abonnement Unibet Coolblue
pi_86962730
Ik doe het wel :Y Ik heb er niet echt een specifieke reden voor, ik vind het mooi en het lijkt me een heel bijzonder moment met mijn vader. Ik hou wel van dat soort rituelen O+ Mijn vriend laat zich trouwens weggeven door z'n moeder.

Mijn (schoon)ouders zijn gelukkig ook heel makkelijk en bemoeien zich nergens mee, of althans, niet op een vervelende manier. Ze hebben wel gevraagd of we die-en-die ook uitnodigden omdat ze dat fijn zouden vinden, bij sommigen hebben we dat wel gedaan, bij anderen niet. Heel makkelijk en gemoedelijk allemaal gelukkig.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_86970099
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 22:48 schreef Clubsoda het volgende:
Ik doe het wel :Y Ik heb er niet echt een specifieke reden voor, ik vind het mooi en het lijkt me een heel bijzonder moment met mijn vader. Ik hou wel van dat soort rituelen O+ Mijn vriend laat zich trouwens weggeven door z'n moeder.

Mijn (schoon)ouders zijn gelukkig ook heel makkelijk en bemoeien zich nergens mee, of althans, niet op een vervelende manier. Ze hebben wel gevraagd of we die-en-die ook uitnodigden omdat ze dat fijn zouden vinden, bij sommigen hebben we dat wel gedaan, bij anderen niet. Heel makkelijk en gemoedelijk allemaal gelukkig.
Mijn vader geeft mij ook weg! Ben benieuwd wat ie er van vind.. Hij is altijd "zo trots op z'n dochters" ..

En.. het tweede (mini)-drama.. m'n zusje heeft waarschijnlijk tentamens op de huwelijksdag.. dus "ze is er niet bij" ..
Lijkt MIJ een beetje overdreven, maar als zij haar tentamens belangrijker vind.. tsjaa.. Heb nog even getwijfeld om de huwelijksdag te verplaatsen.. maar.. dat doen we dus niet.. ik vind m'n huwelijk NET iets belangrijker dan haar tentamens...

Vanavond met de ouders het eea overleggen..

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_86972613
quote:
Op woensdag 29 september 2010 09:03 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

En.. het tweede (mini)-drama.. m'n zusje heeft waarschijnlijk tentamens op de huwelijksdag.. dus "ze is er niet bij" ..
Lijkt MIJ een beetje overdreven, maar als zij haar tentamens belangrijker vind.. tsjaa.. Heb nog even getwijfeld om de huwelijksdag te verplaatsen.. maar.. dat doen we dus niet.. ik vind m'n huwelijk NET iets belangrijker dan haar tentamens...

Vanavond met de ouders het eea overleggen..
Mja, ergens snap ik ook wel dat je tentamens niet zomaar laat schieten :@ . Ik kon tijdens mijn studie sommige tentamens maar 1 keer per jaar doen, bijvoorbeeld. Je zusje zit toch niet de hele dag tentamens te maken?
  woensdag 29 september 2010 @ 11:04:48 #179
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_86973016
Als je zo lang van tevoren al weet dat je een bruiloft hebt, dan kun je vast met de opleiding iets regelen dat je het tentamen eerder/ later maakt. Kom op zeg!

Verder laat ik me ook door paps naar het altaar brengen O+ Tsja waarom, gewoon omdat ik het een mooi ritueel vind en ik denk dat mijn vader dat toch ook bijzonder vindt, al zal hij daar niks van laten merken. Ik zie hem er nog voor aan dat hij een opmerking maakt over 5 kamelen voordat hij me weggeeft _O-
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_86973560
Mijn vader heeft maar één kind en ik ben van plan maar één keer te trouwen, dus we moeten het er maar even van nemen ;) Ik verwacht geen semi-grappige opmerkingen van 'm, maar ik ben benieuwd of we bij dat altaar aankomen zonder dat ie op m'n jurk gaat staan of ik struikel. We zijn allebei niet zo handig... :+

Ik heb net m'n jurk gehaald! *O* Hangt hier nu aan de boekenkast, onder een laken en ik hoop dat mijn vriend er niet stiekem onder gaat kijken }:| Nog drie dagen en dan mag ik 'm aan! *O*

Barretje, wat een domper zeg! Ik snap haar terughoudendheid aan de ene kant wel, maar ze is toch ruim op tijd om met de examencommissie iets te regelen? Ik neem toch aan dat ze wel haar best gaat doen om er toch bij te zijn?
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_86973594
quote:
Op woensdag 29 september 2010 11:04 schreef Chanty het volgende:
Als je zo lang van tevoren al weet dat je een bruiloft hebt, dan kun je vast met de opleiding iets regelen dat je het tentamen eerder/ later maakt. Kom op zeg!
Dat zou inderdaad perfect zijn :Y.

En spannend Clubsoda, 3 dagen nog maar! Nog steeds helemaal happy met je jurk? Ik heb inmiddels nog een pasafspraak gemaakt, bij de Honeymoonshop op 19 oktober. Ik ga deze passen:



en nog een paar vergelijkbare jurken. De Sottero prinsesjesjurken ;).

En nja, ik twijfel dus over het weggeven. Mijn vader wil soms dat alles om hem draait (toen ik zei dat ik eerder ging trouwen reageerde hij heel matig, omdat ie 'moest wennen aan het idee', want dan gaat m'n naam eerder veranderen :{ ). Vaak ga ik daar maar een beetje goedmoedig in mee, maar op mijn trouwdag wil ik geen dramafratsen. In ieder geval niet tijdens de werkelijke ceremonie. Of is dat stom? Ik ben ook weer bang dat ik later spijt krijg als ik het niet doe, want ik heb verder echt een heel goede band met m'n vader.

Op z'n eigen trouwdag deed ie ook zo raar: toen de ambtenaar het had over 'bloemetjes buiten zetten' ging hij er tijdens de ceremonie vandoor met een bloemstuk om het buiten te zetten. Nja, nu 35 jaar later is dat misschien een grappig borrelverhaal, maar ik zou zoiets dus écht niet leuk vinden :@ . (En mijn moeder vertelde me laatst dat zij het nou ook niet zo heel erg hilarisch had gevonden.)

[ Bericht 60% gewijzigd door Jentin op 29-09-2010 11:28:54 ]
pi_86973751
quote:
Op woensdag 29 september 2010 11:21 schreef Clubsoda het volgende:
Mijn vader heeft maar één kind en ik ben van plan maar één keer te trouwen, dus we moeten het er maar even van nemen ;) Ik verwacht geen semi-grappige opmerkingen van 'm, maar ik ben benieuwd of we bij dat altaar aankomen zonder dat ie op m'n jurk gaat staan of ik struikel. We zijn allebei niet zo handig... :+

Ik heb net m'n jurk gehaald! *O* Hangt hier nu aan de boekenkast, onder een laken en ik hoop dat mijn vriend er niet stiekem onder gaat kijken }:| Nog drie dagen en dan mag ik 'm aan! *O*

Barretje, wat een domper zeg! Ik snap haar terughoudendheid aan de ene kant wel, maar ze is toch ruim op tijd om met de examencommissie iets te regelen? Ik neem toch aan dat ze wel haar best gaat doen om er toch bij te zijn?
ik neem aan van wel jah.. tijdens mijn studie heb ik tentamens voor minder laten schieten.. O-)
Maar goed.. dat moet ze zelf inschatten..
Ze doet een avondstudie dus het tentamen zal wsl ook 's avonds zijn.. Ze kijkt maar hoe ze het regelt.. een beetje effort van haar kant mag wel ( al voel ik me ook een biatch om dat te zeggen )

en verder.. JE jurk!! *O*.. ik heb vandaag een afspraak gemaakt om te gaan shoppen.de troepen zijn gemobiliseerd ( moeder, getuige, ceremoniemeester). ben benieuwd!!

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_86975012
Mijn vader kan me niet weggeven ;( want die is (morgen) een jaar geleden overleden... Als het had gekund had ik het zeker gedaan!

Mja, dat tentamen, ik snap wel dat ze moeilijk doet hoor. Maar wie weet valt er iets te regelen op school :)

Ik ga vanavond naar mn moeder, dus ik denk dat ik onderweg maar een bruidstijdschrift ga kopen ofzo :P Kunnen we ons oriënteren op De Jurk 8-) :D
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_86975292
Wow Jentin, wat een jurk! Mooi hoor! Ik ben nog steeds heel blij met de mijne, ben er helemaal dol op! Een paar mensen in de winkel zeiden "oooh mooie kleur!" en dat ga ik vast nog vaker horen, maar ik ben het er roerend mee eens. Normaal gesproken ben ik niet zo zelfingenomen hoor, maar ik ben er echt zo blij mee! *O*

MissBliss, dat lijkt me ook moeilijk, om je vader te moeten missen -O- Op zo'n dag helemaal zwaar lijkt me. Jentin, kun je niet (voorzichtig) aan hem melden dat hij zich een beetje moet gedragen. Gewoon meelopen en verder niets? Of is dat niet bespreekbaar?
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_86976098
quote:
Op woensdag 29 september 2010 11:04 schreef Chanty het volgende:
Als je zo lang van tevoren al weet dat je een bruiloft hebt, dan kun je vast met de opleiding iets regelen dat je het tentamen eerder/ later maakt. Kom op zeg!

Verder laat ik me ook door paps naar het altaar brengen O+ Tsja waarom, gewoon omdat ik het een mooi ritueel vind en ik denk dat mijn vader dat toch ook bijzonder vindt, al zal hij daar niks van laten merken. Ik zie hem er nog voor aan dat hij een opmerking maakt over 5 kamelen voordat hij me weggeeft _O-
Ik kan me eerlijk gezegd niet zo goed voorstellen dat de school wel 'iets regelt' in zo'n geval. Betekent namelijk dat de betreffende docent voor één student een nieuw tentamen moet maken. Dat is behoorlijk veel werk. Daarnaast moet voor die student nog een lokaal gereserveerd worden en een aparte surveillant (of de docent doet dat, maar dat is toch een paar uur die voor één student vrij moeten worden gemaakt.

Natuurlijk zou het heel fijn zijn als ze er wel bij kan zijn, en als de examencommissie wel meewerkt :) Kan me alleen niet goed voorstellen dat de examencommissie dat zou doen (maar ik help je hopen ;)).
  woensdag 29 september 2010 @ 12:42:19 #186
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_86976296
quote:
Op woensdag 29 september 2010 11:22 schreef Jentin het volgende:

[..]

Dat zou inderdaad perfect zijn :Y.

En spannend Clubsoda, 3 dagen nog maar! Nog steeds helemaal happy met je jurk? Ik heb inmiddels nog een pasafspraak gemaakt, bij de Honeymoonshop op 19 oktober. Ik ga deze passen:

[ afbeelding ]

en nog een paar vergelijkbare jurken. De Sottero prinsesjesjurken ;).

En nja, ik twijfel dus over het weggeven. Mijn vader wil soms dat alles om hem draait (toen ik zei dat ik eerder ging trouwen reageerde hij heel matig, omdat ie 'moest wennen aan het idee', want dan gaat m'n naam eerder veranderen :{ ). Vaak ga ik daar maar een beetje goedmoedig in mee, maar op mijn trouwdag wil ik geen dramafratsen. In ieder geval niet tijdens de werkelijke ceremonie. Of is dat stom? Ik ben ook weer bang dat ik later spijt krijg als ik het niet doe, want ik heb verder echt een heel goede band met m'n vader.

Op z'n eigen trouwdag deed ie ook zo raar: toen de ambtenaar het had over 'bloemetjes buiten zetten' ging hij er tijdens de ceremonie vandoor met een bloemstuk om het buiten te zetten. Nja, nu 35 jaar later is dat misschien een grappig borrelverhaal, maar ik zou zoiets dus écht niet leuk vinden :@ . (En mijn moeder vertelde me laatst dat zij het nou ook niet zo heel erg hilarisch had gevonden.)
Als hij wil dat dingen om hem draaien dan zal hij die paar minuten als de vader die zijn bruid weg gaat geven juist waarderen toch? En verder zou ik gewoon proberen te bespreken dat je geen flauwe grappen wilt zoals bloemen buiten zetten (al zou ik er wel om kunnen lachen :D).

En de jurk ziet er tof uit, benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden :Y
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  woensdag 29 september 2010 @ 12:46:03 #187
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_86976427
quote:
Op woensdag 29 september 2010 12:36 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik kan me eerlijk gezegd niet zo goed voorstellen dat de school wel 'iets regelt' in zo'n geval. Betekent namelijk dat de betreffende docent voor één student een nieuw tentamen moet maken. Dat is behoorlijk veel werk. Daarnaast moet voor die student nog een lokaal gereserveerd worden en een aparte surveillant (of de docent doet dat, maar dat is toch een paar uur die voor één student vrij moeten worden gemaakt.

Natuurlijk zou het heel fijn zijn als ze er wel bij kan zijn, en als de examencommissie wel meewerkt :) Kan me alleen niet goed voorstellen dat de examencommissie dat zou doen (maar ik help je hopen ;)).
Dat zal opleiding afhankelijk zijn. Een vriendin van mij mocht haar tentamen ook op een later tijdstip inhalen omdat ze voor een vak een paar weken in Suriname zat (en ze was de enige van de opleiding die dat vak volgde). Ik heb zelf door omstandigheden een tentamen niet gehaald en kreeg een extra mondelinge herkansing.

Misschien dat een mondeling dus ook wel voor haar een optie is. En als de opleiding is zoals mijn eerste opleiding, dan gebruiken ze oude toetsen, husselen wat vragen door elkaar, voegen twee nieuwe toe en voila :') Mag je bij de docent op de kamer komen zitten en je tentamen maken.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_86976823
quote:
Op woensdag 29 september 2010 12:46 schreef Chanty het volgende:

[..]

Dat zal opleiding afhankelijk zijn. Een vriendin van mij mocht haar tentamen ook op een later tijdstip inhalen omdat ze voor een vak een paar weken in Suriname zat (en ze was de enige van de opleiding die dat vak volgde). Ik heb zelf door omstandigheden een tentamen niet gehaald en kreeg een extra mondelinge herkansing.

Misschien dat een mondeling dus ook wel voor haar een optie is. En als de opleiding is zoals mijn eerste opleiding, dan gebruiken ze oude toetsen, husselen wat vragen door elkaar, voegen twee nieuwe toe en voila :') Mag je bij de docent op de kamer komen zitten en je tentamen maken.
In het geval van je vriendin zou het tentamen sowieso maar voor 1 iemand gemaakt moeten worden, dus dat lijkt me dan idd geen probleem :)

Mondeling hertentamen is idd wat makkelijker te regelen. Afhankelijk van het vak kan dat een prima oplossing zijn.

Maar als er een apart tentamten gemaakt moet worden, dat gebeurt bij ons echt alleen bij hoge uitzondering. Mgoed, hopelijk valt dat bij haar op school mee :)
  woensdag 29 september 2010 @ 13:33:38 #189
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_86978023
quote:
Op woensdag 29 september 2010 12:57 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

In het geval van je vriendin zou het tentamen sowieso maar voor 1 iemand gemaakt moeten worden, dus dat lijkt me dan idd geen probleem :)

Mondeling hertentamen is idd wat makkelijker te regelen. Afhankelijk van het vak kan dat een prima oplossing zijn.

Maar als er een apart tentamten gemaakt moet worden, dat gebeurt bij ons echt alleen bij hoge uitzondering. Mgoed, hopelijk valt dat bij haar op school mee :)
Zo bedoelde ik het niet ;) Zij volgde een vak van een andere opleiding waarmee ze dus naar het buitenland ging toen er voor een vak bij onze opleiding een tentamen werd gegeven ;)

Maar goed, kunnen er lang over doorbakkeleien, de enige die uitkomst kan bieden is de examencommissie van de betreffende opleiding :+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_86978303
quote:
Op woensdag 29 september 2010 13:33 schreef Chanty het volgende:

[..]

Zo bedoelde ik het niet ;) Zij volgde een vak van een andere opleiding waarmee ze dus naar het buitenland ging toen er voor een vak bij onze opleiding een tentamen werd gegeven ;)

Maar goed, kunnen er lang over doorbakkeleien, de enige die uitkomst kan bieden is de examencommissie van de betreffende opleiding :+
Owww, op die manier :D Dat had ik inderdaad verkeerd begrepen :s)

Haha, en het is inderdaad niet de bedoeling om hier een discussie over op te starten. We gaan gewoon allebei hard meehopen dat ze aanwezig kan zijn op de bruiloft :)

Trouwen O+
pi_86978342
quote:
Op woensdag 29 september 2010 13:33 schreef Chanty het volgende:

[..]

Zo bedoelde ik het niet ;) Zij volgde een vak van een andere opleiding waarmee ze dus naar het buitenland ging toen er voor een vak bij onze opleiding een tentamen werd gegeven ;)

Maar goed, kunnen er lang over doorbakkeleien, de enige die uitkomst kan bieden is de examencommissie van de betreffende opleiding :+
mweh..
wat mij betreft doet ze d'r tentamen over een jaar O-)
( of ben ik dan heeel egoistisch?? :o )

anyway.. volgensmij is de haagsehogeschool niet zo moeilijk in dit soort dingen.. en is er ieder halfjaar een tentamen mogelijkheid.. ( tenminste.. vroegah.. in mijn tijd.. ;) )

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_86982450
Mijn vader gaat mij ook weg geven, ik ben zijn enige dochter en ik vind het wel speciaal..
Mijn vader is ook mijn getuige O+

@MissBliss : *dikke knuffel*, lijkt me erg zwaar je vader te moeten missen en helemaal op zo'n speciale dag.

Bij een vriendin van mij was haar moeder 1 jaar er voor overleden. Toen hebben ze voor het trouwen een kaars aan gestoken samen voor haar overleden moeder, de ambtenaar maakte er een heel "mooi" speciaal moment van O+
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_86985696
quote:
Op woensdag 29 september 2010 12:42 schreef Chanty het volgende:

[..]

Als hij wil dat dingen om hem draaien dan zal hij die paar minuten als de vader die zijn bruid weg gaat geven juist waarderen toch? En verder zou ik gewoon proberen te bespreken dat je geen flauwe grappen wilt zoals bloemen buiten zetten (al zou ik er wel om kunnen lachen :D).
Ik weet zeker dat ik hem heel gelukkig maak als ik het vraag. Daarom vind ik mezelf ook een beetje stom dat ik er zo mee bezig ben. Mijn lief zei ook al dat ik het gewoon moest zeggen, en ik denk dat ik dat ook wel gewoon doe. Maar het voelt een beetje Bridezilla-ig :Y).

Die bloemengrap van pap :') HIj was sowieso op dreef die dag: toen de ambtenaar vroeg 'Wat is daarop uw antwoord' liep hij nog uitgebreid een goedkeurend rondje om m'n moeder en zei daarna pas ja.

MissBliss, dat lijkt me heel erg moeilijk. Het gebaar dat progje beschrijft vind ik wel mooi.
  woensdag 29 september 2010 @ 16:41:50 #194
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_86985954
quote:
Op woensdag 29 september 2010 16:35 schreef Jentin het volgende:

[..]

Ik weet zeker dat ik hem heel gelukkig maak als ik het vraag. Daarom vind ik mezelf ook een beetje stom dat ik er zo mee bezig ben. Mijn lief zei ook al dat ik het gewoon moest zeggen, en ik denk dat ik dat ook wel gewoon doe. Maar het voelt een beetje Bridezilla-ig :Y).

Die bloemengrap van pap :') HIj was sowieso op dreef die dag: toen de ambtenaar vroeg 'Wat is daarop uw antwoord' liep hij nog uitgebreid een goedkeurend rondje om m'n moeder en zei daarna pas ja.

MissBliss, dat lijkt me heel erg moeilijk. Het gebaar dat progje beschrijft vind ik wel mooi.
*Proest :D

ik kan de humor van je pa wel waarderen _O- maar kan me ook voorstellen dat je als bruid niet zo blij bent als er op een bedoeld als romantisch moment iemand flauwe grappen begint te maken
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_86986703
quote:
Op woensdag 29 september 2010 16:41 schreef Chanty het volgende:

[..]

*Proest :D

ik kan de humor van je pa wel waarderen _O-
Hij is ook leuk O+ Alleen die timing soms :+ .
pi_86987173
quote:
Op woensdag 29 september 2010 16:35 schreef Jentin het volgende:

[..]

Ik weet zeker dat ik hem heel gelukkig maak als ik het vraag. Daarom vind ik mezelf ook een beetje stom dat ik er zo mee bezig ben. Mijn lief zei ook al dat ik het gewoon moest zeggen, en ik denk dat ik dat ook wel gewoon doe. Maar het voelt een beetje Bridezilla-ig :Y).

Die bloemengrap van pap :') HIj was sowieso op dreef die dag: toen de ambtenaar vroeg 'Wat is daarop uw antwoord' liep hij nog uitgebreid een goedkeurend rondje om m'n moeder en zei daarna pas ja.

MissBliss, dat lijkt me heel erg moeilijk. Het gebaar dat progje beschrijft vind ik wel mooi.
HMM.. ik zou zo'n grap vanwege de zenuwen ook nog wel kunnen maken -O-
Het is wel een beetje humor..

Zelf ben ik ook wel bang om een bridzilla te worden.. well astig.. want aan de ene kant " is het wel JOUW bruiloft" en aan de andere kant wil je niet als een controlfreak te werk gaan..

En MB, wij steken sowieso , na het wettelijke gedeelte, ook een kaars aan.. te nagedachtenis aan iedereen die er niet bij kon zijn... (opa's , oma's, ooms, tantes.. etc..) misschien ook wel fijn om zo'n moment te hebben.. Dan heb je toch op de een of andere manier het gevoel dat diegenen er ook bij zijn..

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_86987333
Heeft je zusje niet nog een hertentamen van dit tentamen? Dan kan ze daar toch gewoon voor gaan?
pi_86988764
Hmm, ik denk niet dat ik me door mijn vader laat weggeven. Is op zich wel een mooi gebaar, maar ik voel er wel wat voor om gewoon samen met vriend naar het altaar te lopen. Verder zijn mijn ouders trouwens wel mijn getuigen voor het kerkelijk huwelijk O+

Dat van die kaars voor de mensen die er niet bij kunnen zijn vind ik trouwens ook wel een heel mooi gebaar, maar ik ben zo bang dat ik dan ontzettend ga janken :@ Ik droomde laatst zelfs al van mijn oma (die is overleden toen ik 14 was) dat ik haar vertelde dat het goed met me ging en dat ik ging trouwen... En ik werd gewoon huilend wakker :@ Sowieso ben ik bang dat ik spontaan emotioneel incontinent wordt tijdens de bruiloft... vooral in de kerk. Met al de muziek en de pracht en praal kan ik het vaak gewoon echt niet droog houden. Op dat soort momenten denk ik vaak dat het maar goed is dat ik niet in god geloof en nauwelijks in de kerk kom, anders had ik er nog veel vaker last van :')

Zijn jullie niet bang voor emotionele incontinentie op De Dag? En zo ja, nog tips (behalve watervaste make-up)? :')
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_86989169
Dat van die kaars vind ik ook een goed idee ja, ik wil hem iig 'erbij betrekken', en ik denk dat ik hem ook wel genoemd wil hebben tijdens de ceremonie. En misschien tijdens het feest nog een bepaald nummer ofzo.. Maar die emotionele incontinentie, ja daar ben ik ook wel bang voor :') ik ben wel zo'n type dat de halve dag met tranen loopt :{w
Zelfs nu ik dit typ komt het al op en ik zit verdorie in de trein :') }:|

[ Bericht 0% gewijzigd door MissBliss op 29-09-2010 18:18:58 ]
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  woensdag 29 september 2010 @ 18:15:50 #200
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_86989415
Ach emotionele incontinentie (heerlijke term :D) hoort erbij op zo'n dag :Y Dat is niks om je voor te schamen, zeker niet op momenten dat je aandacht schenkt dierbare overledenen.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')