Wie is dat?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:18 schreef bas-beest het volgende:
vraag het aan Michielos, die moet je wel een paar tips kunnen geven
Dan zou ik maar zo snel mogelijk op Krav Maga gaanquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:36 schreef shoarma-fan het volgende:
Leer ik bij krav maga, hoe ik meerdere tegenstanders moet slopen. Ik ben het namelijk zat dat ik steeds nog een maat moet bellen wanneer er weer eens een groepje Marokkanen stoer doet tegen mij.
Ik zit nu alleen op karate. Het lukt opzich wel, want ik kan mijn tegenstanders binnen 5sec uitschakelen. Alleen het probleem is, dan komt er weer eentje van achter of van de zeikanten. Daar wil ik eigenlijk ook nog wat technieken op leren.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:40 schreef Brawler het volgende:
[..]
Dan zou ik maar zo snel mogelijk op Krav Maga gaan![]()
Alleen het totaal aantal instellingen en sportscholen dat in Nederland Krav Maga aanbiedt is bewerkt, vanwege de hoge eisen die er aan gesteld worden om die naam te mogen voeren. Daarom heet het bij veel sportscholen Combat Self Defense of iets in die richting, maar in feite komt het op precies het zelfde neer
Ik woon nu in Schiedam, maar na de vakantie ga ik bij mijn vriendin in Rotterdam intrekken. Ik zoek eigenlijk een vechtsport waar ik vooral gebruik kan maken van mijn snelheid, dat is namelijk mijn grootste voordeel. Voordat mijn tegenstander kan aanvallen heeft diegene al een vuist in zijn ribben.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:46 schreef Brawler het volgende:
Ja, dat kan ik me voorstellen![]()
Ach, er zullen vast wel andere vechtsporten zijn die daarvoor nog beter geschikt zijn dan Krav Maga, maar ik hou al die vertakkingen en varianten op bestaande vechtsporten niet meer bij hoor
Een vriend van zit al jaren op karate, en sinds een jaar op Krav Maga. En het heeft gelijk al zijn nut bewezen, tijdens een uit de hand gelopen ruzie op een kermis.
Ik weet niet precies waar je woont, maar er is ongetwijfeld een sportschool bij je in de buurt die Krav Maga/Combat Self Defence aanbiedt
Rotterdam?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:50 schreef shoarma-fan het volgende:
[..]
Ik woon nu in Schiedam, maar na de vakantie ga ik bij mijn vriendin in Rotterdam intrekken. Ik zoek eigenlijk een vechtsport waar ik vooral gebruik kan maken van mijn snelheid, dat is namelijk mijn grootste voordeel. Voordat mijn tegenstander kan aanvallen heeft diegene al een vuist in zijn ribben.
Ga gewoon op kickbox of thaibox.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:50 schreef shoarma-fan het volgende:
[..]
Ik woon nu in Schiedam, maar na de vakantie ga ik bij mijn vriendin in Rotterdam intrekken. Ik zoek eigenlijk een vechtsport waar ik vooral gebruik kan maken van mijn snelheid, dat is namelijk mijn grootste voordeel. Voordat mijn tegenstander kan aanvallen heeft diegene al een vuist in zijn ribben.
Dat is zeker waar!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:06 schreef Supersoep het volgende:
Boksen, Thaiboksen, etc.
Al die Japanse vechtkunsten moet je laten liggen, neem dat nu maar van mij aan. Tegen meerdere tegenstanders heb je daar geen bal aan en 1 vs 1 heeft het alleen effect als je tegenover iemand staat die nog niet eens z'n vuisten kan ballen.
Maar zelfs met boksen wordt het nog moeilijk. Wil je tegen meerdere mensen iets uithalen, dan zou ik ook iets aan je gewicht doen. Hoe groter je er uit ziet, hoe zwaarder het psychologisch effect weegt waardoor je minder snel besprongen wordt door iemand.
even een paar voorbeelden:quote:
Deze jongen verzint grotendeels, maar dat zien jullie toch ookquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:09 schreef bas-beest het volgende:
[..]
even een paar voorbeelden:
Ruzie net tijdens uitgaan
Ruzie op schoolplein i.v.m. broertje
Beginners op de vechtclub die vechtsporten afzeiken :(
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |