Absoluut niet.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:30 schreef CindieY het volgende:
De heren gaan er al vanuit dat we in de finale staan?
De gevaarlijkste tegenstander is onderschatting/arrogantie.. We moeten daar echt onwijs voor oppassen. Maar ik zal eerlijk zeggen dat ik wel optimistisch ben ..quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:30 schreef CindieY het volgende:
De heren gaan er al vanuit dat we in de finale staan?
sluit de gevaarlijke outsider niet uitquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:37 schreef hole1988 het volgende:
het is nog verdomd spannend in de wkpool van 3fm
1 Pino112 1110
2 hole1988 1100
3 Cee 1095
Fijn zo, eerst zien, dan gelovenquote:
Joh, ik heb vanmiddag na de wedstrijd ook op m'n balkon staan stuiteren dat we vast en zeker in de finale komen te staanquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
De gevaarlijkste tegenstander is onderschatting/arrogantie.. We moeten daar echt onwijs voor oppassen. Maar ik zal eerlijk zeggen dat ik wel optimistisch ben ..
ik geloof niet dat NL Uruguay onderschat kijk maar naar de kwalificatie.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
De gevaarlijkste tegenstander is onderschatting/arrogantie.. We moeten daar echt onwijs voor oppassen. Maar ik zal eerlijk zeggen dat ik wel optimistisch ben ..
Ja, ik scoor slecht momenteelquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:37 schreef hole1988 het volgende:
het is nog verdomd spannend in de wkpool van 3fm
1 Pino112 1110
2 hole1988 1100
3 Cee 1095
Heb de andere ploegen te weinig zien spelen om er echt iets zinnigs over te kunnen roepen. Heb Argentinië 2x zien spelen en dat viel mij niet tegen. Toch verwacht ik dat de halve finale zal gaan tussen Duitsland en Spanje. En weer met alle respect voor Uruguay, maar dat is toch even een ander niveau dan Duitsland of Spanje.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:38 schreef CindieY het volgende:
Joh, ik heb vanmiddag na de wedstrijd ook op m'n balkon staan stuiteren dat we vast en zeker in de finale komen te staanMaar eerlijk is eerlijk, ik ben vrouw en kijk alleen de wedstrijden van NL, dus ik heb werkelijk waar geen idee hoe de andere landen voetballen. Maar inderdaad, we moeten niet gaan onderschatten nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |