Neequote:Op zondag 13 december 2009 02:18 schreef MASD het volgende:
Heb je wel een ander meisje meegenomen? Anders is het topic niet compleet.
Nee, fles op kop geslagen en vol op zijn gezicht ingetimmerd. Die andere shit gebruik ik morgen wel.quote:
De ekte ekte bazen dan he.quote:Op zondag 13 december 2009 02:20 schreef Mr.Blonde89 het volgende:
Ekte bazen gaan pas om 3:00 de stad in.
Ja weinig zin in na deze shitquote:Op zondag 13 december 2009 02:20 schreef Mr.Blonde89 het volgende:
En gaan pas om een uur of 11 's morgens hun nest in.quote:Op zondag 13 december 2009 02:20 schreef Mr.Blonde89 het volgende:
Precies, doseren!quote:Op zondag 13 december 2009 02:20 schreef Michielos het volgende:
[..]
Nee, fles op kop geslagen en vol op zijn gezicht ingetimmerd. Die andere shit gebruik ik morgen wel.
Kutje of kontje?quote:Op zondag 13 december 2009 02:22 schreef Drinky het volgende:
TS, ik heb ook met je vriendin gebekt en haar gegeven
Nee men, gewoon een nachtje doortrekken.quote:Op zondag 13 december 2009 02:22 schreef Captain_Hero het volgende:
[..]
En gaan pas om een uur of 11 's morgens hun nest in.
Allebei tegelijkquote:
Als jij de gast was kan jij wel wat make up gebruiken... je hele gezicht ligt aan gruzelementenquote:Op zondag 13 december 2009 02:23 schreef Steengeyl het volgende:
Ze mag wel eens wat make up op doen, kon er net mee door hoor.
Zo woest dat je nu gaat fokkenquote:Op zondag 13 december 2009 02:16 schreef Michielos het volgende:
De meeste fokkers kennen mij als een rustige jongen. Er zijn bepaalde zaken die mij echter gek.. maar dan ook knettergek maken! nee stop.. lees door!
GVD EEN OF ANDERE GEFREAKEDE MONGOOL ZAT MET MN VRIENDIN TE BEKKEN TOEN IK NAAR DE PLEE WAS. Ik betrapte ze net op tijd. Ik sloeg de gast de tering in (god knows hoe lang ie nog in coma zal liggen) en mijn vriendin kon naar huis lopen. GVD GDV GDV![]()
![]()
![]()
De klacht moge duidelijk zijn. Rest mij niet meer dan jullie een spetterend weekend toe te wensen!
Klacht: vriendin blijkt sloerie
Klacht 2: gasten die met mn vriendin bekken
Klacht 3: Toegang tot winkel ontzegd worden
ps. morgen meer hierover![]()
Ik ben WOEST
Van een nachtje doortrekken krijg ik alleen maar blarenquote:Op zondag 13 december 2009 02:23 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Nee men, gewoon een nachtje doortrekken.
quote:Op zondag 13 december 2009 02:25 schreef Captain_Hero het volgende:
[..]
Van een nachtje doortrekken krijg ik alleen maar blaren
tnxquote:Op zondag 13 december 2009 02:26 schreef machinefuckinghead het volgende:
Ik leef met je TS. Heel veel sterkte de komende tijd!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |