abonnement Unibet Coolblue
  Moderator zaterdag 3 juli 2010 @ 23:22:19 #126
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_83628401
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 22:47 schreef Duderella het volgende:
Gut senesta, ik vind met name jouw zwartwitte kat zo'n beeld!


Thnx Dude, en hij word steeds mooier ook nog
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_83628696
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 23:22 schreef senesta het volgende:

[..]



Thnx Dude, en hij word steeds mooier ook nog
Als ik niet telkens viel voor htk zwerfkatjes dan zou ik ook zo'n noorse knaap in huis willen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 3 juli 2010 @ 23:43:06 #128
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_83629119
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 23:30 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Als ik niet telkens viel voor htk zwerfkatjes dan zou ik ook zo'n noorse knaap in huis willen.
Oh ik ook.
Senes, kun je misschien een zoon of dochter van die pracht in een asiel hier in de buurt stoppen?
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_83629287
Doe dan maar zwanger, neem ik haar wel bij mij in huis om te bevallen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator zondag 4 juli 2010 @ 00:00:01 #130
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_83629663
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 23:30 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Als ik niet telkens viel voor htk zwerfkatjes dan zou ik ook zo'n noorse knaap in huis willen.


Het zijn geen noren trouwens hoor, het zijn Maine Coons, allebei
Ik kan alleen maar langharige katten hebben op kortharige reageer ik helaas allergisch anders was er al veel eerder een kat in huis gekomen
Dit zijn trouwens ook allebei speciaaltjes hoor, Hummer heeft twee verschillende ogen doordat hij met spelen als kitten waarschijnlijk een nageltje in zijn oog heeft gekregen en Dodge heeft als kitten een navelinfectie (en daardoor bloedvergiftiging) opgelopen en is een lopend wondertje
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 23:43 schreef Duderella het volgende:

[..]

Oh ik ook.
Senes, kun je misschien een zoon of dochter van die pracht in een asiel hier in de buurt stoppen?


Whehehe, Hummer is al geholpen en zodra Dodge stoere mannengedrag gaat vertonen dan gaat hij ook, weinig kan op nakomelingen dus

Ik zag trouwens van de week een heeeeele mooie maine coon in het asiel zitten:

http://www.vlaardingen.dierenbescherming.nl/asieldieren/kat/7130

Ongelovelijk dat daar geen baasje meer voor is gekomen
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_83635003
Op asiels.com staat gelukkig dat er al wel voldoende mensen zich hebben gemeld die hem willen overnemen.

Ik had even een petticoat op bed gelegd maar was Ernesto's obsessie met die dingen vergeten (hij moet zowel bij mij als bij visite altijd onder lange rokken kruipen). Kijk hem eens tevreden zijn.



Eerst was hij er in gekropen:



Dit doosje is echt niet te klein om "in" te slapen (alternatively; does this box make my butt look big ? ) :



Keukenrollen moet ik altijd goed opbergen of anders:







[ Bericht 45% gewijzigd door pumpkin_Ruby op 04-07-2010 09:07:43 ]
  Moderator zondag 4 juli 2010 @ 09:57:06 #132
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_83635656
Whahaha, wat een leukerd! Vooral in dat kleine doosje
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  zondag 4 juli 2010 @ 10:24:49 #133
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_83636075
Vooral die doos en die keukenrollen zijn héél herkenbaar pumpkin! En die petticoat ook, Mini is ooit in mijn galajurk (die een petticoat had) geklommen.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_83636301
wc- en keuken-rollen zijn hier ook niet veilig...
"Time to go clubbing. Watch out baby-seals!"
pi_83636834
quote:
Op zondag 4 juli 2010 08:45 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Op asiels.com staat gelukkig dat er al wel voldoende mensen zich hebben gemeld die hem willen overnemen.

Ik had even een petticoat op bed gelegd maar was Ernesto's obsessie met die dingen vergeten (hij moet zowel bij mij als bij visite altijd onder lange rokken kruipen). Kijk hem eens tevreden zijn.

[ afbeelding ]

Eerst was hij er in gekropen:

[ afbeelding ]

Dit doosje is echt niet te klein om "in" te slapen (alternatively; does this box make my butt look big ? ) :

[ afbeelding ]

Keukenrollen moet ik altijd goed opbergen of anders:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Wat een prachtige foto die eerste
pi_83638985
quote:
Op zondag 4 juli 2010 00:00 schreef senesta het volgende:

[..]



Het zijn geen noren trouwens hoor, het zijn Maine Coons, allebei
Ik kan alleen maar langharige katten hebben op kortharige reageer ik helaas allergisch anders was er al veel eerder een kat in huis gekomen
Dit zijn trouwens ook allebei speciaaltjes hoor, Hummer heeft twee verschillende ogen doordat hij met spelen als kitten waarschijnlijk een nageltje in zijn oog heeft gekregen en Dodge heeft als kitten een navelinfectie (en daardoor bloedvergiftiging) opgelopen en is een lopend wondertje
[..]



Whehehe, Hummer is al geholpen en zodra Dodge stoere mannengedrag gaat vertonen dan gaat hij ook, weinig kan op nakomelingen dus

Ik zag trouwens van de week een heeeeele mooie maine coon in het asiel zitten:

http://www.vlaardingen.dierenbescherming.nl/asieldieren/kat/7130

Ongelovelijk dat daar geen baasje meer voor is gekomen
Hey, Daar heb ik Merlijntje ook vandaan.
En goed dat erbij staat dat hij nogal wat extra verzorging nodig heeft.

Ik moet zeggen... ik ben dolblij met mijn twee langharige mooie meiden (Poeska is net zoals de asielkat Thor), maar de vachtverzorging is echt heel intensief en moet moet moet bijgehouden worden. Daarnaast heb ik over Merlijn en Poeska al meer medische zorgen gehad dan ooit met mijn kortharih=ge HTK katjes. Die zijn zo sterk als beertjes.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  † In Memoriam † zondag 4 juli 2010 @ 14:23:49 #137
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_83643258
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 22:42 schreef senesta het volgende:
Vooral door het zwart rond de ogen ook vind ik

Sasha is mooi!
Wat een mooie foto's.
Geweldig, zo lief als Hummer en Dodge samen zijn!
Das wel echt een Connen trek hé, hier is Moos ook altijd zo aimable.
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_83654745
Katten op t balkon!





Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_83655343
Dat nieuwsgierige hoofd op de laatste foto.

@Senes, wat is Hummer een mooiboy geworden. Hij kijkt zo aardig. Dodge kijkt als een ondeugend knuffelbeest. Zo van: doet stouts en gaat dan schattig doen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  zondag 4 juli 2010 @ 23:08:56 #140
174925 Judeljuud
Vindt, en gij zult meer zoeken
pi_83661780
You were born as an original. Don't die as a copy.
pi_83704952
We zijn net verhuist van een flatje op 2 hoog naar een rijtjes huis, dus ook 2 kittens er bij.
Punky hadden we al, nu hebben we een lapjes kat, Jazz en een zwarte, HipHop.

Hier een foto van HipHop op mijn piano. (die ik ook net heb,, )


In het begin moest Punky heel erg wennen, maar nu spelen ze al samen en zo.
PS4 online: micro_nl
pi_83706276
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:44 schreef guitarist het volgende:
We zijn net verhuist van een flatje op 2 hoog naar een rijtjes huis, dus ook 2 kittens er bij.
Punky hadden we al, nu hebben we een lapjes kat, Jazz en een zwarte, HipHop.

Hier een foto van HipHop op mijn piano. (die ik ook net heb,, )
[ afbeelding ]

In het begin moest Punky heel erg wennen, maar nu spelen ze al samen en zo.
Wow, wat een mooie foto!!

En wat leuk, twee kleintjes erbij ♥
Fijn dat Punky ook al met ze wil spelen!
pi_83706922
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 00:13 schreef bl0emetjE het volgende:

[..]

Wow, wat een mooie foto!!

En wat leuk, twee kleintjes erbij ♥
Fijn dat Punky ook al met ze wil spelen!
Hja. .

Plaatjes als bewijs:
http://twitpic.com/224m18
http://twitpic.com/224osi
http://twitpic.com/22n2vj
PS4 online: micro_nl
pi_83719269
quote:
awwwww, dat is super lief, hoe ze bij elkaar liggen en hoe Punky de kleine wast ♥
  dinsdag 6 juli 2010 @ 16:33:45 #145
309330 StolenSweetheart
Stelletje droeftoeters.
pi_83728100
quote:
Op zondag 27 juni 2010 14:11 schreef DarkElf het volgende:
[ afbeelding ]

tvp met een Pollewop
Ik vind dit dus echt zulke leuke katten, wat voor ras is dit?
Even lachen naar het vogeltje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
  dinsdag 6 juli 2010 @ 16:37:21 #146
162268 Knoflook
Lekker bij Döner
pi_83728258
Is er hier een kattenhouder met allergie?

Ik heb lichte bronchitus en kan dus niet goed tegen stof, haren, huisldschilfers etc.
Maar tog wil ik echt heel graag een kat, zo lang ik me kan herrineren. En ik woon nu eindelijk op mezelf, maar begin nu te twijfelen. Ik wil geen kat nemen en dat als het me niet bevalt weer verkopen.

Wat zijn jullie ervaringen hiermee? En ik wil geen naaktkat omdat ik hem vrij rond wil laten lopen.

Ik zag geen centraal topic, en vind een heel nieuw topic onzin aangezien er al zoveel katten topics zijn.
Klap eens in je handjes.
pi_83728634
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 16:33 schreef StolenSweetheart het volgende:

[..]

Ik vind dit dus echt zulke leuke katten, wat voor ras is dit?
een lieve wollige pers is dat ♥

Zelfde ras als mijn frummies, maar dan met een iets meer ingedeukt neusje
  dinsdag 6 juli 2010 @ 16:52:25 #148
243385 Flappe-du-Pomme
Flap des Appels
pi_83729037
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 16:37 schreef Knoflook het volgende:
Is er hier een kattenhouder met allergie?

Ik heb lichte bronchitus en kan dus niet goed tegen stof, haren, huisldschilfers etc.
Maar tog wil ik echt heel graag een kat, zo lang ik me kan herrineren. En ik woon nu eindelijk op mezelf, maar begin nu te twijfelen. Ik wil geen kat nemen en dat als het me niet bevalt weer verkopen.

Wat zijn jullie ervaringen hiermee? En ik wil geen naaktkat omdat ik hem vrij rond wil laten lopen.

Ik zag geen centraal topic, en vind een heel nieuw topic onzin aangezien er al zoveel katten topics zijn.
Er zijn wel hypo-allergene katten, maar die zijn heel duur. Klik hier voor meer info, al zie je daar niet in terug waar je die beestjes kunt halen.

Overigens zou ik een andere raskat ook niet snel vrij rond laten lopen, omdat het risico op diefstal dan groter is. Raskatten worden gestolen om mee te fokken namelijk. Weet niet hoe vaak dat gebeurt, maar doe daar dan ook even meteen onderzoek naar voordat je een andere raskat naar buiten doet
pi_83729180
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 16:37 schreef Knoflook het volgende:
Is er hier een kattenhouder met allergie?

Ik heb lichte bronchitus en kan dus niet goed tegen stof, haren, huisldschilfers etc.
Maar tog wil ik echt heel graag een kat, zo lang ik me kan herrineren. En ik woon nu eindelijk op mezelf, maar begin nu te twijfelen. Ik wil geen kat nemen en dat als het me niet bevalt weer verkopen.

Wat zijn jullie ervaringen hiermee? En ik wil geen naaktkat omdat ik hem vrij rond wil laten lopen.

Ik zag geen centraal topic, en vind een heel nieuw topic onzin aangezien er al zoveel katten topics zijn.
Ik ben allergisch voor katten, en heb er drie.
Ik heb vooral erg last bij katten met een hele dikke vacht, zoals onze Brits Korthaar. Als hij op schoot kruipt heb ik het heel snel benauwd, ga niezen en m'n ogen worden dik.

Het minst last heb ik met de siamees. Siamezen verharen ook een stuk minder, wat natuurlijk ook big bonus is

Als de allergie/bronchitus niet te ernstig is, kan je prima overleven als je je huisje gewoon lekker dagelijks zuigt. Er bestaan ook medicijnen, maar dat kun je het best even aan je huisarts vragen

Heb je geen familie/vrienden met katten? De ene kat wekt dus een heel andere reactie op dan de ander, en dat kan voor elk persoon weer verschillen.


En omdat het een fototopic is; Hier een mandje ellende nadat Poes (RIP ) ontsnapt was en drie dagen weg was.



Alle kittens zijn inmiddels alweer 6+ en allen zitten ze bij vrienden en kennissen.
pi_83729931
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 16:52 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:

[..]

Er zijn wel hypo-allergene katten, maar die zijn heel duur. Klik hier voor meer info, al zie je daar niet in terug waar je die beestjes kunt halen.


Wikipedia is niet altijd een goede bron, dat bewijst de gegeven link. Er bestaan helemaal geen hypo allergene katten die genetisch gemanipuleerd zijn. De katten waarover dat beweerd werd waren van het bedrijf Allerca, de gast achter dat bedrijf is een meermaals veroordeelde oplichter. Dezelfde gast die trouwens een Savannah kat als "Ashera" kat (ja, dat diertje wat op Schiphol in beslag is genomen) heeft verkocht aan die domme Nederlandse mensen.
De katten van Allerca zouden minder Fel D1 eiwit (waar veel mensen allergisch op reageren) produceren, en er zijn katten waarbij dat van nature minder gebeurt. Waarschijnlijk is het bedrijf bij toeval op zulke katten gestuit en daarmee gaan fokken, maar zelfs dan zijn er gevallen bekend waarbij de kopers wel allergisch reageerden op hun nieuwe aanwinst.

Er is meermalen door die lui beloofd wetenschappelijke data over hun "product" te publiceren, maar jaren later is dat nog steeds niet gebeurd. Hoe verrassend
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')