Mooi om te weten dat ik dat niet hoef te proberenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:14 schreef classpc het volgende:
Een Volvo die last heeft van al het water:
Geniaal, bekend interiuer ook.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:29 schreef UncleFunk het volgende:
Bij Niham in Naaldwijk staat een 780 Bertone Coupe. Als ik het geld had, dan kocht ik 'm direct
Nouja bekijk 't zo, van water houden ze allemaal niet. Elke 480 lekt en gaat meuren tenzij je er wat aan doet.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:26 schreef hetsjhokleek het volgende:
Twee jaar geleden stond mijn 480 er zo bij:
[ afbeelding ]
Je auto gaat er nogal van stinken.
Zorg in iedergeval dat je het latere model met injectie koopt, liefst zo'n lekkere 1.8 of 2 liter en de moderne neus (850 look).quote:Op zondag 18 juli 2010 12:45 schreef vosss het volgende:
Ik wil een Volvo 460 gaan kopen.
Moet ik nog ergens speciaal op letten bij dat type als ik er een ga kopen?
Slechte reclame voor hun bedrijfje wel . Tering wat lelijk.quote:
Dat is een van hun sponsoren volgens mij, het font is wel een misser iddquote:Op zondag 18 juli 2010 13:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Slechte reclame voor hun bedrijfje wel . Tering wat lelijk.
Echt zuinig zal die door z'n gewicht en non-aerodynamica niet zijn maar allicht zuiniger dan je Delta. Maar hoeveel km ga je rijden per jaar?quote:Op zondag 18 juli 2010 13:10 schreef vosss het volgende:
Is zo een 460 1.8i een beetje zuinig in het verbruik?
Ik wil namelijk zuiniger gaan rijden dan mijn Lancia Delta 2.0 16v HF Turbo
Als je veel rijdt kan je beter een belastingvrije LPG bak kopen.quote:Op zondag 18 juli 2010 13:10 schreef vosss het volgende:
Is zo een 460 1.8i een beetje zuinig in het verbruik?
Ik wil namelijk zuiniger gaan rijden dan mijn Lancia Delta 2.0 16v HF Turbo
Dat ding is 300 kilo lichter dan mn Deltaquote:Op zondag 18 juli 2010 19:57 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Echt zuinig zal die door z'n gewicht en non-aerodynamica niet zijn maar allicht zuiniger dan je Delta. Maar hoeveel km ga je rijden per jaar?
Reken maar ff door, zeker als je 2ehands koopt is diesel/lpg al heel snel voordeliger. Bij mij lag het omslagpunt op 5000 km.quote:Op maandag 19 juli 2010 00:25 schreef vosss het volgende:
Meer zeker niet in elk geval, dus diesel of gas is niet echt voordeliger toch?
http://www.autobytel.nl/keuzehulp/DieselOmslag.aspquote:Op maandag 19 juli 2010 01:14 schreef vosss het volgende:
Hoe kan het omslagpunt in godsnaam bij 5000 km liggen?
Ik bedoel elke maand is de wegenbelasting veel duurder en als je maar 5k per jaar rijdt kan dat toch nooit goedkoper zijn dan benzine of ben ik nou gek?
Hoe bereken je dat?
www.volvolvo.nl - forum voor veel info vooral over 200-serie.quote:Op maandag 19 juli 2010 09:14 schreef error_404 het volgende:
* error_404 meldt zich
Ik ben serieus aan het overwegen een oude volvo te kopen; een 140-serie of een 240-serie. Van het weekend een hele mooie Amerikaanse 24? gezien, 2-deurs turbo sedan. Stond alleen geen type aanduiding op en bij de rdw helaas ook geen verdere gegevens bekend.
Heeft iemand nog goede tips voor de aanschaf een oude Volvo?
He thanks man, die had ik zelf nog niet gevonden!quote:Op maandag 19 juli 2010 16:06 schreef snoertje het volgende:
[..]
www.volvolvo.nl - forum voor veel info vooral over 200-serie.
http://www.volvorider.web-log.nl - voor aankooptips
Weet je de kmstand? Die motoren zijn in principe onverslijtbaar maar als je net tegen een koprevisie aanzit gaat 't je een hoop geld kosten.quote:Op maandag 19 juli 2010 09:14 schreef error_404 het volgende:
* error_404 meldt zich
Ik ben serieus aan het overwegen een oude volvo te kopen; een 140-serie of een 240-serie. Van het weekend een hele mooie Amerikaanse 24? gezien, 2-deurs turbo sedan. Stond alleen geen type aanduiding op en bij de rdw helaas ook geen verdere gegevens bekend.
Heeft iemand nog goede tips voor de aanschaf een oude Volvo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |