abonnement Unibet Coolblue
pi_95007979
quote:
» Er is al 122 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.
Toch zonde om zo'n pareltje weg te laten zakken? Ga binnenkort verhuizen en heb behoefte aan inspiratie ;)
  maandag 4 april 2011 @ 00:35:03 #52
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_95008217
Ik ben momenteel bezig met mijn nieuwe nachtkastje. Eerst gewoon in de verf maar ga em nog verder oppimpen. Maar misschien past dat wel beter in tuig op die tafel/stoel e.d.
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_95019085
aankomend weekend verhuizen.
dan komen er ook een aantal zelfmaakdingen (inspiratie: www.ikeahackers.net)
  dinsdag 5 april 2011 @ 19:38:22 #54
340486 Flew
Mijn wil is wet.
pi_95084055
Ik wil me ook heel graag hier melden! :W

Ik merk de laatste tijd dat ik weer creatieve kriebels krijg, en ik wil er heel graag weer wat mee gaan doen, want dat mis ik de laatste jaren ontzettend.

Mijn vriend en ik gaan over enkele maanden samenwonen, en ik wil ons huisje dan creatief gaan inrichten met zelf 'gepimpte' meubels en tierlantijntjes.

Ik ga de links in de openingsposts zeker doornemen, wellicht staan er bruikbare ideeen en tips bij!

Heeft iemand zelf nog relatief eenvoudige ideeen, die ook makkelijk voor een beginnende creatieveling te maken zijn? :)
'Wanneer alles verloren lijkt, doet hoop nog leven.'
  donderdag 21 april 2011 @ 21:00:16 #55
340486 Flew
Mijn wil is wet.
pi_95823492
Ik heb enkele '101 Woonideeën' gekocht, boordevol tips, dus daar ga ik binnenkort eens mee aan de slag! :)
'Wanneer alles verloren lijkt, doet hoop nog leven.'
pi_95823706
quote:
99s.gif Op donderdag 21 april 2011 21:00 schreef Flew het volgende:
Ik heb enkele '101 Woonideeën' gekocht, boordevol tips, dus daar ga ik binnenkort eens mee aan de slag! :)
Oh ja, die vond ik altijd fantastisch :D
pi_95827013
D
quote:
99s.gif Op donderdag 21 april 2011 21:00 schreef Flew het volgende:
Ik heb enkele '101 Woonideeën' gekocht, boordevol tips, dus daar ga ik binnenkort eens mee aan de slag! :)
Die zelfmaak ideeen vind je ook terug op de website.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  donderdag 21 april 2011 @ 23:04:43 #58
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_95832249
Ik wil zo'n vt wonen tijdschriftenrek zelf gaan maken van sloophout.

...

Of nouja, ik wil mijn vader er toe aanzetten O-)

Ik wil trouwens ook dat hij een soort dekenkist/plateau maakt zodat ik een plateau heb op bij mijn raam naar buiten te kijken en te studeren (leuk inrichten met kussens enzo) maar zodat ik ook nog weer extra opbergruimte heb O+
  donderdag 21 april 2011 @ 23:05:46 #59
340486 Flew
Mijn wil is wet.
pi_95832301
Ik wil drie kleine bijzettafeltjes gaan maken van boomstammen. :Y
Schijnt niet bijster moeilijk te zijn..
'Wanneer alles verloren lijkt, doet hoop nog leven.'
pi_95844287
quote:
99s.gif Op donderdag 21 april 2011 23:05 schreef Flew het volgende:
Ik wil drie kleine bijzettafeltjes gaan maken van boomstammen. :Y
Schijnt niet bijster moeilijk te zijn..
Nee dat is helemaal niet moeilijk! Ik heb nu 3 boomstammen hier staan en er moeten alleen nog wieltjes onder. Eventueel een kussen erop om ze als krukje te kunnen gebruiken en klaar!

Je moet er wel op letten dat die stammetjes recht worden afgezaagd.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_120835682
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2010 21:35 schreef saaw het volgende:


Deze vind ik echt tof, weet iemand of dat ook ergens te koop is?
  donderdag 27 december 2012 @ 23:05:57 #62
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_120842643
De versie van het plaatje is van West Elm en ik weet dat Olivier Dolle ook een versie heeft, maar die zullen wel duur zijn gok ik zo.
an urge to help mankind overcomes me
pi_120844790
Ik heb inmiddels een doe-het-zelver gevonden :+.

http://www.instructables.com/id/Branch-Shaped-Display-Shelf/
pi_121516167
Leuk topic!
Worry is a misuse of imagination
  woensdag 31 december 2014 @ 00:41:58 #65
277627 Seven.
We are Borg.
pi_148170570
Monsterkick!

Ik zit vol met ideeen momenteel dus kom hier even bijlezen.
Resistance is futile.
pi_148309199
Hé jammer dat hier zo weinig gepost wordt, altijd leuk om ideeen van anderen te zien.

Hier altijd genoeg ideeen dus laat ik ook maar eens wat zien.
Een kruidenrek wat onderdeel is van mijn keukentje.
Ik woon in een huurappartement maar heb de hele keuken zo'n beetje verbouwd maar op zo'n manier dat het nondestructive is.

De bakjes heb ik bij de Action vandaan, 50 cent per stuk, de dekseltjes zijn van mdf met een stukje schuimrubber om de boel luchtdicht af te sluiten en beschreven met pen en inkt.


De plankjes heb ik uit de sloot gevist, dé bron voor mooi verweerd hout en nog gratis ook.
Er zwerft echt veel hout in de sloten hier en zo af en toe ga ik op jacht.
Ook langs de kant van de weg vind ik wel eens wat.

Onder kwam nog een rijtje potjes, in totaal 24.
pi_148316865

Deze bar staat in mijn woonkamer. Vriendlief en een handige vriend hebben 'm gemaakt. :). Inmiddels hebben de katten het deel aan het uiteinde ingepikt om lekker op te liggen en overzicht te hebben van de kamer. Meer foto's


Zelf heb ik een simpele deurmat aangepast. Sjabloontje maken, spuitbus verf, appeltje-eitje.
Maar dat is misschien iets meer voor CRE. Hetzelfde met mijn toilet, waar de muren een randje van toetsenbord keys heeft gekregen.



Volgende project zal zijn om twee bureau's te vervangen door 1 groot hoekbureau.
pi_148317244
Duidelijk een Ikea tafel.
Kartonnen inhoud...
pi_148317247
Ik was een beetje verbaasd dat de Moppe blijkbaar al weer uit het assortiment is bij IKEA, aangezien het, dacht ik, pas net weer terug is... Maar die posts waren van 2010 :D

Volgens mij zijn ze er gewoon nog, na de herintroductie *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_148317971
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 14:49 schreef Knuppel1983 het volgende:
Duidelijk een Ikea tafel.
Kartonnen inhoud...
Alles is van ikea. Tafelblad, poten, barkrukken.
pi_148320573
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 14:36 schreef Crientj het volgende:
[ afbeelding ]
Deze bar staat in mijn woonkamer. Vriendlief en een handige vriend hebben 'm gemaakt. :). Inmiddels hebben de katten het deel aan het uiteinde ingepikt om lekker op te liggen en overzicht te hebben van de kamer. Meer foto's

[ afbeelding ]
Zelf heb ik een simpele deurmat aangepast. Sjabloontje maken, spuitbus verf, appeltje-eitje.
Maar dat is misschien iets meer voor CRE. Hetzelfde met mijn toilet, waar de muren een randje van toetsenbord keys heeft gekregen.

[ afbeelding ]

Volgende project zal zijn om twee bureau's te vervangen door 1 groot hoekbureau.
Die toetsenbord knopjes, zo simpel maar zo tof :D brengt me op een idee *)
pi_148320590
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 08:26 schreef Knutsenaar het volgende:
Hé jammer dat hier zo weinig gepost wordt, altijd leuk om ideeen van anderen te zien.

Hier altijd genoeg ideeen dus laat ik ook maar eens wat zien.
Een kruidenrek wat onderdeel is van mijn keukentje.
Ik woon in een huurappartement maar heb de hele keuken zo'n beetje verbouwd maar op zo'n manier dat het nondestructive is.

De bakjes heb ik bij de Action vandaan, 50 cent per stuk, de dekseltjes zijn van mdf met een stukje schuimrubber om de boel luchtdicht af te sluiten en beschreven met pen en inkt.
[ afbeelding ]

De plankjes heb ik uit de sloot gevist, dé bron voor mooi verweerd hout en nog gratis ook.
Er zwerft echt veel hout in de sloten hier en zo af en toe ga ik op jacht.
Ook langs de kant van de weg vind ik wel eens wat.

Onder kwam nog een rijtje potjes, in totaal 24.
[ afbeelding ]
Een how-to is wel tof van die potjes :) leuk idee!
  woensdag 7 januari 2015 @ 21:05:28 #73
266408 Yostie
geen Yoshie
pi_148443857
quote:
1s.gif Op zondag 4 januari 2015 16:16 schreef Puala het volgende:

[..]

Een how-to is wel tof van die potjes :) leuk idee!
Ben ik het helemaal mee eens. Hoe heb je die deksels gemaakt Knutsenaar?
bE cool, Let's die and get frozen
  woensdag 7 januari 2015 @ 23:53:07 #74
277627 Seven.
We are Borg.
pi_148451988
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 14:36 schreef Crientj het volgende:
[ afbeelding ]
Deze bar staat in mijn woonkamer. Vriendlief en een handige vriend hebben 'm gemaakt. :). Inmiddels hebben de katten het deel aan het uiteinde ingepikt om lekker op te liggen en overzicht te hebben van de kamer. Meer foto's

[ afbeelding ]
Zelf heb ik een simpele deurmat aangepast. Sjabloontje maken, spuitbus verf, appeltje-eitje.
Maar dat is misschien iets meer voor CRE. Hetzelfde met mijn toilet, waar de muren een randje van toetsenbord keys heeft gekregen.

[ afbeelding ]

Volgende project zal zijn om twee bureau's te vervangen door 1 groot hoekbureau.
^O^

Toetsenbordknopjes O+
Resistance is futile.
pi_148483705
bij gebrek aan een tv meubel naar mijn smaak en dit formaat (240x40x20) voor een normale prijs er zelf maar een gemaakt.



scharnieren en greepjes van de ikea, de rest 18mm MDF

ondertussen aangesloten en wat aankleding, tv receiver, home cinema troep allemaal netjes weg gewerkt achter de kleppen.
suck my asshole taco bender
pi_148484650
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 21:31 schreef Remco_h het volgende:
bij gebrek aan een tv meubel naar mijn smaak en dit formaat (240x40x20) voor een normale prijs er zelf maar een gemaakt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

scharnieren en greepjes van de ikea, de rest 18mm MDF

ondertussen aangesloten en wat aankleding, tv receiver, home cinema troep allemaal netjes weg gewerkt achter de kleppen.
Ziet er goed uit! Maar gaat het niet doorzakken? De diepte icm de hoogte is niet ideaal.

Zelf bezig geweest met steigerhout:

Kist/poof gemaakt en een soort white wash gegeven:


Bord aan de wand met tekst:


Kastje met ikea opberg boxen:


[ Bericht 19% gewijzigd door benkruk op 08-01-2015 22:03:12 ]
  donderdag 8 januari 2015 @ 22:34:56 #77
277627 Seven.
We are Borg.
pi_148486122
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 21:31 schreef Remco_h het volgende:
bij gebrek aan een tv meubel naar mijn smaak en dit formaat (240x40x20) voor een normale prijs er zelf maar een gemaakt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

scharnieren en greepjes van de ikea, de rest 18mm MDF

ondertussen aangesloten en wat aankleding, tv receiver, home cinema troep allemaal netjes weg gewerkt achter de kleppen.
_O_
Resistance is futile.
  donderdag 8 januari 2015 @ 22:35:43 #78
277627 Seven.
We are Borg.
pi_148486152
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 21:57 schreef benkruk het volgende:

[..]

Ziet er goed uit! Maar gaat het niet doorzakken? De diepte icm de hoogte is niet ideaal.

Zelf bezig geweest met steigerhout:

Kist/poof gemaakt en een soort white wash gegeven:
[ afbeelding ]

Bord aan de wand met tekst:
[ afbeelding ]

Kastje met ikea opberg boxen:
[ afbeelding ]
Die kist O+
Resistance is futile.
pi_148487629
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 21:57 schreef benkruk het volgende:

[..]

Ziet er goed uit! Maar gaat het niet doorzakken? De diepte icm de hoogte is niet ideaal.
neuh, de achterkant die tegen de muur zit is ook dicht, dus haalt over de hele lengte steun tegen t doorzakken, de tussen liggende ribben zitten 60 cm uit elkaar. aan de muur zit hij met 6 keilbouten vast.



aan de achterkant zit er bij de ribben ruimte voor kabel doorvoer.

iets meer hoogte was beter geweest om m wat meer stevigheid te geven alleen dan kan ik mn tv niet meer upgraden naar een groter modelletje of kon mn sub er niet meer onder... en dr zit een pot houtlijm en een doos schroeven in....

bij wijze van test heb ik er even op gestaan, bewoog geen millimeter!

quote:
Zelf bezig geweest met steigerhout:

ziet er mooi uit!

moet nog eens wat verzinnen voor een salontafel, misschien ook maar eens kijken naar wat steigerhout!
suck my asshole taco bender
pi_148495737
Hier misschien nog een leuke site voor in de OP:

https://snapguide.com/
pi_148497461
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 23:11 schreef Remco_h het volgende:

[..]

neuh, de achterkant die tegen de muur zit is ook dicht, dus haalt over de hele lengte steun tegen t doorzakken, de tussen liggende ribben zitten 60 cm uit elkaar. aan de muur zit hij met 6 keilbouten vast.

[ afbeelding ]

aan de achterkant zit er bij de ribben ruimte voor kabel doorvoer.

iets meer hoogte was beter geweest om m wat meer stevigheid te geven alleen dan kan ik mn tv niet meer upgraden naar een groter modelletje of kon mn sub er niet meer onder... en dr zit een pot houtlijm en een doos schroeven in....

bij wijze van test heb ik er even op gestaan, bewoog geen millimeter!

[..]

ziet er mooi uit!

moet nog eens wat verzinnen voor een salontafel, misschien ook maar eens kijken naar wat steigerhout!
Oo dat klinkt goed in ieder geval, je wist waar je mee bezig was! Zeker als je er zelf op kan staan zegt wat, tenzij je natuurlijk heel klein en skinny ben haha.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:04:40 #82
311209 Amnistia
Zolderautist
pi_148497851
Www.welke.nl is ook een hele leuke site voor in de OP!
pi_148503650
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 10:54 schreef benkruk het volgende:

[..]

Oo dat klinkt goed in ieder geval, je wist waar je mee bezig was! Zeker als je er zelf op kan staan zegt wat, tenzij je natuurlijk heel klein en skinny ben haha.
nee niet echt :)

heb vroeger van mijn pa geleerd dat je beter maar wat extra zekerheid kan inbouwen....

die keilbouten kunnen in principe 750kg per stuk dragen maar je zit wel met een arm die extra kracht maakt.

ik ben niet van plan er op te gaan staan elke dag, voor de test was t goed ;)
suck my asshole taco bender
pi_148504438
ik zit ook nog te denken aan een salon tafel, heb een paar wel aardige gezien.


eenvoudig toch strak (650,- )



Niet helemaal mijn smaak met fineer maar zeker zonder fineer ook eenvoudig zelf te maken. (445,-)


kubusje (300,-)

voor de prijzen die ze daar vragen kan je behoorlijk wat materiaal bij de bouwmarkt halen...
Dus ik kijk naar de modellen, pas het formaat aan en maak ze na denk ik, alleen welke weet ik nog niet helemaal
suck my asshole taco bender
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')