Niet mee eens. Zoals je zelf al aangaf is nederhop Nederlandstalige hiphop. Een tournament over hiphop uit Nederland is ook leuk, en zal ongetwijfeld ook veel nederhop bevatten, maar het zijn wel twee verschillende dingen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:34 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Ik vind Nederhop zo verschrikkelijke term.
Laten we dan gewoon hiphop uit Nederland doen, zodat er ook anderstalige hiphop gebruikt kan worden.
Hier ben ik het mee eens ja. En ik vind de term Nederhop eigenlijk niet zo ergquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:06 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Niet mee eens. Zoals je zelf al aangaf is nederhop Nederlandstalige hiphop. Een tournament over hiphop uit Nederland is ook leuk, en zal ongetwijfeld ook veel nederhop bevatten, maar het zijn wel twee verschillende dingen.
En als je echt wilt weten wat het betekent wordt het uitgerekend door de uitvinder uitgetekendquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:10 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Hier ben ik het mee eens ja. En ik vind de term Nederhop eigenlijk niet zo erg
Je hebt wel het beste nederhop album in je avatar,quote:Op maandag 6 september 2010 15:49 schreef ScottTracy het volgende:
Het lijkt me eigenlijk wel leuk om een all-time Nederhop Top 100 te maken. Is daar animo voor? Net zoiets als dit dus alleen dan met meer reacties
Dat krampachtige opdelen in hokjes is zo 90's, alles wordt gecombineerd tegenwoordig. Grime, hiphop, dubstep, dnb, soul, jazz, arrenbie. Je kunt niet zeggen dat Boef & aap niks met hiphop te maken heeft. Typhoon & NCC is ook meer jazz dan hiphop.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:19 schreef NietTeVolgen het volgende:
C'mon son, hiphop, en dan boefaap, dat is gewoon grime dubstep. the fuck.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tot nu toe gestemd:quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:30 schreef ScottTracy het volgende:
Stemmen op de State Awards.
http://www.stateawards.nl/index.php
Ik heb gestemd: Sticks, FB, Alledaagse waanzin, Tijgers & draken, Kutkop, FS Green, Typhoon & NCC, Het Grote Gedoe, Boef & de Gelogeerde Aap, Dret & Krulle.
Waarvoor hadden die genomineerd moeten worden dan?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:09 schreef NietTeVolgen het volgende:
Dion mase, kleine jay & cartes, the list goes on. Maar state awards = topnotch dus hecht er ook niet teveel waarde aan.
quote:Kan je lijst wel begrijpen, behalve single en album. De Kassier > Fresku? Ben het echt niet met je eens man. Vond 't wel een leuk album, maar niks meer. Bijna elke feat was harder op dat album.Op woensdag 20 oktober 2010 09:59 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Beste artiest: Blaxtar
Beste groep: Flinke namen
Beste album: Önder
Beste single: Broodje Bakpau (waarom zit Kukop er niet bij?)
Beste videoclip: Kutkop
Beste producer: FS Green
Beste live act:Zwart Licht
Beste mixtape:So So Lobi
Beste DJ: Abstract
Rookie:Boef en de gelogeerde aap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |