quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 25 oktober 2010 00:19 schreef daftme het volgende:
[..]
Ja prima joh, maar hoe gaan we dat controleren dan? Heb jij zijn nummer?
quote:Op maandag 25 oktober 2010 00:20 schreef Paul het volgende:
[..]
Kijk het terug op powned.tv, daar zie je het met betere kwaliteit, uitzending van afgelopen vrijdag
quote:
quote:1e+∞Op maandag 25 oktober 2010 00:44 schreef Stokstaart het volgende:
Als je denkt da Paul geen krat krijt typ 1 !
quote:grapje natuurlijkOp maandag 25 oktober 2010 00:45 schreef RacerDKB het volgende:
Ik wil je wel een kratje bier geven hoor Paul.
Voorwaarde is wel dat je alle 24 biertjes op een lege maag opdrinkt in 60 minuten.
quote:Ik denk dat je je bier krijgt. Als het een vent is zorgt ie dat jij een kratje krijgt. En dan geen Hertog Jan natuurlijk.Op maandag 25 oktober 2010 00:49 schreef Paul het volgende:
Ben benieuwd hoe dit afloopt jongens, wat jullie?
quote:Beter Grolsch inderdaad.Op maandag 25 oktober 2010 00:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik denk dat je je bier krijgt. Als het een vent is zorgt ie dat jij een kratje krijgt. En dan geen Hertog Jan natuurlijk.
quote:PalmOp maandag 25 oktober 2010 00:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik denk dat je je bier krijgt. Als het een vent is zorgt ie dat jij een kratje krijgt. En dan geen Hertog Jan natuurlijk.
quote:Je krijgt je bier, of daftme krijgt de FOK!knokploeg op z'n dak.Op maandag 25 oktober 2010 00:49 schreef Paul het volgende:
Ben benieuwd hoe dit afloopt jongens, wat jullie?
quote:Wat is dat nou, de FOK!knokploeg?Op maandag 25 oktober 2010 00:51 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Je krijgt je bier, of daftme krijgt de FOK!knokploeg op z'n dak.
quote:Thx voor je steunOp maandag 25 oktober 2010 00:51 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Je krijgt je bier, of daftme krijgt de FOK!knokploeg op z'n dak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |