Scherp!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... voor de vrijdagavond met Rudy?
3v12 gaat ie doenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:21 schreef CindieY het volgende:
Goeie TT. Zo zonde dat het programma verdwijnt. Iets bekend over wat Rudy nu gaat doen? Afgelopen weken weinig mee gekregen van dit soort dingen.
Was Rudy eigenlijk op Lowlands? Ik ben vorig weekend geheel onverwachts () naar Lowlands geweest en ik heb vrijdagavond nog even staan kijken bij de 3FM studio.
NIET postenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:23 schreef moveyourass-kevin het volgende:
zal ik de playlist posten of houden we het beter in de verrassing...
verrassing!!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:23 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Ik laat me graag verrassen. Ik heb er alle vertrouwen in dat jullie er een feestje van makenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:23 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Verrassing! Ik ben heul benieuwd wat jullie zoal gaan draaien op deze speciale avondquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:23 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Ik ben wel nieuwsgierigquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:23 schreef moveyourass-kevin het volgende:
daar hebben we http://www.3fmfan.nl/page(...)jaar=2010&eind_uur=4 voorquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:26 schreef naatje_1 het volgende:
Want ik wil wel weten wat ik van het internet moet plukken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |