abonnement Unibet Coolblue
pi_87812839
Ziet er gezellig uit! :Y En die tassen ken ik ja, die zijn tof!
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_87813983
Zo, vanmiddag ook maar eens de befaamde Noorse sloffen gekocht. En wat zijn ze lekker warm. O+
pi_87814196
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 21:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
En de foto's (in baggerkwaliteit, mobiel doet het niet zo goed meer als er weinig licht is):
[ afbeelding ]
De tas. Die kan je dus om je schouder hangen en aan de achterkant zitten klemmetjes waarmee je hem aan je bagagedrager kan hangen. Heb hem kunnen testen op de terugweg, ging prima

[ afbeelding ]
Het zen-pakket zoals dat in de winkel ligt, hier zit dus een brandertje bij. Wierrook kan gelijk weg, vind ik niet lekker :). Daarvoor ligt het dienblad

[ afbeelding ]
Cactuskaarsjes *O*

[ afbeelding ]
Het dienblad. De grote kaarsen en de glazen dingetjes daaronder komen van de Albert Heijn, zijn ze nu in de aanbieding. Het roze kaarsenhoudertje bovenin kocht ik los, de rest zat in het Zen-pakket (behalve de cactuskaarsjes natuurlijk.

[ afbeelding ]
En foto van de andere kant, nu met wat popourie-achtige zooi erbij die ook in het Zen-pakket zaten.

Ik ben me toch een partij Zen! :s)
Potpourri en een kat....dat wordt morgen stofzuigen. :P
Die tas heb ik een paar maanden geleden gekocht, de mijne is grijs met rode accenten, paste iets beter bij mijn fiets. Ik gebruik het als extra aan mijn voorste fietsmandje als ik grote maar heel lichte dingen mee moet nemen.

[ Bericht 0% gewijzigd door trovey op 22-10-2010 01:10:23 ]
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_87814365
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 21:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
En de foto's (in baggerkwaliteit, mobiel doet het niet zo goed meer als er weinig licht is):
[ afbeelding ]
De tas. Die kan je dus om je schouder hangen en aan de achterkant zitten klemmetjes waarmee je hem aan je bagagedrager kan hangen. Heb hem kunnen testen op de terugweg, ging prima

[ afbeelding ]
Het zen-pakket zoals dat in de winkel ligt, hier zit dus een brandertje bij. Wierrook kan gelijk weg, vind ik niet lekker :). Daarvoor ligt het dienblad

[ afbeelding ]
Cactuskaarsjes *O*

[ afbeelding ]
Het dienblad. De grote kaarsen en de glazen dingetjes daaronder komen van de Albert Heijn, zijn ze nu in de aanbieding. Het roze kaarsenhoudertje bovenin kocht ik los, de rest zat in het Zen-pakket (behalve de cactuskaarsjes natuurlijk.

[ afbeelding ]
En foto van de andere kant, nu met wat popourie-achtige zooi erbij die ook in het Zen-pakket zaten.

Ik ben me toch een partij Zen! :s)
oee jouw dienblad is ook leuk :D ik moet morgen weer terug naar Action, waxinelichtjes vergeten, en ik moet toch nog wat meer opvulling hebben voor mijn dienblaadje, dus nog meer houdertjes kopen ook en wat gewone rustieke kaarsen :)
grappig dat we alle drie hetzelfde idee hadden maar toch anders uitgevoerd :D
pi_87819023
De buit is:

Achterlichtje voor de fiets inc sensor dus nooit meer zelf aan- en uitzetten - 4 euro nog wat :D
Universele stofzuigerzak - 1 euro :D
pi_87819209
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 01:49 schreef WammesWaggel het volgende:
De buit is:

Achterlichtje voor de fiets inc sensor dus nooit meer zelf aan- en uitzetten - 4 euro nog wat :D
Universele stofzuigerzak - 1 euro :D
Vergeet het ding toch maar niet uit te zetten als je 's avonds je fiets ergens voor langere tijd parkeert want anders kun je zonder werkende fietsverlichting terug want je batterij is op. ;)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_87819276
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 02:08 schreef trovey het volgende:

[..]

Vergeet het ding toch maar niet uit te zetten als je 's avonds je fiets ergens voor langere tijd parkeert want anders kun je zonder werkende fietsverlichting terug want je batterij is op. ;)
Zou die sensor dan stroom verbruiken? :@ stomme vraag vast :P
Op de doos staat dat het lichtje na 2 minuten stilstand vanzelf dooft.
pi_87819294
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 02:15 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Zou die sensor dan stroom verbruiken? :@ stomme vraag vast :P
Op de doos staat dat het lichtje na 2 minuten stilstand vanzelf dooft.
Dan heb je de goede soort lamp te pakken. ;) Er zijn namelijk ook lampen met sensor die gewoon blijven branden al staat de fiets stil en dan is het dag dag met de batterijen na een paar uurtjes je fiets in het donker parkeren. Ik kom ze nu het steeds vroeger donker gaat worden weer regelmatig tegen. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_87819371
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 02:17 schreef trovey het volgende:

[..]

Dan heb je de goede soort lamp te pakken. ;)
Action kwaliteit he ;)

Heb hem net even getest en hij doet het echt goed, gaat aan bij beweging in het donker en na 2 minuten stilstand in het donker gaat hij vanzelf uit :)
quote:
Er zijn namelijk ook lampen met sensor die gewoon blijven branden al staat de fiets stil en dan is het dag dag met de batterijen na een paar uurtjes je fiets in het donker parkeren. Ik kom ze nu het steeds vroeger donker gaat worden weer regelmatig tegen. :')
Echt, mensen die elders winkelen en teveel betalen :')
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 09:25:07 #85
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_87821443
Ooh dat witte dienblad is leuk! En dat voor maar 1,99. *O*
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 09:35:46 #86
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_87821687
Vanmddag eindelijk weer eens naar de Action *O* als de stufi binnen is :+
pi_87832079
we waren eergisteren bij de Action voor wc en keukenrollen. :s)
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_87832861
Kom er net vandaan 8-)
- impregneerspray
- mat voor op de voorruit van de auto
- spray om de autoramen te beschermen tegen ijs
- ander fietsslot
- lang vest
- set plamuurmessen
- plamuur

19 euro. Ga nu meteen de plamuur uitproberen :+ (ik ga verhuizen, dus moet hier de gaatjes netjes dichtmaken)
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_87838736
Oh ja impregneerspray :o ......weer vergeten deze week }:| maar ook niet naar Action geweest dus daar kan het aan liggen. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_87841840
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 22:54 schreef jUsTmE13o2 het volgende:

[..]

oee jouw dienblad is ook leuk :D ik moet morgen weer terug naar Action, waxinelichtjes vergeten, en ik moet toch nog wat meer opvulling hebben voor mijn dienblaadje, dus nog meer houdertjes kopen ook en wat gewone rustieke kaarsen :)
grappig dat we alle drie hetzelfde idee hadden maar toch anders uitgevoerd :D
Ik zie graag de foto's van jullie dienbladen :D

Dat fietslicht heb ik ook, maar ik doe hem handmatig aan en uit, hij gaat niet vanzelf aan. Ging mij er meer om dat hij vastgeschroefd zit aan de fiets :). Moet wel zeggen dat er af en toe een tik tegen de bagagedrager nodig is om hem aan te krijgen :') . Maar daar is de prijs ook naar :)
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
pi_87851189
Vanavond naar action gegaan om nagellakremover te halen...gewoon op, weg, geen leeg vakje, niets!
Toen maar een pot slakkenslijmgel gekocht, vriendin is er lovend over dus ik ga een poging wagen :D
pi_87855211
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 22:40 schreef Linnie20v het volgende:
Vanavond naar action gegaan om nagellakremover te halen...gewoon op, weg, geen leeg vakje, niets!
Toen maar een pot slakkenslijmgel gekocht, vriendin is er lovend over dus ik ga een poging wagen :D
Geschikt voor een vette huid? Met crèmes krijg ik altijd problemen. ;(
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_87859974
Ik heb dat slakkenslijm ook liggen, is grappig spul. Volgens mij gaat dat prima op een vette huid, het is een beetje gel-achtig.
Ik vond het vooral lekker verkoelend. Volgens mij is het heerlijk als je door de zon verbrandt bent (heb ik niet kunnen testen, ben niet verbrand deze zomer :D).
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
pi_87861095
@ Trovey, voor ieder huidtype staat erop :)
pi_87862232
leuke plaatjes met kaarsjes dames! :Y
pi_87871072
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 10:55 schreef Linnie20v het volgende:
@ Trovey, voor ieder huidtype staat erop :)
Dan gaan we dat volgende week eens ophalen. :P Werkt het niet op mijn gezicht dan maak ik het wel op op de rest van mijn lijf. :') Bedankt.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_87871452
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 18:53 schreef -Strawberry- het volgende:
Thanks. _O_ Het gaat nu lukken.

Verwarrend kartelding met maar één gat zucht. :P
En is het al gelukt, hangt 'ie al? :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 18:18:09 #98
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_87872840
Er was toch iemand die op zoek was naar bloembollen? De Kruidvat heeft ze volgende week in de aanbieding, 13 stuks voor een euro. Moest aan je denken :P
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 18:22:16 #99
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87872968
Even twee vraagjes:

- verkoopt de Action ook keycords? (van die sleutelkoorden dje je om je nek kunt hangen)
- verkoopt de Action ook zo'n Swiftgeval? (om mee schoon te maken)

Indien ja, dan wip ik binnenkort ook even langs :).
Niet meer actief op Fok!
pi_87873289
Van dat laatste hebben ze sowieso wel een variant. Maar de schoonmaakster van mn moeder vertelde dat die van de Xenos beter is. En daar kan je natte doekjes én statische droge doekjes op doen.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')