Ik kwam er een paar in het oranje tegen hoor!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja! Ze zijn normaal gekleed maar juichen wel voor "ons"
Ik zie er wel een paar maar niet veel. Ze deden net wel mee met "holland" toe juichenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:56 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Ik kwam er een paar in het oranje tegen hoor!
Ik heb lopen schelden op die scheits omdat hij niet affloot.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:46 schreef automatic_ het volgende:
Wat een thriller! Wij waren aan het juichen maar toen was het nog niet klaar!
wie niet? het leek wel of hij hoopte op gelijkspelquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:52 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ik heb lopen schelden op die scheits omdat hij niet affloot.
Achteraf was het terecht want van Bommel lag in de blesuretijd op de grond.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
wie niet? het leek wel of hij hoopte op gelijkspel
Nu dusquote:
Verder zelfs. Een Dixtrentpoquote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:15 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Niet echt een OP meer als-tie in de twepo staat
Geen idee, maar ik zou er graag bij willen zijn.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:07 schreef automatic_ het volgende:
Stel dat... wanneer komen ze dan terug en is een huldiging?
Zondag Amsterdamquote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:22 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik zou er graag bij willen zijn.
Tuurlijk nietquote:
Ja, ik ook. Ik moet alleen maandag werken tot 17.30 en dinsdag tot 15.30. Stiekem hoop ik op de dinsdagquote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:22 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik zou er graag bij willen zijn.
Hoe kan dat mijn quote zijn, ik schreef alleen ''zondag Amsterdam''quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tuurlijk niet![]()
[..]
Ja, ik ook. Ik moet alleen maandag werken tot 17.30 en dinsdag tot 15.30. Stiekem hoop ik op de dinsdag
Ik zette mijn "edit" verkeerd wegquote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:27 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Hoe kan dat mijn quote zijn, ik schreef alleen ''zondag Amsterdam''
Ow, okequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |