quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:17 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
Voor een inschrijving van de KvK en een BTW is dit niet nodig.
Enkel als je ook financiering wilt van de bank vraagt deze hierom.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:17 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
Dat dus.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:17 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
Formuliertje invullen, betalen, en je bent "ondernemer":)quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:27 schreef Leonidas82 het volgende:
Ik heb idd geen financiering nodig
hoe snel en makkelijk krijg je overigens een kvk-nummer? Stellen ze niet allerlei voorwaarden? Of is het gewoon fluitend 50 euro neertellen voor de inschrijving en aan de slag met je webshop?
En je punt is?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:47 schreef karr-1 het volgende:
Ah het nieuwste Leonidas project zie ik
bij een draaiorgel werken?
uitzendbureaus die onbeschoft met je omgaan
bedrijf stuurt me direct een capaciteitentest
Bij hetzelfde bedrijf solliciteren, maar andere woonplaats?
Wat verdiend een gemiddelde winkelier?
Wat denk je zelf? Hoeveel baantjes en carrieres heeft Leonidas nu al overwogen? En hebben we er ooit iets van gehoord?quote:
En dat mag niet?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:30 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Hoeveel baantjes en carrieres heeft Leonidas nu al overwogen? En hebben we er ooit iets van gehoord?
Hehe, als jij dat wil denken, ga je gang.quote:Ow nee wacht, ik weet het al, je hebt iets persoonlijks tegen me, dat was ik vergeten.
Heb ik ook gedaan, nooit spijt van gehad.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:30 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ik denk dat TS het allemaal maar opgeeft, en voor zich zelf gaat beginnen
Gezien het feit dat je op elk van mijn antwoorden een zeikerige opmerking moet plaatsen, weet ik het wel zeker. Maar daar hadden we het hier niet over.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:14 schreef JumpingJacky het volgende:
Hehe, als jij dat wil denken, ga je gang.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |