abonnement Unibet Coolblue
pi_84646419
Ok, we zijn nu 1 jaar en een maand verder na Michael Jacksons dood. We hebben ondertussen ook al gezien hoe This is It geworden zou zijn... 25 Juni '09 vroegen we ons af of Michael de 50 concerten aan had gekund, maar we wisten er natuurlijk geen antwoord op => geen beelden.

Maar nu... nu hebben we de beelden gezien, interviews gezien met z'n dansers, crew (Timor Steffens, Kenny Ortega)

Nu de vraag dus: Zou Michael Jackson de 50 Concerten aan kunnen? (En met aan kunnen bedoel ik dan uiteraard gewoon in goede conditie performen, 50 concerten)
-
pi_84646641
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 22:36 schreef SteelDogg het volgende:
Ok, we zijn nu 1 jaar en een maand verder na Michael Jacksons dood. We hebben ondertussen ook al gezien hoe This is It geworden zou zijn... 25 Juni '09 vroegen we ons af of Michael de 50 concerten aan had gekund, maar we wisten er natuurlijk geen antwoord op => geen beelden.

Maar nu... nu hebben we de beelden gezien, interviews gezien met z'n dansers, crew (Timor Steffens, Kenny Ortega)

Nu de vraag dus: Zou Michael Jackson de 50 Concerten aan kunnen? (En met aan kunnen bedoel ik dan uiteraard gewoon in goede conditie performen, 50 concerten)
Ik denk het wel, maar ik denk dat de latere concerten niet op veel meer zouden lijken. Michael die stil staat en met z'n voeten tapt, weinig meer denk ik.

Ik heb net trouwens amateur beelden van het volledige concert op 30 september 1996 gezien. (HIStory tour natuurlijk). Het laat je zo'n concert toch op een andere manier zien (En dan niet de crappy kwaliteit :') ).

Wisten jullie trouwens dat hij in totaal 82 concerten heeft gegeven voor de HIStory tour. :P
pi_84646704
Ik denk wel dat ie het aan kon. :)

Er zat geloof ik ook voldoende tijd tussen de concerten. Het is niet alsof ie elke dag zou optreden.
pi_84646888
Mogen jullie Kenny Ortega trouwens ook niet? Hij doet me om de één on andere reden enorm veel denken aan Martin Bashir. :r
pi_84647390
Kenny Ortega komt bij mij wel over als een oprecht goede man, die Michael ook echt mocht. :) Kun je ook zien in de TII Beelden, en hij werkte al samen met Michael sinds de Dangerous Tour, dus al 17 jaar!!

Btw, er is 1 vuistregel om te weten of iemand Michael dan ook echt mocht:

Positief over MJ voor zn dood => Oprecht. Negatief => niet oprecht.
-
pi_84647414
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 23:42 schreef DrDentz het volgende:
Dat is nu een single?

[ afbeelding ]
Mind is the Magic heb ik al op 1 of andere Siegried & Roy CD. Weet even niet meer hoe die heet. Die foto is wel wazig, zeg.

Ik weet niet of die 50 concerten zouden zijn gelukt, vind het wel iets voor hem om halverwege het ziekenhuis in te verdwijnen vanwege het één of ander :P Maar van wat ik van This Is It heb gezien was hij in betere conditie dan menigeen dacht. Ik vond wel dat er weinig tijd tussen de concerten zat. Hooguit een paar dagen, dat vind ik best weinig voor een 50-jarige.

Kenny Ortega... meh, weet niet wat ik van hem vind. Hij lijkt me in elk geval niet zo in- en inslecht als Bashir.

Dat Earth Song filmpje is :7 Het verhaaltje van Karen Faye wat erbij staat is wel interessant

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_84647491
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 23:02 schreef SteelDogg het volgende:
Kenny Ortega komt bij mij wel over als een oprecht goede man, die Michael ook echt mocht. :) Kun je ook zien in de TII Beelden, en hij werkte al samen met Michael sinds de Dangerous Tour, dus al 17 jaar!!

Btw, er is 1 vuistregel om te weten of iemand Michael dan ook echt mocht:

Positief over MJ voor zn dood => Oprecht. Negatief => niet oprecht.
Hij kreeg er geld voor he, er is gewoon iets bij de man wat me niet aanstaat. Weet niet echt wat. Misschien is het wel zijn accent, dat weer lijkt op dat van Bashir. Ik weet het niet. :P

@Gifkwal,
Dat verhaaltje dat hij ''bleef zingen'' is meer ''Hij bleef playbacken''. Helaas. Maar wel een mooi verhaal ja, had het al eens gelezen. :s)
pi_84647546
Ongelovelijk, MJ. Een échte pro. Wist zich ook altijd aan te passen aan de situatie :'(

Hier nog een heerlijke performance. Tevens zijn laatste Billie Jean performance in z'n leven :'(

-
pi_84647635
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 23:07 schreef SteelDogg het volgende:
Ongelovelijk, MJ. Een échte pro. Wist zich ook altijd aan te passen aan de situatie :'(

Hier nog een heerlijke performance. Tevens zijn laatste Billie Jean performance in z'n leven :'(

Hoezo zijn laatste? Hij heeft in 1997 toch ook gewoon getourd.

Trouwens in denk dat de mensen die ECHT om Michael geven degenen zijn van wie je helemaal niks hoort. Zoals Diana Ross en Macauley Culkin bijvoorbeeld. Dat is pas klasse.
pi_84647951
Ik denk dat zijn Madison square performance in 2001 zijn laatste Billie Jean was. :'(



[ Bericht 5% gewijzigd door Dynd op 29-07-2010 23:20:31 (HD video) ]
pi_84648224
Oh sorry, my bad. Ik bedoel dus zijn live performance, dus niet playback.

Na zijn rechtszaken. :'( Z'n stem. Echt vreselijk om te horen, de man was zo gestresst na al die zooi. :(
-
pi_84648306
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 23:25 schreef SteelDogg het volgende:
Oh sorry, my bad. Ik bedoel dus zijn live performance, dus niet playback.

Na zijn rechtszaken. :'( Z'n stem. Echt vreselijk om te horen, de man was zo gestresst na al die zooi. :(
Over rechtzaken gesproken, ik ga toevallig vannacht de volledige Mexican Deposition tapes op m'n youtube account uploaden, is zo'n 2,5 uur lang schat ik. Ik post het morgen wel. :)
pi_84648453
Dit soort dingen maken de topics dan weer stukken interessanter. :) Dingen blijven posten :D

Dit klinkt live zelfs beter dan in de studio O+

Maar die Darryl Phinnessee ( Ja die gozer met die enge ogen :D die we kennen van This is It I'll be There, en Memorial We are the World) die zit er al sinds Bad in? Yokohama zag ik hem ook al...
-
pi_84648610
"You know Turkle, the only thing that I heard in my head, was my father's voice saying to me, MICHAEL, DON'T DISAPPOINT THE AUDIENCE!"

Joe _O_
standaarddrinker
pi_84648618
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 23:31 schreef SteelDogg het volgende:
Dit soort dingen maken de topics dan weer stukken interessanter. :) Dingen blijven posten :D

Dit klinkt live zelfs beter dan in de studio O+

Maar die Darryl Phinnessee ( Ja die gozer met die enge ogen :D die we kennen van This is It I'll be There, en Memorial We are the World) die zit er al sinds Bad in? Yokohama zag ik hem ook al...
Ik denk welke je bedoelt, die achtergrond zanger? Ik dacht gisteren toevallig aan hem, ik keek The Matrix en daar speelt zo'n gast die echt heel erg op hem lijkt. :D
pi_84649107
0:33. Ik weet nog wat ik dacht toen ik hem voor het eerst zag _O-

Ze hebben er trouwens echt een zooitje van gemaakt zeg. Judith Hill en Orianthi doen het nog enigszins nog goed. Maar die gozer op 1:51 is ook écht slecht.

USA for Africa deed dit 100x beter!
-
pi_84649359
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 23:50 schreef SteelDogg het volgende:
0:33. Ik weet nog wat ik dacht toen ik hem voor het eerst zag _O-

Ze hebben er trouwens echt een zooitje van gemaakt zeg. Judith Hill en Orianthi doen het nog enigszins nog goed. Maar die gozer op 1:51 is ook écht slecht.

USA for Africa deed dit 100x beter!
Die ja!

Tank, The Matrix.
pi_84651006
Die gast @ 1.51 was ook een vaste klant bij de backings van MJ.
pi_84651135
Ik vind het altijd jammer dat MJ nooit gebruik heeft gemaakt van Keith John. Zingt al tientallen jaren backings voor Stevie Wonder.

Wat dat betreft was ie een beetje lui, hij had zo veel meer muzikale dingen kunnen doen, in plaats van alleen denken aan een goede show. Zo hebben we hem bijvoorbeeld ook nooit piano zien spelen. :(
pi_84651202
Hij kon naar mijn weten geen instrumenten bespelen. Toch? :o
pi_84651313




Misschien geen virtuoos, maar hij kon wel spelen.
pi_84651346
:D

Ik heb het nog altijd niet begrepen. Waarom WBSS Live performen? Een snelle nummer waar veel dans aan te pas komt. En het is niet eens zo'n heel bijzonder nummer ofzo :D

[ Bericht 48% gewijzigd door SteelDogg op 30-07-2010 00:56:50 ]
-
pi_84651409
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 00:50 schreef Rnnz het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Misschien geen virtuoos, maar hij kon wel spelen.
Dat overtuigt me niet echt, zijn er ook beelden waarop hij speelt?
pi_84651447
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 00:52 schreef Dynd het volgende:

[..]

Dat overtuigt me niet echt, zijn er ook beelden waarop hij speelt?
Die reclame met I'll Be There. :@
standaarddrinker
pi_84651499
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 00:53 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Die reclame met I'll Be There. :@
Die overtuigt me ook niet echt :')

Er is nu Everybody hates Chris op de Veronica, in elke aflevering zit zo'n beetje wel een Jackson verwijzing. :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')