abonnement Unibet Coolblue
pi_86288614
Haha.. een step-for-step guide dan maar.. (misschien moet ik toch maar eens investeren in een goede camera)

Pak een donker paars, roze, oranje, gele, turquoise, lichtblauwe en donkerblauwe lak. Deze spons je in die volgorde op je nagel. Ik heb dit gedaan met zo'n simpel geel/groen keukensponsje. Ik heb dan wel de groene laag eraf geknipt (hier komen van die groene pluisjes vanaf), waardoor je een geel stukje overhoud. Knip dit in driehoekjes.. vind ik altijd het makkelijkst om mee te werken. Je kunt ook een make-up sponsje gebruiken. Deze zijn alleen compacter (minder luchtige spons zeg maar) waardoor het kleuroverloop lastiger te maken is.

Het sponsen doe je nagel voor nagel, omdat als je een mooi verloop wil moeten de lakjes nog niet helemaal droog zijn. Je smeert dus de spons in met de lak die je wilt gebruiken, dan doe je dit op je nagel (hoe gedetailleerd kan ik hier over vertellen :P). Als de kleuren niet helemaal mooi overlopen kun je de kleur daarvoor nog even pakken, en er nogmaals overheen gaan..

Toen ik uitgesponst was heb ik met een zwart nail-art lakje (met zo'n striper brush) de palmboom getekend. Ik oefen altijd eerst n keertje op papier.. en dan op mn nagel. Ten slotte de topcoat natuurlijk.. en je hebt achteraf flink wat clean-up werk door dat sponsen.

Zoo.. duidelijk genoeg? :P Nu wil ik natuurlijk wel al jullie creaties zien.. *O*
  vrijdag 10 september 2010 @ 19:25:12 #227
149959 SQ
snelle trees
pi_86288652
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 19:23 schreef Y.fje het volgende:
Haha.. een step-for-step guide dan maar.. (misschien moet ik toch maar eens investeren in een goede camera)

Pak een donker paars, roze, oranje, gele, turquoise, lichtblauwe en donkerblauwe lak. Deze spons je in deze volgorde op je nagel. Ik heb dit gedaan met zo'n simpel geel/groen keukensponsje. Ik heb dan wel de groene laag eraf geknipt, waardoor je een geel stukje overhoud. Knip dit in driehoekjes.. vind ik altijd het makkelijkst om mee te werken. Je kunt ook een make-up sponsje gebruiken. Deze zijn alleen compacter (minder luchtige spons zeg maar) waardoor het kleuroverloop lastiger te maken is.

Het sponsen doen je nagel voor nagel, omdat als je een mooi verloop wil moeten de lakjes nog niet helemaal droog zijn. Je smeert dus de spons in met de lak die je wilt gebruiken, dan doe je dit op je nagel (hoe gedetailleerd kan ik hier over vertellen :P). Als de kleuren niet helemaal mooi overlopen kun je de kleur daarvoor nog even pakken, en er nogmaals overheen gaan..

Toen ik uitgesponst was heb ik met een zwart nail-art lakje (met zo'n striper brush) de palmboom getekend. Ik oefen altijd eerst n keertje op papier.. en dan op mn nagel. Ten slotte de topcoat natuurlijk.. en je hebt achteraf flink wat clean-up werk door dat sponsen.

Zoo.. duidelijk genoeg? :P Nu wil ik natuurlijk wel al jullie creaties zien.. *O*
Ik vind het echt knap en ga het zeker een keer proberen :D
disclaimer
pi_86288688
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 19:23 schreef Y.fje het volgende:
Haha.. een step-for-step guide dan maar.. (misschien moet ik toch maar eens investeren in een goede camera)

Pak een donker paars, roze, oranje, gele, turquoise, lichtblauwe en donkerblauwe lak. Deze spons je in deze volgorde op je nagel. Ik heb dit gedaan met zo'n simpel geel/groen keukensponsje. Ik heb dan wel de groene laag eraf geknipt, waardoor je een geel stukje overhoud. Knip dit in driehoekjes.. vind ik altijd het makkelijkst om mee te werken. Je kunt ook een make-up sponsje gebruiken. Deze zijn alleen compacter (minder luchtige spons zeg maar) waardoor het kleuroverloop lastiger te maken is.

Het sponsen doen je nagel voor nagel, omdat als je een mooi verloop wil moeten de lakjes nog niet helemaal droog zijn. Je smeert dus de spons in met de lak die je wilt gebruiken, dan doe je dit op je nagel (hoe gedetailleerd kan ik hier over vertellen :P). Als de kleuren niet helemaal mooi overlopen kun je de kleur daarvoor nog even pakken, en er nogmaals overheen gaan..

Toen ik uitgesponst was heb ik met een zwart nail-art lakje (met zo'n striper brush) de palmboom getekend. Ik oefen altijd eerst n keertje op papier.. en dan op mn nagel. Ten slotte de topcoat natuurlijk.. en je hebt achteraf flink wat clean-up werk door dat sponsen.

Zoo.. duidelijk genoeg? :P Nu wil ik natuurlijk wel al jullie creaties zien.. *O*
_O_

Vooral die palmbomen _O_ Het zouden zo decals kunnen zijn, zo netjes O+
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_86288781
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 19:23 schreef Y.fje het volgende:
Haha.. een step-for-step guide dan maar.. (misschien moet ik toch maar eens investeren in een goede camera)

Pak een donker paars, roze, oranje, gele, turquoise, lichtblauwe en donkerblauwe lak. Deze spons je in die volgorde op je nagel. Ik heb dit gedaan met zo'n simpel geel/groen keukensponsje. Ik heb dan wel de groene laag eraf geknipt (hier komen van die groene pluisjes vanaf), waardoor je een geel stukje overhoud. Knip dit in driehoekjes.. vind ik altijd het makkelijkst om mee te werken. Je kunt ook een make-up sponsje gebruiken. Deze zijn alleen compacter (minder luchtige spons zeg maar) waardoor het kleuroverloop lastiger te maken is.

Het sponsen doe je nagel voor nagel, omdat als je een mooi verloop wil moeten de lakjes nog niet helemaal droog zijn. Je smeert dus de spons in met de lak die je wilt gebruiken, dan doe je dit op je nagel (hoe gedetailleerd kan ik hier over vertellen :P). Als de kleuren niet helemaal mooi overlopen kun je de kleur daarvoor nog even pakken, en er nogmaals overheen gaan..

Toen ik uitgesponst was heb ik met een zwart nail-art lakje (met zo'n striper brush) de palmboom getekend. Ik oefen altijd eerst n keertje op papier.. en dan op mn nagel. Ten slotte de topcoat natuurlijk.. en je hebt achteraf flink wat clean-up werk door dat sponsen.

Zoo.. duidelijk genoeg? :P Nu wil ik natuurlijk wel al jullie creaties zien.. *O*
Ik kan niet sponsen :P En tekenen kan ik ook niet _O- En al helemaal niet met links, haha.
Dus hoe simpel jij het zelf ook vindt, ik vind het fantastisch en knap!!
pi_86288927
@ Amy, mooi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

@ Y.fje, kei toffe strand mani!! :D
pi_86288996
Wibo # 63


Wibo #49
pi_86288998
Dank jullie wel *O* wordt er helemaal blij van!
pi_86290265
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 18:18 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Stashfoto!!!
Wat wil je me aan doen? :')
www.beautyfreak.nl
Wanneer je half bezopen bent, heb je echt een gebrek aan doorzettingsvermogen.
pi_86293283
Ik heb mn aller-allereerste echte Konad gedaan :D Om te oefenen met een heel licht kleurtje op naakte nagels. Hij's wel schattig he? O+ (sorry voor droge riempjes, en nee geen bloed maar roze lak-restantjes ;))

H&M Get a rose 4 me

I had a signature once. It was awful.
pi_86293348
Ziet er inderdaad schattig uit Zoeper!! Keurig recht ook, je kunt door voor het grote werk :D
pi_86293475
Heb wel de rest van mn vingertoppen volledig moeten weg-removen hoor :P Maar ik denk dat dat ook niet echt veel anders kan?
I had a signature once. It was awful.
pi_86293477
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 19:02 schreef Y.fje het volgende:
Aha, dat dus. Nou, maar even een iets groter plaatje dan :)
Mn nageltjes zijn daar iets korter dan nu.. vind alleen mn duim niet mooi..
[ afbeelding ]
Oh wat tof!! _O_ Echt geweldig mooi O+

Maar eh, als jullie dit zelf doen (toch?) hoe doe je dan bijv je rechterhand als je rechtshandig bent? Ik heb al moeite met netjes gewoon lakken met links :@
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_86293542
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 21:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]


Oh wat tof!! _O_ Echt geweldig mooi O+

Maar eh, als jullie dit zelf doen (toch?) hoe doe je dan bijv je rechterhand als je rechtshandig bent? Ik heb al moeite met netjes gewoon lakken met links :@
Dit soort kunstwerken kan ik ook niet hoor. Maar lakken met links is een kwestie van vaak doen. En ik ben echt zo ontzettend niet linkshandig en toch smeer ik er tegenwoordig nauwelijks meer wat naast.
pi_86293631
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 21:17 schreef mirannie het volgende:

Dit soort kunstwerken kan ik ook niet hoor. Maar lakken met links is een kwestie van vaak doen. En ik ben echt zo ontzettend niet linkshandig en toch smeer ik er tegenwoordig nauwelijks meer wat naast.
Maar neem nou die keurige lijntjes van zoeperzazke! Dat is al een prestatie met je dominante hand, ik kan me niet voorstellen dat dat net zo geweldig wordt met je niet-dominante hand. Tenzij je dat dus idd heel vaak oefent misschien :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 10 september 2010 @ 21:20:02 #240
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_86293697
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 21:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]


Maar neem nou die keurige lijntjes van zoeperzazke! Dat is al een prestatie met je dominante hand, ik kan me niet voorstellen dat dat net zo geweldig wordt met je niet-dominante hand. Tenzij je dat dus idd heel vaak oefent misschien :Y
Dat is gestempeld dat is wat makkelijker met je niet-dominante hand.
pi_86293731
Ik ben duidelijk niet thuis in de terminologie. Ik was echt heel erg onder de indruk :+ (nog steeds wel hoor, zelfs stempelend lijkt het me moeilijk ;) )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_86293846
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 21:21 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben duidelijk niet thuis in de terminologie. Ik was echt heel erg onder de indruk :+ (nog steeds wel hoor, zelfs stempelend lijkt het me moeilijk ;) )
Konad = stempel dus ;)

En the keyword is: oefenen oefenen oefenen
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_86293956
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 21:21 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben duidelijk niet thuis in de terminologie. Ik was echt heel erg onder de indruk :+ (nog steeds wel hoor, zelfs stempelend lijkt het me moeilijk ;) )
haha, stempelen is echt niet heel moeilijk. In het begin kun je moeite hebben om de stempel recht op je nagel te plaatsen (ik heb daar nog steeds moeite mee, maar ik ben lomp :P). Maar zelfs mijn dochter kan met Konad overweg. Die neemt dan gewoon leuke bloemetjes enzo.
  vrijdag 10 september 2010 @ 21:33:30 #244
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_86294307
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 21:21 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben duidelijk niet thuis in de terminologie. Ik was echt heel erg onder de indruk :+ (nog steeds wel hoor, zelfs stempelend lijkt het me moeilijk ;) )
zelfs ik kan het ;)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 10 september 2010 @ 21:35:59 #245
149959 SQ
snelle trees
pi_86294435
Isa O+
disclaimer
pi_86294492
quote:
Op donderdag 9 september 2010 22:12 schreef trovey het volgende:
Waar zijn mijn droogdruppels^! &*@#$%%^%$% :(
Ik kan er niet tegen als ik iets niet kan vinden (zeker niet als ik het een vaste plek heb gegeven om het niet kwijt te raken :{ )
*leest dit handenwapperend en denkt 'dit spulletje had je een paar uur terug toch gekocht doos!'* :')

Het flesje zit in mijn handtas en grabbelen door alle troep in mijn tas ruineert mijn nagels.... }:|
Wild horses run unbridled or their spirit dies...
  vrijdag 10 september 2010 @ 22:13:26 #247
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_86296068
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 21:37 schreef Imperfect-Angel het volgende:

[..]

*leest dit handenwapperend en denkt 'dit spulletje had je een paar uur terug toch gekocht doos!'* :')

Het flesje zit in mijn handtas en grabbelen door alle troep in mijn tas ruineert mijn nagels.... }:|
Ik zet alles klaar voordat ik ga beginnen dat is best makkelijk ;)

Ik heb met de nieuwe Essence en Catrice lakjes in mijn handen gestaan vanmiddag en niets gekocht goed he *O*
pi_86296583
En dat stempelen kan ik weer niet.. erg he..
Ik denk dat je bij mij niet echt verschil ziet tussen links en rechts, maar daar zitten een hele hoop oefenuren in hoor :)
pi_86296989
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 22:13 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Ik zet alles klaar voordat ik ga beginnen dat is best makkelijk ;)

Ik heb met de nieuwe Essence en Catrice lakjes in mijn handen gestaan vanmiddag en niets gekocht goed he *O*
Dat doe ik meestal ook... Ben chaotisch vandaag. Essence lakjes mag je van mij best laten liggen (eindigen in je stash ook als blijven liggers) maar Catriesjes laten liggen snap ik niet zo! :P ;)
Wild horses run unbridled or their spirit dies...
  vrijdag 10 september 2010 @ 23:10:23 #250
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_86298600
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 22:33 schreef Imperfect-Angel het volgende:

[..]

Dat doe ik meestal ook... Ben chaotisch vandaag. Essence lakjes mag je van mij best laten liggen (eindigen in je stash ook als blijven liggers) maar Catriesjes laten liggen snap ik niet zo! :P ;)
Genoeg is genoeg en zo speciaal waren ze ook weer niet ;)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')