http://nos.nl/artikel/169527-de-tour-is-in-belgie.htmlquote:In Putten kijken naar de renners die Nederland verlaten
Met petjes en dikke lagen zonnebrand op stonden vandaag duizenden mensen urenlang langs de route van de Tour de France. Ze hoopten... (meer)
Vast wel.quote:Op maandag 5 juli 2010 01:25 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik woon een kilometer buiten de lijntjes, mag ik ook meeposten hier?
quote:Op zondag 4 juli 2010 23:36 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
tha_rizzo, waarom zit je trouwens opeens altijd hier? Ben je verhuisd ofzo?
Het is om m'n nieuwe UI kracht bij te zetten
Omdat ik in West-Brabant woon?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
Bredaquote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:34 schreef Monitor het volgende:Top 100 van donderdag 17 juni 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
032. 146 heywoodu
033. 145 Kluts
034. 144 nattermann
035. 142 D.
036. 139 Chuck_Norris
037. 138 chewbacca_maatschappij
037. 138 Kyr
039. 137 mstr
quote:Op maandag 5 juli 2010 00:30 schreef Monitor het volgende:Top 100 van zondag 4 juli 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
93. 065 chewbacca_maatschappij
94. 064 tliciouz
94. 064 PdeHoog
Hoilooquote:
Woensdag vakantiequote:Op maandag 5 juli 2010 09:00 schreef teknomist het volgende:
Heerlijk zo'n brakke maandag. Ik kijk al weer uit naar het weekend.
Ik pas in september een weekje.quote:
Wow, da's flink kut.quote:
Je OP klopt niet eensquote:Op maandag 5 juli 2010 08:30 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
BredaKijk nou eens goed in de OP.
Het is niet mijn OP.quote:
En daar zit Breda dus niét bij. Dat dat topic nou niet loopt kan ik toch ook niks aan doen.quote:[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Gemeente Bergen op Zoom
[ afbeelding ]Gemeente Etten-Leur
[ afbeelding ]Gemeente Halderberge
[ afbeelding ]Gemeente Moerdijk
[ afbeelding ]Gemeente Roosendaal
[ afbeelding ]Gemeente Rucphen
[ afbeelding ]Gemeente Steenbergen
[ afbeelding ]Gemeente Woensdrecht
[ afbeelding ]Gemeente Zundert
Ach, het zal niet druk worden. Ik ben al onderbezet en dat zal van de zomer alleen maar erger worden.quote:Op maandag 5 juli 2010 09:23 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Wow, da's flink kut.Succes met werken dan
Goh, heb ik sinds afgelopen week toevallig het bestuursconvenant West-Brabant op m'n bureau liggen, ondertekend door de colleges van burgemeester en wethouders van de gemeenten.quote:Op maandag 5 juli 2010 09:32 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Het is niet mijn OP.
En daarbij komt dat er heel duidelijk staat:
[..]
En daar zit Breda dus niét bij. Dat dat topic nou niet loopt kan ik toch ook niks aan doen.
quote:Onder West-Brabant wordt verstaan het grondgebied van de gemeenten Aalburg, Alphen-Chaam, Baarle Nassau, Bergen op Zoom, Breda, Drimmelen, Etten-Leur, Geertruidenberg, Halderberge, Moerdijk, Oosterhout, Roosendaal, Rucphen, Steenbergen, Tholen, Werkendam, Woensdrecht, Woudrichem en Zundert
Nou en hier op FOK! is het anders. Lees anders maar even #1, daar hebben we uitgebreid met elkaar besproken wat er wel en wat er niet in hoorde.quote:Op maandag 5 juli 2010 09:43 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Goh, heb ik sinds afgelopen week toevallig het bestuursconvenant West-Brabant op m'n bureau liggen, ondertekend door de colleges van burgemeester en wethouders van de gemeenten.
Ik citeer:
[..]
* chewbacca_maatschappij heeft de tour gezien vanaf de berm van de Putsewegquote:Op maandag 5 juli 2010 09:46 schreef EDMAN- het volgende:
Moggûh, hoe was iedereens weekend? Le tour nog gezien?
* EDMAN- is lekker op 80% van zijn lichaam verbrand
Same here, ik stond zelfs vlakbij Chew.quote:Op maandag 5 juli 2010 09:47 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
* chewbacca_maatschappij heeft de tour gezien vanaf de berm van de Putseweg
Ja inderdaad, Tholen. En Aalburg/Woudrichem is meer regio Tilburg, dus niet Breda laat staan West-Brabant.quote:Op maandag 5 juli 2010 09:49 schreef teknomist het volgende:
Ah, Breda is dermate groot dat dat wel een eigen topic kan hebben, en je zou het wel als West-Brabant kunnen beschouwen (hoewel ik het meer bij Midden-Brabant vind horen, net als Tilburg, Oosterhout, Gilze). Maar Tholen???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |