abonnement Unibet Coolblue
pi_86121947


Clubgegevens
Naam: Sparta Rotterdam
Bijnaam: De Kasteelheren, De club van Rotterdam.
Clubkleuren: Rood & wit
Opgericht: 1 april 1888
Stadion: Het Kasteel
Capaciteit: 10.894
Hoofdsponsor: Graydon
Begroting: ¤ 5,3 miljoen
Competitie: Jupiler League

Trainer
Jan Everse

Voorzitter
Leo van den Berg

Tenue


De Selectie


Erelijst
* Kampioen Eredivisie (6x): 1909, 1911, 1912, 1913, 1915, 1959
* Winnaar KNVB-beker (3x): 1958, 1962, 1966
* Winnaar Zilveren Bal (8x): 1910, 1913, 1923, 1925, 1929, 1934, 1935, 1951
* Winnaar NBLO-beker (3x): 1909, 1910, 1911
* Winnaar Prinses Juliana-beker (2x): 1953, 1954

Supporters in het stadion

* (22) Snuf.
* (vak) naam
* ...

Videos
Links
[x] Officiële Sparta Rotterdam site
[x] Spartafanz
[x] ITWM



[ Bericht 4% gewijzigd door Charie op 06-09-2010 14:33:06 ]
pi_86122205
Enige waar sparta nog op kan hopen is een keer periodekampioen worden.
shoarma is lekker
pi_86122835
Vind ik niet. Eerste worden kan zeker nog, 2e en 3e geven toch ook recht op play offs?

Btw zet mij even in de OP bitte:

Vak 22 snuf.
pi_86138052
Periodetitel moet haast wel lukken.

Maar ik hoop zeker nog op de titel.
pi_86203611
De Jupiler League is zo raar, het is echt niet zo dat je nu geen kampioen meer kan worden. Pakweg plek 1 tm 10 zouden nog kampioen kunnen worden het is zo'n rare competitie, rare uitslagen. Natuurlijk hebben de ploegen die er bovenuit steken met kwaliteit theoretisch meer kans (zoals Sparta).
pi_86203902
quote:
Op woensdag 8 september 2010 14:14 schreef Charie het volgende:
De Jupiler League is zo raar, het is echt niet zo dat je nu geen kampioen meer kan worden. Pakweg plek 1 tm 10 zouden nog kampioen kunnen worden het is zo'n rare competitie, rare uitslagen. Natuurlijk hebben de ploegen die er bovenuit steken met kwaliteit theoretisch meer kans (zoals Sparta).
En dat maakt de jupiler league ook zon feest. *O*
  woensdag 8 september 2010 @ 15:34:35 #7
313334 M_RDAM
3-0 is stoppen!
pi_86206542
Vak 14 M_RDAM!

We kunnen nog kampioen worden, maar dan mogen we wel wat beter gaan spelen...
  maandag 25 oktober 2010 @ 14:41:16 #8
321935 SpartanerT
Red-White Army!
pi_87936581
Dat mooie uitshirt van ons hebben we nog geen 1x gedragen. Sterker nog, ze zijn nog niet eens gemaakt :')
pi_88046396
Nou, het worden 3 zeer belangrijke wedstrijden op rij.

Den Bosch uit, Helmond thuis en Cambuur uit. Als je daarin 9 punten pakt dan gaat het de goede kant op. Tweede competitiehelft is op papier makkelijker dus als er een gat van hoogstens 5 punten is met de nummer 1 dan moet het goed kunnen komen.

Maar laat dan wel alsjeblieft die Van den Berg uit het veld. De eerste keer dat ik hem zag voetballen wist ik al dat ie gozer er niets van kon en hij blijft maar in de basis staan...


En o ja, geef Chettleburgh een contract want ik hoorde dat Been(hakker) (ik weet niet wie van de twee) bij Sparta stond en na een wedstrijd van Jong Sparta aan Everse vroeg wie toch die nummer 6 was. Dan zul je zien dat wij hem geen contract geven en dat ie volgend jaar bij Feyenoord voetbalt :')
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 18:07:33 #10
321935 SpartanerT
Red-White Army!
pi_88146650
Wat een kutzooi...
pi_88194065
Ja verschrikkelijk joh. Verliezen mag niet uit tegen Den Bosch maar goed, dat kan gebeuren. Alleen dit was niet verliezen. Dit was weggespeeld worden en op inzet en mentaliteit van de mat gevoetbald worden.

Beschamend gewoon.
pi_88194574
Oke het mag niet maar toch zie je het vaker dat de gedegradeerde Eredivisie-ploeg het moeilijk heeft met het voetbal in de Jupiler League (helaas ook die ervaring).
pi_88196832
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 23:09 schreef Charie het volgende:
Oke het mag niet maar toch zie je het vaker dat de gedegradeerde Eredivisie-ploeg het moeilijk heeft met het voetbal in de Jupiler League (helaas ook die ervaring).
Tja Sparta heeft kwalitatief op papier een van de sterkste selecties maar vrijdag was de gemiddelde leeftijd 19 jaar ofzo. Je kunt niet van die gasten verwachten dat ze elke week een topnivo halen, het zijn nog jonge jongens. Maar als dan de wat meer ervaren personen het laten afweten gaat het fout.

Ruud kras kan gewoon niet voetballen, dat zoet iedereen toch?
pi_88203064
quote:
1.gif Op maandag 1 november 2010 00:18 schreef Snuf. het volgende:

[..]

Tja Sparta heeft kwalitatief op papier een van de sterkste selecties maar vrijdag was de gemiddelde leeftijd 19 jaar ofzo. Je kunt niet van die gasten verwachten dat ze elke week een topnivo halen, het zijn nog jonge jongens. Maar als dan de wat meer ervaren personen het laten afweten gaat het fout.

Ruud kras kan gewoon niet voetballen, dat zoet iedereen toch?
FC Volendam was vorig jaar 16e geeindigd na te zijn gedegradeerd, terwijl ze bijna dezelfde selectie hadden. In de Eredivisie mag je voetballen en laat de tegenstander je komen en is meer tactisch, en omdat Sparta een voetballende ploeg is was dat zo slecht nog niet. In de Jupiler League is het gewoon druk zetten en rammen op je tegenstander, weinig met tactiek te maken dus. Wellicht moet Sparta even wennen aan die style (je zag dat ze in de nacompetitie daar ook moeite mee hadden). Toch ben ik van mening als ik het programma zie de tweede seizoenshelft dat Sparta niet kansloos is als ze niet te ver achter raken op dit moment.

Mijn eigen ADO stond op een gegeven moment 19e na tien wedstrijden of zo, uiteindelijk met veel geluk konden we nog net playoffs spelen en het wonder geschiedde; we promoveerde.
pi_88203600
Mja programma van de tweede seizoenshelft is op papier makkelijker, maar het verschil met nummer 1 is al 7 punten...
pi_88203823
quote:
1.gif Op maandag 1 november 2010 11:31 schreef Snuf. het volgende:
Mja programma van de tweede seizoenshelft is op papier makkelijker, maar het verschil met nummer 1 is al 7 punten...
RKC stond in 2007/2008 16 punten voor en uiteindelijk werd Volendam alsnog kampioen die heel het seizoen zo ongeveer 5e stonden. De Jupiler League is een rare competitie. Zeven punten is niet zoveel als het lijkt..
pi_88391455
Het gat met Zwolle en Volendam wordt wel erg groot nu. Speelde jullie (eindelijk) in de nieuwe shirts? Zag een zwart kraagje wat ik nooit eerder zag. Zijn die mooie groene shirts er nu ook?
pi_88395689
Ja, vorige week speelden we ook al in de nieuwe shirts. Misschien volgende week in de nieuwe groene, die kun je iig wel al kopen.

Wedstrijd was aardig, alleen 2 nieuwe backs die mochten debuteren (van der Leeuw heeft oit wel een keertje meegedaan vorig jaar maar dat was heel kort) en van der leeuw deed het de tweede helft niet zo best en gaf ook een beetje de 1-1 weg. Daarna nog een bal op de kruising maar helaas niet erin.

Toch was het spel niet heel slecht en als Slijngard en Abdul terug zijn hebben we een aardig elftal zo.

Krul
Dijkhuizen-De Roon-Knol-Slijngard
Rutjes-Strootman-Duarte
Abdul-Voskamp-John

En hopelijk Seliga in de goal, die traint weer mee. Alleen ben ik bang dat Everse die klote Kras en van Den Berg er weer in zet. Die gozers bewijzen keer op keer dat ze niet kunnen voetballen maar Everse is verliefd op ze ofzo.
pi_88414755
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 11:06 schreef Snuf. het volgende:
Ja, vorige week speelden we ook al in de nieuwe shirts. Misschien volgende week in de nieuwe groene, die kun je iig wel al kopen.

Wedstrijd was aardig, alleen 2 nieuwe backs die mochten debuteren (van der Leeuw heeft oit wel een keertje meegedaan vorig jaar maar dat was heel kort) en van der leeuw deed het de tweede helft niet zo best en gaf ook een beetje de 1-1 weg. Daarna nog een bal op de kruising maar helaas niet erin.

Toch was het spel niet heel slecht en als Slijngard en Abdul terug zijn hebben we een aardig elftal zo.

Krul
Dijkhuizen-De Roon-Knol-Slijngard
Rutjes-Strootman-Duarte
Abdul-Voskamp-John

En hopelijk Seliga in de goal, die traint weer mee. Alleen ben ik bang dat Everse die klote Kras en van Den Berg er weer in zet. Die gozers bewijzen keer op keer dat ze niet kunnen voetballen maar Everse is verliefd op ze ofzo.
Kras bij Dordt was altijd erg fijn, dan was je safe achterin. Maar misschien is Sparta een stapje te hoog.
"de dordtse schapenkoppen, door niemand meer te stoppen"
pi_88422086
Vrijdag bestond het basis elftal uit 8 spelers afkomstig van de eigen jeugdopleiding.
Henk dijkhuizen had met zijn 17 jaar een prima debuut.
http://www.opleidingsparta.nl/?pagina_id=2&nieuws_id=1511
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_88429367
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 21:44 schreef Tommy2K het volgende:

[..]



Kras bij Dordt was altijd erg fijn, dan was je safe achterin. Maar misschien is Sparta een stapje te hoog.
Mja het is volgens mij ook een combinatie Knol - Kras. Allebei ervaren en willen allebei de leiding in de verdediging. Alleen is Knol de aanvoerder dus die zet de lijnen uit.

En oh ja, Kras kan niet voetballen. Dat is ook lastig.

En hij zou er nog uitgesprint worden door een schildpad.
pi_88474507
Het kampioensschap is nu wel verspeelt na dit gelijke spel tegen Helmond Sport ( :') ) Maarja, je kan ook eigenlijk niet verwachten van deze jonge groep dat ze wekelijks goed presteren. Het voetbal van afgelopen vrijdag was zeker niet goed (op de laatste 20 min na dan) maar de inzet en strijd was wel aanwezig. Als ze dat elke week laten zien is het grote gedeelte van onze aanhang al tevreden.

Van mij part spelen we volgende wedstrijd gewoon weer met Henk(ie)! Dijkhuizen - Marten de Roon - Knol - Van der leeuw / of Slijngaard als die alweer mag spelen.

Maar Everse zal die gare kut Kras er wel weer inzetten. ;(
Red-white army! OE! OE!
pi_88666420
Van Sichem :')
Nadat ik heb in Den Haag een paar keer heb zien fluiten en gisteravond weer hoef ik hem nooit meer te zien. Het is gewoon een nare vent. Speler van ADO raakte geblesseerd wou die bij de zijlijn er weer in liet die m 3 minuten staan en rende lachend rond :r Zag ook op Eredivisielive een speler een hoofdwond hebben maar Van Sichem vond dat die zich aanstelde en lachte hem half uit want ja bloed kan je faken :')

Natuurlijk niet goed gedaan van Sparta maar het was echt Van Sichem die de wedstrijd bepaalde, als dat geen overtreding meer was op de keeper in z'n eigen metergebied weet ik het niet meer. En als je voor een schouderduw (op een nat veld waardoor die Cambuur speler nog sneller lag dan normaal) al rood gaat geven..

Kort samengevat: Van Sichem :r
pi_88668303
Wat een verschrikking die man.

Onterechte penalty
Nigel de jong actie van cambuur speler niet bestraft.
2-1 was een overtreding van cambuur
De roon had een rood moeten krijgen.

Natuurlijk hadden we zelf de kansen erin kunnen schieten, dan was het 3-0 bij rust geweest, maar deze man was op zoek naar de 3 punten voor cambuur..

Speel je een keer echt goed, krijg je dit....
pi_88669428
Ik heb alleen de samenvatting gezien maar die rode kaart was gewoon terecht (Al maakte Cambuur wel hands voordat die pass kwam)En bij die 2-1 was de keeper in mijn ogen gewoon te laat waardoor hij niet meer bij de bal kon. Hij werd ook niet aangevallen door een speler hij sprong er zelf tegenaan.
pi_88671240
Ik deel jullie mening over deze flierefluiter genaamd van Sichem!
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 12:53 schreef Snuf. het volgende:
Wat een verschrikking die man.

Onterechte penalty
Nigel de jong actie van cambuur speler niet bestraft.
2-1 was een overtreding van cambuur
De roon had een rood moeten krijgen.

Natuurlijk hadden we zelf de kansen erin kunnen schieten, dan was het 3-0 bij rust geweest, maar deze man was op zoek naar de 3 punten voor cambuur..

Speel je een keer echt goed, krijg je dit....
Ik deel je mening over van Sichem, wat een waardeloze flierefluiter.
De strafschop kan gegeven worden, van der Heide geeft echter wel toe dat hij nadrukkelijk het contact zocht. En zelf vond ik aan de actie voorafgaande aan de strafschop ook een buitenspel luchtje hangen. Snap ik je bedenkingen over.
De 2-1 vind ik een glaszuiver doelpunt, Kapralik hangt al in de lucht en Krul is gewoon te laat, hij had eerder uit moeten komen.
De rode kaart voor de Roon was ook terecht, Diaz was op volle snelheid en krijgt een duw. Direct daarop wordt hij nog even aangetikt op het rechterbeen. Kan er niks anders van maken.

Wat dit Sparta mist is een over mijn lijk mentaliteit, voetballend is het stukken verder dan Cambuur. Wij hadden de tweede helft die mentaliteit wel.

Ben je geweest? En zat je in het gastenvak? Ik zag namelijk een aantal supporters van de gezinstribune afgevoerd worden.
Let's pretend we scored a goal YEAH
pi_88671295
Ik denk dat het wel een penalty was, maar het was buitenspel. Simpel as that.

Ben niet zelf geweest. Wilde wel gaan maar had op het laatst toch zoiets van laat maar. Klote weer, diep in de nacht terug in Rotterdam en waarschijnlijk weer een drama. Hou het toch maar bij de uitwedstrijden die wat dichterbij zijn :P

Voetbal was wel aardig van Sparta, maar ja als je verder zelf ook niet scoort...

Die keeper van ons is trouwens ook een lamlul. Heeft dit seizoen al een punt of 6 verspeeld voor ons. Hij wordt geduwd maar als hij met een beetje meer inzet het duel in gaat krijg je ook sneller een vrijbal als je wordt aangeraakt. Nu springt ie wel maar is bang om pijn te krijgen en doet dus eigenlijk niks.
pi_88671770
Ik kan het helaas niet beamen of ontkrachten omdat ik niet op de juiste positie stond om het goed te kunnen beoordelen. Ik hoorde van anderen dat er zeker (minimaal) de schijn van was, dus je kunt gelijk hebben.

Je hebt als Sparta ook de pech dat Rustenberg de bal van de lijn haalt en dat Meul op de 0-1 na uitstekend staat te keepen. Goede reddingen en prima intercepties bij hoge ballen in de 16. Die overtuiging mis ik bij Krul, gewoon komen en alles geven om die bal te pakken.

Ik blijf erbij dat het geen overtreding was bij die 2-1. Kapralik is al in de lucht op het moment dat Krul nog moet springen. Hij stond trouwens ook iets te ver naar de eerste paal waardoor hij naar achteren moest stappen. Het enige wat ik me kan bedenken (na het bekijken van de beelden) is dat Diaz blijft staan en daarmee de doortocht voor Krul blokkeert.
Er zijn overigens genoeg scheidsrechters die voor minder affluiten, sterker nog dat kostte ons 2 jaar geleden tegen Roda de promotie in de laatste seconde.

Waar is Seliga eigenlijk gebleven? Dat vond ik wel een goede keeper voor Sparta.
Let's pretend we scored a goal YEAH
pi_88673501
Sparta was van de zomer bezig met het wegpesten van Seliga omdat hij te duur was. Niemand wilde hem kopen, waarna hij verdwenen is tot een week terug. Toen liep hij opeens op het trainingsveld en heeft iemand die langs de lijn stond aan hem gevraagd waar hij nou was. Hij was geblesseerd aan zijn knie zei hij. Raar verhaal.

Als Seliga keept is het een van de beste keepers, zoniet de beste van de Eerste Divisie. Ik hoop dat ie zo snel mogelijk speelt.

Sowieso is het raar dat Krul is aangetrokken. 4e keeper van Utrecht, terwijl we Donatz hebben. Ze zijn allebei jong maar Donatz leert nu niets terwijl Krul nu zijn fouten maakt en volgend jaar weer bij Utrecht kan spelen...

Maar everse zal dat wel niet doen. Hij wil per se Kras, Krul, Knol & van Den Berg in het veld hebben terwijl die gozers er niets van bakken. Gelukkig speelde Kras gisteren niet.
pi_88676593
Ik kan begrijpen dat de club hem om financiële redenen liever kwijt wou, alleen doe je dat dan niet op die manier. De reactie van Seliga kan ik me dan enigszins indenken (niet dat ik het overigens goedkeur). Toch blijft het een raar verhaal idd.

Seliga is zeker een topper, in de Eredivisie vond ik hem ook zeker niet een van de minderen. Voor JL begrippen hoort hij mijns inziens bij de top 3 van keepers.

Krul is gehuurd van Utrecht? Ik vond hem niet bepaald overtuigend gisteren, hoe is Donatz? Die ken ik verder niet. Wanneer beide keepers gelijkwaardig zijn zou ik zowiezo voor de eigen jeugd gaan.

En Everse, een paar jaar geleden had ik hem graag als trainer in Leeuwarden willen zien om zijn trainerscapaciteiten, maar ik heb nu gezien wat voor sociaal mankerend persoon het eigenlijk is. Zou hij een FOK!ker zijn?
Let's pretend we scored a goal YEAH
pi_88689364
Wat vooral het vervelendste is aan Everse is dat hij een aantal spelers heeft (of holmaatjes) die hij per se wil opstellen. Kras, Knol, Krul, Van den Berg. Probleem van deze jongens is dat ze er niets van kunnen. Knol is nog wel oke, de rest is pure bagger gewoon.

Vooral van den Berg. Die jongen heeft nog nooit een bal goed geraakt, komt niet vooruit, loop in de weg etc. En toch staat ie elke wedstrijd in de basis...

Donatz is geen super goede keeper maar is ook niet heel slecht volgens mij. Veel minder dan Krul kan sowieso niet.
pi_88691164
Hopelijk keert het tij en gaat het wat beter draaien. Het doet me toch wat als ik die leuke club Sparta op een 9e plek in de Jupiler League zie staan. Op dit moment maar vol voor de nacompetitie gaan.
pi_88694160
Ja hier horen we gewoon niet te staan. Tegen Cambuur was het voetbal ook prima, net als tegen Helmond, maar als je niet scoort win je niet.
pi_88696294
En toch hebben jullie met Voskamp een hele goede doelgerichte spits staan. Eerlijk gezegd vond ik hem vrijdag wat tegenvallen (of de verdienste van Kapralik), maar gevaarlijk is hij zeker.
Met een goede aanvoer moet dat wel goed komen.

Wat bij jullie wel ontbreekt is de "over mijn lijk mentaliteit", er zit te veel voetbal in, als het op strijd aankomt laten te veel spelers het afweten of raken over de rooie.
Let's pretend we scored a goal YEAH
pi_88696624
Mja inderdaad, alleen Rutjes en Strootman lijken die mentaliteit te hebben.

Voskamp wordt ook doodgemaakt doordat John en Duarte aan de buitenkant staan met hun verkeerde been. Daardoor zal er niet zo snel een voorzet vanaf de achterlijn komen. Toen John dat wel deed kopte Voskamp hem prima binnen.
pi_88697077
Het is natuurlijk ook een leuk wapen om naar binnen te snijden en te schieten, maar zo doe je de spits natuurlijk wel tekort. Tijdens de wedstrijd een aantal keren switchen, blijft ook lekker lastig te verdedigen.

Rutjes, zoon van Greame Rutjes? Was inderdaad de enige werker, met Strootman maar die vind ik te goed voor de JL. Ik ben bang voor jullie dat die straks vertrokken is.
Let's pretend we scored a goal YEAH
pi_88722385
Er is zelfs aangekondigd dat strootman in de winter gaat vertrekken.
pi_88817858
quote:
Sparta claimt peperduur schilderij

ROTTERDAM - Voetbalclub Sparta claimt een schilderij dat iemand in 1984 bij het afval van de club vond en nu tienduizenden euro's waard blijkt te zijn...

Sparta beweert dat het doek van schilder J.H. Mastenbroek aan de club toebehoort. Vanochtend werd bekend dat het werk tijdens een renovatie van het stadion bij het vuilnis werd gevonden.

De man die het doek vond, nam het mee naar huis en besloot 26 jaar later eens te laten taxeren wat het eigenlijk waard is. Bij opnames van het tv-programma Tussen Kunst en Kitsch bleek dat het schilderij tienduizenden euro's waard is.

Toen Sparta daar echter lucht van kreeg besloot de club het doek te claimen. Volgens de directeur van Sparta is het kunstwerk nooit weggegooid, maar verdween het bij de verbouwing. Sparta overweegt nu juridische stappen te ondernemen, meldt de NOS.
Jaren kraait er geen haan naar en opeens blijkt het geld waard te zijn en dan willen ze het claimen. _O-
pi_89052278
Heeft diegene gelijk? Kijken veel Spartanen onterecht naar het verleden?

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ken-van-Sparta.dhtml
pi_89052732
Ik weet het niet en ik heb ook geen zin om me druk te maken erover. Misschien over een tijdje als er een paar keer gewonnen is. Wanbeleid is er al jaren, maar dat is geen reden om als een stelletje lamlullen op het veld te wandelen.
pi_89868118
Ik dacht ook dat Leo Blokland van Blokker was... :)

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ar-van-Blokker.dhtml
pi_89880440
Ik heb het stuk nog niet gelezen, ga ik zo doen. Maar die foto is natuurlijk niet de Roon he :')
  woensdag 5 januari 2011 @ 23:28:05 #44
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_90912383
En hebben we er al een beetje zin in? :D
  woensdag 5 januari 2011 @ 23:30:16 #45
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_90912501
Thuis met 2-4 verliezen van feyenoord _O-
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_90912746
Sterf.

En wacht maar Blinker. Volgende week zondag worden jullie van de mat gevoetbald (geloof ik het zelf wel?)
  donderdag 6 januari 2011 @ 00:06:27 #47
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_90914494
Oh sorry, dat was helemaal geen sneer naar de vandaag behaalde resultaten hoor!
Ik heb er oprecht gewoon zin in. Ik zou niet één-twee-drie een favoriet kunnen aanwijzen.
pi_91235422
ik zie t niet zo snel gebeuren, maar waarom zouden sparta en feyenoord niet n stadion kunnen delen?

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)in-een-stadion.dhtml
pi_91237349
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 21:45 schreef Basisgegevens het volgende:
ik zie t niet zo snel gebeuren, maar waarom zouden sparta en feyenoord niet n stadion kunnen delen?

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)in-een-stadion.dhtml
Omdat Sparta inde jupiler League hoogstens tot 10.000 man kan komen in hele belangrijke wedstrijden zoals Nacompetitie. In de Eredvisie tot een man of 15.000 denk ik. Feyenoord kan op zijn beurt veel meer supporters aantrekken, waardoor een stadion van 70.000 man wordt neergezet. Bijvoorbeeld. Dan speel je dus in een leegstadion, verschrikkelijk.

Sowieso is er bij Sparta op het moment ook geen echte noog voor een nieuw stadion, als we zo doorgaan is het over 2 jaar afgelopen.
  vrijdag 14 januari 2011 @ 13:09:30 #50
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_91311974
1. Ga Eagles 3.393.000
2. Volendam 1.607.000
3. Sparta 681.937
4. Telstar 325.000
5. Eindhoven 288.000
6. MVV 51.000
7. Emmen 5.000
8. Dordrecht -56.000
9. RKC -299.000
10. Veendam -336.000
11. Helmond -462.000
12. Zwolle -679.000
13. Fortuna -1.352.000
14. Agovv --2.106.000
15. Rbc -2.362.000
16. Cambuur -2.533.000
17. Almere City -3.566.000
18. Den Bosch -3.627.000

Zo slecht staat Sparta er nou ook niet financieel voor ( in verhouding met de rest )
pi_91317834
Wat betekent het lijstje?
  vrijdag 14 januari 2011 @ 15:16:18 #52
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_91318095
Oeps, het vermogen van de clubs. Staat op de site van de KNVB.
pi_91324281
Nou ja na volgend jaar niet promoveren betekent gewoon heel erg saneren of eventueel zelfs een faillissement omdat het stadion dan zo duur is, ik geloof dat het nu per jaar zo'n 1,5 miljoen kost, dat kun je dan niet meer ophoesten
  vrijdag 14 januari 2011 @ 18:17:44 #54
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_91327290
Ik hoop het niet, dat zou eeuwig zonde zijn.
  zaterdag 15 januari 2011 @ 11:57:05 #55
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_91360366
Ricky start in de basis. Of hij onder de lat start is niet bekend.
pi_91360574
Dat ie in de basis zou starten was wel te verwachten maar heb je daar een bron van?

Ik hoop op

------------Moens
Dijkhuizen-Knol-Delgado-Willem
--------Rutjes----De Roon
----------VandenBergh----------
Duarte---Voskamp--John

Al is natuurlijk de vraag of Delgado mag spelen, zou wel tof zijn maar ik ben bang van niet. Anders moeten we misschien weer met Kras achterin spelen, als dat zo is hebben jullie de 3 punten binnen.
  maandag 31 januari 2011 @ 23:33:17 #57
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_92153404
:'(
pi_92405756
Leuk duel in de middenmoot vanmiddag.. Voor degenen die gaan een sportieve en aangename wedstrijd toegewenst.
Let's pretend we scored a goal YEAH
pi_92406765
Ik heb wel een Spangenaren sjaal of muts gewonnen op Twitter
pi_92921184
ROTTERDAM - De legendarische Spartaan Tonny van Ede is op 86-jarige leeftijd overleden. Dat heeft de Rotterdamse club donderdag bekendgemaakt. Van Ede speelde 455 competitieduels voor Sparta, dat vorig jaar de hoofdtribune van het stadion omdoopte in de Tonny van Edetribune.

Hij werd in 1963 benoemd tot erelid. Zijn bijnaam luidde 'Oude Schicht' vanwege zijn snelle rushes op de rechtervleugel.

,,We zijn geschokt door het plotselinge bericht dat een van de grootste voetballers uit het roemrijke verleden van Sparta Rotterdam ons is ontvallen'', liet de clubleiding op de website weten. ,,We zijn zeer vereerd dat we zo'n groot voetballer en mens bij de club hebben gehad.''

Sparta neemt vrijdag voor de thuiswedstrijd tegen Telstar een minuut stilte in acht. De Rotterdamse ploeg zal tevens met rouwbanden spelen. Van Ede, landskampioen met Sparta in 1959, was tweevoudig international. (ANP)



Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_92926254
:{ Sterkte

455 duels _O_
pi_92927217
Sterkte Spartanen, iconen gaan altijd veel te vroeg, al worden ze 100 :'(
Let's pretend we scored a goal YEAH
pi_92927684
Gelukkig gaan we in rotterdam goed om met onze helden. Coen had voor zijn dood een standbeeld voor de kuip. En tony van eden zat de laatste 2 jaar op de tony van eden tribune.
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_92933929
Rest in peace en sterkte aan de familie, vrienden en bekenden
pi_93137316
Is het toeval dat Sparta vooral wordt geleid door oude mannen en dat Sparta op vele vlakken slecht presteert?
Hierover een column:

http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)ta-kapot-maken.dhtml
pi_93142581
Ik ga straks maar eens naar de training kijken denk ik als ik toch kaarten voor Helmond uit ga halen.
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 01:53 schreef Basisgegevens het volgende:
Is het toeval dat Sparta vooral wordt geleid door oude mannen en dat Sparta op vele vlakken slecht presteert?
Hierover een column:

http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)ta-kapot-maken.dhtml
En nee dat is geen toeval.

Ik mis alleen Rob baan.

[ Bericht 2% gewijzigd door Snuf. op 22-02-2011 11:13:28 ]
pi_93246430
baan mist sparta nu ook.
Zowel de trainer jan everse en rob baan zijn per direct opgestapt.
==================================================
JAN EVERSE STOPT BIJ SPARTA ROTTERDAM
ROTTERDAM – Ondanks het feit dat de Raad van Commissarissen deze week heeft uitgesproken het seizoen met Jan Everse als hoofdtrainer af te willen maken, heeft Jan Everse laten weten dat hij in het belang van Sparta Rotterdam per direct zal stoppen als hoofdtrainer.
Jan Everse heeft in het overleg aangegeven dat hij er niet in is geslaagd om aan het verwachtingspatroon met betrekking tot de resultaten te voldoen. “Ik moet helaas bekennen dat het mij niet is gelukt om deze groep tot een eenheid te smeden, waardoor de resultaten ver achter bleven bij de verwachtingen.”
Beide partijen hopen dat met een ander gezicht voor de groep de negatieve spiraal kan worden doorbroken en alsnog de nacompetitie kan worden bereikt.
Rob Baan, die verantwoordelijk was voor de aanstelling van Jan Everse zal eveneens met onmiddellijke ingang zijn werkzaamheden als technisch manager neerleggen en tevens terugtreden als commissaris technische zaken.
Jos van Eck zal, met assistentie van Geert Meijer, de rest van het seizoen de verantwoordelijkheid krijgen over de coaching van het eerste elftal.
Sparta Rotterdam
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_93246558
Het zou Sparta eens goed gaan.
pi_93247822
Het vertrek van Everse was al een tijdje onvermijdelijk, denk ik. Vroeg of laat zou hij toch weggaan. Nu maar weer een nieuwe start dan, en wellicht volgend seizoen meer voorspoed..
  donderdag 24 februari 2011 @ 22:15:11 #70
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_93280073
Misschien gaan ze nu beter spelen. Dat gebeurde geloof ik ook bij Zwolle :P
  vrijdag 25 februari 2011 @ 23:01:18 #71
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_93329737
5-2.. ouch..
pi_93330176
Shockeffect :')
pi_93330215
Knnth! Kom je nog bij Sparta?
pi_93715203
Doet me toch wat hoe ik het gezellige Sparta zie afglijden.
pi_93719341
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 23:11 schreef Basisgegevens het volgende:
Knnth! Kom je nog bij Sparta?
Nee, heb al een tijdje geen seizoenskaart meer ... kom heel af en toe nog naar Jong Sparta, het eerste team kan mijn hart denk ik niet aan.
pi_93734546
-

[ Bericht 100% gewijzigd door #ANONIEM op 06-03-2011 18:19:16 ]
pi_95117107
quote:
Sparta stelt Vloet voor 5 jaar aan als AD/TD

Sparta Rotterdam heeft overeenstemming bereikt met Wiljan Vloet. De Brabander is vanaf 1 juli de nieuwe Algemeen/Technisch Directeur van Sparta Rotterdam. Wiljan Vloet tekent een contract voor vijf jaar bij de club uit Rotterdam-West.

http://www.itwm.nl/artikel.php?id=6406
Wat vinden we ervan? Ik ben in ieder geval redelijk positief. Heb wel vertrouwen in zijn inzet en toewijding.
pi_95121502
Goede keuze, leuke man met verstand van voetbal en zal ook niet zomaar vertrekken als er iets anders komt.
pi_96504731
Nou het seizoen is afgelopen, Johan Voskamp is topscoorder geworden maar verder was het ook helemaal niks.

quote:
Sparta Rotterdam neemt na afloop van dit seizoen afscheid van een aantal spelers. In het seizoen 2011/2012 zullen de volgende spelers niet meer op het Kasteel aanwezig zijn:

David Abdul, Ricky van den Bergh, Vinicius Bongaertz, Carlos Delgado, Rene van Dieren, Mathijs Donatz, Mitchel van Gastel, James Holland, Ruud Knol, André Krul, Marcellino van der Leeuw, Lucas van Oeveren, Aleksander Seliga en Karim Touzani.

Sparta Rotterdam neemt intern afscheid van deze spelers na afloop van de laatste training en wenst hun veel succes toe in hun verdere carrière.
Onbegrijpelijk dat Van Oeveren, Abdul en vooral Ricky moeten vertrekken... Ik dacht dat Vonk met Ricky had gesproken en hem wilde behouden?
pi_96504773
RvdB (gehaat bij ons om een incident in een friendly tegen RKC) vind ik wel een echte winnaar, dus zo'n jongen zou je kost wat kost moeten behouden.

Dat Krul weer vertrekt is alleen maar een zegen voor de club, Seliga kan ik begrijpen maar vond ik wel een hele goede keeper.
Let's pretend we scored a goal YEAH
pi_96504894
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 14:24 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
RvdB (gehaat bij ons om een incident in een friendly tegen RKC) vind ik wel een echte winnaar, dus zo'n jongen zou je kost wat kost moeten behouden.

Dat Krul weer vertrekt is alleen maar een zegen voor de club, Seliga kan ik begrijpen maar vond ik wel een hele goede keeper.
Ja het is doodzonde geweest dat Seliga moest vertrekken want dat is een keeper die zelfs in de Eredivisie middenmoot makkelijk meekan. Hij was te duur en werd weggepest door Everse :r

Wat voor incident was dat?

Ricky heeft een paar goede wedstrijden gespeeld, zoals tegen Dordrecht waar hij eigenlijk in zijn eentje de match won. Ik weet ook niet waar ze een betere speler voor die positie vandaan gaan halen..

Krul had na de eerste wedstrijd al moeten vertrekken idd :')
pi_96505422
Dan moet Seliga bij het vertrek van Meul maar naar Cambuur, zal helaas wel te duur zijn voor ons...

Er was een opstootje op het veld tussen vdB en van Rooijen (in 2006 al), toen vond RvdB het nodig om Rocky 7 te spelen. Daarvoor (in zijn vorige Sparta periode) was er ook al wat animositeit tussen het publiek en RvdB...

Deze link geeft wel een redelijk reëel beeld van de gebeurtenissen
http://debalisnietrond.we(...)ricky_van_den_b.html
Let's pretend we scored a goal YEAH
pi_98336351
Ik hoop dat de TT dit jaar wel werkelijkheid zal worden ;(

Er is al een aantal aardige spelers gehaald denk ik:

Bruinier (Middenvelder van AGOVV)
Jeroen Veldmate (Verdediger van Groningen)
Mark Veldmate (Middenvelder/Aanvaller van Helmond)
Bilate (Spits van Xerxes, zit al in de selectie sinds de winter)

Selectie nu (uit mijn hoofd)

Moens
Kras
Slijngard
Willems
Dijkhuizen
Veldmate
Bentem
De Roon
Bruinier
Bilate
Godee
Voskamp
John
Rutjes

Maar waarschijnlijk zitten we binnenkort ook nog zonder keeper ;(
quote:
Start voorbereiding zonder 1e elftal keepers?

Vrijdag 17 Juni 2011

Alhoewel Moens in een eerder stadium aangaf ook komend seizoen te willen keepen bij Sparta, kom hij nu wellicht terug op zijn beslissing. Hij twijfelt sterk of hij dit seizoen onder de lat gaat staan bij Sparta. Dit valt te lezen op de site van Voetbal International.

Natuurlijk moet zijn mening gerespecteerd worden, maar komt zijn getwijfel slechts een week voor de start van de voorbereiding natuurlijk wel heel erg ongelegen. Wiljan Vloet kan dus wellicht met spoed op zoek naar een extra keeper voor het eerste.
U begrijpt, niet echt ideaal om het maar voorzichtig uit te drukken!

De kans is groot dat Oscar Moens, tweevoudig international, stopt met het spelen van betaald voetbal. De 38-jarige doelman overweegt sterk zijn loopbaan te beëindigen.

In diens aflopende contract bij Sparta stond een eenzijdige door de doelman te lichten optie zijn loopbaan nog een jaar te rekken. Daar maakte Moens halverwege mei 2011 aanvankelijk gebruik van, maar daar komt de doelman vrijwel zeker op terug. Komend weekeinde staat een gesprek gepland met Wiljan Vloet, de nieuwe algemeen directeur van de Kasteelclub, waarna Moens maandag definitief de knoop doorhakt.

Bron: www.vi.nl

Door: de redactie
Wel 4 nieuwe spelers, waaronder Luirink!
quote:
Als we het Algemeen Dagblad mogen geloven, komen er volgende week vier nieuwe spelers bij. Een van de namen die genoemd wordt is Gijs Luirink. Tegenover de (mogelijke) komst van 4 spelers staat het vertrek van jeugdinternational Martin La Cruz. De A-jeugd speler vertrekt naar NAC, zo meldt RTV Rijnmond op haar site.



Luirink is een verdediger die het afgelopen halfjaar op huurbasis uitkwam voor Cambuur. Daarvoor speelde hij bij achtereenvolgens Volendam, Groningen, AZ, RKC (huurbasis) en weer AZ.
In zijn eerste AZ periode kende hij veel knieblessures waardoor hij twee seizoenen nauwelijks in actie kwam. Bij RKC en Cambuur bleven ernstige blessures hem bespaard. In Waalwijkse dienst kwam hij tot veertien competitieduels, bij Cambuur sinds januari 2011 zestien waarin hij twee keer scoorde.

_____

De Spartaan Martin La Cruz voetbalt vanaf komend seizoen bij NAC. De 17-jarige jeugdinternational, die ook al uitkwam voor Oranje onder 15 en -16 gaat spelen in het A1-elftal van de Brabanders.

De aanvaller zegt zelf op meerdere posities in de voorhoede uit de voeten te kunnen. Ook afgelopen seizoen speelde La Cruz al in het hoogste jeugdelftal. Met Sparta A1 eindigde hij op de achtste plaats in de jeugderedivisie.

Bron: www.rijnmond.nl

Door: de redactie
25 juni is de eerste training!
pi_98503136
quote:
Sparta contracteert Overtoom, Luirink en Bel Hassani
Drietal spelers tekent contract voor twee seizoenen

ROTTERDAM – Sparta Rotterdam heeft overeenstemming bereikt met drie spelers over een verbintenis. Iliass Bel Hassani, Tom Overtoom en Gijs Luirink tekenen een tweejarig contract bij de Kasteelclub.

Iliass Bel Hassani (18) is afkomstig uit de jeugdopleiding van Sparta Rotterdam. De middenvelder begon in de C-junioren bij Sparta en afgelopen seizoen speelde hij voornamelijk in Jong Sparta. Wel maakte Bel Hassani al zijn debuut in het eerste elftal van Sparta Rotterdam. Hij speelde tot op heden zeven wedstrijden in het rood-wit gestreept waarin hij één keer scoorde.

Tom Overtoom (20) komt over van AFC Ajax waar hij de gehele jeugdopleiding heeft doorlopen. De middenvelder speelde vorig seizoen voor Jong Ajax. In het seizoen 2009 – 2010 speelde Overtoom op huurbasis voor HFC Haarlem.

Gijs Luirink (27) is afkomstig van AZ Alkmaar. De verdediger maakte in 2001 zijn debuut in het betaalde voetbal voor FC Volendam. Na drie seizoenen aan ‘De Dijk’ maakte hij de overstap naar FC Groningen. Daarna speelde Luirink drie seizoenen voor AZ om vervolgens via verhuur uit te komen voor RKC Waalwijk en Cambuur Leeuwarden. In totaal speelde Gijs Luirink tot op heden 125 competitieduels in het betaalde voetbal waarin hij zes doelpunten scoorde.


Dit lijken me prima jongens!
pi_98503292
Zo'n Luirink lijkt me best een dure jongen voor Sparta. :{
pi_98503362
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 12:14 schreef Paul-89 het volgende:
Zo'n Luirink lijkt me best een dure jongen voor Sparta. :{
Valt wel mee volgens mij, hij heeft vorig jaar ook al bij Cambuur gespeeld dus zo'n hoog salaris zal hij niet krijgen?
pi_98503485
Maar dat was huur.
pi_98503558
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 12:19 schreef Paul-89 het volgende:
Maar dat was huur.
Nou ja kennelijk kan het er gewoon bij bij Sparta :P Sowieso zijn er heel erg veel (dure) spelers weggegaan: Knol, Touzani, Van Den Bergh bijvoorbeeld waren samen toch wel goed voor 5 a 6 ton per jaar.
pi_98507908
Nu alleen nog een rechtsback om elke positie dubbel bezet te hebben volgens het AD. En een keeper of 2 uiteraard. :Y
pi_98508233
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 14:15 schreef Maravilla het volgende:
Nu alleen nog een rechtsback om elke positie dubbel bezet te hebben volgens het AD. En een keeper of 2 uiteraard. :Y
Inderdaad! Al blijf ik het ook achterlijk vinden dat Abdul weg moest, prima buitenspeler.. Ik zou er ook nog graag 1 buitenspeler bij hebben, of zal er 442 gespeeld worden?
pi_98550827
quote:
Sparta contracteert Nieuwendaal en Schmeltz
Middenvelder en aanvaller toegevoegd aan A-selectie

ROTTERDAM– De A-selectie van Sparta Rotterdam voor het seizoen 2011 – 2012 krijgt steeds meer vorm. Hoofdtrainer Michel Vonk kan aanstaande zaterdag bij de eerste training op Sportcomplex Vreelust ook beschikken over Steef Nieuwendaal en Sidney Schmeltz.

Steef Nieuwendaal (25) is een controlerende middenvelder die de overstap maakt van FC Den Bosch naar Sparta Rotterdam. Nieuwendaal begon zijn carrière in het betaalde voetbal bij Willem II. Met uitzondering van een korte periode bij MVV, speelde hij tot 2009 voor de Tilburgers. De afgelopen twee seizoenen kwam Steef Nieuwendaal uit voor FC Den Bosch. Hij tekent een contract voor twee seizoenen.

Sidney Schmeltz (22) komt over van Almere City FC. De vleugelaanvaller begon zijn professionele loopbaan bij RKC Waalwijk. Via Willem II, waar hij twee seizoenen speelde, kwam hij bij Almere City FC. Vorig seizoen speelde hij 33 wedstrijden waarin hij vier doelpunten maakte. Sidney tekent een contract voor twee seizoenen met een optie op een derde seizoen.

Het houdt niet op joh! Vloet is goed bezig, die Schmeltz is wel een goede, Nieuwendaal ken ik niet echt.

Selectie nu (volgens mij)

Kras
Slijngard
Willems
Dijkhuizen
Bentem
Luirink
Veldmate

Nieuwendaal
Overtoom
Veldmate
Rutjes
De Roon
Bruinier
Rutjes

Bilate
Godee
Voskamp
John
Gladon
Bel Hassani
Schmeltz

Zo ongeveer ook nog op linie gesorteerd, al zitten er wat jongens die in meerdere linies kunnen spelen.

Nog 2 keepers erbij (schijnt vandaag bekend te worden) en een rechtsback en we zijn rond. Al is een rechtsback geen pure noodzaak, maar zou zeker prettig zijn, Henk is het nog net niet helemaal. Ben nog altijd benieuwd wie de nieuwe keeper gaat worden, schijnt vandaag bekend te worden.
pi_98649681
Vandaag eerste training geweest, was lekker kutweer :P Maar ja toch flink wat mensen !
  dinsdag 28 juni 2011 @ 19:45:23 #93
179542 Forburgah
SPANGENAREN
pi_98782429
Ik vond het vooral heel mistig ;).

Zo niet Ofter een hemel is
Maar álster één is Dan zal je zien
Dat de Hemelpoort - Oh brok in ons keel -
Verdacht veel weg heeft Van Het Kasteel
pi_98782593
quote:
10s.gif Op woensdag 22 juni 2011 12:16 schreef Snuf. het volgende:

[..]

Valt wel mee volgens mij, hij heeft vorig jaar ook al bij Cambuur gespeeld dus zo'n hoog salaris zal hij niet krijgen?
Luirink had bij AZ een dik salaris, Cambuur kon hem voor een "vriendenprijsje" huren. Het is dat wij geen cent te makken hebben, anders was hij wel bij ons gebleven ;) Wel een goede verdediger, sterk coachend en rustig aan de bal.
Let's pretend we scored a goal YEAH
pi_98784146
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 19:45 schreef Forburgah het volgende:
Ik vond het vooral heel mistig ;).

Zelf gefilmd? Ik stond daarzo langs de kant, een paar van mijn foto's is niks te zien, alleen maar rook
pi_98863708
quote:
Sparta Rotterdam heeft met Cercle Brugge overeenstemming bereikt over de huur van Rubin Dantschotter. De 25-jarige doelman heeft de Belgische nationaliteit en kwam naast Cercle Brugge ook uit voor SK Beveren en KV Oostende. Tevens kwam Dantschotter uit voor diverse nationale jeugdteams van België.

Wiljan Vloet: “We huren Rubin Dantschotter voor één seizoen van Cercle Brugge. Hij heeft ervaring bij grote clubs in België en heeft dezelfde ambitie als Sparta. Namelijk terugkeren op het hoogste niveau, dat geldt zowel voor zijn persoonlijke ontwikkeling als die van de club Sparta.”

Rubin Dantschotter zal vanmiddag om 14:30 uur voor het eerst meetrainen met de A-selectie van Sparta Rotterdam op Sportcomplex Vreelust.
Kunnen we in ieder geval iemand in het doel zetten :P
pi_98868286
quote:
Sparta hoort kassa ook rinkelen bij transfer Wijnaldum naar PSV
Donderdag, 30 juni 2011 om 14:23
Hoewel de officiële bevestiging van de clubs nog ontbreekt, is het vrijwel zeker dat Georginio Wijnaldum Feyenoord verlaat voor PSV. De club uit De Kuip is niet de enige die profiteert; ook Sparta Rotterdam, dat Wijnaldum in zijn tienerjaren opleidde, heeft recht op een vergoeding. Volgens RTV Rijnmond bedraagt die vergoeding vijftigduizend euro.

De regionale omroep weet ook dat Sparta voor de transfer van Kevin Strootman in totaal 337.000 euro binnen ziet komen. Het bedrag dat de club voor hem krijgt, is fors hoger omdat Strootman zijn gehele jeugd op Het Kasteel actief was. Wijnaldum daarentegen speelde van zijn zesde tot zijn dertiende bij Sparta; het bedrag valt daarom lager uit.
Zowel Wijnaldum als Strootman gaat aan de slag bij PSV. De Eindhovense club betaalt voor de van FC Utrecht overgekomen middenvelder naar schatting acht miljoen euro, terwijl de van Feyenoord over te nemen Wijnaldum circa vijf miljoen euro kost.
Nou dat kan dan mooi in het gat worden gegooid ;(
pi_98870009
Liever in het gat donderen en daarmee iets dichten dan het gat nog dieper graven toch?
Let's pretend we scored a goal YEAH
  donderdag 30 juni 2011 @ 17:04:09 #99
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_98872115
Met de huidige selectie zie ik in Sparta wel een kampioenskandidaat ;)
pi_98872660
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 16:05 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Liever in het gat donderen en daarmee iets dichten dan het gat nog dieper graven toch?
Ja dat wel, maar eigenlijk is het zuur om te bedenken dat als Strootman deze zomer voor 3 miljoen wegwasgegaan het gat gewoon 3 jaar hadden kunnen worden gedicht ;(
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 17:04 schreef Blinker het volgende:
Met de huidige selectie zie ik in Sparta wel een kampioenskandidaat ;)
Ik wil het niet uitspreken maar op papier wel ja :@
pi_98873698
Tja dat is het nadeel van momenteel een middenmoter in de JL te zijn. Ik snap wel dat je daardoor lichtelijk teleurgesteld bent.

Tja op papier zijn wij ook kampioenskandidaat geweest, het enige probleem is dat de KNVB mijn voorstel om op papier te gaan voetballen lachend van tafel geveegd heeft :P
Als alles een beetje loopt zoals het loopt dan zijn jullie zeker een titelkandidaat, een zeer acceptabele trainer met een kwalitatief goede groep.
Let's pretend we scored a goal YEAH
pi_98873982
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 17:47 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Tja dat is het nadeel van momenteel een middenmoter in de JL te zijn. Ik snap wel dat je daardoor lichtelijk teleurgesteld bent.

Tja op papier zijn wij ook kampioenskandidaat geweest, het enige probleem is dat de KNVB mijn voorstel om op papier te gaan voetballen lachend van tafel geveegd heeft :P
Als alles een beetje loopt zoals het loopt dan zijn jullie zeker een titelkandidaat, een zeer acceptabele trainer met een kwalitatief goede groep.
Vorig jaar hadden we op zich ook wel kampioen kunnen worden, maar toen hadden we 1 grote zwakke plek. Everse. Die is er nu uit dus het zou een stuk beter kunnen gaan :D

Als er gewoon evenveel goals gescoord kunnen worden als afgelopen jaar en er met de nieuwe verdedigers en keepers effe net wat meer worden tegengehouden moet het goedkomen. Dat wordt er een plek bij de eerste 3 gehaald.

Selectie is nu ook al zo goed als rond eigenlijk, alleen nog 1 keeper en een rechtsback, maar dat is niet super erg nodig, zou wel prettig zijn
pi_99034868
quote:
ROTTERDAM – Sparta Rotterdam heeft met ADO Den Haag overeenstemming bereikt over de overgang van Nico Pellatz. De 24-jarige doelman tekent bij Sparta Rotterdam een contract voor één seizoen met een optie op nog twee seizoenen.

Algemeen/Technisch Directeur Wiljan Vloet: “In goed overleg met ADO Den Haag hebben we een akkoord bereikt om Nico Pellatz over te nemen. We zijn zeer verheugd met zijn komst naar Rotterdam-West. Nico is een gedreven doelman die heerst in het doelgebied. Zijn opleiding heeft hij genoten bij Hertha BSC en Werder Bremen. Afgelopen seizoen heeft hij bij Excelsior ook uitstekend gepresteerd.”

De A-selectie van Sparta Rotterdam is bijna rond. “Met de komst van Nico Pellatz zijn we wat betreft doelverdedigers klaar. Met Roy Kortsmit, Rubin Dantschotter en Nico Pellatz hebben we drie goede keepers in huis. De enige positie die nog versterkt gaat worden is de rechtsback-positie,” aldus Wiljan Vloet.
Wat een goed nieuws! Erg goede keeper!
pi_99059940
quote:
Topschutter Voskamp verkast naar Poolse nummer twee
05/07/2011 10:45

Johan Voskamp (26) is dicht bij een zeer lucratieve transfer naar Polen. De clubtopscorer van het afgelopen seizoen staat op het punt Sparta Rotterdam te verruilen voor Slask Wroclaw.

De nummer twee van de afgelopen Poolse competitie maakt gebruik van een clausule – een gelimiteerde transfersom – in het contract van Voskamp. De onderhandelingen over een driejarige verbintenis bevinden zich in de afrondende fase al moet de spits nog wel een medische keuring met goed gevolg doorstaan. Hoeveel geld er met de transfer gemoeid is, is vooralsnog onduidelijk.

Wiljan Vloet, algemeen en technisch directeur bij de Kasteelclub, legt uit waarom Sparta zijn topscorer laat vertrekken. 'We betreuren het dat we Johan Voskamp zien vertrekken naar Polen, maar de clausule in zijn contract laat ons geen keus. Johan gaat met zijn nieuwe club spelen in de UEFA Europa League en wij gunnen hem alle succes in de toekomst.'

'Met het vertrek van Voskamp leveren we doelpunten in en dat moeten we gaan compenseren', vervolgt Vloet. 'We gaan ons goed oriënteren en op zoek naar een nieuwe spits die past binnen de ambities die we hebben.'

In het afgelopen seizoen maakte Voskamp ondanks een zeer teleurstellende jaargang voor Sparta toch nog 29 treffers in 31 optredens. Voor zijn periode bij Sparta kwam de aanvaller uit voor Helmond Sport, Excelsior en RKC Waalwijk.

Slask timmert de laatste jaren aan de weg in Polen. In 2007 liet de club een fonkelnieuw stadion bouwen, dat plaats biedt aan 42 duizend toeschouwers. Vorig jaar stond Voskamp nog in de belangstelling van een aantal buitenlandse clubs, maar de aanvaller verruilde Helmond Sport destijds voor Sparta.
(Martijn Krabbendam)
Erg jammer voor ons, maar het geld kunnen we ook wel gebruiken. Leuk voor Voskamp, ik begrijp het wel. Zo verschrikkelijk belangrijk was Voskamp nou ook weer niet, het is niet echt een hele goede voetballer. Hij heeft er weliswaar 29 ingelegd, maar daarvan was 1 voor Helmond, 8 tegen Almere en 6 penalty's. 14 doelpunten verder, maar daar zitten ook veel 3-1's tussen in kansloze uitwedstrijden _O-
  dinsdag 5 juli 2011 @ 20:12:05 #105
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_99079896
De 3 tegen MVV waren ook niet meer echt van belang.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_99928446
Zaterdag naar de oefenwedstrijd tegen Turnhout geweest, dit elftal is wel een stuk beter dan afgelopen jaar. Alleen zou ik er nog een spits bij hebben. Bilate is echt een talent, die jongen kan een hele grote worden, maar die kun je nu nog niet in het diepe gooien en verwachten dat hij er 25 in legt. Godee was eerste spits maar jonge jonge wat is die gozer toch slecht zeg :')

Maar ja, er moet wel een ander gevonden worden die naar Sparta wil EN een verbetering is tov Bilate EN betaalbaar is.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 03:15:49 #107
179542 Forburgah
SPANGENAREN
pi_99948186
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 20:10 schreef Snuf. het volgende:

[..]

Zelf gefilmd? Ik stond daarzo langs de kant, een paar van mijn foto's is niks te zien, alleen maar rook
Zelf aangestoken ook goed? ;)
Zo niet Ofter een hemel is
Maar álster één is Dan zal je zien
Dat de Hemelpoort - Oh brok in ons keel -
Verdacht veel weg heeft Van Het Kasteel
  zondag 31 juli 2011 @ 19:18:52 #108
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_100165363
Voorbereiding ziet er allemaal goed uit, vrijdag met 0-2 de promovendus ingepakt. Ze zijn klaar voor het echte werk as zondag. :)
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_100173786
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 19:18 schreef Bayswater het volgende:
Voorbereiding ziet er allemaal goed uit, vrijdag met 0-2 de promovendus ingepakt. Ze zijn klaar voor het echte werk as zondag. :)
Inderdaad, vooral het spel was erg goed in veel oefenwedstrijden, dat stemt positief. Alleen een goede spits zou ik nog wel graag erbij hebben, of anders gewoon Bilate, maar daar kun je niet van verwachten dat hij direct de sterren van de hemel speelt
  maandag 1 augustus 2011 @ 19:46:00 #110
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_100204301
Topicreeks gemaakt :)
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_100430801
Aardige wedstrijd vandaag, maar 1-0 was erg mager. Sparta had er minstens 3 of 4 in moeten schieten, kansen genoeg. Fortuna vond ik niet heel sterk maar als het verschil maar 1 blijft kan het altijd fout aflopen..

Er moet gewoon nog een spits gehaald worden, of gewoon beginnen met Bilate. Die jongen heeft veel talent en kan een prima spits worden.
pi_100430980
Leuke pot voetbal gezien vanmiddag.
Keeper is degelijk varela en veltmate achterin staat als een huis.
Middenveld met overtoom is smullen.
Voorin komen we duidelijk een spits tekort.
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_100656261
Jezus wat een drama weer. Was te laat thuis om nog kaarten te halen en naar Helmond te gaan, gelukkig maar. De Roon verpest het weer eens, iets wat hij vorig jaar ook al vaak deed. Echt een van de slechtste spelers uit de Eerste Divisie
pi_101045579
TT wordt voorlopig weer niet waargemaakt :P

Er MOET gewoon een nieuwe spits komen, anders wordt het echt niets. Het elftal staat heel aardig, verdediging is prima en het middenveld is ijzersterk. Voorin vindt ik John de laatste tijd weer wat beter gaan voetballen, lekker laten staan die jongen.

Maar dan komen we bij Godee en Veldmate. Die jongens lijken direct uit het G-elftal gehaald te zijn, jongens jongens wat een drama is dat. Van Godee wisten we dat natuurlijk al jaren, maar van Veldmate had ik toch veel meer verwacht. Hij speelde niet goed de eerste 2 wedstrijden, maar vrijdag speelde hij dramatisch. Ballen verliezen, in de weglopen etc.

Totdat er een spits gevonden is gewoon Bilate in de spits zetten, dat is een alleraardigste speler, een talent. Hij heeft ervaring nodig en is er nog lang niet, maar het is de beste optie.


Maar Hemmen moet gewoon aangekocht worden, anderhalve ton moet toch wel vrijgemaakt kunnen worden?


Ik ga maar eens kaarten halen om vrijdag naar Zwolle te gaan, maar heb er geen vertrouwen in...
pi_101819882
Het is weer eens een drama met onze club zeg. Sommige spelers kunnen niet eens een bal op 5 meter overspelen.. :'(
pi_102039820
Pff, 0-1 gewonnen vandaag. Heb ik weer, besluit ik niet mee te gaan, winnen ze ;( :P
pi_102423703
Flink geklommen vandaag, vrijdag naar Tilburg. Dan mogen de kansen wel wat beter worden ingeschoten zeg :')
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 11:48:57 #119
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_103108639
quote:
FC Dordrecht wint derby van Sparta

FC Dordrecht heeft de derby tegen Sparta met 3-2 gewonnen. De ploeg van trainer Theo Bos werkte op eigen veld een vroeg opgelopen achterstand weg. Door de winst zijn de Dordtenaren de Rotterdammers gepasseerd op de ranglijst.

In de eerste helft was Sparta duidelijk de bovenliggende partij. De vroege openingstreffer van spits Jeremy Bokila, overigens na zwak verdedigen aan Dordtse zijde, was meer dan terecht. Ook na het openingsdoelpunt domineerden de Rotterdammers. Ilias Bel Hassani kreeg de grootste kans om de score te verdubbelen, maar hij schoot rakelings naast.

FC Dordrecht kwam geen moment gevaarlijk voor het vijandelijke doel. De 1-1 kwam volledig uit de lucht vallen. Cecilio Lopes (foto) kopte knap binnen na een afgemeten voorzet van Shayron Curiel: 1-1. Het werd zelfs nog erger voor Sparta, toen Santy Hulst pal voor rust keeper Nico Pellatz, die voor het eerst met een helm speelde, van dichtbij passeerde na een door Bjorn Vlasblom opgezette aanval: 2-1.

Na rust was de eerste mogelijkheid voor Spartaan Bel Hassani, maar doelman Stef Doedee liet zich niet verrassen. De bezoekers hadden het meeste balbezit, maar FC Dordrecht bleef in de beginfase van de tweede helft eenvoudig overeind.

De thuisploeg kwam zelf een paar keer dreigend voor het doel van Sparta en in de 66-ste minuut viel de 3-1. Jeffrey Rijsdijk kreeg een niet te missen kans, toen Jesse Mayele hem bediende net voor de uitkomende Pellatz kon ingrijpen.

Het geloof in een goede afloop leek na dat doelpunt verdwenen bij de formatie van trainer Michel Vonk, maar een kwartier voor tijd kwam Sparta vanuit het niets toch op 3-2. Een schot van Bel Hassani werd van richting veranderd door Mawouna Amevor, waardoor keeper Doedee op het verkeerde been stond: 3-2. In de hectische slotfase ging Sparta op jacht naar de gelijkmaker, maar de Dordtenaren hielden knap stand.

FC Dordrecht staat door de zege tiende met dertien punten. Sparta is elfde met elf punten.
Gaat niet al te best bij Sparta ;(
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103110571
Het doet me eigenlijk niet eens meer zoveel. Ik ga wel mee, maar ga er toch allang vanuit dat er weer verloren wordt.
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 13:09:13 #121
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_103110741
Njah, dan nog mag er van Dordrecht niet verloren worden lijkt me.

Gebrek aan inzet, trainer die ze niet aan het voetballen krijg of ontbreekt het simpelweg aan kwaliteit?

Moet zeggen dat ik dit jaar de JL niet echt volg.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103113507
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 13:09 schreef Caland het volgende:
Njah, dan nog mag er van Dordrecht niet verloren worden lijkt me.

Gebrek aan inzet, trainer die ze niet aan het voetballen krijg of ontbreekt het simpelweg aan kwaliteit?

Moet zeggen dat ik dit jaar de JL niet echt volg.
Probleem ligt voorin, Sparta verdedigt best goed maar voorin worden de kansen gewoon verprutst met Bokila als hoogtepunt. Tegen Dord moet je gewoon 3-0 voorstaan na een halfuurtje, tegen Willem 2 moesten er ook zeker 5 ballen in, maar Bokila is gewoon een drama. En ja, als je zelf de kansen niet afmaakt dan is het wachten tot ie aan de andere kant valt.
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 16:02:59 #123
299030 Kattenkop
Ouwe vrijster
pi_103545191
quote:
13s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 15:09 schreef Snuf. het volgende:

[..]

Probleem ligt voorin, Sparta verdedigt best goed maar voorin worden de kansen gewoon verprutst met Bokila als hoogtepunt. Tegen Dord moet je gewoon 3-0 voorstaan na een halfuurtje, tegen Willem 2 moesten er ook zeker 5 ballen in, maar Bokila is gewoon een drama. En ja, als je zelf de kansen niet afmaakt dan is het wachten tot ie aan de andere kant valt.
Ik ga er op letten. Ik heb twee kaartjes gewonnen voor morgen *O*
pi_103548481
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 16:02 schreef Kattenkop het volgende:

[..]

Ik ga er op letten. Ik heb twee kaartjes gewonnen voor morgen *O*
Oh leuk! Hoe? En welke vak dan?


Edit:

Krijg net ook 2 vrijkaarten binnen voor Cambuur thuis, serieus al de derde keer dit jaar dat ik gratis kaarten krijg :')
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 17:31:22 #125
299030 Kattenkop
Ouwe vrijster
pi_103548632
quote:
17s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 17:27 schreef Snuf. het volgende:

[..]

Oh leuk! Hoe? En welke vak dan?
Vak 23. Ben jij er ook bij?
pi_103548667
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 17:31 schreef Kattenkop het volgende:

[..]

Vak 23. Ben jij er ook bij?
Ja, vak 22 zit ik ;)
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 17:39:14 #127
299030 Kattenkop
Ouwe vrijster
pi_103548895
quote:
17s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 17:32 schreef Snuf. het volgende:

[..]

Ja, vak 22 zit ik ;)
:D dat is dichtbij! Nou, iig tot morgen.
pi_103549088
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 17:39 schreef Kattenkop het volgende:

[..]

:D dat is dichtbij! Nou, iig tot morgen.
Ja, misschien zie ik je wel :P Zo druk denk ik niet dat het zal worden.
pi_103752695
3 keer winnen in 8 dagen. Dat gebeurt niet vaak.
  zondag 30 oktober 2011 @ 19:07:21 #130
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_103752948
Nu eens een uitwedstrijd winnen, dat hadden ze eigenlijk al in Dordt moeten doen. Trouwens niet te geloven dat Willems het nu al goed doet bij PSV terwijl hij een jaar geleden niet eens bij Sparta had gedebuteerd (en nooit samen met Strootman in Sparta heeft gespeeld, want hij debuteerde pas in januari dit jaar).
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_103753069
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 19:07 schreef Bayswater het volgende:
Nu eens een uitwedstrijd winnen, dat hadden ze eigenlijk al in Dordt moeten doen. Trouwens niet te geloven dat Willems het nu al goed doet bij PSV terwijl hij een jaar geleden niet eens bij Sparta had gedebuteerd (en nooit samen met Strootman in Sparta heeft gespeeld, want hij debuteerde pas in januari dit jaar).
Ja dat van Willems was in zijn eerste wedstrijd al te zien, gewoon een heel goede speler.

Vrijdag tegen AGOVV moet zeker gewonnen worden, als het spel van Go Ahead thuis en de inzet van vandaag samenvallen kan van iedereen gewonnen worden. Maar ja, het begin tegen Dordrecht was ook niet slecht, maar die kansen moeten erin. Als je zelf niet scoort gaan zij hem maken, dus daar moet je voor waken.

Bokila moet eruit, Veldmate op Bilate erin. Desnoods met Bel Hassani en John als 2 spitsen voorin, dan zet je Overtoom maar op CAM. Zolang Bokila er maar niet meer in staat.
  zondag 30 oktober 2011 @ 20:14:17 #132
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_103756110
AGOVV heeft de laatste 4 wedstrijden verloren en staat onderaan, er is maar één club die ze dan weer in het zadel kan helpen........ :{
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_103756360
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 20:14 schreef Bayswater het volgende:
AGOVV heeft de laatste 4 wedstrijden verloren en staat onderaan, er is maar één club die ze dan weer in het zadel kan helpen........ :{
Ach ja, kom op, een beetje vertrouwen he :) Als Sparta zo speelt als de laatste wedstrijden (misschien uitgezonderd de 2e helft van Dordt uit) dan gaat het helemaal goedkomen :)

Alleen wel kunstgras, daar ben ik wel een beetje bang voor.
  maandag 31 oktober 2011 @ 14:30:20 #134
299030 Kattenkop
Ouwe vrijster
pi_103785662
Vleermuisjes in het kasteel *O*
pi_103787649
quote:
17s.gif Op maandag 31 oktober 2011 14:30 schreef Kattenkop het volgende:
Vleermuisjes in het kasteel *O*
Wat vond je er van? Was je al eens bij Sparta geweest?
  maandag 31 oktober 2011 @ 15:35:06 #136
299030 Kattenkop
Ouwe vrijster
pi_103787927
quote:
17s.gif Op maandag 31 oktober 2011 15:28 schreef Snuf. het volgende:

[..]

Wat vond je er van? Was je al eens bij Sparta geweest?
Nog nooit in het stadion, alleen bij de jeugdopleiding. Ik vind het sowieso wel wat hebben, Het ziet er zo mooi uit en toen ik die vleermuisjes zag was ik O+
  woensdag 23 november 2011 @ 16:13:42 #137
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_104722687
Hé Snuf, hou dat topic eens bij man.

Prachtig filmpje.

VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 24 november 2011 @ 19:38:56 #138
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_104771838
Briljant filmpje inderdaad, veel wedstrijden daaruit staan nog op mijn netvlies met als hoogtepunt natuurlijk HSV met Bassie. :)
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_104773508
quote:
16s.gif Op woensdag 23 november 2011 16:13 schreef Caland het volgende:
Hé Snuf, hou dat topic eens bij man.

Prachtig filmpje.

Ja sorry :@
pi_105116484
Wat een vreemde competietie is dit toch
We staan 1 punt achter den bosch in de 2e periode en volgende week heb je sparta-mvv en den bosch eindhoven.
Met een beetje geluk kunnen we dus de week daarna een feestje vieren op de lange leegte
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_105119504
Vrijdag gewoon winnen en dan hopen dat er een periodetitel komt. Toch een naar gevoel na deze week, hadden gewoon 9 punten moeten zijn ipv 5.
  zaterdag 3 december 2011 @ 00:12:09 #142
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_105122138
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 22:17 schreef gebruikersnaam het volgende:
Wat een vreemde competietie is dit toch
We staan 1 punt achter den bosch in de 2e periode en volgende week heb je sparta-mvv en den bosch eindhoven.
Met een beetje geluk kunnen we dus de week daarna een feestje vieren op de lange leegte
Gebruikersnaam, heb je gemist tegen Emmen, zat daar samen met Woeste Willem en Bertus. :)
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_105138551
Ik kon niet , was aan het werk. Vrijdag ga ik wel .heb wel zin in een feestje
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_105165429


Prachtige foto. Leuk dat de laatste wedstrijden het uitvak steeds zo vol zit :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_105166645
ze kunnen nog periodekampioen worden !!! Jammer dat ze thuis 2x gelijk speelden.
pi_105166992
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 14:43 schreef macca728 het volgende:
ze kunnen nog periodekampioen worden !!! Jammer dat ze thuis 2x gelijk speelden.
Echt zonde inderdaad, hadden gewoon 6 punten moeten zijn en dan had je die periode al binnen..
  vrijdag 16 december 2011 @ 22:06:19 #147
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_105674689
Wat een ontknoping vanavond in Veendam :D

87e minuut weer rood en vervolgens met 10 man in blessuretijd de 1-0 ombuigen in 1-2. _O_
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_105681836
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 22:06 schreef Bayswater het volgende:
Wat een ontknoping vanavond in Veendam :D

87e minuut weer rood en vervolgens met 10 man in blessuretijd de 1-0 ombuigen in 1-2. _O_
Bazen _O_
pi_105689614
Het is maar Veendam hè, die hebben Heerkes. :{w
pi_105692153
Sparta was veel een veel beter, maar wist de kansen weer eens niet af te ronden. Daarnaast kreeg De Roon een rode kaart die werkelijk helemaal nergens op sloeg, beide gele kaarten waren geen geel.

Achteraf kun je zeggen dat Vonk het best aardig heeft gedaan, 4e/5e plek bij de winter en misschien laatste 8 van de beker als GVVV verslagen wordt. :)
pi_105799827
Een shirt met een QR-code. Het bestaat echt. Sparta Rotterdam gaat dinsdagavond (morgen) met een dergelijk tenue de strijd aan met GVVV in het toernooi om de KNVB-Beker.

Het idee is afkomstig van Euro Products, hoofdsponsor van de Rotterdamse club uit de Jupiler League. Directeur Gerrit Malipaard: "Wij zijn altijd in voor aparte dingen. Het aanbrengen van een QR-code op het wedstrijdshirt, die vervolgens verwijst naar onze website, past daar ook bij. Volgens mij is het zelfs een wereldprimeur dat een voetbalclub met een QR-code als hoofdsponsor speelt. Dat maakt het extra mooi voor Euro Products en Sparta."
Charles van der Steene, manager commerciële zaken over de primeur: "Sparta is altijd innovatief geweest. Dat begon al met het als eerste voetbalclub entree heffen bij wedstrijden en het organiseren van de eerste interland van het Nederlands Elftal. Dit is wederom een fraaie primeur voor Sparta."
De letters QR zijn een afkorting van Quick Response. De code is ontwikkeld om snel decodeerbaar te zijn. Deze codes komen steeds vaker voor, op tickets, posters en sinds vorige week ook op het programmablad van Sparta. Met het scannen van de code op het programmablad kan je bijvoorbeeld op je smartphone de opstellingen voor de wedstrijd bekijken.
Deze speciale, door de spelers van Sparta gedragen, wedstrijdshirts zijn vanaf woensdag 21 december te koop in de Sparta Fanshop. De shirts kosten 40 euro per stuk en de totale opbrengst komt ten goede aan de jeugdopleiding van Sparta Rotterdam.
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_105802212
Beetje lastig, een foto maken vanaf de tribune :P
pi_105803922
Maar niet voor de tv
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_105869855
:')
pi_105871841
Jammer, zwak Sparta zonder Nieuwendaal en J. Veldmate, maar de kansen waren er wel om het af te maken. Als Bruinier de penalty binnenschiet wordt het 5-1 ofzo. Volgend jaar beter ;(
pi_105873139
Maar wél met QR code op het shirt gespeeld, hé!
  woensdag 21 december 2011 @ 17:24:42 #157
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_105873656
Ja, dat was mooi :7
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_105873748
Gaat er nog wat bijkomen in de winter? Ik ben bang van niet. Het zou me niet verbazen als John vertrekt.
pi_106837939
Mooie overwinning, had ik niet verwacht! Gaat best lekker zo, volgende week Dordrecht erop leggen :7
  zondag 15 januari 2012 @ 17:44:58 #160
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_106838141
Hebben we nog wat goed te maken na die blamage op de Krommedijk en die thuiswedstrijd tegen 9 man verleden jaar.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_106867956
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 17:44 schreef Bayswater het volgende:
Hebben we nog wat goed te maken na die blamage op de Krommedijk en die thuiswedstrijd tegen 9 man verleden jaar.
Inderdaad, de uitwedstrijd was echt een drama zeg. Ook een leuke wedstrijd voor de derde periode :)

Volgens het AD was het lekker druk gisteren op het Kasteel _O-

pi_106884201
quote:
Sparta Rotterdam heeft met FC Twente overeenstemming bereikt over een transfer van Joshua John. De 23-jarige aanvaller is afkomstig uit de jeugdopleiding van Sparta Rotterdam, waar hij als eerstejaars A-junior begon, en al vlug de stap maakte naar de A-selectie. In mei 2007 maakte Joshua John, als invaller voor Marvin Emnes, zijn officiële debuut voor Sparta Rotterdam in de thuiswedstrijd om de Intertoto Play-Offs tegen NEC. In totaal speelde Joshua John 114 competitiewedstrijden voor de Kasteelclub waarin hij 14 keer scoorde.

Sparta Rotterdam wenst Joshua John veel succes toe bij deze nieuwe stap in zijn carrière.



Hopelijk wat ruimte voor een nieuwe speler :)
pi_107105901
Gaat echt lekker de laatste tijd, weer 3 punten! Alleen had er wel wat eerder afstand genomen mogen worden, nu bleef het spannend.



Elke week gaat deze man beter spelen, wat een held begint hij te worden _O_
pi_107903172
quote:
Goed nieuws voor de nostalgische Spartanen die met weemoed terugdenken aan Sparta spitsen als Sammy Morgan, Ray Clarke en natuurlijk David Loggie. Vanaf maandag is namelijk Alex Fisher op proef bij onze club. De 21-jarige aanvaller is afkomstig van Oxford United. Gaan oude tijden herleven? We wensen hem ieder geval alle succes, als hij zijn voortanden mist is dat ieder geval al een goed teken!

Vanaf maandag zal Alex Fisher als stage-speler toegevoegd worden aan de A-Selectie van Sparta Rotterdam. De 21-jarige aanvaller heeft in het verleden onder andere bij Oxford United gespeeld en is nu via de voetbalacademie van Glenn Hoddle op stage bij de Kasteelclub.
Volgens mij is het een held _O_

  maandag 27 februari 2012 @ 22:48:34 #165
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_108485704
Gefeliciteerd met de periode, al zal die waarschijnlijk niet nodig zijn.

Domme kaart zeg van die Veldmate :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108485878
Was dat Pellatz in het interview? :o Nog nooit een Duitser zo goed Nederlands horen spreken en binnen 2 jaar nota bene.
  maandag 27 februari 2012 @ 23:03:54 #167
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_108486413
quote:
14s.gif Op maandag 27 februari 2012 22:48 schreef Caland het volgende:
Gefeliciteerd met de periode, al zal die waarschijnlijk niet nodig zijn.

Domme kaart zeg van die Veldmate :')
Lompe actie van een slechte verliezer Lucius (met zijn noppen tijdens het weglopen op Veldmate zijn enkel gaan staan). Die zal wel wat wedstrijden aan zijn broek krijgen.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_108694196
Bokila _O_ Wat een koning is die gozer zeg. Walgelijke supporters bij Oss, snel vergeten, promoveren en hopen dat we daar nooit meer hoeven te voetballen!

Spannende wedstrijd morgen!
  zondag 4 maart 2012 @ 21:25:55 #169
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_108718079
Oss, altijd al een achterlijk dorp geweest. Door die hersenlozen daar hadden we bijna de gewonnen EK in 1988 niet gespeeld .

http://www.geschiedenis24(...)ngooier-van-Oss.html
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_108722302
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 21:25 schreef Bayswater het volgende:
Oss, altijd al een achterlijk dorp geweest. Door die hersenlozen daar hadden we bijna de gewonnen EK in 1988 niet gespeeld .

http://www.geschiedenis24(...)ngooier-van-Oss.html
Er is vrijdag ook nog een Oss supporter op een agent ingereden..
  maandag 5 maart 2012 @ 08:26:46 #171
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_108731608
Ik heb even naar het programma gekeken van Sparta en ik ben tot de conclusie gekomen dat jullie kampioen worden! :P

Het is jullie gegund en alles behalve Zwolle :P
  maandag 5 maart 2012 @ 22:10:16 #172
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_108762630
Tot op 3 puntjes van Zwolle. Klasse.

Doorzetten nu _O_
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin maandag 5 maart 2012 @ 22:17:18 #173
35723 crew  GGMM
pi_108763067
Zou wel mooi zijn als Sparta kampioen wordt. Mooie club.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_108763865
De goal van Bilate _O_ Doelpunt van het jaar.

Hopelijk is Bokila niet ernstig geblesseerd..
pi_108764666
quote:
14s.gif Op maandag 5 maart 2012 22:17 schreef GGMM het volgende:
Zou wel mooi zijn als Sparta kampioen wordt. Mooie club.
Excelsior inruilen voor Sparta is nooit verkeerd.
pi_108765734
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 22:43 schreef Adames het volgende:

[..]

Excelsior inruilen voor Sparta is nooit verkeerd.
Sparta voor De Graafschap, 3 Rotterdamse clubs in de Eredivisie _O_
pi_108766215
http://www.rijnmond.nl/sp(...)pt-weer-op-fc-zwolle

Dat geluidsfragment van die goal _O_
  zaterdag 10 maart 2012 @ 21:49:35 #178
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_108951308
Verloren. Haha, lekker voor dat kleurloze-op-nostalgie-terende bobo-clubje uit Rotjeknor! :W

[ Bericht 1% gewijzigd door AryaMehr op 10-03-2012 21:59:20 ]
  Forum Admin zaterdag 10 maart 2012 @ 21:51:19 #179
35723 crew  GGMM
pi_108951362
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 21:49 schreef AryaMehr het volgende:
Verloren. Haha, lekker voor die kleurloze-op-nostalgie-terende bobo-clubje uit Rotjeknor! :W
Die clubje?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zaterdag 10 maart 2012 @ 21:52:30 #180
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_108951407
Jammer dit. Had Sparta graag weer teruggezien in de Eredivisie.
Feyenoord Rotterdam
  zaterdag 10 maart 2012 @ 21:53:10 #181
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_108951425
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 21:52 schreef o.us het volgende:
Jammer dit. Had Sparta graag weer teruggezien in de Eredivisie.
Ik gun het Zwolle wel, vooral na die mislukte aanloop van vorig jaar. :|W
Look behind you! It's your ass!
  zaterdag 10 maart 2012 @ 21:56:45 #182
291540 CasselerRIP
John H. Kennedy
pi_108951529
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 21:52 schreef o.us het volgende:
Jammer dit. Had Sparta graag weer teruggezien in de Eredivisie.
Idem
  zaterdag 10 maart 2012 @ 21:59:54 #183
357045 Grifte
Feijenoord
pi_108951624
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 21:52 schreef o.us het volgende:
Jammer dit. Had Sparta graag weer teruggezien in de Eredivisie.
pi_108951758
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 21:49 schreef AryaMehr het volgende:
Verloren. Haha, lekker voor dat kleurloze-op-nostalgie-terende bobo-clubje uit Rotjeknor! :W
Ga ergens ander falen :')

Was echt een drama, nu weer lekker die korte terugreis beginnen..
  zaterdag 10 maart 2012 @ 23:31:56 #185
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_108955174
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 21:49 schreef AryaMehr het volgende:
Verloren. Haha, lekker voor dat kleurloze-op-nostalgie-terende bobo-clubje uit Rotjeknor! :W
Houd je muil joh, pleurisventje!

Maar Zwolle mag van mij ook naar ADO komen hoor })
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  zaterdag 10 maart 2012 @ 23:40:13 #186
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_108955418
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 21:49 schreef AryaMehr het volgende:
Verloren. Haha, lekker voor dat kleurloze-op-nostalgie-terende bobo-clubje uit Rotjeknor! :W
Hoogmoed komt voor de val ;)
pi_119875647


_O_
  maandag 11 maart 2013 @ 12:31:53 #188
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_123906089
Met nog 8 wedstrijden te gaan moet het nu toch gaan gebeuren! vrijdag Sparta-MVV, met winst ben je alweer een eind verder.

Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_127028023
;(
pi_127028136
Passende TT.
pi_127031819
Naar.
  dinsdag 28 mei 2013 @ 09:02:29 #192
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_127097930
Ernstig... Ik had het jullie wel gegund.
pi_127196816
Adri Bogers dus. De hel is los gebroken op Spangen.
  donderdag 30 mei 2013 @ 15:18:47 #194
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_127206037
En terecht, dramatische keuze.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  vrijdag 12 juli 2013 @ 15:19:51 #195
397930 Emvem
Hedde druks op?
pi_128872907
En Sinouh wordt gehaald voor 2 jaar.
pi_133438317
De trammelant houdt stand bij Sparta, zo weigeren de sponsoren het trainingskamp wat in januari gepland was in Turkije, alwaar de spelers in een luxe resort zouden verblijven te financieren.
Vanavond is er een protestactie tegen Wiljan Vloet en Adrie Bogers.
  woensdag 20 november 2013 @ 11:23:38 #197
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_133440499
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 09:48 schreef WethouderHekking het volgende:
De trammelant houdt stand bij Sparta, zo weigeren de sponsoren het trainingskamp wat in januari gepland was in Turkije, alwaar de spelers in een luxe resort zouden verblijven te financieren.
Vanavond is er een protestactie tegen Wiljan Vloet en Adrie Bogers.
Dit was 30 mei al voorspeld toen Bogers werd aangesteld. Een inspiratieloos figuur hebben we niet nodig in Rotterdam West.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  Trouwste user 2022 maandag 3 maart 2014 @ 10:00:56 #198
7889 tong80
Spleenheup
pi_137338199
Een machtsovername bij Sparta lijkt aanstaande. Een groep invloedrijke sponsoren is gemobiliseerd en wil de raad van commissarissen en algemeen directeur Wiljan Vloet van de troon stoten, wellicht al deze week. 'Er is storm op komst.'

De club nieuwe geldschieters is de huidige situatie meer dan zat en heeft de afgelopen weken een plan opgezet om Sparta een verse start te geven. Daarvoor moet eerst de bezem door de organisatie, met de rvc (wellicht met uitzondering van Leo Beenhakker) en Vloet als voornaamste slachtoffers. 'Er is storm op komst en ik ga ervan uit dat er op korte termijn iets gaat gebeuren', zegt één van de direct betrokkenen. 'De boel gaat in de steigers.'

Grootste doorn in het oog van de sponsoren is dat ze 'het echte Sparta-gevoel' kwijt zijn. De passie en strijdlust die iedereen vroeger zo gewoon was te voelen op Het Kasteel. Om daar iets aan te doen moeten er meer echte Spartanen in de clubleiding en rond het elftal komen.

Het is nog niet duidelijk wie daarvoor in aanmerking komen, maar verschillende mensen zijn gepolst. Ook financieel is inmiddels redelijk wat steun gevonden. De hoop is dat de club nog dit jaar promoveert, maar lukt dat niet, dan zou Sparta in drie jaar tijd opnieuw moeten zijn opgebouwd.

De huidige commissarissen, ook voorzitter Willem Bröcker, voelen de druk en lijken van plan hun zetel op te geven. Alleen de eind 2013 toegetreden Leo Beenhakker blijft wellicht buiten schot. Groot struikelblok is Vloet. Hij verloor afgelopen week een groot deel van zijn verantwoordelijkheden als technisch directeur, maar is nog altijd algemeen directeur en weigert op te stappen.

In zijn contract is een flinke afkoopsom opgenomen, die Sparta niet kan betalen. De sponsoren willen over dat bedrag onderhandelen, maar voorlopig houdt Vloet vast aan de afgesproken som.

Vloet wilde gisteren niet reageren, volgens rvc-voorzitter Bröcker is van een machtsovername geen sprake. 'Dat is echt niet aan de orde. We zijn wel in gesprek met verschillende mensen en als die andere ideeën of wensen hebben, dan staan wij daar altijd voor open, want niemand is groter dan Sparta.'

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 3 maart 2014 @ 11:43:32 #199
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_137340928
Sparta verdient dit niet. Wat een tragedie.

Ik hoop dat ze er snel boven komen.
  Trouwste user 2022 maandag 3 maart 2014 @ 12:17:44 #200
7889 tong80
Spleenheup
pi_137341955
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 11:43 schreef Blinker het volgende:
Sparta verdient dit niet. Wat een tragedie.

Ik hoop dat ze er snel boven komen.
Ik moet steeds aan Jules Deelder en Hugo Borst denken.

En aan Henkie Stuivenberg uit Bommel. Die is ook al 55 denk ik en altijd de grootste supporter geweest. :)

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 3 mei 2014 @ 22:29:50 #201
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_139536185
Strijd en passie zagen we gisteren weer eens tegen Eindhoven, de stijgende lijn zet zich door. Nu donderdag de generale tegen NEC.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_139536209
Zou wel geniaal zijn als ze NEC eruit knikkeren.
  zaterdag 3 mei 2014 @ 22:35:07 #203
220624 Chiappucci
Il Diavolo
pi_139536365
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou wel geniaal zijn als ze NEC eruit knikkeren.
Dat gaat nooit van z'n leven gebeuren.
pi_139536507
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 22:35 schreef Chiappucci het volgende:

[..]

Dat gaat nooit van z'n leven gebeuren.
Waarom niet. NEC is ook bagger.
  zaterdag 3 mei 2014 @ 22:43:11 #205
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_139536606
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 22:39 schreef Vatta het volgende:

[..]

Waarom niet. NEC is ook bagger.
Nog niet zo slecht als de voorlaatste van de Juup :')
  zaterdag 3 mei 2014 @ 22:43:52 #206
220624 Chiappucci
Il Diavolo
pi_139536639
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 22:39 schreef Vatta het volgende:

[..]

Waarom niet. NEC is ook bagger.
Ja oké, maar Sparta is 16e (!) geworden in de Jupiler League :')
Dat is nog wat anders.
pi_139536735
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 22:43 schreef Chiappucci het volgende:

[..]

Ja oké, maar Sparta is 16e (!) geworden in de Jupiler League :')
Dat is nog wat anders.
Gewoon zelfde passie en strijd leveren als tegen Eindhoven. Uit 1-1 thuis 0-0 en door zijn ze.
  zaterdag 3 mei 2014 @ 22:58:27 #208
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_139537111
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 22:47 schreef Vatta het volgende:

[..]

Gewoon zelfde passie en strijd leveren als tegen Eindhoven. Uit 1-1 thuis 0-0 en door zijn ze.
NEC heeft veel meer individuele kwaliteit. En dat Sparta een wedstrijd redelijk speelt zegt mij bar weinig.
pi_139542115
Dit gaat NEC makkelijk winnen! Ze rollen Sparta twee keer met 4-0 op, joh.
KOOP NU EEN HUIS, ANDERS BEN JE TE LAAT!!!
  zondag 4 mei 2014 @ 09:20:52 #210
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_139543632
Sparta heeft het laten lopen op een schandalige manier toen ze zagen dat ze geen kampioen meer konden worden resulterend in een 16e plek, bij de winterstop stonden ze gewoon tweede. Supporters gaven er tot twee weken geleden niets meer voor, met de laatste 3 wedstrijden is echter het vuur bij spelers en supporters weer helemaal terug, wat in dit soort (cup)wedstrijden nodig is om boven jezelf uit te kunnen stijgen.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  zondag 4 mei 2014 @ 09:22:57 #211
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_139543650
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 22:43 schreef Chiappucci het volgende:

[..]

Ja oké, maar Sparta is 16e (!) geworden in de Jupiler League :')
Dat is nog wat anders.
In 89/90 flikte Heerenveen het ook nadat ze 16e waren geworden in de Eerste Divisie. Het blijven gekke wedstrijden.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  User die overal opduikt 2022 zondag 4 mei 2014 @ 11:04:09 #212
186611 Haags
pi_139544778
Good luck komende rondes!
Zonder wrijving geen glans
pi_139546089
Wacht even ik snap het niet, waarom mag Sparta tegen NEC?
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
pi_139546150
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 12:11 schreef vaarsuvius het volgende:
Wacht even ik snap het niet, waarom mag Sparta tegen NEC?
Periodekampioen en heeft de eerste ronde tegen Eindhoven gewonnen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Erasmus op 04-05-2014 12:16:15 ]
pi_139546182
quote:
1s.gif Op zondag 4 mei 2014 12:15 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

Periodekampioen en heeft de eerste ronde tegen Eindhoven gewonnen.
oh, ik keek op een scoreboard en daar zag ik nergens Sparta als periode kampioen, maar een iets lagere plaats geeft ook al recht op deze playoffs?

ah: ik snap hem.. Jong PSV doet niet mee en Dordrecht wás al 1ste periodekampioen, dus nr 3 Sparta....


Als die promoveren is het wel bizar.. 16de plek en als beste periode resultaat een 3de plek.

[ Bericht 15% gewijzigd door vaarsuvius op 04-05-2014 12:25:54 ]
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
pi_139546603
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 12:18 schreef vaarsuvius het volgende:

[..]

oh, ik keek op een scoreboard en daar zag ik nergens Sparta als periode kampioen, maar een iets lagere plaats geeft ook al recht op deze playoffs?

ah: ik snap hem.. Jong PSV doet niet mee en Dordrecht wás al 1ste periodekampioen, dus nr 3 Sparta....

Als die promoveren is het wel bizar.. 16de plek en als beste periode resultaat een 3de plek.
Ach, het zou wel grappig zijn en niet de eerste keer zijn dat een JL-degradatiekandidaat zou promoveren naar de eredivisie. Maar een historische club als Sparta gun ik wel de promotie, alhoewel ze vast 17de/18de gaan worden volgend seizoen met deze selectie.
  Moderator zondag 4 mei 2014 @ 22:20:26 #217
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_139568268
Heeft er iemand een CC over voor a.s. donderdag tegen NEC?
Ik wil er graag naar toe maar je moet gewoon een CC hebben voor deze wedstrijd :')
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_139571791
Niet gaan, joh. NEC heeft geen kind aan dit Sparta.
KOOP NU EEN HUIS, ANDERS BEN JE TE LAAT!!!
  maandag 5 mei 2014 @ 00:59:19 #219
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_139574352
quote:
14s.gif Op zondag 4 mei 2014 12:43 schreef o.us2.0 het volgende:
Ach, het zou wel grappig zijn en niet de eerste keer zijn dat een JL-degradatiekandidaat zou promoveren naar de eredivisie.
Jawel, want degraderen uit de JL kan pas sinds kort
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  maandag 5 mei 2014 @ 01:08:08 #220
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_139574476
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 23:24 schreef FrankElst het volgende:
Niet gaan, joh. NEC heeft geen kind aan dit Sparta.
Best mogelijk, maar je weet het nooit. Heb namelijk vernomen dat NEC ook niet veel was dit seizoen,
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  vrijdag 9 mei 2014 @ 21:45:03 #221
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_139756448
Aardige uitgangspositie na de eerste twee helften met aardig en slimmer spel van Sparta op dit slechte veld. Zowel gisteren als vandaag weer eens blij verrast, het werd tijd. Eerste thuisoverwinning in 2014.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  vrijdag 9 mei 2014 @ 21:52:44 #222
378137 Serieus_Persoon
Gewoon Serieus
pi_139756893
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 21:45 schreef Bayswater het volgende:
Aardige uitgangspositie na de eerste twee helften met aardig en slimmer spel van Sparta op dit slechte veld. Zowel gisteren als vandaag weer eens blij verrast, het werd tijd. Eerste thuisoverwinning in 2014.
NEC moet nu komen en dat geeft Sparta de kans om het spelletje te spelen waarmee ze in de winterstop op de 2e plaats stonden: afbraakvoetbal en counteren.

Dat neemt niet weg dat het nog alle kanten op kan gaan.
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
pi_139757502
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 02:19 schreef FrankElst het volgende:
Dit gaat NEC makkelijk winnen! Ze rollen Sparta twee keer met 4-0 op, joh.
ok
pi_139778229
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 23:24 schreef FrankElst het volgende:
Niet gaan, joh. NEC heeft geen kind aan dit Sparta.
Keep on dreaming. Als het moet staan ze er. ;)
pi_139778643
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 23:24 schreef FrankElst het volgende:
Niet gaan, joh. NEC heeft geen kind aan dit Sparta.
Hahahahahaha
pi_139783029
NEC zet dit morgen echt wel recht, géén probleem.
KOOP NU EEN HUIS, ANDERS BEN JE TE LAAT!!!
pi_139783173
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 18:20 schreef FrankElst het volgende:
NEC zet dit morgen echt wel recht, géén probleem.
Met een beetje geluk gaan de spelers ook met deze mentaliteit het veld in.
pi_139783217
Sorry hoor, maar Koolwijk heeft meer talent in z'n grote teen dan de gehele Sparta-selectie bij elkaar.
KOOP NU EEN HUIS, ANDERS BEN JE TE LAAT!!!
pi_139784184
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 18:27 schreef FrankElst het volgende:
Sorry hoor, maar Koolwijk heeft meer talent in z'n grote teen dan de gehele Sparta-selectie bij elkaar.
:') . Sparta heeft genoeg goeie spelers.
pi_139785269
KNVB start een onderzoek, want Sparta speelde met Boukhari met twaalf spelers.
KOOP NU EEN HUIS, ANDERS BEN JE TE LAAT!!!
pi_139789890
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 19:34 schreef FrankElst het volgende:
KNVB start een onderzoek, want Sparta speelde met Boukhari met twaalf spelers.
Bron?
pi_139791405
KOOP NU EEN HUIS, ANDERS BEN JE TE LAAT!!!
  zondag 11 mei 2014 @ 02:40:22 #233
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_139816472
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 18:27 schreef FrankElst het volgende:
Sorry hoor, maar Koolwijk heeft meer talent in z'n grote teen dan de gehele Sparta-selectie bij elkaar.
Die stengel van oost was echt briljant inderdaad op spangen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Bayswater op 11-05-2014 02:50:04 ]
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  zondag 11 mei 2014 @ 02:51:29 #234
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_139816768
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 19:34 schreef FrankElst het volgende:
KNVB start een onderzoek, want Sparta speelde met Boukhari met twaalf spelers.
Mooi.

[ Bericht 1% gewijzigd door Bayswater op 11-05-2014 10:33:38 ]
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_139817186
quote:
Duidelijke bron man, meen ik echt.
pi_139817316
Graag gedaan, pik!
KOOP NU EEN HUIS, ANDERS BEN JE TE LAAT!!!
pi_139818859
Tijd om die zandhaas te negeren.
  zondag 11 mei 2014 @ 10:14:47 #238
403884 newguy3000
nieuwer dan 2000
pi_139819687
14:30 Excelsior ? - ? FC Den Bosch (3-1)
14:30 FC Dordrecht ? - ? VVV-Venlo (3-1)
16:30 NEC Nijmegen ? - ? Sparta Rotterdam (0-1)
16:30 RKC Waalwijk ? - ? De Graafschap (1-0)

het zal me met name in nijmegen benieuwen wat er gebeurd, misschien maakt de graafschap kans als ze een topdag hebben. excelsior en dordt redden het wel
kijk maar
  zondag 11 mei 2014 @ 10:18:26 #239
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_139819735
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 10:14 schreef newguy3000 het volgende:
14:30 Excelsior ? - ? FC Den Bosch (3-1)
14:30 FC Dordrecht ? - ? VVV-Venlo (3-1)
16:30 NEC Nijmegen ? - ? Sparta Rotterdam (0-1)
16:30 RKC Waalwijk ? - ? De Graafschap (1-0)

het zal me met name in nijmegen benieuwen wat er gebeurd, misschien maakt de graafschap kans als ze een topdag hebben. excelsior en dordt redden het wel
Excelsior, Dordt, NEC en RKC denk ik :D Wedstrijd van NEC kan misschien wel de spannendste worden :D
  User die overal opduikt 2022 zondag 11 mei 2014 @ 10:19:07 #240
186611 Haags
pi_139819743
Ik hoop dat Nec eruit vliegt vandaag. Scheelt volgend seizoen een eindje rijden :D
Verder is Nec gewoon een kut club natuurlijk :)
Zonder wrijving geen glans
  zondag 11 mei 2014 @ 10:23:15 #241
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_139819792
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 10:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik hoop dat Nec eruit vliegt vandaag. Scheelt volgend seizoen een eindje rijden :D
Verder is Nec gewoon een kut club natuurlijk :)
Als Sparta 2e was geworden of zo, met goed voetbal en alles, had ik ze het misschien gegund, maar op deze manier zie ik toch liever NEC.
  zondag 11 mei 2014 @ 10:35:35 #242
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_139819981
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 10:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik hoop dat Nec eruit vliegt vandaag. Scheelt volgend seizoen een eindje rijden :D
Verder is Nec gewoon een kut club natuurlijk :)
Kijk dat hoor ik graag, maar woon dan ook 800 meter van het ADO stadion.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_139829684
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 18:20 schreef FrankElst het volgende:
NEC zet dit morgen echt wel recht, géén probleem.
:D
  User die overal opduikt 2022 zondag 11 mei 2014 @ 17:52:52 #244
186611 Haags
pi_139833255
Gefeliciteerd Spartanen! Hoop dat jullie de eredivisie weer ingaan. Waren altijd leuke duels tussen jullie en Den Haag :)
Zonder wrijving geen glans
pi_139833609
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 18:20 schreef FrankElst het volgende:
NEC zet dit morgen echt wel recht, géén probleem.
ghe
pi_139833688
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 23:24 schreef FrankElst het volgende:
Niet gaan, joh. NEC heeft geen kind aan dit Sparta.
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 18:20 schreef FrankElst het volgende:
NEC zet dit morgen echt wel recht, géén probleem.
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 18:27 schreef FrankElst het volgende:
Sorry hoor, maar Koolwijk heeft meer talent in z'n grote teen dan de gehele Sparta-selectie bij elkaar.
hahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

Veel plezier in de 2. Bundesliga.

[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 11-05-2014 18:04:16 ]
pi_139834918
Wat zou Wiljan Vloet hiervan vinden? Heeft hij het succes al opgeëist?
  zondag 11 mei 2014 @ 19:49:18 #248
378137 Serieus_Persoon
Gewoon Serieus
pi_139837613
Spring voor Sparta! Spring voor Sparta!

*O* *O* *O*

Spring voor Sparta! Spring voor Sparta!

*O* *O* *O*
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
  zondag 11 mei 2014 @ 19:50:57 #249
378137 Serieus_Persoon
Gewoon Serieus
pi_139837673
quote:
14s.gif Op zondag 11 mei 2014 18:04 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

[..]

[..]

hahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

Veel plezier in de 2. Bundesliga.
Die staat stond voor de NECse mentaliteit. Het komt wel goed hoor :') :D :D
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
  zondag 11 mei 2014 @ 19:51:14 #250
416657 SlechteWoordgrappen
Voormalig keelgrijper A Lewis
pi_139837691
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 18:20 schreef FrankElst het volgende:
NEC zet dit morgen echt wel recht, géén probleem.
:D
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
  zondag 11 mei 2014 @ 21:05:50 #251
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_139841512
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 22:35 schreef Chiappucci het volgende:

[..]

Dat gaat nooit van z'n leven gebeuren.
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 22:43 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Nog niet zo slecht als de voorlaatste van de Juup :')
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 22:58 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

NEC heeft veel meer individuele kwaliteit. En dat Sparta een wedstrijd redelijk speelt zegt mij bar weinig.
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 02:19 schreef FrankElst het volgende:
Dit gaat NEC makkelijk winnen! Ze rollen Sparta twee keer met 4-0 op, joh.
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 23:24 schreef FrankElst het volgende:
Niet gaan, joh. NEC heeft geen kind aan dit Sparta.
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 18:20 schreef FrankElst het volgende:
NEC zet dit morgen echt wel recht, géén probleem.
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 18:27 schreef FrankElst het volgende:
Sorry hoor, maar Koolwijk heeft meer talent in z'n grote teen dan de gehele Sparta-selectie bij elkaar.
:')!
  zondag 11 mei 2014 @ 21:06:51 #252
220624 Chiappucci
Il Diavolo
pi_139841574
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 21:05 schreef Blinker het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

:')!
Jij had dit natuurlijk helemaal aan zien komen?
  zondag 11 mei 2014 @ 21:06:57 #253
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_139841579
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 21:05 schreef Blinker het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

:')!
Ik begrijp het eerlijk gezegd nog steeds niet :D
  zondag 11 mei 2014 @ 21:08:53 #254
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_139841703
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 21:06 schreef Chiappucci het volgende:

[..]

Jij had dit natuurlijk helemaal aan zien komen?
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 21:06 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Ik begrijp het eerlijk gezegd nog steeds niet :D
Nee, dit had niemand kunnen voorzien.
  zondag 11 mei 2014 @ 21:09:44 #255
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_139841762
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 21:08 schreef Blinker het volgende:

[..]

[..]

Nee, dit had niemand kunnen voorzien.
Tegen Roda bijvoorbeeld ging het toch best prima :D En ook best veel punten nog gehaald op zich.
pi_139842628
Sparta wil Gladon terug voor volgend seizoen. Ben benieuwd wat 'ie denkt.
pi_139844156
Gladon komt ook terug. Contract is contract. Ben benieuwd wat hij met Beenhakker heeft afgesproken.
KOOP NU EEN HUIS, ANDERS BEN JE TE LAAT!!!
  zondag 11 mei 2014 @ 22:13:41 #258
378137 Serieus_Persoon
Gewoon Serieus
pi_139846315
De vraag is natuurlijk wat hij gaat doen nu hij met Dord tegen Sparta moet spelen.
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
pi_139846424
Gladon krijgt de komende dagen n prominente plek op www.facebook.com/spartabelike
KOOP NU EEN HUIS, ANDERS BEN JE TE LAAT!!!
pi_139854699
Is er iemand die donderdag niet naar het kasteel gaat en van wie ik zijn clubcard mag gebruiken? PM me dan aub.

[ Bericht 7% gewijzigd door Ludacriss op 12-05-2014 00:35:39 ]
pi_139855382
Eindelijk echte Rotterdammers in de Eredivisie _O_ ^O^
pi_139855626
Haha Koolwijk meer talent in zijn grote teen. Overschatte kutvoetballer is het. Slentert als een slungel over het veld. Even een vraagje. Heb geen seizoenkaart wel wil wel graag naar de uitwedstrijd tegen Dordrecht. Het liefst in het uitvak maar dat zal wel lastig worden. Is het mogelijk een ander plekje te krijgen? Desnoods tussen de aanhang van Dordrecht. Ik vraag het ook omdat ik weet dat seizoenskaarthouders voor gaan.
  maandag 12 mei 2014 @ 07:32:38 #263
378137 Serieus_Persoon
Gewoon Serieus
pi_139856885
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 01:03 schreef Vatta het volgende:
Haha Koolwijk meer talent in zijn grote teen. Overschatte kutvoetballer is het. Slentert als een slungel over het veld. Even een vraagje. Heb geen seizoenkaart wel wil wel graag naar de uitwedstrijd tegen Dordrecht. Het liefst in het uitvak maar dat zal wel lastig worden. Is het mogelijk een ander plekje te krijgen? Desnoods tussen de aanhang van Dordrecht. Ik vraag het ook omdat ik weet dat seizoenskaarthouders voor gaan.
Euhmm, ik zou niet tussen de aanhang van Dord gaan zitten als ik jou was..
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
  maandag 12 mei 2014 @ 09:38:25 #264
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_139858130
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 07:32 schreef Serieus_Persoon het volgende:

[..]

Euhmm, ik zou niet tussen de aanhang van Dord gaan zitten als ik jou was..
Nu ken ik de reputatie van Go Ahead als 'asociale club', maar Dordt is nog vele malen erger.
Eerste klas randdebielen.

Op één of andere manier heb ze ook nog een godsgruwelijke hekel aan Go Ahead.
In het uitvak scandeerde ze al: "Wij gaan naar Deventerrrr." :')
  maandag 12 mei 2014 @ 09:38:57 #265
249756 Symphonic
Look o Look
pi_139858140
Hoe is het mogelijk dat een club die zelfs onder Telstar is geëindigd in de competitie dit klaarspeelt?
Het is toch niet te hopen dat Sparta promoveert.
Juin uit Eigen Tuin!
  maandag 12 mei 2014 @ 09:39:56 #266
378137 Serieus_Persoon
Gewoon Serieus
pi_139858159
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 09:38 schreef Symphonic het volgende:
Hoe is het mogelijk dat een club die zelfs onder Telstar is geëindigd in de competitie dit klaarspeelt?
Het is toch niet te hopen dat Sparta promoveert.
Ga huilen dan.
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
pi_139858184
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 09:38 schreef Symphonic het volgende:
Hoe is het mogelijk dat een club die zelfs onder Telstar is geëindigd in de competitie dit klaarspeelt?
Het is toch niet te hopen dat Sparta promoveert.
Ik vind het wel mooi, haha. Lekker gebruik maken van het systeem _O_

[ Bericht 10% gewijzigd door Erasmus op 12-05-2014 09:41:40 ]
  maandag 12 mei 2014 @ 09:42:09 #268
249756 Symphonic
Look o Look
pi_139858204
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 09:39 schreef Serieus_Persoon het volgende:

[..]

Ga huilen dan.
ikke niet hoor, Ik hang geen enkele club aan, maar de eredivisie zit echt niet e wachten op een droeftoeter club die bij voorbaat een kansloos seizoen tegemoet gaat.
Het moet gewoon weer terug naar zoals het hoort te zijn: onderste 3 eruit en bovenste 3 erin.
Voorkomt situaties als deze.
Juin uit Eigen Tuin!
  maandag 12 mei 2014 @ 09:42:57 #269
378137 Serieus_Persoon
Gewoon Serieus
pi_139858222
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 09:38 schreef Blinker het volgende:

[..]

Nu ken ik de reputatie van Go Ahead als 'asociale club', maar Dordt is nog vele malen erger.
Eerste klas randdebielen.

Op één of andere manier heb ze ook nog een godsgruwelijke hekel aan Go Ahead.
In het uitvak scandeerde ze al: "Wij gaan naar Deventerrrr." :')
Hoe het zit met de Eagles zit weet ik niet :P maar ik weet wel dat ze een bloedhaat tegen Sparta hebben en dat het iedere keer vechten, stenen gooien en andere ellende is.
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
  maandag 12 mei 2014 @ 09:43:49 #270
378137 Serieus_Persoon
Gewoon Serieus
pi_139858244
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 09:42 schreef Symphonic het volgende:

[..]

ikke niet hoor, Ik hang geen enkele club aan, maar de eredivisie zit echt niet e wachten op een droeftoeter club die bij voorbaat een kansloos seizoen tegemoet gaat.
Het moet gewoon weer terug naar zoals het hoort te zijn: onderste 3 eruit en bovenste 3 erin.
Voorkomt situaties als deze.
Ga huilen dan.
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
  maandag 12 mei 2014 @ 09:46:07 #271
249756 Symphonic
Look o Look
pi_139858306
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 09:43 schreef Serieus_Persoon het volgende:

[..]

Ga huilen dan.
_O-
Juin uit Eigen Tuin!
  maandag 12 mei 2014 @ 09:53:29 #272
378137 Serieus_Persoon
Gewoon Serieus
pi_139858468
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 09:46 schreef Symphonic het volgende:

[..]

_O-
Veel plezier op teletekst
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
  maandag 12 mei 2014 @ 09:54:51 #273
249756 Symphonic
Look o Look
pi_139858505
quote:
7s.gif Op maandag 12 mei 2014 09:53 schreef Serieus_Persoon het volgende:

[..]

Veel plezier op teletekst
Dank, ik zie de handbaluitslagen met vertrouwen tegemoet :Y
Juin uit Eigen Tuin!
  maandag 12 mei 2014 @ 13:05:19 #274
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_139863547
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 09:54 schreef Symphonic het volgende:

[..]

Dank, ik zie de handbaluitslagen met vertrouwen tegemoet :Y
Fijn voor je toch?

Laten we eerst maar Sparta - Dordt gaan kijken,
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  maandag 12 mei 2014 @ 13:10:54 #275
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_139863709
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 09:42 schreef Serieus_Persoon het volgende:

[..]

Hoe het zit met de Eagles zit weet ik niet :P maar ik weet wel dat ze een bloedhaat tegen Sparta hebben en dat het iedere keer vechten, stenen gooien en andere ellende is.
Bij Sparta zijn er inderdaad al eens stenen in Dordt door de supportersbussen gegaan, reden gewoon door een wijk waar ze met bergjes opgestapeld lagen. Willem II gebeurde pas precies hetzelfde mee.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  Trouwste user 2022 maandag 12 mei 2014 @ 13:13:19 #276
7889 tong80
Spleenheup
pi_139863793
SPARTA naar voren. _O_

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 maandag 12 mei 2014 @ 13:16:18 #277
7889 tong80
Spleenheup
pi_139863877
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 09:42 schreef Symphonic het volgende:

[..]

ikke niet hoor, Ik hang geen enkele club aan, maar de eredivisie zit echt niet e wachten op een droeftoeter club die bij voorbaat een kansloos seizoen tegemoet gaat.
Het moet gewoon weer terug naar zoals het hoort te zijn: onderste 3 eruit en bovenste 3 erin.
Voorkomt situaties als deze.
Nog niet zolang geleden promoveerde alleen de nummer één en degradeerde de nummer laatst.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 12 mei 2014 @ 13:18:29 #278
220624 Chiappucci
Il Diavolo
pi_139863968
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 13:16 schreef tong80 het volgende:

[..]

Nog niet zolang geleden promoveerde alleen de nummer één en degradeerde de nummer laatst.

:P
Dat 'nog niet zo lang geleden' is volgens mij al meer dan 25 jaar terug.
  Trouwste user 2022 maandag 12 mei 2014 @ 13:20:04 #279
7889 tong80
Spleenheup
pi_139864024
Ik ben 51 dan lijkt het recent chiapucci. :)

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 maandag 12 mei 2014 @ 13:20:58 #280
7889 tong80
Spleenheup
pi_139864059
Maar goed.......HUP SPARTA !

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_139942037
Is er iemand die nog een lege plek over heeft op zijn Sparta CC? Wil graag een kaartje voor mezelf. Ik woon om de hoek van het Kasteel namelijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ludacriss op 14-05-2014 12:39:30 ]
pi_139949342
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 13:10 schreef Bayswater het volgende:

[..]

Bij Sparta zijn er inderdaad al eens stenen in Dordt door de supportersbussen gegaan, reden gewoon door een wijk waar ze met bergjes opgestapeld lagen. Willem II gebeurde pas precies hetzelfde mee.
Sparta heeft twee weken geleden nog in Dordt gespeeld en er is helemaal niets gebeurd. Dus het valt allemaal wel mee.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_139964179
Het is morgen in ieder geval uitverkocht!
pi_139969083
Dit gaat Dordrecht eenvoudig winnen. Morgenavond 0-3 en zondag 1-0. Eitje.
KOOP NU EEN HUIS, ANDERS BEN JE TE LAAT!!!
pi_139972826
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 23:32 schreef FrankElst het volgende:
Dit gaat Dordrecht eenvoudig winnen. Morgenavond 0-3 en zondag 1-0. Eitje.
Ah ja, jouw goede voorspellingen.

[ Bericht 8% gewijzigd door Erasmus op 15-05-2014 01:35:03 ]
pi_139973111
Wacht maar af!
KOOP NU EEN HUIS, ANDERS BEN JE TE LAAT!!!
pi_139973823
Waar moet FC Dordrecht de spelers huldigen?

http://idordt.nl/waar-huldigen-fc-dordrecht/
KOOP NU EEN HUIS, ANDERS BEN JE TE LAAT!!!
pi_139977884
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 05:38 schreef FrankElst het volgende:
Waar moet FC Dordrecht de spelers huldigen?

http://idordt.nl/waar-huldigen-fc-dordrecht/
Jij bent al vroeg met huldigen.

Ben benieuwd naar vanavond of Sparta door blijft gaan met stunten of dat Dordrecht laat zien dat ze veel beter zijn.
  donderdag 15 mei 2014 @ 11:28:00 #289
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_139978071
SP-AR-TA
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  donderdag 15 mei 2014 @ 11:28:13 #290
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_139978078
ESPEEE----AAARRR---TTEEEAAAH
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_139990735
Woon sinds de zomer helaas in Dordrecht. Niets zou het eerste jaar hier mooier maken dan een week lang te genieten van lange gezichten. Come on Red White Army!
  donderdag 15 mei 2014 @ 18:19:43 #292
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_139990865
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 18:15 schreef knnth het volgende:
Woon sinds de zomer helaas in Dordrecht. Niets zou het eerste jaar hier mooier maken dan een week lang te genieten van lange gezichten. Come on Red White Army!
Waarom zo zuur :')
pi_139991508
Omdat ik een Spartaan ben en omdat ik Dordrecht een waardeloze stad vind. Daarom 8-)
  donderdag 15 mei 2014 @ 20:55:49 #294
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_139997705
Met deze uitslag mag Sparta toch in zijn handjes knijpen. Ik gaf jullie geen gulden de eerste 45 minuten.
pi_139998007
Gaan het niet redden denk ik. Was echt slecht.
pi_139999567
Net een half uur thuis van het Kasteel. Nog nooit zulk slecht voetbal live gezien! Alleen was het sfeer en beleving van de Spartanen echt geweldig!!

Alleen daarom al gun ik ze de promotie! Vrees alleen dat Dordrecht toch sterker zal zijn. We zullen het zondag zien.
pi_139999778
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 21:37 schreef Ludacriss het volgende:
Net een half uur thuis van het Kasteel. Nog nooit zulk slecht voetbal live gezien! Alleen was het sfeer en beleving van de Spartanen echt geweldig!!

Alleen daarom al gun ik ze de promotie! Vrees alleen dat Dordrecht toch sterker zal zijn. We zullen het zondag zien.
Aan het publiek heeft het inderdaad niet gelegen vanavond :Y

Verder was het inderdaad niet al te best maar de spanning maakte weer wat goed ;)

Daarnaast moet je geen hartpatient zijn als je bij Sparta op de tribunes staat :P
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
pi_139999841
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 21:02 schreef hafcfan het volgende:
Gaan het niet redden denk ik. Was echt slecht.
Klopt maar Dord kan zondag ook niet gokken op een gelijkspel lijkt mij.
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
pi_140000427
We zullen zien. Enige wat ik hoop is dat ze met zoveel passie erin gaan als vandaag in de tweede helft. Alleen dan en echt alleen dan maken ze een kans.
pi_140002273
Wordt waarschijnlijk 1-1 (na 89 minuten staat het 0-1)

Promotie/degradatie is toch Europese uitdoelpuntenregeling? Meen me te herinneren dat dat ooit veranderd was.
pi_140003191
SP AR TA!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')