Dat. En puike TT! De Sinterklaas shizzle vliegt je al om de oren, dus de kerstmeuk zal zeer binnenkort wel volgen...quote:
sorry, gooide hem per ongeluk dicht, maar met een kind op de arm probeer ik dan toch ff een topic te openen.quote:
Wat een baasquote:Op woensdag 8 september 2010 21:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
sorry, gooide hem per ongeluk dicht, maar met een kind op de arm probeer ik dan toch ff een topic te openen.
echt een fijn nummerquote:Op woensdag 8 september 2010 21:08 schreef -Hans- het volgende:
Op een of andere manier loop ik telkens de beste plaat (imho) van het moment mis... Dan zelf maar even Graffiti6 - Annie You Save Me draaien.
Prodigy?quote:Op woensdag 8 september 2010 21:09 schreef Evertjan het volgende:
welke 90s clip heeft een duivel in de clip
zeker een hele mooie single, hebben de heren eigenlijk al een cd oid uit, kan nog niet meer dan de EP vinden..quote:Op woensdag 8 september 2010 21:08 schreef -Hans- het volgende:
Op een of andere manier loop ik telkens de beste plaat (imho) van het moment mis... Dan zelf maar even Graffiti6 - Annie You Save Me draaien.
ze gaan de backstreet boys nadoenquote:Op woensdag 8 september 2010 21:09 schreef Evertjan het volgende:
welke 90s clip heeft een duivel in de clip
dat werkt totdat ze eraan gewend zijn.. en als er dan een kind oversteektquote:Op woensdag 8 september 2010 21:22 schreef hole1988 het volgende:
dit zouden ze in alle 30km zones moeten doen.
nee hoor kan nog! Laat even weten wat het is gewordenquote:Op woensdag 8 september 2010 21:22 schreef Againzender het volgende:
moet nog steeds mn 90's top10 insturen, of ben ik alweer te laat?
Hoiquote:Op woensdag 8 september 2010 21:23 schreef Mdrop het volgende:
10 uur op 3FM nu op FOK! :
01-kings_of_leon-radioactive.mp3
-
--Avond!
Hoiquote:Op woensdag 8 september 2010 21:27 schreef Sersjee het volgende:
Hoi![]()
Ik zou dat linkje weghalen, vinden ze niet zo leuk hier.
Ook als spoiler lijkt het me geen puik idee.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:28 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Hoi, dankje ook voor je quote dan
.
Ik zie geen link.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:29 schreef Sersjee het volgende:
Ook als spoiler lijkt het me geen puik idee.
Geschreeuw idd, meer is het echt niet, vond het album ook niet geweldig.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:43 schreef Sirolf het volgende:
Wat is die nieuwe Linkin Park een pokkeherrie zeg... Ik vind 't dus echt helemaal niks...
quote:Op woensdag 8 september 2010 21:43 schreef Sirolf het volgende:
Wat is die nieuwe Linkin Park een pokkeherrie zeg... Ik vind 't dus echt helemaal niks...
dat dus.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:44 schreef Sersjee het volgende:
Goh, Linkin Park. Had van mij niet gehoeven.
Volgens mij nog nietquote:Op woensdag 8 september 2010 21:10 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
zeker een hele mooie single, hebben de heren eigenlijk al een cd oid uit, kan nog niet meer dan de EP vinden..
quote:Gained 4 lbs. last night... HOW? Damn I barely ate enough to feed a mouse. Maybe I'm Pregnant! Who else hates scales?
Uiteraardquote:Op woensdag 8 september 2010 21:53 schreef 3rdRock het volgende:
zitten we al klaar voor de nieuwe Kings of Leon?
Welke heb je gezien?quote:goedenAVOND!
de bios heb ik weer overleefd. 3 films op rij
karate kid: overbodigquote:Op woensdag 8 september 2010 21:55 schreef Timo20 het volgende:
[..]
UiteraardHij`s best fijn
[..]
Welke heb je gezien?
moeten ze toch opschieten, straks verliezen ze hun momentum nog en sneeuwen ze onder. Moeten we niet hebbenquote:
Niet de drie beste films dusquote:Op woensdag 8 september 2010 21:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
karate kid: overbodig
Dinner for Scmucks: hilarisch
knight & day: 1 pluspunt: Cameron Diaz in bikini.....
karate kid vond ik wel aardig, Knight and Day is echt een kutfilm, met uitzondering van Miss Diaz inderdaadquote:Op woensdag 8 september 2010 21:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
karate kid: overbodig
Dinner for Scmucks: hilarisch
knight & day: 1 pluspunt: Cameron Diaz in bikini.....
Als ik eens zin heb. Afgelopen week is wat druk geweest met 3FM-gerelateerde zaken.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:57 schreef Pino112 het volgende:
Floris, wanneer pas je de programmering op 3FMFan aan?
of for that matter, de OPquote:Op woensdag 8 september 2010 21:57 schreef Pino112 het volgende:
Floris, wanneer pas je de programmering op 3FMFan aan?
kunnen we een uitbreiding op social radio verwachten?quote:Op woensdag 8 september 2010 22:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als ik eens zin heb. Afgelopen week is wat druk geweest met 3FM-gerelateerde zaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |