Je spreekt jezelf dus tegenquote:Op donderdag 8 juli 2010 23:58 schreef Leonidas82 het volgende:
Ik kan prima onder druk presteren,
ik ga alleen niet onder druk en onvoorbereid 'ff snel' een capaciteitentest maken, kan alleen maar de uitslag negatief beïnvloeden, lijkt mij.
onder druk presteren gaat juist goed met de juiste voorbereiding. Anders kan je er beter niet aan beginnen.quote:
Dus als plotseling een mega probleem ontstaat wat direct opgelost moet worden ren jij gillend de kamer uit?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:06 schreef Chinless het volgende:
[..]
onder druk presteren gaat juist goed met de juiste voorbereiding. Anders kan je er beter niet aan beginnen.
Ik heb ooit zn test moeten doen, welke ik vooraf het beste begreep heb ik toen als slechtste gemaakt.
Zoals TS dus zegt, is de voorbereiding het halve werk.
Dacht je dat je de klachtenlijn van LAKS of zo kon bellen? Je beweert dat je onder druk kunt werken maar de eerste test daarvan zit je te jengelen over dat je je niet kon voorbereiden.quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:15 schreef Leonidas82 het volgende:
Hallo allemaal,
Ik had dus vanochtend een sollicitatiegesprek. Direct een uur daarna krijg ik telefoon, of ik z.s.m. de capaciteittest kan maken die mij is verstuurd. Dus ik zo aangeven dat door omstandigheden dit niet mogelijk is maar ik hem morgen zal maken, dit was akkoord.
Nu zit ik dus naar die test te kijken, maar jezus, die oefenopgaven zijn een makkie maar als je vervolgens de echte test in gaat, is best wel lastig met die tijdsdruk. Je mag wel topfit zijn voor zo'n test.
Ik baal nu wel een beetje, de test duurt 1,5 uur en in principe heb ik dus nu te weinig tijd om me een beetje op voor te bereiden.
Meer mensen die zoiets hebben meegemaakt?
Nee maar ik ga ook niet klakkeloos klikken of rennen zonder eerder even na te denken over mogelijke oplossing. Liever 5 min meer tijd nadenken / voorbereiden dan al la minute als een gek werken.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 07:23 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Dus als plotseling een mega probleem ontstaat wat direct opgelost moet worden ren jij gillend de kamer uit?
Dat zouden heel veel mensen doen ben ik bang.....quote:Op vrijdag 9 juli 2010 07:23 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Dus als plotseling een mega probleem ontstaat wat direct opgelost moet worden ren jij gillend de kamer uit?
Uiteraardquote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:37 schreef Maanvis het volgende:
jep. maar voor mij geen probleem want ik ben megaslim.
Verschillende van die tests kun je gewoon oefenen en daar beter in worden.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:45 schreef Jud1th het volgende:
Ik snap dat "voorbereiden" niet helemaal, die capaciteiten die ze willen testen, die zou je in principe toch al paraat moeten hebben als je voor die baan in aanmerking wilt komen? Wat valt daar nou aan voor te bereiden?
Ja, maar dat doe je dan toch al voordat je gaat solliciteren? Ik ben ook wel eens bij een eerste sollicitatiegesprek al naar een kamertje gedirigeerd om daar zo'n test te maken. Als je dan eerst nog moet gaan oefenen ben je al te laat.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:41 schreef Citizen.Erased het volgende:Verschillende van die tests kun je gewoon oefenen en daar beter in worden.
Waarmee de waarde van de test wordt verminderd.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Verschillende van die tests kun je gewoon oefenen en daar beter in worden.
Dat is natuurlijk het geval, maar moet je daar als sollicitant mee zitten, dan wil je gewoon de hoogste score behalen zodat je die baan krijgt. Je moet jezelf daar zien te verkopen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:21 schreef HiZ het volgende:
[..]
Waarmee de waarde van de test wordt verminderd.
Tuurlijkquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk het geval, maar moet je daar als sollicitant mee zitten, dan wil je gewoon de hoogste score behalen zodat je die baan krijgt. Je moet jezelf daar zien te verkopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |