abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 juli 2010 @ 10:38:54 #1
297511 PS2BuyCenter
Lees Signature
pi_84265056
Hieronder treft u meer informatie aan over de klachtenprocedure en mijn mening over nadien, onderin is een samenvatting:
Klachtenregeling in het kort

Aan de hand van de criteria van Kijkwijzer classificeren omroepen en distributeurs van films, video's en Dvd's hun producties zelf.
Iedereen die een mogelijke overtreding van de regels van Kijkwijzer constateert, kan een klacht indienen bij Kijkwijzer (het NICAM).
Een klacht dient binnen twee weken na het geconstateerde feit schriftelijk en gemotiveerd bij het NICAM te worden ingediend.
Is er sprake van een mogelijke overtreding van de regels van Kijkwijzer dan zal de klacht behandeld worden door een onafhankelijke Klachtencommissie. Hier zijn geen kosten aan verbonden.
Met klachten over de thematiek, de goede smaak en/of het fatsoen van films of televisieprogramma's kunt u niet bij het NICAM terecht. Dergelijke klachten moeten rechtstreeks aan de aanbieder worden gericht, zoals aan de televisieomroepen of film- en Dvd-distributeurs.
Voor het indienen van een klacht dient het klachtenformulier gebruikt te worden. U kunt ook het klachtenformulier opvragen bij het NICAM. Adres: Postbus 322 ,1200 AH te Hilversum. Telefoon: 0900 ­ 1612600 (15 ct p/m)



Wilt u een klacht indienen over bijvoorbeeld een televisieprogramma, film of Dvd?

Dat kan via het: Klachtenformulier



Wilt u de uitspraken lezen van de onafhankelijke Klachtencommissie van het NICAM?

Dat kan via het overzicht Uitspraken van de Klachtencommissie





Alle bij het NICAM aangesloten organisaties en bedrijven zijn verplicht hun audiovisuele producties te classificeren volgens de regels van Kijkwijzer. De Kijkwijzerclassificaties moeten bovendien voldoende zichtbaar in beeld worden gebracht. Meent u dat de regels zijn overtreden, dan kunt u binnen twee weken na constatering daarvan een klacht indienen bij het NICAM. U gebruikt daarvoor het klachtenformulier op deze website of vraagt dit aan bij het NICAM.

Let wel! Met klachten over de thematiek, de goede smaak en/of het fatsoen van films of televisieprogramma’s kunt u niet bij het NICAM en de Klachtencommissie terecht. Dergelijke klachten moeten rechtstreeks aan de aanbieder worden gericht.



Voorbeelden van overtredingen:


• Een televisieprogramma of film heeft een classificatie die afwijkt van wat er in de database van Kijkwijzer staat of wat men redelijkerwijs zou mogen verwachten.

• Een omroep zendt een televisieprogramma, film of promo uit op een ander tijdstip dan volgens de classificatie zou mogen (12 jaar na 20.00 uur, 16 jaar na 22.00 uur).

• In het voorprogramma van een film met de classificatie Alle Leeftijden wordt een promotietrailer vertoond die niet is bedoeld voor kinderen van Alle Leeftijden.

• Op de hoes (inlay) van een video of Dvd staat een verkeerde classificatie vermeld.

• Een televisieprogramma, film of trailer is niet geclassificeerd en staat niet in de database van Kijkwijzer.



Klachtenafhandeling



Klachten worden altijd eerst behandeld door het bureau van het NICAM. Indien er sprake is van een mogelijke overtreding van de regels van Kijkwijzer, dan wordt de klacht voorgelegd aan de onafhankelijke Klachtencommissie van het NICAM. In alle gevallen ontvangt u naar aanleiding van uw klacht een gemotiveerd antwoord, dus ook als de klacht niet door de Klachtencommissie in behandeling wordt genomen.

Indien de klacht wordt voorgelegd aan de Klachtencommissie, dan wordt de klacht ter zitting behandeld. Daar kunnen beide partijen hun standpunt mondeling toelichten. Hier zijn geen kosten aan verbonden.

Na de zitting wordt binnen ongeveer vier weken aan de partijen een schriftelijke uitspraak van de Klachtencommissie toegestuurd. De uitspraken van de Klachtencommissie zijn ook te vinden op de Kijkwijzer-website. Zie Uitspraken Klachtencommissie.



Sancties



Oordeelt de Klachtencommissie dat de regels van Kijkwijzer inderdaad niet correct zijn toegepast, dan kan de Klachtencommissie éém of meerdere sancties opleggen. De Klachtencommissie kan bijvoorbeeld opdracht geven de classificatie aan te passen, maar kan ook boetes opleggen. Het boetebedrag kan oplopen tot maximaal ¤ 135.000,-



Beroep tegen de uitspraak van de Klachtencommissie



De in het ongelijk gestelde partij heeft de mogelijkheid om tegen de uitspraak van de Klachtencommissie in beroep te gaan bij de Commissie van Beroep. Het beroep moet binnen vier weken na de uitspraak van de Klachtencommissie schriftelijk worden ingediend bij het NICAM. De Commissie van Beroep kan de uitspraak van de Klachtencommissie bevestigen, vernietigen of terugverwijzen.



Spoedprocedure



In spoedeisende gevallen kan een spoedprocedure worden gestrat. Zowel de klager als de beklaagde organisatie kan hiertoe een gemotiveerd verzoek indienen, maar ook het NICAM kan besluiten een spoedprocedure te starten. Meestal gaat het bij een spoedprocedure om een klacht over een bioscoopfilm. Bij de afhandeling daarvan is haast geboden, omdat korte tijd daarna de hoes (inlay) van de Dvd wordt gedrukt en het van belang is dat daar een correcte classificatie op wordt weergegeven.




Samenvattin[/b[b]]g: Er worden teveel terechte klachten onterecht gekeurd
Klacht: Er worden teveel terechte klachten onterecht gekeurd
~~~~ PLAYSTATION 2 GAMES SELLER ~~~~
  dinsdag 20 juli 2010 @ 10:40:42 #2
155345 vinnieboy
#deadprez4mod
pi_84265091
Terecht
Op woensdag 25 juni 2014 19:08 schreef yvonne het volgende
dat doe ik alleen bij newbs zoals jij.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 10:41:17 #3
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_84265129
quote:
mijn mening
Daar stopte ik met lezen.

FOK!ers met een eigen mening
Auteur: Anna Reactie: In het Engels ken ik daar een mooie uitdrukking voor....
Sud the fuck off... Twats...
  dinsdag 20 juli 2010 @ 10:44:57 #5
310970 Stokfiguur
Gemaakt van streepjes.
pi_84265199
Verwacht je echt dat iemand dit gaat lezen?
pi_84265224
De posthistorie van deze kkmongool, check het!
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
pi_84265244
Ik wilde het best lezen, maar ik deed het lekker toch niet!
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
pi_84265255
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 10:45 schreef sinadO het volgende:
De posthistorie van deze kkmongool, check het!
Die hele user is gewoon spam voor iets dat PS2BuyCenter heet.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 10:47:53 #9
284024 ecktebaas
Hardwerkende Yugoslav
pi_84265281
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 10:47 schreef Rectum het volgende:

[..]

Die hele user is gewoon spam voor iets dat PS2BuyCenter heet.
En zijn OSMnaam (?) is Nizar13, dus vast een turk.
somige mense zijn belangerijk (L) andere niet
pi_84265286
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 10:47 schreef Rectum het volgende:

[..]

Die hele user is gewoon spam voor iets dat PS2BuyCenter heet.
Doe jij ff een leuke TR? Ik fok mobiel, dan kan dat niet.
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
  dinsdag 20 juli 2010 @ 10:49:07 #11
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_84265304
PS2buyCenter oplichters PS2buyCenter geld weg PS2buyCenter auto gestolen PS2buyCenter geen verzending PS2buyCenter kutbedrijf PS2buyCenter gedownloade spellen PS2buyCenter slechte klantenservice
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_84265365
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 10:48 schreef sinadO het volgende:

[..]

Doe jij ff een leuke TR? Ik fok mobiel, dan kan dat niet.
Dat blauwe uitroepteken toch?
  dinsdag 20 juli 2010 @ 10:52:40 #13
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_84265402
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 10:51 schreef Rectum het volgende:

[..]

Dat blauwe uitroepteken toch?
het is geel toch, bovenaan de pagina
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_84265418
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 10:52 schreef Salamando het volgende:

[..]

het is geel toch, bovenaan de pagina
Ik heb het over de mobiele versie.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 10:53:25 #15
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_84265434
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 10:53 schreef Rectum het volgende:

[..]

Ik heb het over de mobiele versie.
daar doe ik niet aan
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_84265437
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 10:49 schreef Salamando het volgende:
PS2buyCenter oplichters PS2buyCenter geld weg PS2buyCenter auto gestolen PS2buyCenter geen verzending PS2buyCenter kutbedrijf PS2buyCenter gedownloade spellen PS2buyCenter slechte klantenservice
Dit is ook leuk maar een permban voor TS is leukerder.
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
pi_84265447
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 10:53 schreef Salamando het volgende:

[..]

daar doe ik niet aan
Ik liever ook niet.
pi_84265466
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 10:53 schreef Rectum het volgende:

[..]

Ik heb het over de mobiele versie.
Ik heb iig geen uitroepteken, geel noch blauw...
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
pi_84265488
Ovtwgechtw jlacjr
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
pi_84265498
PS2buyCenter schuldsanering PS2buyCenter oplichting PS2buyCenter geen rode cent PS2buyCenter armoede PS2buyCenter slechte kwaliteit producten PS2buyCenter geen geld terug PS2buyCenter product defect PS2buyCenter weggegooid geld PS2buyCenter afgekat door werknemer PS2buyCenter brutaal aan telefoon PS2buyCenter wanhopig PS2buyCenter krijg ik mijn geld ooit nog terug
pi_84265514
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 10:54 schreef sinadO het volgende:

[..]

Ik heb iig geen uitroepteken, geel noch blauw...
Oh wtf, ik zie hem!
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
  dinsdag 20 juli 2010 @ 10:57:21 #22
284024 ecktebaas
Hardwerkende Yugoslav
pi_84265530
Wie heeft de hele OP gelezen?
somige mense zijn belangerijk (L) andere niet
pi_84265552
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 10:54 schreef sinadO het volgende:

[..]

Ik heb iig geen uitroepteken, geel noch blauw...
Het moet wel kunnen volgens mij.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_84265618
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 10:57 schreef Rectum het volgende:

[..]

Het moet wel kunnen volgens mij.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het uitroepteken gevonden! Als we erover zouden mogen praten zou ik mogelijkerwijs zeggen dat ik er een gedaan zou kunnen hebben, nu ik weet hoe het moet.
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
  dinsdag 20 juli 2010 @ 11:01:13 #25
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_84265669
copy/paste-topics. .
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')