Ga toch weg Metaan. Je post zelf constant 'joetoep' filmpjes voor het 'bewijs' je doet dit ook omdat je weet dat 99.9% van de mensen hier op het forum met wat serieuzere muziek bezig zijn.quote:Op zondag 5 september 2010 10:51 schreef Metaan het volgende:
[..]
Met een inhoudelijke reactie kom je niet;
Geklaard dus.
Ik de argumenten , jij de bulshit.
Wat weet je toch weinig.quote:Op zondag 5 september 2010 11:01 schreef NietTeVolgen het volgende:
Gast, jij denkt echt dat youtube per view betaald?
Weet je hoe fraudegevoelig zoiets is, zo werkt het echt niet.
Het is kennen.quote:Op zondag 5 september 2010 11:03 schreef Svubeqak het volgende:
..., het is niet fijn om te horen omdat 99% van die rappers niet eens normaal Nederlands kunnen.
Jezus gast, buma krijgt een bedrag voor embeds, niet voor viewsquote:Op zondag 5 september 2010 15:01 schreef Metaan het volgende:
[..]
Wat weet je toch weinig.
http://www.radioforum.nl/viewtopic.php?p=323090
Weer geklaard
quote:Op zondag 5 september 2010 00:33 schreef Metaan het volgende:
[..]
Sinds 1 januari betaalt Buma per YouTube view aan de artiest.
En nee jij krijgt die views dus niet extra snel omhoog. Bakerpraatjes.
Maar waar is die 1 % dan????quote:Op zondag 5 september 2010 11:52 schreef ems. het volgende:
Wat doe je dan hier Svubeqak? Ik vind zelf ook 99% van wat metaan post onzin ...
Open een topic, zou ik zeggen.quote:Op maandag 6 september 2010 15:49 schreef ScottTracy het volgende:
Het lijkt me eigenlijk wel leuk om een all-time Nederhop Top 100 te maken. Is daar animo voor? Net zoiets als dit dus alleen dan met meer reacties
Ik wil het best organiseren, maar dan moeten er wel genoeg mensen zijn die mee willen doen. En ik wilde met jullie discussieren over de afbakening van het begrip 'nederhop' - wat mag wel en wat mag niet?quote:
Zelf gebruik ik voornoemde term liever niet, maar als definitie voldoet waarschijnlijk 'rapmuziek in het Nederlands' aardig.quote:Op maandag 6 september 2010 19:22 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik wil het best organiseren, maar dan moeten er wel genoeg mensen zijn die mee willen doen. En ik wilde met jullie discussieren over de afbakening van het begrip 'nederhop' - wat mag wel en wat mag niet?
Ik vind Nederhop zo verschrikkelijke term.quote:Op dinsdag 7 september 2010 03:03 schreef krioro het volgende:
Oh, ik vind anderstalige of instrumentale hiphop uit Nederland ook nederhop.
Hiphop uit de lage landen klinkt ook wel leukquote:Op dinsdag 7 september 2010 12:34 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Ik vind Nederhop zo verschrikkelijke term.
Laten we dan gewoon hiphop uit Nederland doen, zodat er ook anderstalige hiphop gebruikt kan worden.
Ja, de term nederhop gebruik ik zelf ook niet eigenlijk. Maar dat is niet zo belangrijk, als men maar weet wat het inhoudt.quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:34 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Ik vind Nederhop zo verschrikkelijke term.
Laten we dan gewoon hiphop uit Nederland doen, zodat er ook anderstalige hiphop gebruikt kan worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |