Hmm ja dus, via nvidia control panel kan ik het selecteren, echter op mijn TV gebeurt er niks, toen ik het vroeger met 1 kabel deed opende de TV vanzelf "PC" kanaal nu doet ie niks / kan het vindenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:43 schreef Zeroku het volgende:
Krijg je geen extra opties als je op je bureaublad rechterklik doet? Dat is zo wel bij een vriend van me namelijk, daar kan hij instellen of hij dual-screen wil, alleen laptopbeeld, of alleen zijn TV als beeld.
Met die settings zou hij het moeten doen. Heb je onder 0 geen enkele zender die het beeld van je PC laat zien?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:51 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Hmm ja dus, via nvidia control panel kan ik het selecteren, echter op mijn TV gebeurt er niks, toen ik het vroeger met 1 kabel deed opende de TV vanzelf "PC" kanaal nu doet ie niks / kan het vinden
[ link | afbeelding ]
Ik had em al ge-edit maar nog eens:quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Met die settings zou hij het moeten doen. Heb je onder 0 geen enkele zender die het beeld van je PC laat zien?
Vga kabel was 12 euro en dat verloopje van VGA naar DVI richting mn videokaart was 3 euroquote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:10 schreef FredvZ het volgende:
Waarom heb je nou geïnvesteerd in die oude techniek...
had in plaats van een vga/dvi verloop en een vga kabel een dvi naar hdmi kabel gekocht.
HDMI kabel kost ook geen drol, tenzij je je laat oplichten.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:20 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Vga kabel was 12 euro en dat verloopje van VGA naar DVI richting mn videokaart was 3 euro
spendeer liever eerst 15 euro om te zien hoe / en of het werkt dan meteen een dure hdmi kabel ..
Die 'dure' hdmi-kabels kun je voor een paar euro (<5) bij de Action of zo halenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:20 schreef willemwaus het volgende:
meteen een dure hdmi kabel ..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |