abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 1 juni 2010 @ 11:58:41 #1
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_82183217
Ik ben op zoek naar ervaringen van mensen met the reconnection. The reconnection is een soort healing welke origineel gepraktiseerd werd door dr. Eric Pearl, en nu door tienduizenden mensen over de hele wereld. Ik ben benieuwd naar alle ervaringen van mensen die level I/II hebben gedaan, of alleen een keer behandeld zijn. Heb je opmerkelijke dingen gemerkt tijdens de behandeling of de reconnectie zelf? Of juist niets?

Ik ben tevens op zoek naar een soort van vergelijk met reiki, is de reconnectie nou sterker aanwezig dan reiki of juist niet?

Ik kan wel gaan googelen op ervaringen hiermee, maar elke stroming heeft zijn succesverhalen en alleen de goede ervaringen worden doorgaans op de website gepubliceerd.
Deze reply is uitsluitend bestemd voor geadresseerde(n). Dit bericht kan informatie bevatten die vertrouwelijk is. Indien u niet de geadresseerde bent, wordt u er hierbij op gewezen dat u geen recht hebt kennis te nemen van deze reply.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 16:34:01 #2
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_82195164
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 11:58 schreef EINZ het volgende:
Ik kan wel gaan googelen op ervaringen hiermee, maar elke stroming heeft zijn succesverhalen en alleen de goede ervaringen worden doorgaans op de website gepubliceerd.
Nou, hier heb je dan slechte ervaringen :
quote:
Ik waarschuw met nadruk dat deze zogenaamde healer een echte oplichter is die uit kwade energiebronnen tapt. Verschillende mensen die een healing hebben gehad van hem zijn nu dood en dood ziek, zelfs kinderen zitten ertussen, echt een zaak om nader te bekijken. veel geld voor een dure show en campagnes, maar weinig echt healen hoor! pas op voor deze man, hij is zeer gevaarlijk en heeft niets met spiritualiteit te maken dan het kapot maken van zielen
Eric Pearl geneest met energie
quote:
Hallo, Met ernstige nadruk wil ik een waarschuwing de deur uitdoen wat Eric Pearl teweeg kan brengen. Heling lijkt mij allerminst een woord wat hij toepast, ik heb er ernstige klachten van ondervonden, evenals mijn twee-jarige dochtertje. Ik loop nu twee maanden (exact sinds een healing van deze oplichter) met een ernstige vorm van migraine rond, nadat hij mijn hoofd heefd behandeld. Mijn dochtertje slaapt heel slecht sinds een behandeling van deze corrupte figuur en eet niet meer, zij is momenteel in het ziekenhuis opgenomen vanwege ondervoeding. Ik heb meerder malen nachtmerries gehad en mijn dochtertje zegt vaak 'boef'bij een foto van eric Pearl. Het lijkt mij zeer verstandig goed stil te staan bij de krachten van deze persoon, op korte termijn zijn ze weldadig maar vlak daarna worden mensen ziek en verzwakt. Vorige week sprak ik hierover met een collega en zij heeft een dergelijk verhaal gehoord wat destructief was voor de getroffene personen. Wat ik wil is mensen waarschuwen en ik hoop met mensen in contact te komen die dezelfde ervaringen hebben gehad, na een healing van eric pearl te hebben ondervonden. spread the word zou ik zeggen.
De Reconnectie, Nieuwe druk
Alhoewel ik ook niet geloof dat dat door die Eric Pearl komt. Aangezien ik sowieso niet in dat soort healings geloof, kan het wat mij betreft ook niet negatief uitpakken, maar doet het gewoon helemaal niks . (Tenzij je zwak in je schoenen staat en je daardoor gek laten maken door zo'n man.)
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
  donderdag 24 juni 2010 @ 09:11:43 #3
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_83230709
Instant update: Ik ga hem doen

10 en 11 juli is er een tweedaagse workshop in Antwerpen en daar ga ik aan meedoen

Het is trouwens wel grappig om te weten hoe dit tot stand is gekomen. Het is een vrij dure workshop (666,-, vraag me niet hoe ze aan dit bedrag komen). Dus ik gooide een vraag uit aan de kosmos "ik wil deze workshop gaan doen, ik wil er een hotelovernachting bij en nog wat geld voor reiskosten. En ik wil dat allemaal gratis."

Inmiddels heeft iemand anders deze workshop voor me betaald en heb ik nog extra geld erbij gekregen voor een hotelovernachting en vervoer ook
Deze reply is uitsluitend bestemd voor geadresseerde(n). Dit bericht kan informatie bevatten die vertrouwelijk is. Indien u niet de geadresseerde bent, wordt u er hierbij op gewezen dat u geen recht hebt kennis te nemen van deze reply.
pi_83232207
Rare vraag maar als je zulke verzoeken al krijgt vanuit de kosmos, waarom verzoek je dan niet om meer? Zelfvoorzienend vanuit de kosmos, baby.
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
  donderdag 24 juni 2010 @ 11:49:30 #5
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_83236429
even bijna 700 euro per persoon vangen voor een lulverhaaltje... Maar verder is meneer Pearl heel zuiver en oprecht en doet ie 't echt niet voor het geld hoor !
zzz
  donderdag 24 juni 2010 @ 12:32:16 #6
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_83238023
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 10:07 schreef Amos_ het volgende:
Rare vraag maar als je zulke verzoeken al krijgt vanuit de kosmos, waarom verzoek je dan niet om meer? Zelfvoorzienend vanuit de kosmos, baby.
Dat kan. Maar heb ik het nodig? Wil ik het echt graag hebben?

Je moet altijd uitkijken voor dat een vraag naar de kosmos een uitdrukking van tekort maskeert.
Deze reply is uitsluitend bestemd voor geadresseerde(n). Dit bericht kan informatie bevatten die vertrouwelijk is. Indien u niet de geadresseerde bent, wordt u er hierbij op gewezen dat u geen recht hebt kennis te nemen van deze reply.
  donderdag 24 juni 2010 @ 12:38:31 #7
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_83238227
jouw vraag was toch ook een tekort ?
Als jij 5 miljoen op je rekening had staan had je echt niet "aan de kosmos gevraagd" of ie je hotel wou betalen.
zzz
  donderdag 24 juni 2010 @ 12:42:26 #8
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_83238339
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 11:49 schreef _Led_ het volgende:
even bijna 700 euro per persoon vangen voor een lulverhaaltje... Maar verder is meneer Pearl heel zuiver en oprecht en doet ie 't echt niet voor het geld hoor !
Ain't that cool! Maar dat boeit me dus niet meer want ik heb het gratis gekregen
Deze reply is uitsluitend bestemd voor geadresseerde(n). Dit bericht kan informatie bevatten die vertrouwelijk is. Indien u niet de geadresseerde bent, wordt u er hierbij op gewezen dat u geen recht hebt kennis te nemen van deze reply.
  donderdag 24 juni 2010 @ 12:49:18 #9
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_83238570
mental note to self :
1) glimmend pak kopen
2) in 2 avonden een boek "the reawakening" schrijven over herontdekking van oude helende krachten na gesprek met een hongaarse zwerver.
3) Profit.

zzz
  Moderator donderdag 24 juni 2010 @ 13:07:23 #10
249559 crew  Lavenderr
pi_83239243
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 12:42 schreef EINZ het volgende:

[..]

Ain't that cool! Maar dat boeit me dus niet meer want ik heb het gratis gekregen
Van je vriendin zeker
  donderdag 24 juni 2010 @ 13:34:28 #11
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_83240362
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 12:49 schreef _Led_ het volgende:
mental note to self :
1) glimmend pak kopen
2) in 2 avonden een boek "the reawakening" schrijven over herontdekking van oude helende krachten na gesprek met een hongaarse zwerver.
3) Profit.

OMFG, ik denk ik google het voor de gein eens - http://www.amazon.com/Hea(...)itance/dp/0800794141



Heh, en de naam van de schrijver is erg toepasselijk
zzz
  Moderator donderdag 24 juni 2010 @ 13:40:10 #12
249559 crew  Lavenderr
pi_83240619
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 13:34 schreef _Led_ het volgende:

[..]

OMFG, ik denk ik google het voor de gein eens - http://www.amazon.com/Hea(...)itance/dp/0800794141



Heh, en de naam van de schrijver is erg toepasselijk
MacNutt
  donderdag 24 juni 2010 @ 15:20:20 #13
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_83244714
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 12:49 schreef _Led_ het volgende:
mental note to self :
1) glimmend pak kopen
2) in 2 avonden een boek "the reawakening" schrijven over herontdekking van oude helende krachten na gesprek met een hongaarse zwerver.
3) Profit.


Kijk! Als je dat nou eens vraagt aan de kosmos komt het vast voor elkaar
Zie je wel dat het werkt?

*Einz op fok een inzamelingsactie voor een glimmend pak opzet
Deze reply is uitsluitend bestemd voor geadresseerde(n). Dit bericht kan informatie bevatten die vertrouwelijk is. Indien u niet de geadresseerde bent, wordt u er hierbij op gewezen dat u geen recht hebt kennis te nemen van deze reply.
  donderdag 24 juni 2010 @ 15:21:09 #14
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_83244759
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 13:07 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Van je vriendin zeker
Nee

Van een persoon van wie ik nog wat tegoed had, maar dat die persoon ermee akkoord zou gaan op deze manier had ik nooit gedacht
Deze reply is uitsluitend bestemd voor geadresseerde(n). Dit bericht kan informatie bevatten die vertrouwelijk is. Indien u niet de geadresseerde bent, wordt u er hierbij op gewezen dat u geen recht hebt kennis te nemen van deze reply.
  donderdag 24 juni 2010 @ 16:18:37 #15
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_83247533
Zo vroeg ik 8 dagen terug mijn koffiemok om lekker weer.
Ziehier de kracht van mijn koffiemok
zzz
  donderdag 24 juni 2010 @ 16:33:26 #16
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_83248309
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 16:18 schreef _Led_ het volgende:
Zo vroeg ik 8 dagen terug mijn koffiemok om lekker weer.
Ziehier de kracht van mijn koffiemok
Waar heb je die gehaald? Ik wil ook zo’n koffiemok! :’(

Alle wensmokken voor jezelf houden he! Slechte _Led_!
Deze reply is uitsluitend bestemd voor geadresseerde(n). Dit bericht kan informatie bevatten die vertrouwelijk is. Indien u niet de geadresseerde bent, wordt u er hierbij op gewezen dat u geen recht hebt kennis te nemen van deze reply.
  donderdag 24 juni 2010 @ 17:12:02 #17
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_83250209
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 16:33 schreef EINZ het volgende:

[..]

Waar heb je die gehaald? Ik wil ook zo’n koffiemok! :’(

Alle wensmokken voor jezelf houden he! Slechte _Led_!
Werkt met elke koffiemok voor iedereen. De Koffiemok voorziet.
zzz
pi_83250945
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 17:12 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Werkt met elke koffiemok voor iedereen. De Koffiemok voorziet.
Moet je er wel even bijvertellen dat het alleen met Alkaware Water werkt..
pi_83264740
Kan je wat vertellen over wat dit inhoud Einz?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 11:19:32 #20
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_83277565
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 22:52 schreef erodome het volgende:
Kan je wat vertellen over wat dit inhoud Einz?
The reconnection is een relatief nieuwe vorm van healing. Het schijnt heel sterk te zijn en geen gebruik te maken van technieken zoals reiki. Er zijn verbazende resultaten mee behaald. Meer valt er eigenlijk niet over te vertellen Anyway, ik ga die opleiding dus doen en het vervolgens op me af laten komen. Ik vertel daarna wel hoe het was
Deze reply is uitsluitend bestemd voor geadresseerde(n). Dit bericht kan informatie bevatten die vertrouwelijk is. Indien u niet de geadresseerde bent, wordt u er hierbij op gewezen dat u geen recht hebt kennis te nemen van deze reply.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 11:27:45 #21
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_83277903
Enneh, puur uit interesse - zou je dat daarna ook remote op mij los kunnen laten zodat ik wat merk?
zzz
  vrijdag 25 juni 2010 @ 12:25:32 #22
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_83280285
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 11:27 schreef _Led_ het volgende:
Enneh, puur uit interesse - zou je dat daarna ook remote op mij los kunnen laten zodat ik wat merk?
Ik heb gehoord dat dat kan. Dus ik zal wel alles daarover te horen krijgen op die twee dagen
Deze reply is uitsluitend bestemd voor geadresseerde(n). Dit bericht kan informatie bevatten die vertrouwelijk is. Indien u niet de geadresseerde bent, wordt u er hierbij op gewezen dat u geen recht hebt kennis te nemen van deze reply.
pi_83280562
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 12:25 schreef EINZ het volgende:

[..]

Ik heb gehoord dat dat kan. Dus ik zal wel alles daarover te horen krijgen op die twee dagen
Oh tof, dan wil ik ook wel graag weer meedoen als dat mag.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_83280975
Quote van http://www.getsalt.com/bl(...)_geneest_met_energie
quote:
Binnen niet al te lange tijd wist de chiropractor mensen niet alleen van allerlei gewrichtspijnen af te helpen, maar ook van epilepsie, kanker, reuma, chronische vermoeidheid en allerlei andere vreselijke ziektes.
Interessant. Daar wil ik wel eens de onderzoeken van zien.
There is no love sincerer than the love of food.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 13:16:15 #25
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_83282431
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 12:41 schreef MinderMutsig het volgende:
Quote van http://www.getsalt.com/bl(...)_geneest_met_energie
[..]

Interessant. Daar wil ik wel eens de onderzoeken van zien.
Ik ook.
Deze reply is uitsluitend bestemd voor geadresseerde(n). Dit bericht kan informatie bevatten die vertrouwelijk is. Indien u niet de geadresseerde bent, wordt u er hierbij op gewezen dat u geen recht hebt kennis te nemen van deze reply.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')