abonnement Unibet Coolblue
pi_83363382
quote:
Op zondag 27 juni 2010 16:31 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Sowieso denk ik dat het voor een zanger niet goed kan zijn om je stem anders te belasten door dus een ander stemgeluid op te zetten.
En laat MJ nou net een zanger zijn die veel last van stem problemen heeft gehad.

Het mysterie is ontrafeld.
pi_83365660
quote:
Op zondag 27 juni 2010 17:00 schreef Rnnz het volgende:

[..]

En laat MJ nou net een zanger zijn die veel last van stem problemen heeft gehad.

Het mysterie is ontrafeld.
Haha, when you come to think about it
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_83381297
Ik vind dit echt zo mooi gezongen hè... Jammer dat hij eigenlijk maar zo weinig nummers heeft waarin je op zo'n pure manier hoort wat voor een geweldige zanger het is.

pi_83382434
Wát een concert



Beste Billie Jean performance zonder twijfel qua stem
-
pi_83385479
Een jaar en een paar dagen later, en zijn muziek is nog altijd even geniaal en tijdloos, heb zelf weinig gedaan op 25 juni, behalve zijn muziek in de ochtend flink gedraaid. Als er op zijn verjaardag, 29 augustus iets gehouden word (zoals vorig jaar in Best) dan ben ik zeker weer van de partij.


Ik ben al sinds mijn vijfde fan van Michael, dus echt opgegroeid met zijn muziek/videos en noem maar op. Altijd een groot fan gebleven en 100% supporter ook. Helemaal toen die achterlijke nieuwe aanklachten kwamen. Toen besloot ik mijn eigen research te gaan doen, en ik kwam achter superschokkende feiten over de '93 aanklachten en ook de toen huidige zaak.

Die man had gvd miljoen keer vrijgesproken kunnen worden en NOG zou het niet genoeg zijn. Ik praat weinig met mensen erover omdat ik gewoon er totaal geen zin meer in heb,maar ongetwijfeld dat er nog HEEL veel mensen zijn die geen flauw idee hebben waar ze over praten en MJ gewoon...........noemen. Toevallig via google kwam ik op deze link


Michael Jackson #74 You`ll do anything for money

En de reacties op die pagina....ronduit triest,ongelooflijk kinderachtig en full of shit. Dutroux? Fritzl? Hoe fucking ziek kunnen mensen zijn....ook gewoon het bewijs hoe vreselijk dom sommige mensen ook kunnen zijn. MJ met zulke zieke geesten asocieren? Diepe zucht.....als ik erover nadenk hoeveel goeds die man deed voor de wereld, zijn goeie bedoelingen en hoeveel shit hij ervoor terug gekregen heeft. Ongelooflijk gewoon....NOOIT hoor ik iemand over '93 zeggen : Welke normale ouder neemt uberhaupt geld aan van iemand waarvan jij beweert dat die je zoon heeft misbruikt? Kijk er maar videos op youtube over na hoe de zaken echt gegaan zijn. En wanneer ik wel eens met mensen er nog over praat, schrik ik er gewoon van hoe weinig ze echt weten....want als mensen nog steeds serieus geloven na al die feiten,videos, alles...dat hij een pedofiel was , dan is er toch iets mis met je.

Je hoeft zijn teksten alleen maar te lezen, of het boek Dancing the dream, gedichten en verhalen door hem geschreven, en wat je daar leest is een man die gewoon een betere wereld wilde zien. En daarom Neverland bouwde, zodat kinderen die niet lang meer hadden te leven,nog een prachtige laatste dag konden krijgen. Het walgelijke mannetje die hem uiteindelijk aanklaagde, Gavin Arvizo..doktoren hadden hem opgegeven, hij zou sterven. MJ nam hem onder zijn hoede, heeft eigenlijk gewoon de ziekte weggehaald bij hem en werd dus volledig beter..ditzelfde mannetje stak hem keihard in de rug uiteindelijk.

Kinderen konden werken aan een betere toekomst, en dit wilde hij zien. Daar begon het allemaal. Ook in een hele lange speech had ie het over 'broken families' , pa en ma werken allebei..kind komt thuis. niemand is er,gaat het verkeerde pad op eindelijk. Er moet meer warmte zijn zei ie.....zijn dat woorden van een man die een kind zijn onschuld afgepakt zou hebben? Zijn leven verziekt zou hebben, gewoon keihard misbruikt zou hebben? Think aub.




Ik kan er over door blijven gaan maar dat doe ikniet...dit is ook puur bedoeld voor de haters hier. Zoals je op die link wel kan zien....ook wel simpele zieletjes genoemd die totaaaaal geen open mind hebben, die niet verder kijken dan hun neus lang is. Het is gewoon ZO jammer dat er nog zo gestoord gepraat word over een man waar nooit enig stukje bewijs van is geweest dat ie ook maar iets gedaan heeft, is juist 100% vrijgesproken op alle aanklachten. Nee puur door de verhaaltjes van tabloids die ELK stukje verdraaien...gaan mensen zo denken. Minder de Story kopen en meer je eigen research doen zou ik zeggen. Succes!!!!!

[ Bericht 7% gewijzigd door Moonwalker1982 op 28-06-2010 02:50:08 ]
pi_83386005
Vooral die DrDentzz met dubbel z, wat een klootzak met z'n 'vieze gore gebleekte pedo'. Haterrr.
standaarddrinker
pi_83390114
quote:
Op maandag 28 juni 2010 04:13 schreef DrDentz het volgende:
Vooral die DrDentzz met dubbel z, wat een klootzak met z'n 'vieze gore gebleekte pedo'. Haterrr.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_83390510
Ik zag gister ook een video op youtube van de premiere van This is it vorig jaar, zei een of andere BN'er dat de mensen Michael ineens vergeven hebben en alles zit weer goed. Dat is zulk dom gelul, er valt MJ niks te vergeven, ze praten erover alsof Michael iets goed te maken had voor de mensen...alsof hij de mensen iets schuldig was, yeah right. De mensen hebben eerder iets goed te maken,met dat domme gezwets. Ander goed voorbeeld is zijn huidziekte Vitiligo, dit was voor de normale mens die een beetje logica gebruikte allang bekend. Maar er was een fucking uitslag van de autopsie voor nodig waarin stond dat hij echt aan die ziekte leed, voordat die andere groep mensen het ook pas ging geloven..Voor die tijd zaten al die simpele zieletjes van 'Gebleekt, hij wilde geen neger zijn, bla bla bla'. Ook een foto die onlangs verscheen van zijn zoon, daar kun je duidelijk vitiligo zien, ook mooi bewijsje dat het dus absoluut wel zijn zoon. Anders word het allemaal even wat te toevallig.
  maandag 28 juni 2010 @ 10:38:43 #159
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_83390553
quote:
Op maandag 28 juni 2010 10:37 schreef Moonwalker1982 het volgende:
Ik zag gister ook een video op youtube van de premiere van This is it vorig jaar, zei een of andere BN'er dat de mensen Michael ineens vergeven hebben en alles zit weer goed. Dat is zulk dom gelul, er valt MJ niks te vergeven, ze praten erover alsof Michael iets goed te maken had voor de mensen...alsof hij de mensen iets schuldig was, yeah right.
Die bepaalde mensen zijn hém wat schuldig. Maar goed, het is allemaal te laat.
Leef en Laten Leven
pi_83390940
Exact. Als je erover nadenkt wat die man is aangedaan, zo vreselijk veel goeie dingen gedaan en dan word ie er op die manier voor beloond. Als je ook videos bekijkt van waar ie kindertehuizen bezoekt en dergelijken, dan zie je gewoon...vind ik dat daar een man staat die niks anders dan goedheid in zijn hart heeft. En als ik mezelf dan probeer in zijn schoenen te zetten en denken wat voor ongelooflijk onrecht hem aangedaan is, is onmogelijk. En het is al een wonder dat ie er nog zo goed uitkwam, geen zelfmoord of iets dergelijks. Wel door al die shit, allerlei soorten medicijnen, wat uiteindelijk hem fataal is geworden.

Als die vertyfte rechtzaken er nooit waren geweest, wie weet wat voor moois qua muziek/video/films etc ie ons nog meer had gebracht. Dan was er wellicht geen HIStory geweest omdat die gebeurtenissen nooit plaats gevonden zouden hebben, maar wel een soort Dangerous album bijvoorbeeld. En de concerten die ie wellicht gegeven zou hebben, hij zou niet aan die troep geraakt zijn en vooral...hij zou nu nog rondgelopen hebben. Daarom vind ik die fijne families uiteindelijk de echte moordenaar.
pi_83391660
quote:
Op maandag 28 juni 2010 10:48 schreef Moonwalker1982 het volgende:
Exact. Als je erover nadenkt wat die man is aangedaan, zo vreselijk veel goeie dingen gedaan en dan word ie er op die manier voor beloond. Als je ook videos bekijkt van waar ie kindertehuizen bezoekt en dergelijken, dan zie je gewoon...vind ik dat daar een man staat die niks anders dan goedheid in zijn hart heeft. En als ik mezelf dan probeer in zijn schoenen te zetten en denken wat voor ongelooflijk onrecht hem aangedaan is, is onmogelijk. En het is al een wonder dat ie er nog zo goed uitkwam, geen zelfmoord of iets dergelijks. Wel door al die shit, allerlei soorten medicijnen, wat uiteindelijk hem fataal is geworden.

Als die vertyfte rechtzaken er nooit waren geweest, wie weet wat voor moois qua muziek/video/films etc ie ons nog meer had gebracht. Dan was er wellicht geen HIStory geweest omdat die gebeurtenissen nooit plaats gevonden zouden hebben, maar wel een soort Dangerous album bijvoorbeeld. En de concerten die ie wellicht gegeven zou hebben, hij zou niet aan die troep geraakt zijn en vooral...hij zou nu nog rondgelopen hebben. Daarom vind ik die fijne families uiteindelijk de echte moordenaar.
Het zit je wel diep hè?
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  maandag 28 juni 2010 @ 11:10:15 #162
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_83391738
quote:
Op maandag 28 juni 2010 11:07 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Het zit je wel diep hè?
Ik snap dat heel goed. Als je enig gevoel van rechtvaardigheid hebt, dan zie je dat Michael bepaald niet heeft gekregen wat hem toekwam.
Michael was niet alleen song and dance.
Leef en Laten Leven
pi_83391771
I'd like to think so yeah, ben een gevoelsmens. En als je het zo lang volgt als ik, zo lang fan bent..dan word het een deel van je leven en dan is het niet meer dan normaal dat zulke dingen je aangrijpen. Sowieso schijt ik gigantisch op onrecht.
pi_83392992
Zo, wat een woede Maar ik snap het ook wel, soms voel ik dat ook. Inderdaad als je bedenkt wat MJ allemaal voor ons/de wereld heeft gedaan en dat hij er in feite alleen maar een bak met stront voor terugkreeg. Vaak als ik me verdrietig voel over zijn dood is dat in feite het punt waarover ik het meeste woede voel.

Tja, de mensheid is nu eenmaal wreed en vooral te lui om zijn eigen onderzoek te doen en eigen conclusies te trekken. Allemaal als makke schaapjes achter de media aan. Verbazingwekkend genoeg is Michael er niet bitter door geworden (althans niet extreem) en bleef hij de liefhebbende persoon die hij was. Een mooi voorbeeld voor ons allemaal, zeg ik.
pi_83393545
Precies, hier trouwens een erg mooie tribute. Normaal heb ik er niks mee,maar Chris doet het goed hier. En die tranen bij MITM schijnen dus niet krokodillentranen te zijn.

pi_83393922
Dat met die lichtgevende pakken is erg gaaf!

Ik mag Chris Brown niet maar dit is wel mooi gedaan.
pi_83394165
Tja, het is zonde wat er allemaal gebeurd is... Oorzaak is idd te vinden in het verleden: Combi van rechtszaken, vitiligo, mishandeling in z'n jeugd, en de haarbrand heeft ook een klein beetje invloed..

Denk opzich niet dat je Murray alleen maar moet straffen. Tuurlijk is hij fout geweest, tuurlijk had hij NOOIT de medicijnen moeten voorschrijven, maar het zit hem in het hele systeem. Corrupte financiele adviseurs, beveiliging en weet ik veel wat.... Ze deden het allemaal om z'n geld . Goed voorbeeld is Tohme Tohme.

Ik vind dus gewoon dat als Murray gestraft word, de rest ook best een 3 jaartjes mag zitten of in elk geval schadevergoeding. Want díe hebben tot z'n dood geleid!
-
pi_83394736
Pak het liefst nog die families aan, Evan is al weg, dat is een mooi begin maar nu de rest nog. Ik zal maar niet hardop zeggen wat ik die Gavin toewens.
pi_83395013
quote:
Op maandag 28 juni 2010 12:22 schreef Moonwalker1982 het volgende:
Pak het liefst nog die families aan, Evan is al weg, dat is een mooi begin maar nu de rest nog. Ik zal maar niet hardop zeggen wat ik die Gavin toewens.
Maar ik denk dat we het allemaal wel kunnen raden
pi_83395041
quote:
Op maandag 28 juni 2010 12:22 schreef Moonwalker1982 het volgende:
Pak het liefst nog die families aan, Evan is al weg, dat is een mooi begin maar nu de rest nog. Ik zal maar niet hardop zeggen wat ik die Gavin toewens.
Gavin was maar een kind. Dat wil niet zeggen dat hij geen verantwoordelijkheid had, maar het zijn eerder zijn ouders die je dingen mag toewensen. Wat ik wel jammer vind is dat Gavin nu hij volwassen is nog steeds niks heeft gezegd over de waarheid. Hij heeft zeker zo'n spreekverbod over de hele rechtzaak op straffe van een miljoen dollar of zo.
pi_83395093
Krijg gelijk zin om te kijken naar de échte King of Pop

Btw, is dit nou live of niet?



Ik denk eerlijk gezegd van niet, de ad libs wel.
-
pi_83395212
quote:
Op maandag 28 juni 2010 12:30 schreef gifkwal het volgende:

[..]

Gavin was maar een kind. Dat wil niet zeggen dat hij geen verantwoordelijkheid had, maar het zijn eerder zijn ouders die je dingen mag toewensen. Wat ik wel jammer vind is dat Gavin nu hij volwassen is nog steeds niks heeft gezegd over de waarheid. Hij heeft zeker zo'n spreekverbod over de hele rechtzaak op straffe van een miljoen dollar of zo.


Kinderen worden me iets teveel in bescherming genomen, zowel Jordan als Gavin hadden allang naar buiten kunnen komen en zeggen dat er niks gebeurd is. Maar dit zou hun levens volledig verwoesten dus dat doen ze niet. Ben wel van mening dat Gavin van begin af aan had kunnen zeggen dat er niks is gebeurd, om dan te zeggen dat zijn moeder waarschijnlijk teveel macht over hem had...is logisch. Toch blijf ik van mening dat hij eerlijk had kunnen blijven. Zeker na wat MJ allemaal gedaan had voor hem.

Laten we niet de JC Pennys zaak vergeten van de Arvizo familie, nog ver voordat ie MJ had ontmoet hebben zij al aanvaringen gehad, en had die moeder van Gavin twee security guards aangeklacht voor seksuele handelingen en haar kids had ze toen gebruikt voor diefstal of iets dergelijks. Kortom, die kinderen waren allang geen lieverdjes meer. Maar je hebt gelijk uiteindelijk....de ouders (de vrouw bij de laatste rechtzaak) mag echt compleet letterlijk en figuurlijk doodvallen. Maar ben er ook niet rouwig om als de hele onkruid familie gewoon volgt...eerlijk gezegd.
pi_83395672
quote:
Op maandag 28 juni 2010 12:35 schreef Moonwalker1982 het volgende:

[..]

Kinderen worden me iets teveel in bescherming genomen, zowel Jordan als Gavin hadden allang naar buiten kunnen komen en zeggen dat er niks gebeurd is. Maar dit zou hun levens volledig verwoesten dus dat doen ze niet. Ben wel van mening dat Gavin van begin af aan had kunnen zeggen dat er niks is gebeurd, om dan te zeggen dat zijn moeder waarschijnlijk teveel macht over hem had...is logisch. Toch blijf ik van mening dat hij eerlijk had kunnen blijven. Zeker na wat MJ allemaal gedaan had voor hem.

Laten we niet de JC Pennys zaak vergeten van de Arvizo familie, nog ver voordat ie MJ had ontmoet hebben zij al aanvaringen gehad, en had die moeder van Gavin twee security guards aangeklacht voor seksuele handelingen en haar kids had ze toen gebruikt voor diefstal of iets dergelijks. Kortom, die kinderen waren allang geen lieverdjes meer. Maar je hebt gelijk uiteindelijk....de ouders (de vrouw bij de laatste rechtzaak) mag echt compleet letterlijk en figuurlijk doodvallen. Maar ben er ook niet rouwig om als de hele onkruid familie gewoon volgt...eerlijk gezegd.
Natuurlijk zou het mooi zijn als ze de ballen zouden hebben om toe te geven dat ze hebben gelogen. Maar zoals je zegt zou dat hun leven verwoesten, sowieso financieel. En natuurlijk vind ik dat Gavin tijdens de rechtzaak zelf beter eerlijk had kunnen zijn. Maar ik weet niet wat er achter de schermen allemaal speelde, een kind heeft weinig macht in dit soort dingen.
pi_83398764
Is het horror verhaal, geschreven door Michael zelf al langs geweest? Ik vond het behoorlijk shockerend totdat ik erachter kwam dat het eigenlijk gewoon over hemzelf gaat.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_83409567
quote:
Op maandag 28 juni 2010 13:58 schreef Moonwalker1982 het volgende:
Is het horror verhaal, geschreven door Michael zelf al langs geweest? Ik vond het behoorlijk shockerend totdat ik erachter kwam dat het eigenlijk gewoon over hemzelf gaat.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wtf is dit voor zieke shit? Heb je een bron?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')