abonnement Unibet Coolblue
pi_81924150
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 13:32 schreef Nocturnal_Johnny het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van Korsakoff haar nieuwste album Pink Noise? Ik vind het zeker niet slecht maar nou ook niet baanbrekend goed , gewoon een zeer aardig album met wel wat vette melodiën op een paar tracks.
Vind zelf eig alleen de remixen / refixen leuk....
Mijn werk is zo geheim dat ik zelf niet eens wat ik aan het doen ben...
pi_81924435
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 13:32 schreef Nocturnal_Johnny het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van Korsakoff haar nieuwste album Pink Noise? Ik vind het zeker niet slecht maar nou ook niet baanbrekend goed , gewoon een zeer aardig album met wel wat vette melodiën op een paar tracks.
Saai en eentonig. Overigens produceert ze niks zelf maar wordt alles door Outblast gedaan. En zijn stijl vind ook niks..
pi_81924791
Wat vinden jullie eig van de nieuwe plaat van Weapon x ?
http://www.discogs.com/Weapon-X-Haterz-Ball-20X/release/2251704

Zelf vind ik B2: Bad Boy erg vet!
Mijn werk is zo geheim dat ik zelf niet eens wat ik aan het doen ben...
pi_81924961
Is in het vorige topic al besproken Ik vind Where my party people at en Bad Boy het vetst
pi_81925271
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 16:04 schreef julian6 het volgende:
Is in het vorige topic al besproken Ik vind Where my party people at en Bad Boy het vetst
oh sorry hehe toen had ik dit helden-topic nog niet gevonden.
Mijn werk is zo geheim dat ik zelf niet eens wat ik aan het doen ben...
pi_81925544
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 15:54 schreef julian6 het volgende:

[..]

Overigens produceert ze niks zelf maar wordt alles door Outblast gedaan. En zijn stijl vind ook niks..
Dat lijkt me sterk , hoe weet je dat?
Vretend in de regen op de camping met me vriendinnetje zonder reet en geen hersens.
I get a clean shave , bathe go to a rave , die from an overdose and dig myself outta my grave.
pi_81927074
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 16:14 schreef Nocturnal_Johnny het volgende:

[..]

Dat lijkt me sterk , hoe weet je dat?
Oud interview met promo geloof ik.. waarin het nieuwe 'project korsakoff' werd besproken (Een lekker wijf dat niet kan draaien maar wel publiek trekt met haar looks en zo geld in het laatje brengt).

edit hier staat het onderaan: http://partyflock.nl/interview/25 Hier staat nog dat Catscan de producties deed maar volgens mij is dat later overgenomen door Outblast (mss omdat ze eerst met CS neukte en later outblast het overnam )

nogmaals:



die 1e climax

[ Bericht 3% gewijzigd door julian6 op 26-05-2010 17:05:54 ]
pi_81928711
Nou nou , en ik altijd maar zoveel respect hebben voor deze dame omdat ik het toch knap vond dat zij bewees dat vrouwen ook een Hardcore sound kunnen produceren.

' Wat een hoop mensen inderdaad niet wisten is dat Catscan daar achter zit. Des-tijds wilde hij ook graag meer melodieuze tracks maken zoals ik deed op Promo-files en onder de naam Unknown. Het begon als een grapje en groeide uit tot een kleine hype. Het plan achter Korsakoff was afkomstig van DJ X-ess en hij wilde in plaats van Catscan een lekkere chick met grote tieten achter de draaitafels zetten. Als het even kon topless. Kunnen draaien hoefde ze niet, als ze maar topless ging. In het begin vond ik dat wel een leuke grap, maar toen hij daadwerkelijk een persoon probeerde te vinden die dat wilde doen, heb ik daar een stokje voor gestoken. The Third Movement gaat immers over echte artiesten en frisse muziek, niet over chicks en ‘commerciele’ muziek. Toen X-ess vertrok bij TTM en zijn eigen label opstartte, kon hij eindelijk zijn plan verwezenlijken. Toen kon hij zijn plan uitvoeren en op zoek naar een lekkere blondine. Mensen die ons goed kennen weten dat The Third Movement nooit zo commercieel en onecht bezig kan zijn. Achteraf ben ik zelfs blij dat Korsakoff vertrok, aangezien dat het enige onechte was binnen The Third Movement. Laat me wel duidelijk maken dat ik niets tegen Lindsey heb, de persoon achter Korsakoff, maar tegen het idee erachter. Ze hebben er nu wel eindelijk een top dj bij in ieder geval, haha..'



Thanks voor de link gozer
Vretend in de regen op de camping met me vriendinnetje zonder reet en geen hersens.
I get a clean shave , bathe go to a rave , die from an overdose and dig myself outta my grave.
  woensdag 26 mei 2010 @ 19:48:34 #34
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_81935109
TVP
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
  woensdag 26 mei 2010 @ 19:53:49 #35
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_81935394
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_81935569
Dan gaan we nu effe over Terror praten , ja?





Blijf dat echt teringvette nummers vinden !
Vretend in de regen op de camping met me vriendinnetje zonder reet en geen hersens.
I get a clean shave , bathe go to a rave , die from an overdose and dig myself outta my grave.
pi_81947389
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 17:16 schreef Nocturnal_Johnny het volgende:
Nou nou , en ik altijd maar zoveel respect hebben voor deze dame omdat ik het toch knap vond dat zij bewees dat vrouwen ook een Hardcore sound kunnen produceren.

' Wat een hoop mensen inderdaad niet wisten is dat Catscan daar achter zit. Des-tijds wilde hij ook graag meer melodieuze tracks maken zoals ik deed op Promo-files en onder de naam Unknown. Het begon als een grapje en groeide uit tot een kleine hype. Het plan achter Korsakoff was afkomstig van DJ X-ess en hij wilde in plaats van Catscan een lekkere chick met grote tieten achter de draaitafels zetten. Als het even kon topless. Kunnen draaien hoefde ze niet, als ze maar topless ging. In het begin vond ik dat wel een leuke grap, maar toen hij daadwerkelijk een persoon probeerde te vinden die dat wilde doen, heb ik daar een stokje voor gestoken. The Third Movement gaat immers over echte artiesten en frisse muziek, niet over chicks en ‘commerciele’ muziek. Toen X-ess vertrok bij TTM en zijn eigen label opstartte, kon hij eindelijk zijn plan verwezenlijken. Toen kon hij zijn plan uitvoeren en op zoek naar een lekkere blondine. Mensen die ons goed kennen weten dat The Third Movement nooit zo commercieel en onecht bezig kan zijn. Achteraf ben ik zelfs blij dat Korsakoff vertrok, aangezien dat het enige onechte was binnen The Third Movement. Laat me wel duidelijk maken dat ik niets tegen Lindsey heb, de persoon achter Korsakoff, maar tegen het idee erachter. Ze hebben er nu wel eindelijk een top dj bij in ieder geval, haha..'



Thanks voor de link gozer
Day-Mar? Dana? Miss Hysteria?
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 19:56 schreef Nocturnal_Johnny het volgende:


Blijf dat echt teringvette nummers vinden !
Haatnummers
Iemand trouwens enig idee hoe dat nummer in 't begin heet?
Trance
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_81968379
Hier nog n's nummers die gewoon de betekenis zijn van Gabber muziek , met dat goede oude Gabber gevoel !








Allemaal nummers van Hardcore legende 3 Steps Ahead natuurlijk

RIP 3 Steps Ahead
Vretend in de regen op de camping met me vriendinnetje zonder reet en geen hersens.
I get a clean shave , bathe go to a rave , die from an overdose and dig myself outta my grave.
pi_82000362
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 13:50 schreef Nocturnal_Johnny het volgende:
Hier nog n's nummers die gewoon de betekenis zijn van Gabber muziek , met dat goede oude Gabber gevoel !








Allemaal nummers van Hardcore legende 3 Steps Ahead natuurlijk

RIP 3 Steps Ahead
Ik vraag me af... is 3SA nou bekend geworden omdat hij is overleden? Of kreeg hij ook al zoveel erkenning toen dat nog niet zo was.

RIP. anyway
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_82003001
Jij hebt duidelijk de Hardcore scene van de jaren '90 niet meegemaakt hehe
Ik nu ook niet zo levendig omdat ik nog wel wat te jong was om naar Raves te gaan etc. Maar aan de Thunderdome compilaties en Thunderdome events te zien dan kan je toch wel voor een groot deel besluiten dat 3 Steps Ahead zowat de bekendste en meest gerespecteerde DJ was. Gozers als RTC , Neophyte , Omar Santana , Dj Rob Gee , Promo , Dj Buzz Fuzz genoten en genieten natuurlijk ook veel respect van de Hardcore scene maar 3 Steps Ahead is en blijft een legende in de Hardcore scene.
Vretend in de regen op de camping met me vriendinnetje zonder reet en geen hersens.
I get a clean shave , bathe go to a rave , die from an overdose and dig myself outta my grave.
  Leukste jonkie 2022 vrijdag 28 mei 2010 @ 09:50:58 #42
213457 engine
pi_82009948
http://www.dominatorfestival.nl/

Line up van Dominator. Ik vind het wel een goede line up.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  vrijdag 28 mei 2010 @ 10:00:19 #43
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_82010269
3 steps ahead was dan ook een beetje de huisproducer van ID&T
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_82010710
What about Drokz ?
soms
pi_82011960
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 09:50 schreef eNGine10 het volgende:
http://www.dominatorfestival.nl/

Line up van Dominator. Ik vind het wel een goede line up.
Vind het alleen vreemd dat er hardstyle te horen is....
Is niet erg maar noem het dan niet: The HARDCORE festival....

Agja we gaan toch wel weer
Mijn werk is zo geheim dat ik zelf niet eens wat ik aan het doen ben...
  Leukste jonkie 2022 vrijdag 28 mei 2010 @ 10:59:29 #46
213457 engine
pi_82012099
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 10:55 schreef milo.com het volgende:

[..]

Vind het alleen vreemd dat er hardstyle te horen is....
Is niet erg maar noem het dan niet: The HARDCORE festival....

Agja we gaan toch wel weer
Die hardstyle stage heeft anders wel een sterke line up
Ik snap niet dat je je druk kunt maken om een podium waar je toch niet heengaat. Je hebt er toch ook geen last van?
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_82012132
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 10:59 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

Die hardstyle stage heeft anders wel een sterke line up
Ik snap niet dat je je druk kunt maken om een podium waar je toch niet heengaat. Je hebt er toch ook geen last van?
QFT
soms
pi_82012363
True, vond het concept alleen zo tof, puur de hardcore style'n en dat is dus nu niet meer het geval.
Mijn werk is zo geheim dat ik zelf niet eens wat ik aan het doen ben...
  zaterdag 29 mei 2010 @ 00:26:06 #49
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_82049062
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 11:07 schreef milo.com het volgende:
True, vond het concept alleen zo tof, puur de hardcore style'n en dat is dus nu niet meer het geval.
Voorgaande jaren ook al hardstyle hoor...
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')