Dat ligt er dus aan wat er precies mis is; er zit van alles daaronder wat zou kunnen lekken, maar ik zet mijn geld op een pakkinkje of een leiding of zo, niet meteen op de tank.. tank is ook nogal afhankelijk van hoe dat ding eronder zit; soms moet de achteras een stukje los, en soms kun je hem er zo onderuit halen.., in bijna alle gevallen zal de tank moeten worden leeggehaald en vlotterzooi en dergelijke moet worden overgebouwd, dus een uurtje of 2 is de monteur wel bezig schat ik..áls het daadwerkelijk de tank zelf betreftquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:45 schreef JohnB52 het volgende:
Help:
Ik zit met een vraagje: iemand enig idee hoelang n garage bezig is met het vervangen van een brandstoftank van een Fiat Seicento?
Ik heb al gegoogled maar kon niks vinden...
Ik denk dat ie lek is op de lasnaden, of wellicht de brandstofleiding richting de motor...
Er druppelt nu brandstof uit, aan de onderkant, bij de brandstoftank, maar ik kan zo op straat niet zien of het vanaf (de zijkant) van de tank komt, of vanaf de leiding...
Foto/beschrijving van de bevestiging ?quote:Op zondag 30 januari 2011 10:32 schreef jitzzzze het volgende:
Gasdempers van de kofferbak; hoe gaan die eraf?
Niet handig als er electonische shit in je sleutel zit. Het metalen gedeelte zou zelfs van het plastic gedeelte los kunnen schroeven. Als de sleutel alleen uit metaal bestaat (bij hele oude auto's) brand je je handen wel waarna je de sleutel los laat. Die brandwonden groeien wel weer dicht, maar je moet geheid je sleutel uit een put plukken.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:57 schreef kres het volgende:
Ik heb ook nog een tip voor als de slot is bevroren.
Neem een aansteker en verwarm de sleutel voor 15 a 30 seconden.
Steek hem in het slot en wacht paar seconden.
Vaak krijg je je slot weer open.
Waarom een deuk uit laten deuken die je toch al niet of nauwelijks ziet ?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:40 schreef Bizznitch het volgende:
Hoi, ik weet niet of mijn "vraag" hier in dit topic thuis hoort, maar aangezien dit een vragentopic is...
Kan iemand mij vertellen, hoeveel het ongeveer gaat kosten om de deuk op onderstaande foto te laten herstellen? er is geen lakschade o.i.d. het is heel oppervlakkig, het is zegmaar bijna niet te voelen of te zien maar hij zit er wel.
[ afbeelding ]
Ik hoor het graag!
Baksteen is en prima universele sleutelquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:19 schreef kres het volgende:
Nog een tip:
Ookal is je auto van CV voorzien vergeet de sloten niet te smeren. Op een dag doet je afstandbediening het niet en dan kom je je auto niet eens meer in.
Zegt me niets, sorry.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:01 schreef Erasmo het volgende:
Ik kreeg vanmorgen tot mijn verbazing mijn sleutel niet verder dan het puntje in het contactslot van mijn 2CV. Ben verder nog niet in de gelegenheid geweest om het opnieuw te proberen. Was dit gewoon bevroren condens of is er meer aan de hand?
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:02 schreef ToT het volgende:
Ik heb een leuke Alfa Romeo 147 besteld.
Nu wil ik er een trekhaak aan laten monteren door een kennis.
Moet hij nog rekening houden met merk- en type specifieke zaken zoals het afstellen van de boardcomputer of zo? De dealer zei dat het mogelijk is dat je echt met een laptop moet gaan klooien om aan te geven dat er nu stroom gebruikt wordt voor de aanhanger, maar hij wist het niet zeker.
Jesses, wie heeft jou nou weer op de interwebz gelaten?quote:Op maandag 7 maart 2011 23:47 schreef 2cv het volgende:
[..]
Zegt me niets, sorry.
[..]
Begin eens met het vervangen van je dealer ...
Spul moet helaas worden vervangen. Gaat nog leuk worden met slot forceren, breekbouten ed.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:47 schreef 2cv het volgende:
[..]
Zegt me niets, sorry.
[..]
Begin eens met het vervangen van je dealer ...
minder smering, lagere ontbrandingstemperatuurquote:Op maandag 14 maart 2011 03:45 schreef 2cv het volgende:
Wasbenzine is volgens mij bijna hetzelfde als gewone benzine.
Omdat het je carburateur schoon zou maken en ik dacht dat dat wel goed zou zijn bij een auto van 20 jaar.quote:Op maandag 14 maart 2011 04:18 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
minder smering, lagere ontbrandingstemperatuur
Maar een op een volle tank met carburateurmotor kan het volgens mij geen kwaad.
Maar waarom zou je dat willen eigenlijk?, is er een aanleiding voor?
Lijkt mij idd ook dat hij beter naar de lokale automatzaak gaat om een revisiesetje te halen en idd gewoon demonteren die hapquote:Op maandag 14 maart 2011 09:08 schreef Erasmo het volgende:
Een carburateur maak je schoon door hem te demonteren.
Wat eigenlijk geen kwaad kan na 20 jaar. Gevaar dat je loopt met spul voor in je tank is dat de drab/vuiltjes loskomen en sproeiers ed gaan blokkeren.quote:Op maandag 14 maart 2011 09:52 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Lijkt mij idd ook dat hij beter naar de lokale automatzaak gaat om een revisiesetje te halen en idd gewoon demonteren die hap
Haha, het is ongetwijfeld een van de tachtig mogelijkheden.quote:Op maandag 14 maart 2011 11:56 schreef Barcaconia het volgende:
Koolaanslag in de uitlaat? Verstopt benzine/dieselfilter? bougieelektroden verkoold? luchtfilter smerig? luchtmassameter werking matig? lambda sonde werking matig? Of wil je een van de andere 80 mogelijkheden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |