abonnement Unibet Coolblue
pi_84005683
Nou, m'n ouders wonen in Den Haag Zuid en daar kom ik nog wel 's ik hoop dat hij het doet en bevalt
Ja doei.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 16:52:39 #202
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_84005760
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 16:51 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, m'n ouders wonen in Den Haag Zuid en daar kom ik nog wel 's ik hoop dat hij het doet en bevalt
Mijn ouders in Venray dus kom ook eens in de zoveel maanden in de buurt van Nijmegen Dat gaat dan dus wel goedkomen. Nu eerst maar afwachten hoe de foto's worden. Ik zou iig voor genoeg van die dingen zorgen. Iets zegt me dat velen later op de avond nog een tweede fotorondje gaan doen.... met alle gevolgen van dien
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_84013990
We zijn eruit! de muziek dus

Bij binnenkomst: John Denver - Annie's Song

Bij tekenen akte enzulks: Hooverphonic - Mad about You

Bij einde en begin borrel: Manu Chao - King of the Bongo


John Denver is jeugdsentiment, en ik roep al jaren dat ik hier iets mee wil op mijn bruiloft. Ik weet ook zeker dat m'n moeder bij de eerste tonen ervan gaat janken en ik ook maar het is zo'n mooi nummer

Hooverphonic is iets wat Mr.Mo graag luistert, en Mad About You, het dekt de lading helemaal en is rustig genoeg voor onder het tekenen van de aktes.

Manu Chao vinden wij heerlijke chill en borrelmuziek staat op zomerse avonden lekker op, als we op balkon zitten met een biertje of wijntje en dat willen we ook graag doen bij de borrel bij de bruiloft!
Daarna blijft de CD ook lekker opstaan, maar King of the Bongo is zo lekker vrolijk dat we die als eerste wilden
Ja doei.
pi_84031541
Wij zijn niet van plan om een gastenboek te doen. Maar dat idee van een polaroid camera vond ik toch wel heel leuk, dus ik heb ook eens even zitten kijken, en zo'n camera kost inderdaad haast niets, en er worden er voldoende aangeboden. Maar die films! Zie ik dat nu echt goed, 20 Euro voor 8 foto's? Dan wordt het al met al wel een hele dure bedoening, een beetje té gek naar mijn idee. Nu begrijp ik ook waarom zoveel camera's worden aangeboden. Hoe dan jullie dat dan?
een heel lief, braaf, aardig, keurig, net en onschuldig meisje...
pi_84031559
'op is op' en het verzoek er naast leggen om het per gezin of gezelschap te doen, zo'n foto
Ja doei.
  woensdag 14 juli 2010 @ 09:00:50 #206
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_84032147
Die film voor de nieuwe polaroid is veeeel betaalbaarder. Had gehoord dat oude films nog wel betaalbaar op ebay te vinden zijn, maar ben er verder nog niet ingedoken aangezien het nog 11 maanden duurt.
Bij ons komen er iets van 60 mensen, waarvan de meesten koppels zijn, dus ik zou het nog te doen vinden zelfs als je een foto per persoon rekent Je trouwt maar 1 keer
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_84032616
hm... wat gezocht, maar de meeste winkels hebben de films niet meer

dus ik denk dat ik die meneer af moet bellen
Ja doei.
  woensdag 14 juli 2010 @ 09:26:58 #208
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_84032675
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 09:24 schreef motorbloempje het volgende:
hm... wat gezocht, maar de meeste winkels hebben de films niet meer

dus ik denk dat ik die meneer af moet bellen
Ik zou die man gewoon vragen waar hij ze haalde en kijk ff op ebay
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_84032698
ebay heb ik niet echt tijd meer voor om de gok te nemen.. een week nog. laatste bestelling voor de bruiloft heb ik 3 weken op zitten wachten
Ja doei.
  woensdag 14 juli 2010 @ 09:38:07 #210
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_84032925
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 09:28 schreef motorbloempje het volgende:
ebay heb ik niet echt tijd meer voor om de gok te nemen.. een week nog. laatste bestelling voor de bruiloft heb ik 3 weken op zitten wachten
Aii ja da's waar, het is al bijna

Dan misschien toch zo'n nieuwe huren? Dan heb je 70 foto's voor 24 euro http://www.kamera-express.nl/ProductDetail.aspx?id=29097

Alleen volgens mij niet zo'n witte rand eromheen, al las ik ergens anders dat je die eromheen kunt zetten of zo, maar hoe dat zit is me niet duidelijk.

Edit: waarschijnlijk gewoon op een wit vel plakken Maar goed, ik zou zelf met zo'n nieuwe kiezen om er meteen een boek naast te leggen, dan kunnen mensen zelf hun foto inplakken en er iets bij krabbelen
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_84033089
hm.. rotterdam... die bezorgen vast wel binnen enkele werkdagen... nu nog een camera zoeken !
Ja doei.
  woensdag 14 juli 2010 @ 09:52:50 #212
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_84033294
Hier kun je oude huren inclusief films zoals ik het begrijp
http://rentapolaroid.com/index.php?page=prijzen

http://www.scolormarx.nl/verhuur%20overige.htm
Onderaan, is me alleen ff niet duidelijke welke film erin moet. Maar dat kunnen ze je vast vertellen en die hebben ze vast ook wel te koop.

http://link.marktplaats.nl/356989199
Nieuwe huren

En bij kamera-express wordt volgens mij ook wel eens verhuurd, dus die zou ik sowieso even bellen
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  woensdag 14 juli 2010 @ 09:57:44 #213
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_84033403
Doh lees net bij rentapolaroid dat ze kennelijk geen films meer hebben en dat die later weer komen
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_84033974
Ah dus het is niet echt zo dat ik ergens gigantisch lang zat te kijken of zo. Jammer.
Huren is voor ons geen optie (want in Kenia). Zélfs bij 1 foto per persoon (wij hebben ook ongeveer 60 personen) vind ik het eigenlijk nog wel een duur geintje worden voor een 'gastenboek'. Er worden sowieso genoeg foto's gemaakt. En eigenlijk wil ik ook helemaal niet zo 'flauw' hoeven doen van maar één foto per persoon.
Dit idee is voor mij gewoon niet belangrijk genoeg om er dat geld aan uit te geven.

Ik ben wel op verschillende bruiloften geweest waar er alternatieven waren met foto's als gastenboek. Een bruiloft waar iedere gast met een stel 'weddingbells' op de foto gezet werd en daar zelf een tekst bij moest inleveren, het geheel werd later samen geplakt tot een gastenboek. Een andere waar iedere gast gevraagd werd een leuke foto van zichzelf (eventueel met bruidspaar) mee te nemen met en leuke tekst erbij waar later een gastenboek van gemaakt werd. Misschien nog ideetjes voor iemand die alternatieven zoekt?
een heel lief, braaf, aardig, keurig, net en onschuldig meisje...
pi_84034131
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 09:57 schreef Chanty het volgende:
Doh lees net bij rentapolaroid dat ze kennelijk geen films meer hebben en dat die later weer komen

ja, die site hadden we gisteren gevonde

http://www.digitalwarehou(...)=kieskeurig#customer
maar nu kijken we hier naar
Ja doei.
  woensdag 14 juli 2010 @ 10:24:59 #216
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_84034274
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 10:21 schreef motorbloempje het volgende:

[..]


ja, die site hadden we gisteren gevonde

http://www.digitalwarehou(...)=kieskeurig#customer
maar nu kijken we hier naar
Kan ook ja en dan gewoon aansluiten op een normale digitale camera En al je erna niks meer ermee doet kun je m vast nog goed verpatsen.

@Elvy: dat is inderdaad de afweging die je moet maken, voor alle aspecten van je bruiloft natuurlijk Wij besparen weer geld op andere zaken, en dan heb ik het er nog wel voor over zo'n bedrag in een gastenboek te stoppen.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_84043332
Ja dat is precies wat ik bedoelde Chanty! Iedereen 'moet' voor zichzelf bepalen welke dingen hij/zij belangrijk vind en dat zijn dan ook de dingen waar je wat geld voor vrijmaakt terwijl je op andere punten wat 'bespaart'.
Voor ons is een gastenboek helemaal niet belangrijk, dus dan vind ik het al snel te veel, haha

pffffffff ik wordt ondertussen wel moe van onze locatie. Alle afspraken die eerder gemaakt waren zijn inmiddels terug gedraaid, en alles is uiteraard duurder geworden. Mijn lief is het helemaal zat ondertussen, die zou al lang liever van locatie gewisseld zijn. Ik heb het tot nu toe tegen gehouden omdat ik helemaal verliefd ben op deze locatie, én omdat ik het niet zie zitten om nu nog, zo kort van te voren weer helemaal opnieuw te beginnen. Maar nu begin ook ook wel een beetje te twijfelen. Als nu blijkt dat ook de afspraak dat het feest net zo lang kan door gaan als wij willen wordt terug gedraaid (daar lijkt het nu een beetje op) dan ga ik ook overstag denk ik....
een heel lief, braaf, aardig, keurig, net en onschuldig meisje...
  woensdag 14 juli 2010 @ 13:56:42 #218
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_84043805
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 13:47 schreef elvy het volgende:
Ja dat is precies wat ik bedoelde Chanty! Iedereen 'moet' voor zichzelf bepalen welke dingen hij/zij belangrijk vind en dat zijn dan ook de dingen waar je wat geld voor vrijmaakt terwijl je op andere punten wat 'bespaart'.
Voor ons is een gastenboek helemaal niet belangrijk, dus dan vind ik het al snel te veel, haha

pffffffff ik wordt ondertussen wel moe van onze locatie. Alle afspraken die eerder gemaakt waren zijn inmiddels terug gedraaid, en alles is uiteraard duurder geworden. Mijn lief is het helemaal zat ondertussen, die zou al lang liever van locatie gewisseld zijn. Ik heb het tot nu toe tegen gehouden omdat ik helemaal verliefd ben op deze locatie, én omdat ik het niet zie zitten om nu nog, zo kort van te voren weer helemaal opnieuw te beginnen. Maar nu begin ook ook wel een beetje te twijfelen. Als nu blijkt dat ook de afspraak dat het feest net zo lang kan door gaan als wij willen wordt terug gedraaid (daar lijkt het nu een beetje op) dan ga ik ook overstag denk ik....
Vervelend, hebben jullie niks op papier staan van de eerder gemaakte afspraken? Dat er enkele dingen nog kunnen wijzigen is logisch. De offerte die wij nu krijgen van onze locatie is ook onder voorbehhoud van de prijswijziging van volgend jaar, maar dit zal een klein bedrag zijn. Maar als het echt grote veranderingen zijn, lijkt me dat dat niet zomaar mag toch?
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_84044272
Zo, aangezien ik bij het woord "bruiloft" niet meer compleet in de stress schiet (dat had ik namelijk de afgelopen maanden, ik heb regelangst ) en ik nu vakantie heb en dus zeeën van tijd om alles te gaan organiseren, ga ik hier ook maar weer meeposten!

Onze to-do list, bruiloft is op 30 juli..

  • Een overhemd voor m'n lief en een stropdas. Of niet, want warm. Of toch, want borsthaar ( ) Discussie.
  • Overleg met de fotograaf en twee cameramannen ( je lief zit in de media of niet hè) over de reportage.
  • Een boeket voor mij. En voor de auto ( ) Of toch allebei niet, want vind ik onnodig. Maar iedereen, mijn meneer incluis, vindt het leuk. Dus misschien wel. Discussie.
  • Bedenken wat voor hapjes en drankjes 's avonds neer te zetten, want feestje thuis. Key word: Easy.
  • Bedenken hoe&wat qua huwelijksceremonie. Geloften? Muziek? Of lekker simpel+snel want op naar de prosecco & taart!
  • Gastenboek. Of niet? Vind ik eigenlijk niet leuk, want we hebben toch foto's en film.
  • Bedankjes? Ik gooi ze altijd weg dus liever niet, maar wederom lief die het leuk vindt.. hmm.
  • Gesprek met de BABS, niet zo'n zin in want liefst snel&simpel zonder teveel verhalen over vroeger en ons en ontmoeting en bladiebla..
  • Planning voor de dag maken met meneer ceremoniemeester. Simpel, snel, easy as hell want trouwen/eten op 1 locatie en daarna naar huis. Alleen de vraag - wie zet de hapjes neer en doet alvast de deur open voor de avondgasten.
  • A.s. vrijdag proefeten kijken of ze nog zo lekker kunnen koken als toen wij er voor het eerst aten en meteen verliefd werden op het restaurant.
  • Huwelijkse voorwaarden - worden as we speak opgesteld , maar krijg net weer een lijst met dingen die niet helemaal duidelijk zijn voor meneer notaris. Pff, hoe duidelijk moet het?

    Komt goed, heb er zin in, moet eigenlijk geen lijstjes maken want krijg er weer stress van .
    En ach.. m'n jurk past nog, dat vind ik al heel wat!
    Ik werk gewoon goed onder tijdsdruk, houd ik mezelf maar voor.

    [ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 14-07-2010 14:07:28 ]
  •   woensdag 14 juli 2010 @ 14:13:27 #220
    52229 Chanty
    Ik heersch >:)
    pi_84044689
    Wow ik schiet al in de stress als ik je lijstje zo zie Maar presteren onder druk herken ik wel, komt vast wel goed En de dingen waar jij geen behoefte aan hebt en je partner wel, daar zou ik gewoon compromissen over sluiten: a wel, b niet, of beiden wel maar in wat simpelere vorm.

    Een gastenboek hoeft bijvoorbeeld ook niet ingewikkeld te zijn. Koop een dagboek bv en laat mensen er iets in schrijven wat ze zich over jullie herinneren met een gelukswens alsof het een soort van geheim is. Voor een paar euro ben je klaar en heb je toch nog iets originelers dan: "veel geluk, Groetjes oom Aad".
    Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
    pi_84046089
    Zojuist dus inderdaad toch besloten de locatie te cancellen.....
    Mijn lief is er heel blij mee geloof ik, ik heb nog steeds dubbele gevoelens.
    Ik was zo wég van die locatie dat ik er moeite mee heb om enthousiast te zijn over alternatieven, maar ondertussen ben ik het er wel mee eens dat dit ook geen optie is.

    ik weet even niet meer wie vroeg of dat zomaar kan, tsja, TIA zeggen we hier dan ( this is africa) dingen werken hier toch een beetje anders dan in Europa. Soms is dat handig, soms een beetje lastig.
    Al met al was het gewoon te veel van het goede, we hadden het gevoel tegen gewerkt te worden in plaats van dat er mee gedacht werd, zoals ik eerder vandaag al schreef, alle gemaakte afspraken zijn inmiddels terug gedraaid (onder het mom van een andere manager), eten was meer dan verdubbeld in prijs, daar bovenop nog allerlei andere bijkomende kosten en de druppel die de emmer zojuist deed overlopen: er was ons toegezegd dat we de hele nacht door konden feesten, tot de laatste gast het licht uit zou doen ( een van de redenen om voor een lodge te kiezen) maar zojuist kregen we dus te horen dat we tot maar liefst 23.00, héél misschien uitloop tot 00.00 uur door mogen gaan. HALLO, dan beginnen we net!

    Nou ja, komend weekend zouden we vrij zijn, dan weten we in ieder geval wat we dan kunnen gaan doen nu!
    een heel lief, braaf, aardig, keurig, net en onschuldig meisje...
      woensdag 14 juli 2010 @ 14:44:58 #222
    52229 Chanty
    Ik heersch >:)
    pi_84046303
    quote:
    Op woensdag 14 juli 2010 14:40 schreef elvy het volgende:
    Zojuist dus inderdaad toch besloten de locatie te cancellen.....
    Mijn lief is er heel blij mee geloof ik, ik heb nog steeds dubbele gevoelens.
    Ik was zo wég van die locatie dat ik er moeite mee heb om enthousiast te zijn over alternatieven, maar ondertussen ben ik het er wel mee eens dat dit ook geen optie is.

    ik weet even niet meer wie vroeg of dat zomaar kan, tsja, TIA zeggen we hier dan ( this is africa) dingen werken hier toch een beetje anders dan in Europa. Soms is dat handig, soms een beetje lastig.
    Al met al was het gewoon te veel van het goede, we hadden het gevoel tegen gewerkt te worden in plaats van dat er mee gedacht werd, zoals ik eerder vandaag al schreef, alle gemaakte afspraken zijn inmiddels terug gedraaid (onder het mom van een andere manager), eten was meer dan verdubbeld in prijs, daar bovenop nog allerlei andere bijkomende kosten en de druppel die de emmer zojuist deed overlopen: er was ons toegezegd dat we de hele nacht door konden feesten, tot de laatste gast het licht uit zou doen ( een van de redenen om voor een lodge te kiezen) maar zojuist kregen we dus te horen dat we tot maar liefst 23.00, héél misschien uitloop tot 00.00 uur door mogen gaan. HALLO, dan beginnen we net!

    Nou ja, komend weekend zouden we vrij zijn, dan weten we in ieder geval wat we dan kunnen gaan doen nu!
    Dat vroeg ik
    ^&%&^&-zooi, maar als ik het zo allemaal lees denk ik dat je uiteindelijk blij gaat zijn met deze keuze. Je kunt je afvragen of deze mensen zich op de dag zelf wel aan de afspraken houden of dat er bv ineens heel andere dingen qua eten op tafel worden gezet. Het zal best allemaal anders gaan dan in Nederland, maar dit is wel wat gortig. Hopelijk vinden jullie snel wat anders, wanneer is de grote dag?
    Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
    pi_84046401
    owh Elvy! Wat balen! maar ik denk dat je er wel goed aan gedaan hebt
    Ja doei.
    pi_84046888
    Chanty,

    heb je een PM gestuurd..
    hope you do not mind

    Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
    A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
    pi_84046933
    quote:
    Op woensdag 14 juli 2010 14:47 schreef motorbloempje het volgende:
    owh Elvy! Wat balen! maar ik denk dat je er wel goed aan gedaan hebt
    Idd.. erg vervelend allemaal..
    je krijgt ook echt het gevoel dat je toch nog even genaaid word als ze alles verdubbelen in kosten jah!

    Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
    A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')