven (geen idee meer of ik dat al had gedaan): volgende week zaterdag een date...

Heb al zo ongeveer een half jaar contact met deze gast, nog van RP. Hij is Duits, dus alle conversatie gaat in het Engels en vanaf moment 1 hadden we al een soort connectie, het klikte heel erg in emailtjes en we hebben ook een aantal keer gebeld. Een paar maanden terug hadden we ook al afgesproken, maar toen zei hij op het laatste moment af, was ik pissig en hebben we 2 maanden niet met elkaar gesproken (geen contact meer gezocht, stukje schaamte en we hadden allebei ook andere dingen lopen, zo bleek later). Uiteindelijk toch weer in contact gekomen een paar weken terug, op precies het goede moment, en nu hebben we iedere dag contact via msn/facebook en dus eindelijk voor zaterdag afgesproken.

Heel eerlijk: als deze gast het niet is, weet ik het niet meer. Hij is een beetje jong, 25, maar het klikt zo ontzettend goed sofar. Hij is helemaal mijn type qua humor, interesses, uiterlijk (obv behoorlijk wat foto's) en we chatten werkelijk uren achter elkaar. Het is iemand bij wie ik volgens mij helemaal mezelf kan zijn. Ik weet dat ik niet zo'n high hopes moet hebben, maar stiekem kan ik het niet echt laten :@
leuk zeg :) hoop voor je dat het irl ook zo klikt :)
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_88082882
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 21:29 schreef Ruudt het volgende:
Rare vent. :D
Het is maar goed dat ik knap en lief ben in het echt ja, want als ze me op mijn FOK!historie zouden beoordelen... :D

[ Bericht 7% gewijzigd door Lamon. op 28-10-2010 22:02:16 ]
pi_88083230
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 21:40 schreef brunette82 het volgende:

[..]



misschien doe ik dat ook wel, breng de avond toch bij een vriendin door..
en zondag een housewarmingparty

en jij? date-plannen of life rp"en, zoals je al noemde?
Heb een aardig vol weekend, morgen met een vriend van me een pokertoernooitje, zaterdag werken van 9-15, daarna eerst ff biertje doen in Eindhoven de gekste, 's avonds PSV - Twente en daarna heb ik eventueel nog ruimte over voor stratumseind maar ik denk dat ik dan al bezopen ben. :')
pi_88083272
quote:
10s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 21:45 schreef Lamon. het volgende:

[..]



Het is maar goed dat ik knap en lief ben in het echt ja, want als ze me op mijn FOK!historie zouden beoordelen...:D
Volgens mij geef jij jezelf kusjes in de spiegel.

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')