abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148484650
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 21:31 schreef Remco_h het volgende:
bij gebrek aan een tv meubel naar mijn smaak en dit formaat (240x40x20) voor een normale prijs er zelf maar een gemaakt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

scharnieren en greepjes van de ikea, de rest 18mm MDF

ondertussen aangesloten en wat aankleding, tv receiver, home cinema troep allemaal netjes weg gewerkt achter de kleppen.
Ziet er goed uit! Maar gaat het niet doorzakken? De diepte icm de hoogte is niet ideaal.

Zelf bezig geweest met steigerhout:

Kist/poof gemaakt en een soort white wash gegeven:

Bord aan de wand met tekst:

Kastje met ikea opberg boxen:

[ Bericht 19% gewijzigd door benkruk op 08-01-2015 22:03:12 ]
  donderdag 8 januari 2015 @ 22:34:56 #77
277627 Seven.
We are Borg.
pi_148486122
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 21:31 schreef Remco_h het volgende:
bij gebrek aan een tv meubel naar mijn smaak en dit formaat (240x40x20) voor een normale prijs er zelf maar een gemaakt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

scharnieren en greepjes van de ikea, de rest 18mm MDF

ondertussen aangesloten en wat aankleding, tv receiver, home cinema troep allemaal netjes weg gewerkt achter de kleppen.
_O_
Resistance is futile.
  donderdag 8 januari 2015 @ 22:35:43 #78
277627 Seven.
We are Borg.
pi_148486152
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 21:57 schreef benkruk het volgende:

[..]

Ziet er goed uit! Maar gaat het niet doorzakken? De diepte icm de hoogte is niet ideaal.

Kist/poof gemaakt en een soort white wash gegeven:
[ afbeelding ]

Bord aan de wand met tekst:
[ afbeelding ]

Kastje met ikea opberg boxen:
[ afbeelding ]
Die kist O+
Resistance is futile.
pi_148487629
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 21:57 schreef benkruk het volgende:

[..]

neuh, de achterkant die tegen de muur zit is ook dicht, dus haalt over de hele lengte steun tegen t doorzakken, de tussen liggende ribben zitten 60 cm uit elkaar. aan de muur zit hij met 6 keilbouten vast.

aan de achterkant zit er bij de ribben ruimte voor kabel doorvoer.

iets meer hoogte was beter geweest om m wat meer stevigheid te geven alleen dan kan ik mn tv niet meer upgraden naar een groter modelletje of kon mn sub er niet meer onder... en dr zit een pot houtlijm en een doos schroeven in....

bij wijze van test heb ik er even op gestaan, bewoog geen millimeter!

quote:

ziet er mooi uit!

moet nog eens wat verzinnen voor een salontafel, misschien ook maar eens kijken naar wat steigerhout!
suck my asshole taco bender
pi_148495737
Hier misschien nog een leuke site voor in de OP:

https://snapguide.com/
pi_148497461
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 23:11 schreef Remco_h het volgende:

[..]

neuh, de achterkant die tegen de muur zit is ook dicht, dus haalt over de hele lengte steun tegen t doorzakken, de tussen liggende ribben zitten 60 cm uit elkaar. aan de muur zit hij met 6 keilbouten vast.

[ afbeelding ]

aan de achterkant zit er bij de ribben ruimte voor kabel doorvoer.

iets meer hoogte was beter geweest om m wat meer stevigheid te geven alleen dan kan ik mn tv niet meer upgraden naar een groter modelletje of kon mn sub er niet meer onder... en dr zit een pot houtlijm en een doos schroeven in....

bij wijze van test heb ik er even op gestaan, bewoog geen millimeter!

[..]

ziet er mooi uit!

moet nog eens wat verzinnen voor een salontafel, misschien ook maar eens kijken naar wat steigerhout!
Oo dat klinkt goed in ieder geval, je wist waar je mee bezig was! Zeker als je er zelf op kan staan zegt wat, tenzij je natuurlijk heel klein en skinny ben haha.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:04:40 #82
311209 Amnistia
Zolderautist
pi_148497851
Www.welke.nl is ook een hele leuke site voor in de OP!
pi_148503650
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 10:54 schreef benkruk het volgende:

[..]

Oo dat klinkt goed in ieder geval, je wist waar je mee bezig was! Zeker als je er zelf op kan staan zegt wat, tenzij je natuurlijk heel klein en skinny ben haha.
nee niet echt :)

heb vroeger van mijn pa geleerd dat je beter maar wat extra zekerheid kan inbouwen....

die keilbouten kunnen in principe 750kg per stuk dragen maar je zit wel met een arm die extra kracht maakt.

ik ben niet van plan er op te gaan staan elke dag, voor de test was t goed ;)
pi_148504438
ik zit ook nog te denken aan een salon tafel, heb een paar wel aardige gezien.

eenvoudig toch strak (650,- )

Niet helemaal mijn smaak met fineer maar zeker zonder fineer ook eenvoudig zelf te maken. (445,-)

kubusje (300,-)

voor de prijzen die ze daar vragen kan je behoorlijk wat materiaal bij de bouwmarkt halen...
Dus ik kijk naar de modellen, pas het formaat aan en maak ze na denk ik, alleen welke weet ik nog niet helemaal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')