abonnement Unibet Coolblue
pi_85464900
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 11:27 schreef Schuifpui het volgende:

[..]

Ja dat heb ik ook nog wel eens gedaan. En dan van die verboden toegangsbordjes rondom een pleintje bij de uitgang, dat ze wel weg moeten. Vooral leuk bij parken waar je park rating boven 700 moet blijven. Dan moet je zorgen dat alles binnen 4 weken gebeurt en weer helemaal hersteld is, dat heeft nog wel eens gefaald bij mij. :') :')

Maar eigenlijk is dat een beetje cheaten.
He? Bestaan die bordjes? Ik heb ook gefaald.......... terwijl ik wel 3000 bezoekers had... ineens ging mijn waardering zwaar naar beneden, terwijjl ik alles goed geregeld heb.
pi_85465639
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 20:18 schreef Zolcon het volgende:
Waar kan ik de 8 cars trainer downloaden? nergens op internet vind ik de goede stabiele versie ( 1.302 )
Het gaat om RCT2 w/
in mijn ervaring is die zelfs instabiel...

maar hier issie:
http://www.2shared.com/file/eiZpk9Ks/8cars.html
pi_85465663
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 10:31 schreef Xs2Shanna het volgende:

[..]

He? Bestaan die bordjes? Ik heb ook gefaald.......... terwijl ik wel 3000 bezoekers had... ineens ging mijn waardering zwaar naar beneden, terwijjl ik alles goed geregeld heb.
de banners kan je om toveren tot verboden toegangsbordjes..
pi_85466282
En daar luisteren ze naar? HAHAH... schitterend.
pi_85530784


Best trots op m'n creatie. :P

M'n park is trouwens best leeg, ookal zijn er 3000 gasten. :( Er lopen op sommige plekken gewoon bijna geen gasten, geen mensen in de wachtrijen. Er zijn ook twee andere grote gesynchroniseerde achtbanen en ze gaan allemaal naar deze en die andere.
pi_85532810
Ik was rustig rct2 aan het spelen, crasht er op eens een achtbaan! Ik denk o fuck die achtbaan is nog vrij nieuw ook. 10 seconden later crasht er nog een achtbaan. Wat is daar nou weer de kans op :N

Maar het rare is, die achtbanen willen nu niet meer werken. Ik weet nog dat ik vroeger gewoon de achtbaan een tijdje kon sluiten en dan een jaar later na een aantal testrondes gingen de mensen er gewoon in. Maar nu blijft de status op 'Neergestort!' en willen de karretjes niet vertrekken :'(
  zondag 22 augustus 2010 @ 01:05:15 #132
288966 Nitrouz
Voor die leventje
pi_85559998
'Atari hard aan het nadenken over Rollercoaster Tycoon 4'

HOOFDDORP - Uitgever Atari is "hard aan het nadenken" over een nieuw deel in de Rollercoaster Tycoon-serie. Dat meldt een medewerker van Atari op het officiële forum van het bedrijf.


In het forumbericht vraagt de medewerker wat fans verwachten van een nieuwe Rollercoaster Tycoon-game en wat voor onderdelen zij in de nieuwe titel willen zien.

Verder heeft de medewerker nog niet gezegd wanneer er gewerkt gaat worden aan een nieuwe Rollercoaster Tycoon.

Het laatste deel in de serie, Rollercoaster Tycoon 3, kwam in 2004 uit op de PC. In de Rollercoaster Tycoon-spellen is het de bedoeling een pretpark te bouwen en te onderhouden.

Zo kan de speler achtbanen en eettentjes bouwen om de bezoekers tevreden te houden.
© Gamer.nl
  zondag 22 augustus 2010 @ 12:43:38 #133
239447 Samael
Yes, is the word to everything
pi_85566866
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 01:05 schreef Nitrouz het volgende:
'Atari hard aan het nadenken over Rollercoaster Tycoon 4'

HOOFDDORP - Uitgever Atari is "hard aan het nadenken" over een nieuw deel in de Rollercoaster Tycoon-serie. Dat meldt een medewerker van Atari op het officiële forum van het bedrijf.


In het forumbericht vraagt de medewerker wat fans verwachten van een nieuwe Rollercoaster Tycoon-game en wat voor onderdelen zij in de nieuwe titel willen zien.

Verder heeft de medewerker nog niet gezegd wanneer er gewerkt gaat worden aan een nieuwe Rollercoaster Tycoon.

Het laatste deel in de serie, Rollercoaster Tycoon 3, kwam in 2004 uit op de PC. In de Rollercoaster Tycoon-spellen is het de bedoeling een pretpark te bouwen en te onderhouden.

Zo kan de speler achtbanen en eettentjes bouwen om de bezoekers tevreden te houden.
© Gamer.nl
Misschien leuk voor de nieuwe generatie. Maar ik denk dat degene die het RCT1 en 2 tijdperk hebben meegemaakt niet zo snel onder de indruk zullen raken. Kijk maar naar deel 3, waar imo al heel wat nieuwe en toffe functies in zitten. Het is allemaal leuk en aardig, maar het gaat ten koste van de simpelheid en overzichtelijkheid, waardoor ik het snel zat wordt.
Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist
pi_85566916
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 00:30 schreef KrentebolHooft het volgende:
Ik was rustig rct2 aan het spelen, crasht er op eens een achtbaan! Ik denk o fuck die achtbaan is nog vrij nieuw ook. 10 seconden later crasht er nog een achtbaan. Wat is daar nou weer de kans op :N

Maar het rare is, die achtbanen willen nu niet meer werken. Ik weet nog dat ik vroeger gewoon de achtbaan een tijdje kon sluiten en dan een jaar later na een aantal testrondes gingen de mensen er gewoon in. Maar nu blijft de status op 'Neergestort!' en willen de karretjes niet vertrekken :'(
op het moment dat ze gecrasht waren haalde ik de achtbaan altijd volledig weg, ik kreeg ze nooit aan de praat
  zondag 22 augustus 2010 @ 12:48:57 #135
282339 Xantalien
Høken, kreng.
pi_85566988
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 00:30 schreef KrentebolHooft het volgende:
Ik was rustig rct2 aan het spelen, crasht er op eens een achtbaan! Ik denk o fuck die achtbaan is nog vrij nieuw ook. 10 seconden later crasht er nog een achtbaan. Wat is daar nou weer de kans op :N

knip
Aanslag van Bin Laden. :Y
Bi-j mien achter 't huus steet een Amerikaanse slee,
Bi-j de aanschaf mos ik erg diep in de portomonee.
't Is een 8-cilinder met veel chroom en een linnen kap,
Ik hol 'm moeilijk in toom as ik 'm op zien donder trap.
pi_85567246
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 12:43 schreef Samael het volgende:

[..]

Misschien leuk voor de nieuwe generatie. Maar ik denk dat degene die het RCT1 en 2 tijdperk hebben meegemaakt niet zo snel onder de indruk zullen raken. Kijk maar naar deel 3, waar imo al heel wat nieuwe en toffe functies in zitten. Het is allemaal leuk en aardig, maar het gaat ten koste van de simpelheid en overzichtelijkheid, waardoor ik het snel zat wordt.
Ze moeten eigenlijk gewoon RCT2 beter maken, geen hele nieuwe. Zorgen voor hogere resolutie, wat meer mogelijkheden. Verder dezelfde stijl houden. In eigen achtbanen zitten is ook wel leuk, maar niet als de rest van het spel ook zo vaag 3D wordt. :{w
  zondag 22 augustus 2010 @ 13:00:41 #137
36326 Freezor
Cold as stone
pi_85567310
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 00:30 schreef KrentebolHooft het volgende:
Ik was rustig rct2 aan het spelen, crasht er op eens een achtbaan! Ik denk o fuck die achtbaan is nog vrij nieuw ook. 10 seconden later crasht er nog een achtbaan. Wat is daar nou weer de kans op :N

Maar het rare is, die achtbanen willen nu niet meer werken. Ik weet nog dat ik vroeger gewoon de achtbaan een tijdje kon sluiten en dan een jaar later na een aantal testrondes gingen de mensen er gewoon in. Maar nu blijft de status op 'Neergestort!' en willen de karretjes niet vertrekken :'(
Heb je de achtbaan al hard gereset? Dat is als die op gesloten staat nog een keer op sluiten drukken. Dat werkt denk ik wel.
Something for your mind, your body and your soul.
  zondag 22 augustus 2010 @ 13:23:55 #138
220026 Treces
Hier had uw tekst kunnen staan
pi_85567950
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 12:57 schreef Schuifpui het volgende:

[..]

Ze moeten eigenlijk gewoon RCT2 beter maken, geen hele nieuwe. Zorgen voor hogere resolutie, wat meer mogelijkheden. Verder dezelfde stijl houden. In eigen achtbanen zitten is ook wel leuk, maar niet als de rest van het spel ook zo vaag 3D wordt. :{w
De parken van RCT 1, de stijl van RCT 2, en de attracties en functionaliteit van RCT 3. O+
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 22 augustus 2010 @ 14:15:41 #139
300347 MrManuel
pi_85569582
Zoooo terug van vakantie! :D
[i]~ The impossible is easy![/i]
  zondag 22 augustus 2010 @ 14:17:41 #140
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_85569632
Ik heb hem weer geïnstalleerd _O_
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
pi_85571541
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 13:00 schreef Freezor het volgende:

[..]

Heb je de achtbaan al hard gereset? Dat is als die op gesloten staat nog een keer op sluiten drukken. Dat werkt denk ik wel.
euh? wtf? hard reset?
  zondag 22 augustus 2010 @ 15:21:38 #142
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_85571565
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 12:57 schreef Schuifpui het volgende:

[..]

Ze moeten eigenlijk gewoon RCT2 beter maken, geen hele nieuwe. Zorgen voor hogere resolutie, wat meer mogelijkheden. Verder dezelfde stijl houden. In eigen achtbanen zitten is ook wel leuk, maar niet als de rest van het spel ook zo vaag 3D wordt. :{w
Ik snap het niet zo goed.
3 vind ik helemaal niet zo slecht. Ok de speelbaarheid van RCT2 was echt gigantisch, maar zo slecht is 3 helemaal niet. Het pakt misschien wat minder, maar ik vind het toch wel een vette game. Dat het minder pakt kan ook komen door mijn gebrek aan tijd.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_85572539
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 13:00 schreef Freezor het volgende:

[..]

Heb je de achtbaan al hard gereset? Dat is als die op gesloten staat nog een keer op sluiten drukken. Dat werkt denk ik wel.
Dunno, 1 v.d. 2 deed het en toen later de andere ook. Maar toen crashte mn game en toen ik opnieuw begon deed die eerste het inderdaad weer maar die 2e nog steeds niet 8)7
Ik zal eens proberen.
pi_85572762
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 15:21 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik snap het niet zo goed.
3 vind ik helemaal niet zo slecht. Ok de speelbaarheid van RCT2 was echt gigantisch, maar zo slecht is 3 helemaal niet. Het pakt misschien wat minder, maar ik vind het toch wel een vette game. Dat het minder pakt kan ook komen door mijn gebrek aan tijd.
Is een persoonlijk iets denk ik. 2 is lekker old-school en simpel. Ik ben niet zo van de 3D dingen. Speel ook liever Red Alert 2 dan al die nieuwe versies bijvoorbeeld. Die oude spellen zijn altijd veel makkelijker te spelen, alles is gewoon duidelijk. Bij die nieuwe spellen is alles helemaal smooth gemaakt, maar daardoor vind ik het niet echt duidelijk meer. Geef mij maar gewoon een grid en scherpe contrast lijnen. :D :P
pi_85572792
Het enige wat me gaat vervelen aan deel 2 is dat je op een gegeven moment gewoon door de attracties heen bent. Je hebt het allemaal een keer gezien, gedaan, gemaakt en gedeleted. En de scenario's zijn niet zo heel moeilijk, zeker niet als je enige speelervaring hebt. Net AA uitgespeeld, ik had het 3 jaar lopen verslonzen (was weggegaan en vergeten uit te zetten) en in 1 jaar 3000 gasten naar binnen gesleurd. Dan is het toch niet zo heel spannend meer om andere scenario's te spelen.
Weet iemand waar je wat moeilijkere, misschien custom scenario's vandaan haalt? Ik heb al eens gekeken naar die links hierboven, maar dat Aeterna park doet het bij mij niet en die andere vind ik niet bijzonder moeilijk.
pi_85572826
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 15:57 schreef Schuifpui het volgende:

[..]

Is een persoonlijk iets denk ik. 2 is lekker old-school en simpel. Ik ben niet zo van de 3D dingen. Speel ook liever Red Alert 2 dan al die nieuwe versies bijvoorbeeld. Die oude spellen zijn altijd veel makkelijker te spelen, alles is gewoon duidelijk. Bij die nieuwe spellen is alles helemaal smooth gemaakt, maar daardoor vind ik het niet echt duidelijk meer. Geef mij maar gewoon een grid en scherpe contrast lijnen. :D :P
Idd, ik vind RCT3 veel minder lekker spelen dan RCT2. Ik had liever een veel meer uitgebreide versie van RCT2 gezien dan dat ze op de 3d zooi doorgaan.
  zondag 22 augustus 2010 @ 21:59:57 #147
315485 -YCH-
agagagagag
pi_85585308
er is inmiddels een boel bijgekomen,,, maar hier hier vooralsnog een populaire achtbaan in mn park

gagagaga
pi_85588142
Ik heb een most confusing park lay-out award. :D O+

:P

Wel 4000 gasten.
pi_85593928
M'n hypercoaster rond het hele park is af.
Spanning: 10,99
Intensiteit: 9.95
Misselijkheid: 6,65 (helaas geen 666 :( )
max. snelheid: 177km/u :7
Tijd: 5 minuten 42 seconden :Z
Lengte: 5663 meter
Afdalingen: 23
Hoogste afdaling: 111 meter

Ik heb hem 3 keer moeten bouwen, de eerste keer crashte mn spel, de tweede keer was hij zo slecht dat ik geen zin had alles aan te passen, de 3e keer was wel okee maar moest nog veel stukken aanpassen.

Laat het geld maar rollen ^O^
  maandag 23 augustus 2010 @ 09:26:48 #150
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_85597019
Verdorie RCT 1 met uitbreiding geïnstalleerd, deed het prima en eerste level uitgespeeld, daarna naar nummer 2 maar die kon ik met geen mogelijkheid opslaan. Dus maar weer opnieuw begonnen en toen lukte het wel, maar nu hangt het spel na een tijdje dermate vast dat ik gewoon mijn PC moet resetten. Nu al 3x gebeurd en nu heb ik geen zin meer ;(
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')