Zeker ervaring mee he?quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:01 schreef HunterSThompson het volgende:
Misschien vonden ze je toch te lelijk voor de functie. Het komt heel vaak voor dat lelijke mensen niet worden teruggebeld.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:07 schreef HunterSThompson het volgende:
[..]
Ja zeker. Ik bel lelijke mensen nooit terug.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:07 schreef HunterSThompson het volgende:
[..]
Ja zeker. Ik bel lelijke mensen nooit terug.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:57 schreef Flashwin het volgende:
solliciteren bij een uitzendbureau
Of ze nemen je meteen op in hun bestand of je bent een faalhaas. ergo, TS is een faalhaas.
= callcenterwerk.quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:14 schreef Nikmans het volgende:
Ging het om een uitdagende baan binnen een jong en dynamisch team waarvoor je een flexibele instelling nodig hebt?
Uitzendbureaus hebben klanten en kostenposten. Je moet je goed bedenken aan welke kant je zelf staat...quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:25 schreef Smart_ass het volgende:
Sowieso uitzendbureaus.Zit er zo'n lui wijf die tegen mij zegt oja en je moet maar dagelijks de site checken, en dan bellen als je een vacature ziet die je iets vindt. Ja wtf man, dat is toch jouw werk?
quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:25 schreef Smart_ass het volgende:
Sowieso uitzendbureaus.Zit er zo'n lui wijf met veel te grote tieten zodat je alleen daar naar kan kijken, die tegen mij zegt oja en je moet maar dagelijks de site checken, en dan bellen als je een vacature ziet die je iets vindt. Ja wtf man, dat is toch jouw werk?
Als je werk gaat doen waar je nog weinig tot geen ervaring in hebt, dan kom je al snel bij een uitzendbureau terecht. Daar worden gewoon heel veel vacatures gedumpt.quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:57 schreef Flashwin het volgende:
solliciteren bij een uitzendbureau
Of ze nemen je meteen op in hun bestand of je bent een faalhaas. ergo, TS is een faalhaas.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |