De meeste fokkers kennen mij als een rustige jongen. Er zijn echter bepaalde zaken die mij gek, maar dan ook knettergek maken... Nee stop.. lees door!!
Het was weer raak laatst. Mijn broertje is een gezellige jongen die net zoals ik niets kwaads in de zin heeft. Een beetje een goedbebloede zeg maar. Nu bleek dat ie gepest werd door zijn klasgenoten. De meesten kennen Ramazan uit de buurt en zijn fervent aanhangers van hem. Toen het te erg werd, knapte er iets in me.
De pedagoog in mij vertelde me dat ik met de knaapjes in gesprek moest gaan, dit deed ik dan ook totdat hun ouders aankwamen en me voor rotte vis begonnen uit te maken. Wat deze ouders echter niet wisten was dat ik een meester ben in vechtkunsten en zelfs in vechtkampen gezeten heb. Hier heb ik mijn skills tot het uiterste weten te testen. Enfin de woordenwisseling liep uit de hand met 2 ouders en ik was op het punt van no return. Ik zei tegen mijn broertje: let op.. watch and learn, skull (dat is zijn naam).
Een gast van mid 40 haalde uit en toen hij dat deed , deed ik een move die ik een dag daarvoor nog in Ong Bak gezien heb, great monkey crossing world. Creperend van de pijn stortte hij ter aarde, wensend dat hij nooit geboren was, afdwalend in een langdurige vergetelheid.
De tweede kostte me wat meer moeite het ging als volgt: Hij haalde uit en Skull trapte hem voor zijn lul in. Hij had hier amper last van??? Dit verbaasde me opzich wel. Enfin hij haalde uit en ik gebruikte een Bong Sau om zijn kracht te deflecten terwijl ik bovendien rake klappen uitdeelde met mijn andere hand. Hij begon een beetje als een alto te moshen en woest om zich heen te slaan... niet wetende dat ie zojuist in zijn actie zijn eigen zoon KO had geslagen :S :S :S
Ik kwam in met een flying kick en daarna een reversed tornado kick om het geheel af te maken. De rest van de ouders keek me verbitterd toe en een leraar kwam naar buiten om te zeggen dat Skull kan uitkijken voor een andere school.
Hoe kan iemand zo laag zijn.. ik bedoel Ramazan. Hij zet de hele school tegen mijn broertje op.... Hopelijk knaagt zijn geweten hierover nog steeds.. Geweten.. als hij dat heeft
De klacht moge duidelijk zijn, rest mij jullie niet veel meer dan jullie een spetterend weekend te wensen!
(heeft iemand ook al eens zoeits meegemaakt?)
klacht 1: broertje wordt gepest op school
klacht 2: niet rustig verhaal kunnen halen maar dingen moeten uitvechten
klacht 3: hele omgeving in ban van Ramazan
iets zegt me dat dit een staartje gaat krijgen..