abonnement Unibet Coolblue
pi_85870331
Hoop niet dat V Wolfswinkel op de laatste transferdag nog even verkocht wordt, ondanks de miljoenen die je dan pakt. We hebben al een probleem als mensen geblesseerd/geschorst wegvallen (zie gisteren, ik zag tot mijn schrik weer het oude, bange, kansloze Utreg in een uitwedstrijd) en als er nu wéér een voorhoedespeler wegvalt (en niet de eerste de beste) wordt het een lastig verhaal.
pi_85870405
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 13:26 schreef wortel1981 het volgende:

[..]

Hopelijk verkopen ze hem niet, anders houden we helemaal niks over in de voorhoede.

Ik zie nu ineens Skoubo en George scoren dit weekend :D
Dat George talent heeft, heeft toch altijd buiten kijf gestaan?
pi_85870541
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 13:46 schreef El_Bassie het volgende:

[..]

Dat George talent heeft, heeft toch altijd buiten kijf gestaan?
Ja, maar hij heeft er ruim 1 seizoen helemaal niets mee gedaan natuurlijk. ;)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_85870618
Voor Utrecht zat er inderdaad weinig anders op dan die jongen loslaten.
pi_85874054
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 08:59 schreef PBateman1978 het volgende:
4-0 leek me wel iets geflatteerd, maar de nederlaag was wel terecht ja.
Viel wel mee, ze hadden bij rust al met 2-0 achter moeten staan. Als je dan zo slap en ongeinspireerd voor de dag komt en ook nog eens veel spelers mist.. Tja, dan vraag je om een pak slaag in Enschede.
pi_85879261
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 13:44 schreef Stampie22 het volgende:
Hoop niet dat V Wolfswinkel op de laatste transferdag nog even verkocht wordt, ondanks de miljoenen die je dan pakt. We hebben al een probleem als mensen geblesseerd/geschorst wegvallen (zie gisteren, ik zag tot mijn schrik weer het oude, bange, kansloze Utreg in een uitwedstrijd) en als er nu wéér een voorhoedespeler wegvalt (en niet de eerste de beste) wordt het een lastig verhaal.
Frank Demouge komt direct als ze Ricky verkopen.
pi_85879566
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 17:35 schreef Wopper1 het volgende:

[..]

Frank Demouge komt direct als ze Ricky verkopen.
Dan zie ik Michael de Leeuw van Veendam nog meer zitten, maar ik hoop vooral dat Ricky dit seizoen afmaakt in Utrecht.
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 30 augustus 2010 @ 18:22:05 #108
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_85880636
Dickoh misschien naar Schotland
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_85881534
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 17:35 schreef Wopper1 het volgende:

[..]

Frank Demouge komt direct als ze Ricky verkopen.
|:(

Dat denk en hoop ik niet.

edit : Ah, men heeft nog interesse ook, maar godzijdank als extra aanvaller en niet als vervanger van Ricky.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_85881685
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 18:51 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

|:(

Dat denk en hoop ik niet.
Het schijnt dat Foeke Booy het heeft verklaard tegenover Voetbal International.
pi_85881956
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 18:55 schreef Hansieworst het volgende:

[..]

Het schijnt dat Foeke Booy het heeft verklaard tegenover Voetbal International.
Klopt, maar dus niet als vervanger voor Ricky, maar als extra aanvaller, en dan kan je m wel gebruiken denk ik.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 30 augustus 2010 @ 19:06:49 #112
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_85882034
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_85884229
Demouge is een goeie, sterke spits maar ik vind 'm op de één of andere manier niet in dit FC Utrecht passen. Het is een speler die zwoegt en sleurt, iets wat het Utrecht-publiek graag ziet maar juist nu hebben we een licht, technisch team. In het Utrecht van een aantal jaar geleden had hij de rol van Kuyt kunnen hebben maar ik zie Demouge gewoon niet tussen Van Wolfswinkel, Mertens en Asare spelen. Bovendien vraag ik me af of Demouge wil komen voor de bank want met een fitte Mulenga en v Wolfswinkel en Duplan erbij zie ik hem niet in de basis staan.
pi_85885471
Ik roep al een jaar dat Demouge moet komen. Iemand die je kan gebruiken die ook nog scoort. Mulenga is een leuke vent, maar het rendement is minimaal. Ik zou het een goede aankoop vinden.

Ik denk dat er nu niemand meer weg gaat overigens. Hoop op een aanvaller en een verdediger uit de jeugd. We hebben echt veel weg laten gaan, dat is goed voor de kosten maar het niveau moet natuurlijk wel enigzins hoog blijven.

Alhoewel je het ook niet erger moet maken dan het is, het is nu 2 weken rust dus ik verwacht straks iedereen behalve Mertens gewoon weer op het veld in Grunn.
pi_85886020
Demouge, prima speler. Past juist prima tussen al die lichtgewichten.
pi_85886671
Ik zie persoonlijk dan liever die Fernandez van Excelsior komen, snelle jonge speler en ook nog rendement. Demouge is een aardige speler maar niet meer dan dat, zie hem niet echt als aanwinst voor Utrecht.
pi_85886903
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 21:10 schreef wortel1981 het volgende:
Ik zie persoonlijk dan liever die Fernandez van Excelsior komen, snelle jonge speler en ook nog rendement. Demouge is een aardige speler maar niet meer dan dat, zie hem niet echt als aanwinst voor Utrecht.
Dromen zijn bedrog ;) fernandez zal nooit komen, die halen ze eerder terug naar feyenooit 1 dan ze hem verkopen.
pi_85893895
Rene vd berg haalt net even aan dat vd gun het niet naar zijn zin heeft en wel terug wil komen.

In dat geval hoop ik dat ie heel snel zijn knieen verrot schupt, arrogante kwal.
pi_85895532
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 23:27 schreef Tha_Duck het volgende:
Rene vd berg haalt net even aan dat vd gun het niet naar zijn zin heeft en wel terug wil komen.

In dat geval hoop ik dat ie heel snel zijn knieen verrot schupt, arrogante kwal.
Alsof hij zich nog in Utrecht durft te laten zien.
pi_85896407
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 21:15 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Dromen zijn bedrog ;) fernandez zal nooit komen, die halen ze eerder terug naar feyenooit 1 dan ze hem verkopen.
Fernandez is niet van Feyenoord.
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 00:33:07 #121
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_85896552
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 20:38 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik roep al een jaar dat Demouge moet komen. Iemand die je kan gebruiken die ook nog scoort. Mulenga is een leuke vent, maar het rendement is minimaal. Ik zou het een goede aankoop vinden.

Ik denk dat er nu niemand meer weg gaat overigens. Hoop op een aanvaller en een verdediger uit de jeugd. We hebben echt veel weg laten gaan, dat is goed voor de kosten maar het niveau moet natuurlijk wel enigzins hoog blijven.

Alhoewel je het ook niet erger moet maken dan het is, het is nu 2 weken rust dus ik verwacht straks iedereen behalve Mertens gewoon weer op het veld in Grunn.
Hier ook. Demouge is een typische Utrecht voetballer.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_85900201
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 21:10 schreef wortel1981 het volgende:
Ik zie persoonlijk dan liever die Fernandez van Excelsior komen, snelle jonge speler en ook nog rendement. Demouge is een aardige speler maar niet meer dan dat, zie hem niet echt als aanwinst voor Utrecht.
Fernandez vind ik echt drie keer niks, scoort een paar keer en op allerlei sites wordt ie gelijk als talent bestempeld, terwijl ie vorig seizoen anoniem in de Jupiler League speelde....

Demouge is wel iemand die je als breekijzer kan gebruiken, maar zoals Stampie ook al zei vraag ik me af of ie de technische bagage heeft om tussen mensen als Mertens, Asare en Van Wolfswinkel te spelen.

Aan de andere kant, Mulenga heeft ook geen techniek. :P
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_85904591
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 08:25 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Fernandez vind ik echt drie keer niks, scoort een paar keer en op allerlei sites wordt ie gelijk als talent bestempeld, terwijl ie vorig seizoen anoniem in de Jupiler League speelde....

Demouge is wel iemand die je als breekijzer kan gebruiken, maar zoals Stampie ook al zei vraag ik me af of ie de technische bagage heeft om tussen mensen als Mertens, Asare en Van Wolfswinkel te spelen.

Aan de andere kant, Mulenga heeft ook geen techniek. :P
Los daarvan vraag ik me dus af waar Demouge moet spelen als Mulenga fit is en we ook nog Duplan voorin hebben en ik vraag me af of hij als pinchhitter wil komen. Al is dit natuurlijk een beetje gezeik van mij want we hebben gewoon wat voorhoedespelers nodig. Dan kun je beter een Demouge hebben, die er gelijk staat, dan bijvoorbeeld een talent als Oar, die duidelijk nog te licht is. Of zou het kunnen zijn dat ze het rendement van Mulenga (ondanks dat hij topscorer was afgelopen seizoen) wat te laag vinden voor een spits en liever Demouge op zijn plek zetten? Kan ik me ook wel wat bij voorstellen namelijk.

Wat Fernandez betreft ben ik het met je eens.
pi_85913187
Het is officieel, Demouge is speler van FC Utrecht.

http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)er-van-Willem-II.htm
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_85913427
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 15:41 schreef PBateman1978 het volgende:
Het is officieel, Demouge is speler van FC Utrecht.

http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)er-van-Willem-II.htm
Wel ironisch dat hij nog niet inzetbaar is door wangedrag in De Galgenwaard. :+

Nouja, van mij mag Frankie op de bank gaan zitten - het belangrijkste is dat Ricky blijft.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')