abonnement Unibet Coolblue
pi_87142590
Ik ook niet, volgens mij heb ik op de buzzersite zelf gelezen dat ze het nog niet weten (of in het boekje wat erbij zat)
  maandag 4 oktober 2010 @ 09:19:53 #52
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_87159723
Ik heb de tandenborstel! Ben benieuwd.
Die 69.95 was een aabieding van Ibood afgelopen zaterdag.
  maandag 4 oktober 2010 @ 09:20:46 #53
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_87159747
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 10:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben nu even een buzzee, ik heb gisteren een set Sonicares gekregen van vrienden. Ik heb nog niet gepoetst maar mijn eerste probleem is al dat ze niet van elkaar te onderscheiden zijn. Dat gaat vast verwarring opleveren.
De buzzer heeft een zakje met gekleurde ringetjes gekregen. Zit in de de doos.
Die kun je op de tandeborstel schuiven.
pi_87163445
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 09:20 schreef amaranta het volgende:

[..]

De buzzer heeft een zakje met gekleurde ringetjes gekregen. Zit in de de doos.
Die kun je op de tandeborstel schuiven.
Ah, dat zou handig zijn! Even regelen dan met ze, het was een beetje druk en chaotisch op de dag dat ze geleverd en aan mij gegeven zijn. Verbaasd me niet dat ze die ringetjes vergeten zijn. Ik wilde er al van die maffe stickers op gaan plakken.
Spoilers!
pi_87177813
Ik vind de sonic care erg vervelend poetsen eigenlijk. Het kietelt tegen je tong enzo aan, en ik heb het gevoel alsof er een tandarts aan het boren is zo trilt het. Ga eens experimenteren met andere standen.

Het resultaat is wel beter dan met een andere tandenborstel (mijn tanden voelen veel gladder aan). Maar fijn vind ik het niet.
  maandag 4 oktober 2010 @ 19:55:13 #56
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_87180972
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 18:34 schreef mascarpone het volgende:
Ik vind de sonic care erg vervelend poetsen eigenlijk. Het kietelt tegen je tong enzo aan, en ik heb het gevoel alsof er een tandarts aan het boren is zo trilt het. Ga eens experimenteren met andere standen.

Het resultaat is wel beter dan met een andere tandenborstel (mijn tanden voelen veel gladder aan). Maar fijn vind ik het niet.
Er zit een beginnersstand op, wist je dat al?
Dan begint hij rustiger, de eerste 14 keer poetsen.
Staat in het boekje.

Maar ik moet zeggen, ik heb hem vandaag en ik heb hem nog niet geprobeerd.
Rayen 2½ jaar!
  donderdag 7 oktober 2010 @ 10:55:34 #57
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_87277167
Een uitnodiging versturen terwijl het al vol zit. Handig, Buzzer.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_87293244
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 10:55 schreef Debsterr het volgende:
Een uitnodiging versturen terwijl het al vol zit. Handig, Buzzer.
Nou, ze versturen die mail op het moment dat hij nog niet vol zit. En zo kan het voorkomwn, dat tegen de tijd dat jij hem gaat invullen, de buzz vol zit. Dat zeggen ze ook. Als je niet meer op voltooien kunt klikken, is de inschrijving vol.
Had ik laatst ook met sorboo
  donderdag 7 oktober 2010 @ 19:33:22 #59
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_87296599
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 18:10 schreef amaranta het volgende:

[..]

Nou, ze versturen die mail op het moment dat hij nog niet vol zit. En zo kan het voorkomwn, dat tegen de tijd dat jij hem gaat invullen, de buzz vol zit. Dat zeggen ze ook. Als je niet meer op voltooien kunt klikken, is de inschrijving vol.
Had ik laatst ook met sorboo
Ik kreeg de mail. Ik opende het polletje ding. Hij was vol. Werd namelijk pas vanmiddag verstuurd en volgens mij loopt die Sonicare inschrijving al een tijdje, aangezien mensen de buzzkits al hebben :).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_87302112
Zeuw, ik heb mij ingeschreven bij The Insiders voor de campagne ready-to-serve mixdranken.
Vorige keer niet mee mogen doen, dus ik heb hoop :9 :Y).
pi_87302426
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 19:33 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ik kreeg de mail. Ik opende het polletje ding. Hij was vol. Werd namelijk pas vanmiddag verstuurd en volgens mij loopt die Sonicare inschrijving al een tijdje, aangezien mensen de buzzkits al hebben :).
Mijn buuf krijgt hem ook pas zaterdag.

[ Bericht 0% gewijzigd door amaranta op 07-10-2010 22:09:38 ]
pi_87303531
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 21:28 schreef Anne het volgende:
Zeuw, ik heb mij ingeschreven bij The Insiders voor de campagne ready-to-serve mixdranken.
Vorige keer niet mee mogen doen, dus ik heb hoop :9 :Y).
Er staat dat motivatie niet verplicht is, maar zodra ik een motivatie in moet vullen word ik nooit uitgekozen.
Als het gewoon alleen de vragen zijn en op tijd aanmelden wel. Dus ik vermoed dat het niks wordt :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_87313145
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 19:33 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ik kreeg de mail. Ik opende het polletje ding. Hij was vol. Werd namelijk pas vanmiddag verstuurd en volgens mij loopt die Sonicare inschrijving al een tijdje, aangezien mensen de buzzkits al hebben :).
Hier net zo mja.....dan maar niet

Wel jammer had al een tijdje geen mail meer gehad van buzzer.
pi_87314389
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 10:55 schreef Debsterr het volgende:
Een uitnodiging versturen terwijl het al vol zit. Handig, Buzzer.
Ja, me to. Vond het ook al vreemd. Ben dus niet de enige
pi_87315915
Ik heb me ook ingeschreven voor de mixdranken, maar ook oznder motivatie dus ..zal m wel niet worden :)

Ben nu de tandenborstel en de bleu wonder aan het testen. Tandenborstel is echt fijn O+
En de blue wonder niet zo vind ik...heb mn rvs afzuigkap al verknalt door de gebruiksaanwijsing niet te lezen..slim!
pi_87316069
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 21:54 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Er staat dat motivatie niet verplicht is, maar zodra ik een motivatie in moet vullen word ik nooit uitgekozen.
Als het gewoon alleen de vragen zijn en op tijd aanmelden wel. Dus ik vermoed dat het niks wordt :')
Kweetnie. Ik vul elke keer een beetje dezelfde soort motivatie in.
De ene keer mag ik wel meedoen en de andere keer niet.

Lijkt mij dat ze toch ook niet al die motivaties gaan lezen, wel? :P.
pi_87322039
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 10:59 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ik heb me ook ingeschreven voor de mixdranken, maar ook oznder motivatie dus ..zal m wel niet worden :)

Ben nu de tandenborstel en de bleu wonder aan het testen. Tandenborstel is echt fijn O+
En de blue wonder niet zo vind ik...heb mn rvs afzuigkap al verknalt door de gebruiksaanwijsing niet te lezen..slim!
Ik heb pure Blue Wonder op mijn RVS gedaan en dat was ook niet zo;n succes. Vandaag poetsdag, dus ik ga eens met verdunde Blue Wonder aan de slag .. Wie weet helpt het?

Tandenborstel, echt geweldig ding! Ik wil niet meer anders.

Ik heb mij vandaag ook opgegeven voor die drankjes van Insider .. Ben benieuwd.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 14:34:47 #68
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_87322953
Hoe werkt insiders eigenlijk> heb me net aangemeld. Krijg je net zoals bij Buzzer een uitnodiging, of moet je jezelf opgeven>?
pi_87323575
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 11:04 schreef Anne het volgende:

[..]


Kweetnie. Ik vul elke keer een beetje dezelfde soort motivatie in.
De ene keer mag ik wel meedoen en de andere keer niet.

Lijkt mij dat ze toch ook niet al die motivaties gaan lezen, wel? :P.
Ik vermoed dat ze het lezen, maar zeker weet ik het natuurlijk niet ;)


Volgens mij heb je mensen die dan 300 characters gaan rijmen en dan win je het niet als je gewoon een uitleg ingevuld hebt :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_87323603
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 14:34 schreef amaranta het volgende:
Hoe werkt insiders eigenlijk> heb me net aangemeld. Krijg je net zoals bij Buzzer een uitnodiging, of moet je jezelf opgeven>?
Je krijgt meestal een uitnodiging :Y Maar gister was ik dus zelf al gaan spieken voor de mixdrankjes, omdat ik het hier las. Later kreeg ik pas de uitnodiging.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 17:40:47 #71
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_87329287
Gefeliciteerd! Je bent geselecteerd voor onze Douwe Egberts AromettesŪ Campagne!

Samen met 2.000 andere Insiders mag jij dit nieuwe product
testen en er je mening over delen.

Je mag je Insider pakket verwachten VANAF 15 oktober.

En dan gaat straks de campagne echt van start! Lees het campagne boekje rustig door en amuseer je bij het uittesten van de Douwe Egberts AromettesŪ producten. In afwachting van de aankomst van jouw pakket kan je al eens een kijkje nemen op onze Douwe Egberts AromettesŪ campagne site.

Als Insider heb je natuurlijk een belangrijke taak, we rekenen namelijk op jou om ons regelmatig een rapportje te sturen via de site met alle reacties van jezelf, je vrienden, kennissen en collega's!

We wensen je veel wom-plezier!
Het Insiders Team


*O* *O*
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 17:59:19 #72
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_87329786
de tandenborstel komt hier later vanwege een leveringsfout.
Ik krijg hem nog wel :)

k heb me ook ingeschreven voor de mixdrankjes :D lijkt me leuk.
pi_87329947
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 14:51 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik vermoed dat ze het lezen, maar zeker weet ik het natuurlijk niet ;)


Volgens mij heb je mensen die dan 300 characters gaan rijmen en dan win je het niet als je gewoon een uitleg ingevuld hebt :')
:') :D.
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 8 oktober 2010 @ 20:09:20 #74
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_87334181
oeps.. had de verkeerde uit MyAT geplukt:

quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 18:21 schreef Nizno het volgende:
Ik mag ook nog eens koffie gaan testen...
dit gaat nu best wel snel achter elkaar aan bij insiders.. eerst schoonmaken, daarna tandenpoetsen en nu de mond weer vies maken met koffie :)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_87339895
Koffie *O*
Wil de mixdrankjes ook wel testen vooral omdat ik niet zo'n alcohol drinker ben.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')