abonnement Unibet Coolblue
pi_85519323
Als vitesse allemaal nieuwe spelers binnenhaalt... vanaf wanneer zullen ze dan ongeveer ingezet worden in de eredivisie wedstrijden ?
pi_85519427
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 16:52 schreef Rabieluh het volgende:
Gaan nou alle voetballers erheen die veelbelovend waren maar bij hun huidige club op een zijspoor zitten?

Op zich geen gek idee, wie weet bloeien ze opeens op _O_.
Ja en wie weet doen ze dat niet. Waarom zouden ze opeens bij Vitesse wél weer goed gaan spelen? Hmm? Sommige spelers blijven het label eeuwig talent nu eenmaal houden. En persoonlijk denk ik dat voor een speler als Aissati de druk bij Vitesse nu nog hoger is dan bij Ajax.

Spelers met veel talent maar die na een korte periode terugvallen en zich toch weer enorm in de picture ballen zijn er niet. Bastos is daar van een goed voorbeeld.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_85519900
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 17:40 schreef horned_reaper het volgende:
Als vitesse allemaal nieuwe spelers binnenhaalt... vanaf wanneer zullen ze dan ongeveer ingezet worden in de eredivisie wedstrijden ?
Volgende week.
★★★
pi_85519928
‘Vitesse haalt na Aissati ook oud-Twentenaar Rajkovic binnen’
Vrijdag, 20 augustus 2010 om 17:44
Langzaam maar zeker wordt duidelijk wat de plannen zijn van Vitesse’s nieuwe eigenaar Merab Jordania. Nadat eerder op vrijdag al naar buiten kwam dat Ismaïl Aissati de overstap naar Arnhem gaat maken, is nu ook bekend geworden dat Slobodan Rajkovic de Gelderlanders komend jaar zal gaan versterken. Dat meldt Omroep Gelderland.

De regionale omroep zegt zich te baseren op goed ingevoerde bronnen binnen de eredivisieclub. Rajkovic komt over van Chelsea, dat hem de afgelopen jaren al in Nederland stalde. Eerst speelde de Servische verdediger een jaar lang voor PSV, om vervolgens op eveneens op huurbasis over te stappen naar FC Twente.

Waarschijnlijk zal pas maandag officieel naar buiten worden gebracht dat Aissati en Rajkovic Vitesse komen versterken. De club liet eerder weten twee spelers te hebben vastgelegd, maar wilde om de rust te bewaren niet op namen ingaan. Mogelijk zullen de komende tien dagen nog meer nieuwelingen worden gepresenteerd.
★★★
pi_85521123
Rajkovic zou top zijn. Aissati eigenlijk ook wel, hopelijk paktie zn vorm van zn twente periode weer. Geeft iig aan datie niet alleen oostblok talenten gaat kopen.
pi_85521403
quote:
'Wielaert wijst ook aanbieding van Vitesse af en blijft gewoon bij Ajax'
Vrijdag, 20 augustus 2010 om 18:35
Ajax raakt niet van Rob Wielaert verlost. De verdediger is overbodig geraakt in de selectie van Martin Jol en mag vertrekken uit Amsterdam, maar heeft vooralsnog geen aanbieding ontvangen waar hij gelukkig van werd. Ook Vitesse liep een blauwtje, zo weet Voetbal International te melden.

Ajacied Ismail Aissati wordt naar verluidt de eerste aanwinst van Merab Jordania, die ook geïnteresseerd was in Wielaert. De verdediger van Ajax liet echter weten geen interesse te hebben in een overstap naar Vitesse en blijft daarom gewoon in Amsterdam. Daar hoeft hij dit seizoen niet te rekenen op een rol in het eerste elftal.
De 31-jarige Wielaert stond deze zomer ook al in de belangstelling van onder meer NEC, FC Groningen en SC Heerenveen, maar al deze clubs vingen bot. Probleem is dat geen enkele club het salaris wil of kan bieden dat de mandekker momenteel opstrijkt bij Ajax. Jol deed vorig seizoen slechts in drie competitieduels een beroep op Wielaert.
_O-

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-08-2010 19:05:11 ]
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 19:06:26 #207
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_85521437
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 19:04 schreef Doublepain het volgende:

[..]

_O-
Maar Vitesse zou het toch wel kunnen betalen.

Is Wielaert nou gewoon de dwarse knar aan 't uithangen?
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_85521497
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 19:06 schreef Rabieluh het volgende:

[..]

Maar Vitesse zou het toch wel kunnen betalen.

Is Wielaert nou gewoon de dwarse knar aan 't uithangen?
Wielaert heeft lang bij NEC gespeelt en wil daarom niet voor Vitesse spelen.
Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 19:09:26 #209
198365 Morendo
The Real Deal
pi_85521516
Alsof Wielaert principes heeft. :')
Die Lebenslust bringt dich um.
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 19:09:32 #210
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_85521519
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 19:08 schreef Wilskracht het volgende:

[..]

Wielaert heeft lang bij NEC gespeelt en wil daarom niet voor Vitesse spelen.
Ah, das wel een reden ja.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 19:11:38 #211
3185 Adelante
To let it go now
pi_85521571
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 19:09 schreef Morendo het volgende:
Alsof Wielaert principes heeft. :')
Geld is blijkbaar zijn enige drijfveer.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 19:46:01 #212
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_85522630
Aissati en Raijkovic, die landstitel is binnen handbereik ^O^
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 19:49:02 #213
198365 Morendo
The Real Deal
pi_85522731
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 19:46 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Aissati en Raijkovic, die landstitel is binnen handbereik ^O^
Je kunt wel heel cynisch doen. Een week geleden hadden Vitesse-supporters er niet over durven dromen. Prima voetballers. En het schijnt dat ze achter Matic aangaan (huur).
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_85522955
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 19:49 schreef Morendo het volgende:

[..]

Je kunt wel heel cynisch doen. Een week geleden hadden Vitesse-supporters er niet over durven dromen. Prima voetballers. En het schijnt dat ze achter Matic aangaan (huur).
Er is in dit geval niks mis met cynisme. En men had uiteraard grotere namen verwacht. Zelfs als een Kaladze en een Frei komen valt dat nog reuze mee en zie ik geen enkele reden waarom Vitesse een concurrent voor de titel gaat worden. Zelfs al zouden ze Kaladze, Aissati, Rajkovic, Matic, Alves, Frei, etc. kopen. Dan vind ik dat niet beter dan wat er in de basis rondloopt bij Ajax,PSV,Twente.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_85523033
Wat zal er met Civard Sprockel gebeuren.
Die zal hem vast knijpen nu _O- .
pi_85523065
Vitesse gaat in ieder geval andere soorten prestaties neerzetten naar het lijkt!
Dat is toch al heel wat?
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 20:02:30 #217
3185 Adelante
To let it go now
pi_85523188
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 19:58 schreef Daan087 het volgende:
Wat zal er met Civard Sprockel gebeuren.
Die zal hem vast knijpen nu _O- .
Die mag nog geen waterzak dragen man :{w
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_85528613
na dit seizoen toch ook maar theo bos vervangen voor iets betere coach? :D
hardcoholic
pi_85529971
Ik krijg absoluut nog geen stijve van deze twee hardnekkige geruchten.

Rajkovic is trouwens gewoon een goede aankoop, beul en multifunctioneel achterin.

Aissati heeft potentie, maar PSV laat hem niet voor niets vertrekken en hij zit bij Ajax niet voor niets op een dood spoor wat dat betreft, maargoed, voetballen kan die en ik heb liever dit soort (jongen) gasten dan oude vedetten die 10 jaar geleden ooit goed gespeeld hebben bij een 'topclub'.

Ik bedoel, als ze Wielaert zouden halen. Wat ben ik blij dat hij de kortzichtige NEC-er wil uithangen, ik hoef die gast echt niet in een Vitesse-shirt te zien en dan doel ik niet op zijn verleden in Nijmegen, maar gewoon omdat het een enorme mongool is. Hij verdient liever 8 ton op de Toekomst dan te spelen voor Groningen, NAC en nu Vitesse. Onzekere babyface :r

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_85530369
Ik dacht dat het 2 buitenlanders zouden zijn?

http://www.voetbalprimeur(...)aankopen_binnen.html
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_85530520
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 23:11 schreef DeVinger het volgende:
Ik krijg absoluut nog geen stijve van deze twee hardnekkige geruchten.

Rajkovic is trouwens gewoon een goede aankoop, beul en multifunctioneel achterin.

Aissati heeft potentie, maar PSV laat hem niet voor niets vertrekken en hij zit bij Ajax niet voor niets op een dood spoor wat dat betreft, maargoed, voetballen kan die en ik heb liever dit soort (jongen) gasten dan oude vedetten die 10 jaar geleden ooit goed gespeeld hebben bij een 'topclub'.

Ik bedoel, als ze Wielaert zouden halen. Wat ben ik blij dat hij de kortzichtige NEC-er wil uithangen, ik hoef die gast echt niet in een Vitesse-shirt te zien en dan doel ik niet op zijn verleden in Nijmegen, maar gewoon omdat het een enorme mongool is. Hij verdient liever 8 ton op de Toekomst dan te spelen voor Groningen, NAC en nu Vitesse. Onzekere babyface :r

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze kunnen mij ook halen, heb 12 keer gescoord tegen Almere.
★★★
pi_85530639
Ik heb nog nooit gescoord, ben jammer genoeg nog maagd.
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 23:33:55 #223
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_85530807
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 19:08 schreef Wilskracht het volgende:

[..]

Wielaert heeft lang bij NEC gespeelt en wil daarom niet voor Vitesse spelen.
Ik durf te wedden dat dat helemaal niet ter zake doet. Robbie doet een Bogarde
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_85530912
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 23:33 schreef Mark het volgende:

[..]

Ik durf te wedden dat dat helemaal niet ter zake doet. Robbie doet een Bogarde
Beiden zijn ontzettend sneue redenen, zeker voor het relatief lage loon wat hij koste wat kost probeert te behouden. Bij Bogarde ging het om miljoenen. Bovendien is dat een neger, die heeft familie.
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 23:48:50 #225
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_85531296
Ik dacht wel dat je Bogarde zou verdedigen, je bent gewoon gek op negers :+
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')