En ondertussen met zoiets terug naar je 'krib' gaan of niet?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hahaha daar had ik het laatst nog over met een bro dat die show aan was en dat wij dan zo als studs onder elkaar die nerds zouden coachen![]()
Ehm, ja. Wat een argumentquote:Op maandag 14 juni 2010 21:36 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Alsof nerds vriendje kunnen zeggen. Vriendje.
Argumenten zijn voor nerds.quote:
Hef?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:36 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Alsof nerds vriendje kunnen zeggen. Vriendje.
Ja, ynuhh?quote:
Die attitude is vooral tegen jou en die sig, wat heeft dat er nou mee te maken? Daarnaast, zoals ik al zei, zeg ik op internet wel gewoon wat ik wil want dit is toch maar FOK!quote:Op maandag 14 juni 2010 21:33 schreef Otis2.0 het volgende:
Japsnars waar komt die onzekerheid ineens vandaan dan? Niet om te bashen, maar je laat hier nogal eens een flinke attitude zien en aan je sig te zien vind je het ook geen probleem om andere mensen belachelijk te maken.
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:38 schreef Skylark. het volgende:
Iemand zeg iets interessants of ik ben weg.
quote:
Check de link op omgpop.quote:
Je mag bij mij doen, ik schijn een nerd te zijn.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
Serieus ik wil wel eens op iemands account met een chick praten en dan helpen
Maar je kunt ook nooit verliefd meer worden. Alsof alle mensen hetzelfde zijn.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mwa, ik ken wel meer mensen die in de 30 of zelfs 40 waren toen ze "de liefde van hun leven" tegenkwamen. Das niet zo heel uitzonderlijk hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |