Dat. En puike TT! De Sinterklaas shizzle vliegt je al om de oren, dus de kerstmeuk zal zeer binnenkort wel volgen...quote:
sorry, gooide hem per ongeluk dicht, maar met een kind op de arm probeer ik dan toch ff een topic te openen.quote:
Wat een baasquote:Op woensdag 8 september 2010 21:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
sorry, gooide hem per ongeluk dicht, maar met een kind op de arm probeer ik dan toch ff een topic te openen.
echt een fijn nummerquote:Op woensdag 8 september 2010 21:08 schreef -Hans- het volgende:
Op een of andere manier loop ik telkens de beste plaat (imho) van het moment mis... Dan zelf maar even Graffiti6 - Annie You Save Me draaien.
Prodigy?quote:Op woensdag 8 september 2010 21:09 schreef Evertjan het volgende:
welke 90s clip heeft een duivel in de clip
zeker een hele mooie single, hebben de heren eigenlijk al een cd oid uit, kan nog niet meer dan de EP vinden..quote:Op woensdag 8 september 2010 21:08 schreef -Hans- het volgende:
Op een of andere manier loop ik telkens de beste plaat (imho) van het moment mis... Dan zelf maar even Graffiti6 - Annie You Save Me draaien.
ze gaan de backstreet boys nadoenquote:Op woensdag 8 september 2010 21:09 schreef Evertjan het volgende:
welke 90s clip heeft een duivel in de clip
dat werkt totdat ze eraan gewend zijn.. en als er dan een kind oversteektquote:Op woensdag 8 september 2010 21:22 schreef hole1988 het volgende:
dit zouden ze in alle 30km zones moeten doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |