abonnement Unibet Coolblue
pi_85213310
MJJ pictures offline? :'(

Ik spaar wel vinyl, vooral picture discs vind ik gaaf maar op het moment ligt alles bij mijn ouders thuis omdat het te groot/kwetsbaar is om mee te nemen hier naar toe. Als ik ooit weer terug ben wil ik wel mijn verzameling uitbreiden. Ik wil HIStory en Invincible nog op vinyl. Heb wel al picture disc van Bad en wat Bad singles en van One More Chance O+
pi_85215467
Ik heb een hele zeldzame vinyl. O+ (Als hij echt is tenminste)

pi_85215655
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 01:34 schreef Dynd het volgende:
Ik heb een hele zeldzame vinyl. O+ (Als hij echt is tenminste)

[ afbeelding ]
Serieus ? Welke staat dan ?
pi_85215806
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 01:41 schreef Casualty het volgende:

[..]

Serieus ? Welke staat dan ?
Heel goed, behalve de hoekjes die een beetje beschadigt zijn.

Maar ik heb een beetje rondgekeken, er blijken wat bootlegs te zijn gemaakt, dus hij kan ook nep zijn. :X
pi_85215937
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 01:48 schreef Dynd het volgende:

[..]

Heel goed, behalve de hoekjes die een beetje beschadigt zijn.

Maar ik heb een beetje rondgekeken, er blijken wat bootlegs te zijn gemaakt, dus hij kan ook nep zijn. :X
Een echte in MIB gaat voor 2200$
pi_85219760
De befaamde Sherrifs Raid die Michael deed vertrekken van Neverland :r
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 12:21:03 #108
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_85225053
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 09:33 schreef Casualty het volgende:
De befaamde Sherrifs Raid die Michael deed vertrekken van Neverland :r
Hufters!
Leef en Laten Leven
pi_85246762
Boe!

Ben ff een tijdje op vakantie geweest en niet gefokt enzo, hoe is het met mn geliefde MJ-fans? Still rockin?

(ze draaiden trouwens op een partyboot in Belgrado een remix van Who Is It (!), en heb meerdere keren Billie Jean gehoord in verschillende delen van Oost-Europa. Hij is echt overal nog steeds ernstig populair, de held.)
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 18:02:31 #110
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_85247240
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 17:52 schreef Zapato het volgende:
Boe!

Ben ff een tijdje op vakantie geweest en niet gefokt enzo, hoe is het met mn geliefde MJ-fans? Still rockin?

(ze draaiden trouwens op een partyboot in Belgrado een remix van Who Is It (!), en heb meerdere keren Billie Jean gehoord in verschillende delen van Oost-Europa. Hij is echt overal nog steeds ernstig populair, de held.)
Hee Zapato, welcome back, en still rockin' hier, idd :)
Leef en Laten Leven
pi_85252566
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 12:21 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Hufters!
geen respect voor zijn spullen
wat wel raar is dat hij een kluis had met een camera erin of ze hebben het in scnene gezet
pi_85256237
Sowieso, waarom zo'n invasie... Net of ze het er om deden :( Normaal maken ze toch ook niet alles kapot als ze een huisdoorzoeken? Je kan toch gewoon rustig een laatje opentrekken ipv de boel te mollen?

Michael in Oman, 2005:

pi_85258546
Welcome back Zapato. :)
pi_85259086
Haha dat filmpje.

'Let me see if there is anybody in this shack here.'
'Yes there is!'
'That's.. that's a whole group!'
'Wait.. it's just mannequins.'
standaarddrinker
pi_85261281
Is er al iets meer bekend over de het komende album, behalve dat het in november uit gaat komen? Ben wel benieuwd naar de tracklist enzo.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_85276656
Nummers uit 1996 en Bad outtakes. Geen nieuwe nummers dus wss :'(
-
pi_85277601
Hmm. Ze trekken Streetwalker nog maar s uit de kast. Ik ben voor Monkey Bussines als single!
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_85279578
Deze Billy Jean act is denk ik het beste wat ik ooit van 'm heb gezien, het koffertje aan het begin, het meeleven van het publiek ook, in minuut 5 de moonwalk en vanaf minuut 7 de geweldige finish. Adembenemend en bovenaards:

pi_85279661
Nee. Niet het beste. ZEKER NIET :P Ik vind Motown dan wel 20x beter.

Het indrukwekkende aan Motown 25 is dat het allemaal zo 'natuurlijk' leek. Niks ingestudeerd, het kwam er gewoon uit.
En dan zijn er ook nog Bad performances en Dangerous, en zelfs HIStory performances die echt goed zijn. Ik vond Brunei '96 verre van slecht!

Deze had iets wat ook recht uit z'n hart kwam. Maakt niks uit dat z'n stem minder is. Een hele goede en krachtige performance!
Zo zijn er talloze voorbeelden. Ik heb door de jaren heen zoveel performances gezien dat ik echt op de kleinste details let. En soms terugkijk op z'n bekende performances (1983, 2001) en dat mij gewoon nieuwe dingen opvallen, die me eerder niet opvielen. :P

Zelfde geval als Brunei. Het kwam zo krachtig over.
Dit hoort in de top 3. Wát een performance. Zeldzaam tijdens de Victory Tour (Kwam door weinig stemoefeningen en haastige regeling :{ )

[ Bericht 21% gewijzigd door SteelDogg op 14-08-2010 15:13:37 ]
-
pi_85281149
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 15:00 schreef SteelDogg het volgende:
Nee. Niet het beste. ZEKER NIET :P Ik vind Motown dan wel 20x beter.

Het indrukwekkende aan Motown 25 is dat het allemaal zo 'natuurlijk' leek. Niks ingestudeerd, het kwam er gewoon uit.
En dan zijn er ook nog Bad performances en Dangerous, en zelfs HIStory performances die echt goed zijn. Ik vond Brunei '96 verre van slecht!

Deze had iets wat ook recht uit z'n hart kwam. Maakt niks uit dat z'n stem minder is. Een hele goede en krachtige performance!
Zo zijn er talloze voorbeelden. Ik heb door de jaren heen zoveel performances gezien dat ik echt op de kleinste details let. En soms terugkijk op z'n bekende performances (1983, 2001) en dat mij gewoon nieuwe dingen opvallen, die me eerder niet opvielen. :P

Zelfde geval als Brunei. Het kwam zo krachtig over.

Dit hoort in de top 3. Wát een performance. Zeldzaam tijdens de Victory Tour (Kwam door weinig stemoefeningen en haastige regeling :{ )

Mja, het is duidelijk dat je het fenomeen Michael Jackson nog wat dieper hebt bestudeerd dan ik, de performance in Brunei '96 vond ik goed.

Toch wil ik nog iets over het filmpje dat ik heb geplaatst heb kwijt: de intro met het koffertje is leuk, maar vooral ook de beelden van mensen in het publiek zijn prachtig, je ziet dat ze iets bijzonders aan het meemaken zijn. En die laatst minuut vind ik gaaf. Daarmee heeft het filmpje toch een aantal ingrediënten die het zeker onderscheidend maken. Naar mijn bescheiding mening dan he, ik ben iets minder in to Michael Jackson dan jij bent

Groet ;)
pi_85281539
Jongens, de Bucharestversie mag ook genoemd worden hoor. Dad-gone it baby, na de moonwalk, die heb ik wel tien keer achter elkaar gekeken de eerste keer. Zo geniaal.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_85281580
Ik heb inderdaad MJ tot op de kleinste details bestudeerd. Hoe hij eruitzag, of hij van de performance genoot, of hij het had ingestudeerd of het ook ECHT uit z'n hart kwam, hoe hij de moves deed, en off course hoe hij zong.

Hetgeen wat de meeste mensen niet verwachten is dat de Victory Tour zelfs slechter dan de Bad, of Dangerous Tour is, als je puur naar de kwaliteit kijkt. Michael was totaal niet voorbereid, en je zag overduidelijk dat hij op z'n talenten gokte. En tijdens de Bad Tour zag ik vooral het plezier en geluk bij Michael zitten. Hij deed alle shows met plezier, waardoor hij ook echt flawless performances gaf.

Dangerous Tour had imo nooit mogen plaatsvinden. Aan het eind v.d. Bad Tour zag je overduidelijk dat z'n stem begon af te zwakken, en dat breidde zich steeds verder uit tot de Dangerous Tour.

Dat laryngitis wat Michael had gedurende de HIStory Tour is daar ook allemaal van gekomen. Het druk zetten op je stembanden. Hij had daar imo veel beter op moeten gaan letten.

(Weetje: HIStory is eigenlijk te danken aan de rechtszaken. :P Als dat niet had plaatsgevonden was er geen HIStory wss)
-
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 16:53:36 #123
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_85282278
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 14:56 schreef Arjan4all het volgende:
Deze Billy Jean act is denk ik het beste wat ik ooit van 'm heb gezien, het koffertje aan het begin, het meeleven van het publiek ook, in minuut 5 de moonwalk en vanaf minuut 7 de geweldige finish. Adembenemend en bovenaards:

Toevallig heb ik deze van de week nog gekeken, en besloten dat deze uitvoering van Billie Jean ook bij mijn favorieten hoort.
Het is denk ik ook een persoonlijke voorkeur; je kan moeilijk zeggen: die is het best, of die...
Leef en Laten Leven
pi_85282437
Ik heb die performance ook gezien laatst idd. :P Ik vind het wel nice enz. En voor die tijd Michael zeker erg goed, want je moet toegeven dat MJ echt op z'n dieptepunt zat rond 2001 - 2002.

Maar op de ad libs na en de soms foute moves zag ik niet echt iets speciaals. En daarbij komt ook nog eens dat hij er niet echt uitzag in die tijd :P

Those were the good old days <3
-
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 17:14:35 #125
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_85282772
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 17:00 schreef SteelDogg het volgende:
Ik heb die performance ook gezien laatst idd. :P Ik vind het wel nice enz. En voor die tijd Michael zeker erg goed, want je moet toegeven dat MJ echt op z'n dieptepunt zat rond 2001 - 2002.

Maar op de ad libs na en de soms foute moves zag ik niet echt iets speciaals. En daarbij komt ook nog eens dat hij er niet echt uitzag in die tijd :P

Those were the good old days <3
Hij zag er slecht uit, idd, dat wel ;(
Was ie niet ziek, op het moment van de MSG concerten? En volgens mij had hij weer iets laten verbouwen aan zijn gezicht, ik weet het niet.............
Leef en Laten Leven
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')