quote:Nu zullen ze toch iets nieuws moeten verzinnen. Dubbeltjesplatte draminterviews zijn sinds vandaag toch wel helemaal failliet.Op zondag 24 oktober 2010 23:37 schreef Stofje het volgende:
Hoeft niet Paul, wie kijkt in godsnaam in het Powned topic? Ik in ieder geval nooit, maar dit soort fragmenten horen toch wel extra onder de aandacht te komen. Toch bedankt voor je hulp hoor.
quote:Nou ja, ik vond die vorige van Rutger bij het Wilders-proces dan wel weer mooi:Op zondag 24 oktober 2010 23:39 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Nu zullen ze toch iets nieuws moeten verzinnen. Dubbeltjesplatte draminterviews zijn sinds vandaag toch wel helemaal failliet.
quote:Rene Danen is die interviewer? Hoezo kon hij ermee omgaan dan?Op maandag 25 oktober 2010 00:04 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Kvind rene danen wel een toffe kerel. De enige die er wel mee om kan gaan.
Hij Pownde zelfs die rutger. Rutger is wel een hompje triestheid.
quote:Rene Danen is die kerel uit dat tweede filmpje, frontman van Nederland Bekent Kleur.Op maandag 25 oktober 2010 00:06 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Rene Danen is die interviewer? Hoezo kon hij ermee omgaan dan?
quote:Ik heb het stukje nu even bekeken. Nee inderdaad, dit is gefundenes fressen voor GS. Ik gun GS alle miskleun en rampspoed van de wereld heurOp maandag 25 oktober 2010 00:06 schreef Stofje het volgende:
Rene Danen kon er wel mee omgaan? Gast, dat stukje tv is bijna ernstiger dan Ella Vogelaar...
[..]
Rene Danen is die kerel uit dat tweede filmpje, frontman van Nederland Bekent Kleur.
quote:Zeg, hebben we het hier over dezelfde Rene Danen?Op maandag 25 oktober 2010 00:04 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Kvind rene danen wel een toffe kerel. De enige die er wel mee om kan gaan.
Hij Pownde zelfs die rutger. Rutger is wel een hompje triestheid.
quote:Ja prima joh, maar hoe gaan we dat controleren dan? Heb jij zijn nummer
quote:Kijk het terug op powned.tv, daar zie je het met betere kwaliteit, uitzending van afgelopen vrijdagOp maandag 25 oktober 2010 00:19 schreef daftme het volgende:
[..]
Ja prima joh, maar hoe gaan we dat controleren dan? Heb jij zijn nummer?
quote:OngepastOp maandag 25 oktober 2010 00:23 schreef Lo-Fi het volgende:
Ted Van Leeuwen heeft nooit iets betekend in de voetballerij en van deze niet-grappige, ongepaste vertoning zal Vitesse ook weer niet beter worden.
quote:Dit filmpje staat anders wel #1 op dumpert, dat verbaasde me dan weer welOp maandag 25 oktober 2010 00:00 schreef Sander het volgende:
Hoe briljant ook dat Geenstijl nu eens niet los gaat over Powned. Ze staan altijd vooraan als een minister een Vogelaartje doet op Powned, maar nu zijn ze stil
quote:Wel in het licht van de chaos bij Vitesse en het feit dat hij het totaal niet gevat of boeiend weet te acteren. Gewoon een lachwekkend sneue vertoning van een betekenisloze man in de voetballerij.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 00:20 schreef Paul het volgende:
[..]
Kijk het terug op powned.tv, daar zie je het met betere kwaliteit, uitzending van afgelopen vrijdag
quote:NIET SPOTTEN MET VOETBAL.
quote:Toch spreekt het zowat iedereen aan.Op maandag 25 oktober 2010 00:26 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Wel in het licht van de chaos bij Vitesse en het feit dat hij het totaal niet gevat of boeiend weet te acteren. Gewoon een lachwekkend sneue vertoning van een betekenisloze man in de voetballerij.
quote:'De voetballerij'.Op maandag 25 oktober 2010 00:26 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Wel in het licht van de chaos bij Vitesse en het feit dat hij het totaal niet gevat of boeiend weet te acteren. Gewoon een lachwekkend sneue vertoning van een betekenisloze man in de voetballerij.
quote:Hij staat daar niet voor een niet-grappige, ingestudeerde act, maar als werknemer van Vitesse, waar o.a. hij er een teringzooi van heeft gemaakt.Op maandag 25 oktober 2010 00:29 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Toch spreekt het zowat iedereen aan.
quote:Hij gaat er gewoon niet op in en dat is het beste wat je kan doen als je met powned in aanraking komt.Op maandag 25 oktober 2010 00:18 schreef Brawler het volgende:
[..]
Zeg, hebben we het hier over dezelfde Rene Danen?
quote:Het kan aan mij liggen, maar ik herken me niet in 'hij kan er goed mee omgaan' of je bewering dat hij Rutger juist pownedOp maandag 25 oktober 2010 00:39 schreef drunk_on_shadows het volgende:
[..]
Hij gaat er gewoon niet op in en dat is het beste wat je kan doen als je met powned in aanraking komt.
Rutger heeft niet eens argumenten maar begint alleen te zeggen, je ontwijkt de vraag blabla net zo lang tot het heel lelijk wordt. Zeggen van: doe niet zo raar...en daarop doorgaan zonder dat daar een reden voor is...Dat is geen intervieuwen.
quote:whut?Op maandag 25 oktober 2010 00:41 schreef Brawler het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen, maar ik herken me niet in 'hij kan er goed mee omgaan' of je bewering dat hij Rutger juist pownedDat staat los van het feit van de aanpak van Rutger.
De enige die gepowned wordt en zichzelf enorm laat kennen is Danen
quote:Ik snap best wat je bedoeld, maar ben het niet met je eens. De situatie bij Vitesse is momenteel voor de buitenstaander best lachwekkend. Zo'n TD heeft echt niks te winnen als hij Powned serieus neemt, hij heeft dan alleen maar te verliezen. Dat hij serieuzer zal zijn voor de camera's voor het Journaal, Studio Sport en andere serieuze (sport)media is natuurlijk wel belangrijk, maar dit doet ie gewoon voortreffelijk. Mijn respect heeft ie en Vitesse krijgt -om in Powned termen te blijven- een dikke +1.Op maandag 25 oktober 2010 00:35 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Hij staat daar niet voor een niet-grappige, ingestudeerde act, maar als werknemer van Vitesse, waar o.a. hij er een teringzooi van heeft gemaakt.
Dat 'veel' mensen het kunnen waarderen dat hij Powned op deze manier van repliek meent te moeten dienen, zegt me eigenlijk niet zoveel.
Als je het dan toch zo wilt doen, doe het dan tenminste niet op zo'n slaapverwekkende en voorspelbare manier.
Bovendien is het 1 en al selectieve verontwaardiging, want toen mensen met dezelfde motieven naar Arnhem kwamen en hij z'n straatje schoon dacht te kunnen vegen, was hij niet weg te slaan voor de camera's.
quote:haha, voor de verandering is een presentator van Powned nu geirriteerd! Wat een slechte beurt maakte hij zeg, '' maar ik snap het niet, ik stel u een normale vraag '', die kneus wil maar niet de antwoorden accepteren van Ted Leeuwen.Op maandag 25 oktober 2010 09:13 schreef FireFox1 het volgende:
Boontje komt om z'n loontje![]()
Dit was Rutger trouwens niet overkomen. Die heeft zuigen tot kunst verheven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |