quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:08 schreef Miracle_Drug het volgende:
Kon niet uitblijven natuurlijk![]()
http://www.nu.nl/achterkl(...)tatoeage-zetten.html
Naja, doe eens normaal. Toch harstikke leuk voor die 2 en dat de media zich erop stort, tja dat hoort er nou eenmaal bijquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:04 schreef Son-Goku het volgende:
Ik snap het niet.
Ze is niet lelijk of zo
Ze is gewoon een presentatrice/actrice zoals er veel rondlopen
ze trouwt gewoon met een voetballer
waarom dan al die nederlands mediahype om hun en hun huwelijk heen alsof het de draaiing van de planeet gaat veranderenWat er is er zo BIJZONDER aan die 2 ?
PROESTquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:03 schreef Duderella het volgende:
Wesley heeft wel wat van Joran.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:03 schreef Duderella het volgende:
Wesley heeft wel wat van Joran.
Dat is gewoon een keukentrapje, vermoed ik.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:50 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nu vraag ik me meteen af wat hij in die grote hutkoffer meezeult
Dat roepen ze al een maand op de radio hoor, dus laat die credits maar achterwegequote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:51 schreef Helly het volgende:
Wesley Sneijder-Cabauter.
Credits to Tim86
Ik zag gisteren in een programma (oooh wat was het nou, wat was het nou; Shownieuws denk ik) een fragment van Jan in een voetbalprogramma en daar ging Johand Derksen toch een beetje vragen naar die tattoo en hoe het zat tussen Jan en Yo enzo en toen liet Jan daar toch vallen dat híj ingeruild was.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:14 schreef plieneminie het volgende:
De ultieme bevestiging van ware liefde zo'n tattoo. Juist bezien vanuit het oogpunt van je verloofde wier ex op soortgelijke wijze zijn eeuwige trouw bezegelde om er enkele maanden later met een grotere liefde vandoor te gaan.
Ghehehequote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:40 schreef Lovechild het volgende:
(oooh wat was het nou, wat was het nou
Maar is dat niet gewoon het verhaal dat hij al eens eerder vreemd was gegaan, dat Yo nog bij hem bleef, maar uiteindelijk een tijd later dus Cabauter tegenkwam (en dus in theorie Jan ingeruild heeft?)quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:40 schreef Lovechild het volgende:
en toen liet Jan daar toch vallen dat híj ingeruild was.
Ooh ja dat zal wel het verhaal zijn hoor, dat hij dat bedoelde.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ghehehe![]()
[..]
Maar is dat niet gewoon het verhaal dat hij al eens eerder vreemd was gegaan, dat Yo nog bij hem bleef, maar uiteindelijk een tijd later dus Cabauter tegenkwam (en dus in theorie Jan ingeruild heeft?)
Of snap ik hem niet?
Die 2 brutale meiden (Tatum, Jennifer) waren bij de 3 J's voor die handtekening-actie over het shirtje uitdoen, Jan was er ook en zijn favo voetballer was ook Wesley (Landskampioen nu met Inter en de hele rit erachter)quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:29 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ooh ja dat zal wel het verhaal zijn hoor, dat hij dat bedoelde.
Johan Derksen vroeg of hij ervan zou kunnen genieten als Wesley scoort tijdens het WK en Jan antwoordde dat hij dan bovenop de banken staat. Vind ik toch tof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |