abonnement Unibet Coolblue
  zondag 14 november 2010 @ 11:32:23 #151
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_88694158
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 11:29 schreef Rewimo het volgende:
Wandelen langs de Niers zit er even niet in :N

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
je kan er wel heen lopen, en dan zwemmen :P
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 14 november 2010 @ 11:40:31 #152
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_88694341
Zwemmen kun je niet alleen in de Niers nu:

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 14 november 2010 @ 22:13:17 #153
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_88718413
Ik ga misschien over een jaartje ofzo in Duitsland wonen..... :9
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 15 november 2010 @ 07:28:07 #154
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_88727530
En waar wil je dan gaan wonen? :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 15 november 2010 @ 08:54:00 #155
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_88728231
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 07:28 schreef Rewimo het volgende:
En waar wil je dan gaan wonen? :)
M'n ouders willen er heen. ;) Ze willen ergens in de buurt van de grens gaan wonen, Kleve ofzo. :9
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 15 november 2010 @ 09:10:26 #156
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_88728479
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 08:54 schreef tomaat52 het volgende:

[..]

M'n ouders willen er heen. ;) Ze willen ergens in de buurt van de grens gaan wonen, Kleve ofzo. :9
Je vraagt je af en toe af of er in deze streek nog wel Duitsers over blijven.. :)
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 15 november 2010 @ 14:06:30 #157
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_88737066
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 08:54 schreef tomaat52 het volgende:
M'n ouders willen er heen. ;) Ze willen ergens in de buurt van de grens gaan wonen, Kleve ofzo. :9
Niet verkeerd ^O^ Bevalt ons ook prima :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 15 november 2010 @ 17:21:10 #158
63722 z80
I fink you freaky
pi_88744316
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 09:10 schreef qltel het volgende:

[..]



Je vraagt je af en toe af of er in deze streek nog wel Duitsers over blijven.. :)
het is dat een kredietcrisis de plannen van de gemeente Kleve in de war heeft gegooid.
Het was namelijk de bedoeling dat er naast het spoykanal een complete Nederlandse wijk zou komen.
inkl water doorgangen, bruggetjes en huizen met grote ramen. :|W
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 15 november 2010 @ 17:41:09 #159
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_88745082
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 17:21 schreef z80 het volgende:

[..]


het is dat een kredietcrisis de plannen van de gemeente Kleve in de war heeft gegooid.
Het was namelijk de bedoeling dat er naast het spoykanal een complete Nederlandse wijk zou komen.
inkl water doorgangen, bruggetjes en huizen met grote ramen. :|W
En dan zou het Kranenburg 2 moeten gaan heten? :P
pi_88755773
Vanochtend in Goch een heuse parkeerboete van 5 euro opgelopen.
Ik stond aan de Frauenstrasse vlakbij de winkelstraat geparkeerd in een parkeervak. Ik had m'n blauwe parkeerschijf gezet.
Hier stond ik ongeveer

iemand een idee?
  maandag 15 november 2010 @ 21:24:30 #161
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_88756016
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 21:20 schreef aegir_de_viking het volgende:
Vanochtend in Goch een heuse parkeerboete van 5 euro opgelopen.
Ik stond aan de Frauenstrasse vlakbij de winkelstraat geparkeerd in een parkeervak. Ik had m'n blauwe parkeerschijf gezet.
Hier stond ik ongeveer

iemand een idee?
FRAUENSTRASSE! Je bent een man, dus in overtreding. :D
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 15 november 2010 @ 22:16:57 #162
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_88759475
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 21:20 schreef aegir_de_viking het volgende:
Vanochtend in Goch een heuse parkeerboete van 5 euro opgelopen.
Ik stond aan de Frauenstrasse vlakbij de winkelstraat geparkeerd in een parkeervak. Ik had m'n blauwe parkeerschijf gezet.
Hier stond ik ongeveer

iemand een idee?
Als het goed is heb je dus een rood kaartje gekregen? Wat staat daar op?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 15 november 2010 @ 22:21:38 #163
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_88759748
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 22:16 schreef Rewimo het volgende:

[..]



Als het goed is heb je dus een rood kaartje gekregen? Wat staat daar op?
Volgens mij moest je dan naar het gemeentehuis. :D Niks bijzonders hoor.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
  Milf dinsdag 16 november 2010 @ 09:35:26 #164
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_88769343
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 21:20 schreef aegir_de_viking het volgende:
Vanochtend in Goch een heuse parkeerboete van 5 euro opgelopen.
Ik stond aan de Frauenstrasse vlakbij de winkelstraat geparkeerd in een parkeervak. Ik had m'n blauwe parkeerschijf gezet.
Hier stond ik ongeveer

iemand een idee?
Ik heb ook vorige jaar een boete gehad van 5 euro. Geen idee waarom. Ik heb hem maar betaald. :o
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 16 november 2010 @ 09:56:04 #165
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_88769797
Ik had er ook eentje vorig jaar, omdat ik vergeten was mijn parkeerschijf neer te leggen. 5 euro betaald op het gemeentehuis. Kreeg later zelfs ook nog een acceptgiro maar toen had ik dus al betaald :D

Maar op de kaart staat inderdaad niet waarom, zag ik. Alleen maar je kenteken, de datum en op de achterkant het bedrag.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_88834213
Ik heb dus ook geen idee waarvoor de boete is.... Misschien stond ik te lang? ik heb er vanaf 8:30 uur tot 10:00 uur gestaan met een blauwe parkeerkaart.
Op het rode briefje staat alleen de tijd, kenteken en dat je in overtreding bent. En wanneer je hiermee akkoord gaat mag je 5 euro bij de gemeente langs brengen.
Ik hoop dat ze ook een bankrekeningnummer hebben bij de gem. Goch want ik ga geen vrij nemen om 5 euro langs te brengen.
Acceptgiro heb ik nog niet in de bus gehad, dus deze wacht ik even af.

De tarieven zijn wel een stuk schappelijker dan in NL waar ik vorig jaar nog het 10 voudige aan mn broek had.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 17 november 2010 @ 20:24:56 #167
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_88835159
Duurde wel een paar weken hoor, die acceptgiro. En volgens mij mag je daar inderdaad maar 2 uur staan met parkeerschijf. Dus dat zal het probleem wel zijn ;)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_88858046
Wow, de mensen die bij de Nederlandse consulaat in München werken zijn onvriendelijk, zeg!

Ik belde ze vanochtend op omdat ik een afspraak had gemaakt aanstaande maandag om een nieuw paspoort aan te vragen, want ik wilde graag weten hoe lang het duurt voordat ik de paspoort in de post bezorgd krijg, en hoe lang de afspraak in de consulaat zelf duurt, in verband met treinkaartjes boeken á 45 Euro heen en 45 Euro terug...

Het ging ongeveer zo:

Tring tring!
"Consulaat-Generaal te München u spreekt met mevrouw X."
- "Goede morgen u spreekt met Sam, ik heb voor aanstaande Maandag een afspraak gemaakt om een nieuw paspoort aan te vragen en-"
"Ik verbind u door."

Tring tring!
"Consulaat-Generaal te München u spreekt met meneer Y."
- "Goede morgen u spreekt met Sam, ik heb voor aanstaande Maandag een afspraak gemaakt om een nieuw paspoort aan te vragen en ik heb nog een aantal korte vragen."
"Je zegt maandag, welke maandag is dat, je moet duidelijk zijn, bedoel je de 22e?"
- "Eh... ja."
"Wat wilt u weten?"
- "Ik wil graag weten hoelang ik daar ben voor de afspraak."
"Hoe bedoelt u hoe lang u daar bent?
- "Nou, hoe lang de afspraak zelf duurt."
"Nou, hebt u de bevestigingsmail gekregen toen u de afspraak maakte?"
- "Ja..."
"Dan moet u die wel LEZEN want daar staat het duidelijk in."
- "Ehm, ok, maar ik heb nog een vraag."
"En?"
- "En hoe lang duurt het na de aanvraag voordat ik mijn paspoort heb?"
"Hoe bedoelt u voordat u hem HEBT?
- "Nou, nadat u hem opstuurt?"
"Waarom denk je dat we die opsturen?"
- "Daar ging ik van uit..." (Misschien omdat er in de bevestigingsmail staat dat ik portokosten mee moet nemen??!?!?!?!?)
"Nee, nou moet je goed luisteren, als je wilt dat we die per aangetekende post naar je opsturen dan is dat je eigen risico, en als er iets fout is is het je eigen verantwoordelijkheid om dat weer in orde te krijgen nadat je hem hebt."
- "En wat is het alternatief?"
"Komen ophalen, wat ook wettelijk moet, maar we begrijpen dat dat soms lastig is."
-"En hoe lang duurt het opsturen?"
Ongeveer 10 tot 14 dagen."
- "Okay, prima."
"Nog vragen?"
- "Nee, dank u."
"Goed, dat was het." (Hangt op.)

Ik was helemaal verbouwereerd dat ik aangesproken werd alsof ik ze stoorde tijdens een lunch met de Koningin ofzo, en ik keek dan maar in mijn bevestigingsmail om te zien hoe lang die afspraak dan zou duren... blijkt dat het er helemaal niet in staat!

Dus ik boos weer opbellen:

Tring tring!
"Consulaat-Generaal te München u spreekt met mevrouw X."
- "Goede morgen u spreekt met Sam, ik heb een vraag over het aanvragen van een nieuw paspoort."
"En?"
- "Ehm, nou toen ik de vorige keer opbelde en het woord paspoort noemde verbond u me meteen door." (Dus ik dacht ik bespaar ons beiden de moeite van het vol uitspreken van een vraag deze keer.)
"En? Wat is je vraag?"
- "Ik wil graag weten hoe lang ik in het consulaat ben voor die afspraak omdat ik dan mijn trein kan boe-"
Heb je je bevestigingsmail gelezen?
- "Ja en daar staat het NIET in."
"Het duurt ongeveer een half uur tot 3 kwartier."
- "Okay, dank u hartelijk."
En?
- "Euh..."
Nog vragen?
- "Nee, alles is duidelijk, hartelijk bedankt."
Klik.

Wat is er mis met deze mensen? Danken zijn hun bestaan niet aan het feit dat mensen zoals ik de wereld in trekken en ons vestigen in het buitenland? Waarom zijn ze zo onvriendelijk? Wat heb ik ze misdaan? :(
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 18 november 2010 @ 12:51:05 #169
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_88858478
Je hebt ze gebeld }:|

Ambtenaren weet je wel. Nederlandse ambtenaren. Helaas geen Duitse. Duitse ambtenaren nemen alle tijd voor je.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_88858557
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 12:51 schreef Rewimo het volgende:
Je hebt ze gebeld }:|

Ambtenaren weet je wel. Nederlandse ambtenaren. Helaas geen Duitse. Duitse ambtenaren nemen alle tijd voor je.
Ja ik was eerder in het gemeentehuis voor een uittreksel en die dame was super aardig... Wereld van verschil.
pi_88859880
Ik heb nog gesolliciteerd bij het consulaat in München maar werd afgewezen :') Ben veuls te vriendelijk. Overigens waren ze hier bij de gemeente ook niet bepaald vriendelijk of behulpzaam.
pi_88860871
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 13:29 schreef Gala6183 het volgende:
Ik heb nog gesolliciteerd bij het consulaat in München maar werd afgewezen :') Ben veuls te vriendelijk. Overigens waren ze hier bij de gemeente ook niet bepaald vriendelijk of behulpzaam.
Was je maar aangenomen, dan had ik nu tenminste een goede bui :)
pi_88887288
Mijn ervaringen met het consultaat waren juist het tegen over gestelde... Toen ik belde dat ik daar DE ging en daar wat info over wilde hoorde hij me helemaal uit over waarom, en mee denken en algemene interesse tonen.

Toen ik vermelde dat ik in Hamburg ging wonen hebben we daar zelfs nog vijf minuten over gehad. Volgens mij had hij weinig te doen daar zo.
  zaterdag 20 november 2010 @ 20:04:10 #174
104219 Maeksy
an·ti·held (de ~ (m.))
pi_88953323
Nog een FOK!er die in Duitsland woont!

Een dik jaar geleden ben ik in Neuss komen wonen omdat m'n vriendin daar werkt.
Ik werk nu over de grens in NL, maar ga proberen voet aan de grond te krijgen in Duitsland.
Wellicht dat we in de toekomst verder 't land in trekken.
Zo nodig hoeft ik namelijk niet terug naar Nederland.
[i]Jah, 't gaat goed; ik slaap goed.
Ik sta paraat wanneer je m'n naam roept.
Ik doe m'n dans, zoek de balans.
Ik doe m'n dans, zoek de balans.[/i]
pi_88953812
Iemand ervaring met het Duitse rechtsysteem en dan in het bijzonder "Strafanzeige wegen Beleidigung"

De feiten:

Mijn vriendin heeft ruzie met haar buurvrouw over geluidsoverlast van de buurvrouw richting mijn vriendin. Terug in haar woning was mijn vriendin niet al te blij en zei/gilde "Schlampe". Niet al te lange tijd daarna kwam de politie met veel tam-tam binnen de woning om haar de bovengenoemde Strafanzeige te overhandigen.

Nu is mijn Duits niet zo goed dat ik de Duitste Juridische termen en websites goed kan doorlezen. Iemand enig idee hoe dit verder zal lopen.

Wat ik wel heb gelezen is je voor deze Strafanzeige een gevangenisstraf van een jaar kan krijgen..Maar dat lijkt mij een beetje overtrokken voor de 'onwijs zware' belediging

[ Bericht 5% gewijzigd door Hiya op 20-11-2010 20:24:54 ]
pi_88998717
Scheld dan toch ook gewoon in het Nederlands :-)

Maar zulke dingen blijken toch nog wel lastig te zijn, ik bedoel dus je eigen rechtspositie niet kennen. Mede daarom heb ik een rechtsbijstandverzekering.
pi_88998779
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 23:39 schreef siemi het volgende:
Scheld dan toch ook gewoon in het Nederlands :-)

Maar zulke dingen blijken toch nog wel lastig te zijn, ik bedoel dus je eigen rechtspositie niet kennen. Mede daarom heb ik een rechtsbijstandverzekering.
Tja, ik heb dan ook niet gescholden maar mijn vriendin die 100% Duitse is ;)
  zondag 21 november 2010 @ 23:58:19 #178
104219 Maeksy
an·ti·held (de ~ (m.))
pi_88999324
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 23:39 schreef siemi het volgende:
Maar zulke dingen blijken toch nog wel lastig te zijn, ik bedoel dus je eigen rechtspositie niet kennen. Mede daarom heb ik een rechtsbijstandverzekering.
Na dit voorbeld van Hiya moet ik hier toch ook maar eens over na gaan denken...

Vraag me af hoeveel kans dit allemaal heeft, zijn er getuigen Hiya?
[i]Jah, 't gaat goed; ik slaap goed.
Ik sta paraat wanneer je m'n naam roept.
Ik doe m'n dans, zoek de balans.
Ik doe m'n dans, zoek de balans.[/i]
pi_89001581
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 23:58 schreef Maeksy het volgende:

[..]



Na dit voorbeld van Hiya moet ik hier toch ook maar eens over na gaan denken...

Vraag me af hoeveel kans dit allemaal heeft, zijn er getuigen Hiya?
Tja getuigen. Die zullen er vast wel zijn. Ik was op dat moment niet daar. Maar het opmerkelijke is dat zij het in haar eigen huis gezegd heeft. Tevens is het niet in het bijzonder tegen de buurvrouw gezegd.

Zij zei dus niet: Meine Nachbarin ist eine Schlampe of iets dergelijks. Het enige dat zij gezegd heeft is: Schlampe! Dit zei zij wel nadat zij een aanvaring met de buurvrouw heeft gehad.

Zij heeft dus redelijkerwijs wel kunnen vermoeden dat het tegen haar gericht was, maar daar kan ze niet zeker van zijn.

Tijdens het opzoeken van Strafanzeiges wegen Beleidigung lees je natuurlijk ook alleen maar de horrorverhalen...

Waarschijnlijk loopt het wel met een sisser af en waarschijnlijk is het de buurvrouw alleen maar om te doen als afschrikking, denk ik.
pi_89007689
Gut ik zie ze daar in Nederland al voor uitrukken! Ik weet niet of iemand vorige week de aflevering van Tros Opgelicht heeft gezien. Daar ging het over de wantoestanden van huurders die niet betalen etc. Je ziet op camera dat de huurder de eigenaresse van het pand met een schroevendraaier op haar hoofd slaat en dat is volgens de daarna aanwezige politie niet bedreigend genoeg om hem mee te nemen "want het was de achterkant van de schroevendraaier". <@@>
Mooie edelsteenkralen, zoetwaterparels, zilver en swarovski bij Kralenkwarts * Armande.net
pi_89020529
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 12:04 schreef elvhenk het volgende:
Gut ik zie ze daar in Nederland al voor uitrukken! Ik weet niet of iemand vorige week de aflevering van Tros Opgelicht heeft gezien. Daar ging het over de wantoestanden van huurders die niet betalen etc. Je ziet op camera dat de huurder de eigenaresse van het pand met een schroevendraaier op haar hoofd slaat en dat is volgens de daarna aanwezige politie niet bedreigend genoeg om hem mee te nemen "want het was de achterkant van de schroevendraaier". <@@>
Ik heb het gezien... wat zal jij blij geweest zijn met je huurder in Tiel!!
Helaas is het uitschrijven van bekeuringen veul belangrijker in Nederland..
Ik heb hier in Duitsland verder nog niet met de Polizei te maken gehad tot op heden.... (afkloppen!!) dus ben benieuwd hoe dat hier werkt.

Wat wel leuk is hier, is het in dienst nemen van personeel!
Per 1 december begint er weer n nieuwe Mitarbeiter en de beschikking van de 1e subsidie is al binnen... 6 maanden lang 980 euri.
Volgende week komen ze langs om het 2e deel van de subsidie te bespreken.

I love Deutschland :)
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 22 november 2010 @ 18:23:53 #182
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_89021386
Wat voor bedrijf hebben jullie, pieter.m? :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 22 november 2010 @ 20:15:41 #183
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_89026387
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 01:44 schreef Hiya het volgende:

Zij zei dus niet: Meine Nachbarin ist eine Schlampe of iets dergelijks. Het enige dat zij gezegd heeft is: Schlampe! Dit zei zij wel nadat zij een aanvaring met de buurvrouw heeft gehad.

Haar kat heet toch Schlampe? O-)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_89061008
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 18:23 schreef Rewimo het volgende:
Wat voor bedrijf hebben jullie, pieter.m? :)
Ik heb in Kranenburg 2 aluminiumverwerkende bedrijven, 1 voor profiel (zagen, ponsen, boren, frezen etc) en 1 voor plaatbewerking ( knippen en omzetten )
pi_89061110
quote:
12s.gif Op maandag 22 november 2010 20:15 schreef Rewimo het volgende:

[..]



Haar kat heet toch Schlampe? O-)
Schlampe is een meisjesnaam, onze buurvrouw heet ook zo, geloof ik.
Tenminste.... als ik rond 11 uur de hondjes uitlaat, hoor ik die naam wel eens vallen
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 23 november 2010 @ 18:38:33 #186
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_89061286
quote:
12s.gif Op dinsdag 23 november 2010 18:33 schreef pieter.m het volgende:
Schlampe is een meisjesnaam, onze buurvrouw heet ook zo, geloof ik.
Tenminste.... als ik rond 11 uur de hondjes uitlaat, hoor ik die naam wel eens vallen
Zie je wel, dan riep ze dus gewoon de kat :Y
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 23 november 2010 @ 18:51:40 #187
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_89061788
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 18:38 schreef Rewimo het volgende:

[..]



Zie je wel, dan riep ze dus gewoon de kat :Y
_O-
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
  woensdag 24 november 2010 @ 10:38:59 #188
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_89085967
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 18:38 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Zie je wel, dan riep ze dus gewoon de kat :Y
d'r poes waarschijnlijk, een Schlampe is toch vrouwelijk?
_O-

ff update van hier:
alles gaat goed hier, Lenthe is al weken verkouden, maar ze snottert zich er hopelijk zelf door!
Gisterenavond iemand gehad van de Ortho-Reha, die gaat een aangepaste Sitzschale maken voor Lenthe *O* .
Krijgt ze een onderstel erbij voor in huis en dan kan ze enigszins rechtop bij ons zitten! Na 19 maanden liggen zal ze daar heel erg blij mee zijn, kan ze eindelijk bij ons aan tafel komen! Praktisch gezien is het ook nodig, want de box wordt te klein, het wipstoeltje wordtr te klein. En zelf zitten, nee, dat gaat nog wel een jaartje of 1,2,3...? duren
Meneer van de OR vraagt eerst nog goedkeuring aan de Krankenkasse, maar dit zou geen problemen op moeten leveren gezien d'r hele toestand.
December goedkeuring van de KK, vlak voor de kerst een mal maken en dan eind januari een stoeltje!
We vragen ook nog een badzitje aan, die ze nu heeft glijdt ze uit, is te klein. Kunt merken dat ze groter wordt, alles wordt moeilijker....

Volgende week gaan we voor het eerst met z'n viertjes op vakantie *O* , een midweekje in een boomhuis op Center Parcs Bispingerheide. Zo'n zin in, die boomhuizen zijn zoooo geweldig en we zijn zooooo aan vakantie toe!!!! Hopelijk sneeuwt het daar dan, dat zou echt super zijn.

grüsse!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 24 november 2010 @ 10:44:27 #189
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_89086100
Dat zal gezellig zijn, Lenthe aan tafel O+ Alvast een fijne vakantie voor jullie! :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 24 november 2010 @ 14:01:30 #190
63722 z80
I fink you freaky
pi_89093578
@ ueberduitser
klinkt als een vervroegd Sinterklaas kadootje. ^O^ <O)
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  woensdag 24 november 2010 @ 14:44:07 #191
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_89095088
^O^ dank allen.... ^O^
pi_89134636
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 13:59 schreef SamEnMoos het volgende:

[..]

Was je maar aangenomen, dan had ik nu tenminste een goede bui :)
Om maar wel "fair & balanced" te posten; de medewerker op het consulaat zelf was wel aardig en behulpzaam. :)
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 27 november 2010 @ 09:40:40 #193
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_89216932
Er zijn Duitsers met humor.. Ralf Schnoor is er zo 1. Moet de 1 miljoen vraag van Wer wird Millionär beantwoorden, heeft nog 1 hulplijn over en gebruikt die om even een vriend te bellen.. :)

pi_89226719
Heeft iemand ervaring met Duitse hosting-toko's voor websites? Wij gaan onze duitse kralenshop van de NL hosting afhalen en in Duitsland hosten. Dit is nl. relevant voor de vindbaarheid in google.
We hebben niks spannends nodig maar wel PHOen MySQL.
Mooie edelsteenkralen, zoetwaterparels, zilver en swarovski bij Kralenkwarts * Armande.net
pi_89239704
Voor google maakt het niet uit waar je site staat. Ik denk dus dat er een ander probleem is als google niet doet wat je er van verwacht.
  zaterdag 27 november 2010 @ 22:37:18 #196
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_89239932
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 09:40 schreef qltel het volgende:
Er zijn Duitsers met humor.. Ralf Schnoor is er zo 1. Moet de 1 miljoen vraag van Wer wird Millionär beantwoorden, heeft nog 1 hulplijn over en gebruikt die om even een vriend te bellen.. :)

Wat een baas. :D
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
  zaterdag 27 november 2010 @ 22:37:25 #197
63722 z80
I fink you freaky
pi_89239937
Google maak wel degelijk verschil waar de server staat.
de .de versie heeft een voorkeur voor Duitse servers.
de .nl meer voor servers ui Nederland.
bij grote sites maakt het niet veel uit, deze worden toch wel gevonden.
maar bij kleine sites met weinig links maak te wel degelijk uit.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zaterdag 27 november 2010 @ 22:58:08 #198
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_89240671
quote:
Op zaterdag 27 november 2010 22:37 schreef z80 het volgende:
Google maak wel degelijk verschil waar de server staat.
de .de versie heeft een voorkeur voor Duitse servers.
de .nl meer voor servers ui Nederland.
bij grote sites maakt het niet veel uit, deze worden toch wel gevonden.
maar bij kleine sites met weinig links maak te wel degelijk uit.
Ik was onder de indruk dat juist taal een grote rol speelt. Mijn Duitstalige in Nederland gehoste site doet het uitstekend bij de Duitse google. Ik blijf overigens zeer bewust in Nederland, ik vind de Nederlandse wetgeving online wat volwassener. Voor mij relevant omdat ik bezoekers data verzamel
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_89246068
Nee hoor, google kijkt eerst naar het domein (dus .de) en de registratie. Als ze dan geen taal kunnen bepalen kijken ze naar het IP, dus de locatie.
http://googlewebmastercen(...)omment=1186502100000
pi_89258100
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 22:30 schreef siemi het volgende:
Voor google maakt het niet uit waar je site staat. Ik denk dus dat er een ander probleem is als google niet doet wat je er van verwacht.
Zeker speelt dat wel een rol. Je link hierboven is al te oud (2007). Volgens deze google-medewerker is het wel degelijk relevant. (van juni 2009)

Voor de rest houdt google erg van tekst inderdaad, content content content. Ik ben bezig meer toe te voegen.
Ik ben trouwens al voorzien van hosting.
Mooie edelsteenkralen, zoetwaterparels, zilver en swarovski bij Kralenkwarts * Armande.net
  zondag 28 november 2010 @ 19:51:05 #201
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_89267733
Dames en heren, ik ben er een weekje tussenuit!
Ga lekker met vrouw en kids eindelijk een weekje er tussenuit, voor het eerst met het gezin op vakantie. Lenthe heeft groen licht van de Kinderartzt gekregen, de monitor, zuurstof, antibiotica en medisch dossier nemen we voor de zekerheid wel even mee. Niets houdt ons meer tegen nu!

Tot over een dag of wat...

Tschüssieeee... :W
  Milf zondag 28 november 2010 @ 20:19:28 #202
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_89269218
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 19:51 schreef ueberduitser het volgende:
Dames en heren, ik ben er een weekje tussenuit!
Ga lekker met vrouw en kids eindelijk een weekje er tussenuit, voor het eerst met het gezin op vakantie. Lenthe heeft groen licht van de Kinderartzt gekregen, de monitor, zuurstof, antibiotica en medisch dossier nemen we voor de zekerheid wel even mee. Niets houdt ons meer tegen nu!

Tot over een dag of wat...

Tschüssieeee... :W
Veel plezier!
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 28 november 2010 @ 20:20:11 #203
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_89269265
Veel plezier, ueberduitser! :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 28 november 2010 @ 20:21:07 #204
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_89269317
Heel veel plezier!
  zondag 28 november 2010 @ 20:36:27 #205
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_89270339
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 20:16 schreef Hiya het volgende:
Iemand ervaring met het Duitse rechtsysteem en dan in het bijzonder "Strafanzeige wegen Beleidigung"

De feiten:

Mijn vriendin heeft ruzie met haar buurvrouw over geluidsoverlast van de buurvrouw richting mijn vriendin. Terug in haar woning was mijn vriendin niet al te blij en zei/gilde "Schlampe". Niet al te lange tijd daarna kwam de politie met veel tam-tam binnen de woning om haar de bovengenoemde Strafanzeige te overhandigen.

Nu is mijn Duits niet zo goed dat ik de Duitste Juridische termen en websites goed kan doorlezen. Iemand enig idee hoe dit verder zal lopen.

Wat ik wel heb gelezen is je voor deze Strafanzeige een gevangenisstraf van een jaar kan krijgen..Maar dat lijkt mij een beetje overtrokken voor de 'onwijs zware' belediging
Strafanzeige is gewoon aangifte.
Wen er maar aan, rechtszaken, aangiftes en politie op je nek sturen is des Duitsers hobby.
Heb je een Rechtsbijstandsverzekering? Zoals Nederlanders alles uit hun reisverzekering willen halen willen Duitsers dat met een Rechtsbijstandsverzekering.
Je krijgt waarschijnlijk een flinke boete als de officier van justitie besluit te vervolgen (doen ze meestal)
Het is haar woord tegen jouw vriendin, dus veel bewijs is er niet?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_89274833
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 20:36 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Strafanzeige is gewoon aangifte.
Wen er maar aan, rechtszaken, aangiftes en politie op je nek sturen is des Duitsers hobby.
Heb je een Rechtsbijstandsverzekering? Zoals Nederlanders alles uit hun reisverzekering willen halen willen Duitsers dat met een Rechtsbijstandsverzekering.
Je krijgt waarschijnlijk een flinke boete als de officier van justitie besluit te vervolgen (doen ze meestal)
Het is haar woord tegen jouw vriendin, dus veel bewijs is er niet?
Irritante hobby van die Duitsers dan, ja mijn vriendin heeft zo'n verzekering. Een kleine update; zij is ontboden op het politiebureau van Hamburg Barmbek en daar moet zij persoonlijk een geschreven verklaring afgeven.

We zien wel wat er daarna gebeurd :)
  zondag 28 november 2010 @ 21:50:43 #207
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_89275079
Flut-Tatort :r
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  zondag 28 november 2010 @ 21:52:39 #208
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_89275186
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 21:50 schreef XL het volgende:
Flut-Tatort :r
Münster Tatort blijft het best.

Neem een Sat schotel en kijk BBC, zelfs mijn Duitse vriend doet dat tegenwoordig.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_89280543
@elvhenk
Misschien handig om dan deze link er ook bij te gebruiken:
http://www.google.com/sup(...)y?hl=en&answer=62399
Hier wordt een en ander op een google webmaster pagina uitgelegd en ook wat je kunt doen als je je server niet in je doelland hebt staan. Kortom, geotargetting.
  zondag 28 november 2010 @ 23:22:20 #210
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_89280703
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 19:35 schreef gateway het volgende:
bocholt
Buurman!
:W :W :W :W :W
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 29 november 2010 @ 07:27:06 #211
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_89285983
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 21:46 schreef Hiya het volgende:
Irritante hobby van die Duitsers dan, ja mijn vriendin heeft zo'n verzekering. Een kleine update; zij is ontboden op het politiebureau van Hamburg Barmbek en daar moet zij persoonlijk een geschreven verklaring afgeven.

We zien wel wat er daarna gebeurd :)
Gewoon volhouden dat het tegen de kat was en niet tegen de buurvrouw. Of dat ze "scheiss Lampe" riep omdat de lamp voor de zoveelste keer stuk ging ;)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_89314956
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 23:18 schreef siemi het volgende:
@elvhenk
Misschien handig om dan deze link er ook bij te gebruiken:
http://www.google.com/sup(...)y?hl=en&answer=62399
Hier wordt een en ander op een google webmaster pagina uitgelegd en ook wat je kunt doen als je je server niet in je doelland hebt staan. Kortom, geotargetting.
O heb je daar lang naar gezocht? :P Ik heb even gekeken en dat staat bij mij al goed. Heb je me ALWEER geld bespaard blijkbaar. *)
Mooie edelsteenkralen, zoetwaterparels, zilver en swarovski bij Kralenkwarts * Armande.net
  Milf maandag 29 november 2010 @ 20:57:41 #213
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_89315977
Hoe zit het nu met die winterbanden voor toeristen. De een zegt dit de ander zegt dat...
Vanaf vandaag is het verplicht in Duitsland om winterbanden onder je auto te hebben (inwoners), maar toeristen zouden het volgens nieuwsberichten ook moeten hebben.
Nu heeft een kennis in Duitsland dit uitgezocht en onder andere zijn verzekeringsmaatschappij gebeld. Deze laatste geeft aan dat de verplichting voor toeristen nog helemaal niet is aangenomen als wet.

Ik ben de weg kwijt. Ik vind het namlijk zonde om voor 1.5 maand dat ik dit brik nog heb, 180 euro uit te geven aan winterbanden. De auto gaat niet mee naar Duitsland en in NL is hij ook niet zoveel meer waard. In Duitsland koop ik een leuke auto weer met winterbanden.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 29 november 2010 @ 21:06:37 #214
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_89316528
Je bent het verplicht als er winterse omstandigheden heersen. Zoals nu dus.

http://www.warum-winterre(...)fenpflicht/index.php
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_89316625
Je kunt je winterbanden toch gewoon eraf laten halen en meenemen voor je volgende auto. Hebben wij ook gedaan. Je investering ben je dan niet kwijt en als je 2 sets banden hebt, dan slijten ze ook minder hard. Met dit weer zou ik het veilig houden.
Mooie edelsteenkralen, zoetwaterparels, zilver en swarovski bij Kralenkwarts * Armande.net
  maandag 29 november 2010 @ 21:17:08 #216
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_89317191
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 21:08 schreef elvhenk het volgende:
Je kunt je winterbanden toch gewoon eraf laten halen en meenemen voor je volgende auto. Hebben wij ook gedaan. Je investering ben je dan niet kwijt en als je 2 sets banden hebt, dan slijten ze ook minder hard. Met dit weer zou ik het veilig houden.
Ik ben vandaag weer blij geweest met winterbanden.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Milf maandag 29 november 2010 @ 21:18:01 #217
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_89317242
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 21:08 schreef elvhenk het volgende:
Je kunt je winterbanden toch gewoon eraf laten halen en meenemen voor je volgende auto. Hebben wij ook gedaan. Je investering ben je dan niet kwijt en als je 2 sets banden hebt, dan slijten ze ook minder hard. Met dit weer zou ik het veilig houden.
Ik heb nu een VW Polo en ik koop straks een BMW Touring. Ben bang dat de bandjes van de VW niet om die van de BMW gaan passen...... klein vermoeden maar hoor ;)
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  Milf maandag 29 november 2010 @ 21:18:34 #218
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_89317271
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 21:06 schreef Rewimo het volgende:
Je bent het verplicht als er winterse omstandigheden heersen. Zoals nu dus.

http://www.warum-winterre(...)fenpflicht/index.php
Ik ga even lezen. Dank.

Edit: Je link werkt niet.
Edit2: Je link werkt niet omdat de site waarschijnlijk overbelast is. Kan ook niet op "home" komen.

[ Bericht 4% gewijzigd door nikky op 29-11-2010 21:23:54 ]
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 29 november 2010 @ 21:38:05 #219
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_89318580
Ik kom er nu ook niet op nee.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  Milf maandag 29 november 2010 @ 21:38:53 #220
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_89318640
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 21:38 schreef Rewimo het volgende:
Ik kom er nu ook niet op nee.
Lees hem binnenkort wel even. In elk geval bedankt voor het linkje
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 29 november 2010 @ 21:39:22 #221
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_89318674
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  Milf maandag 29 november 2010 @ 21:49:00 #222
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_89319258
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 21:39 schreef Rewimo het volgende:
Hier nog een ander linkje: http://www.focus.de/polit(...)oche_aid_575362.html
Volgens mij staat hier aangegeven dat winterbanden OF allweather banden mogen. Dus het is nog altijd niet verplicht om met winterbanden te rijden. Ik heb een M+S symbool op mijn banden staan. Zoals ik dit lees hoef ik mij dus geen zorgen te maken.

toch? ;)
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 29 november 2010 @ 21:51:20 #223
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_89319408
Klopt, er moet M+S opstaan :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  Milf maandag 29 november 2010 @ 21:54:33 #224
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_89319605
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 21:51 schreef Rewimo het volgende:
Klopt, er moet M+S opstaan :)
Ben best wel opgelucht ;)
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_89328204
quote:
O heb je daar lang naar gezocht? :P Ik heb even gekeken en dat staat bij mij al goed. Heb je me ALWEER geld bespaard blijkbaar. *)
Nou, ik had me dit eigenlijk nooit gerealiseerd, aangezien mijn sites boven aan staan, maar wilde het toch zeker weten, aangezien ik een dedicated server in de UK heb. Dit vanwege betere responsetijden dan de US.

Enneh, Sorry, zal het niet weer doen...... :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')