abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 18 februari 2011 @ 20:40:11 #101
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_92982850
Tank girl, Kate Bush is zeker the best!
pi_92990686
Niemand? ;(
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_92990902
Nou ken ik de vader van Willow niet (niet goed opgelet tijdens de Utrecht meet) maar dit is echt exact een kopie van jou hoor Innepin :o :o
Die algehele uitdrukking, dat kleine mondje :o O+ echt bijna eng zeg.
Als de foto geraden moest worden had ik meteen gezegd dat het een foto was van Willow, die zwart/wit
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_92990923
OMG, innepin, je hebt een kloon!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_92991055
Ik blijf er maar naar kijken. De gelijkenis is écht ongelooflijk!

Weten we meteen van wie ze die sarcastische intelligente blik heeft. :+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_92991350
Haha Claudia, je mag best sarcastische blik zeggen hoor, 't was mij ook al opgevallen _O-
Ik was (en ben :+ ) alleen een flink stuk boller, Willow is een wat slankere dame. En we hebben een andere neus. Maar verder vond ik het ook wel erg opmerkelijk met deze 2 foto's. Haar, ogen, mond, houding van de mond ( :D ), en idd vooral die blik...
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_92991476
Je hebt je kapsel op die foto gewoon wat tegen. :Y)

Ik probeer om een verschil te vinden en kan er gewoon geen vinden. Leuk hoor, die gelijkenis! En je bent een mooie vrouw geworden, dus dat belooft wat voor Willow.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_92991720
Aww Claudia, lief O+
Is wel fijn als ze dan D's slanke genen heeft, trouwens. :+
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  zaterdag 19 februari 2011 @ 09:42:29 #109
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_93003909
Ik bedoelde ook dat ik echt super veel gelijkenissen zie bij iedereen, ook bij jou innepin!
Lijkt wel alsof jullie allemaal kloontjes hebben gemaakt O+

Becky: ^O^
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_93003980
Wow Innepin! Als twee druppels water! O+
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  zaterdag 19 februari 2011 @ 10:59:56 #111
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_93005365
quote:
Op zaterdag 19 februari 2011 09:42 schreef The_Tankgirl het volgende:
Ik bedoelde ook dat ik echt super veel gelijkenissen zie bij iedereen, ook bij jou innepin!
Lijkt wel alsof jullie allemaal kloontjes hebben gemaakt O+

Becky: ^O^
-k heb nog een zoon die ik niet heb gepost :P het is dat ik m zelf gebaard heb, voor de rest ben ik er gentechnisch niet aan te pas gekomen ;) en toch lijken ze alledrie erg op elkaar. Blijkbaar zit t m in kenmerkende dingen als oogopslag. Zo lijkt mijn jongste eigenlijk het meest op smans kant van de familie.

Inne! :O ik moest twee keer kijken! Ik dacht zelfde kind. Pas toen ik echt goed ging kijken zag ik lichte verschillen!

Ben je nu nog benieuwder Tankgirl?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_93005366


Ik ben de rechter, links Femke :)
pi_93009093
Wat leuk al die foto's! Vooral de gelijkenisen van buuf vind ik treffend :o

E lijkt helemaal niet op mij. -O- Nou ja, oordeel zelf:

Allebei net geboren:





Allebei een paar maanden oud:





Huidige stand van zaken (kleur is alleen raar uitgevallen):



Gelukkig wel dezelfde neus, anders ging ik echt twijfelen O+ :D
  zaterdag 19 februari 2011 @ 13:28:04 #114
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_93009915
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 10:59 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

-k heb nog een zoon die ik niet heb gepost :P het is dat ik m zelf gebaard heb, voor de rest ben ik er gentechnisch niet aan te pas gekomen ;) en toch lijken ze alledrie erg op elkaar. Blijkbaar zit t m in kenmerkende dingen als oogopslag. Zo lijkt mijn jongste eigenlijk het meest op smans kant van de familie.

Inne! :O ik moest twee keer kijken! Ik dacht zelfde kind. Pas toen ik echt goed ging kijken zag ik lichte verschillen!

Ben je nu nog benieuwder Tankgirl?
Naar mijn eigen dochter? zeker! Bij de 20 weken echo dacht ik: die gaat heeeul veel op papa lijken! En bij de laatste (vorige week) vond ik haar juist meer op mij lijken. Als ik deze foto's zie, verlang ik naar het moment dat ik onze dochter in mijn armen kan houden, zucht O+
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_93016181
oooh buuf!! wat een gelijkenis :Y
Ssserpente ze lijkt gewoon enorm op papa :Y
BJ ooh wat lijken jullie op elkaar, ook nu nog :Y O+
Willen en innepin echt precies dezelfde blik ook!

Eens even kijken of ik iets kan maken :D
pi_93016286
Ik had al gehoopt op een foto toen ik jou als laatste zag posten, Pvoesss! Ik ben benieuwd.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_93016810
oh inne, idd!
pi_93018165



Onderste collage is V.
Bovenste ben ik met X. (en op de onderste rij alleen ik)
pi_93027818
Ze lijken allebei op je, Pvoesss, maar vooral bij V vind ik het opvallend!
pi_93066371
Ik vind V. inderdaad wel op mij lijken maar X totaal niet.
pi_93066765
Grappig, ik vind V juist alleen op de lach-foto heel erg op jou lijken en X op bijna alle foto's! :D
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_93068870
X heeft toch jouw mond en kin? Ik vind haar daardoor heel erg op je lijken juist :Y
  zondag 13 maart 2011 @ 22:43:35 #123
143848 huuphuup
Dorksided
pi_94073295
Tijd voor de vergelijk :D

De meisjes hebben allebei precies andere dingetjes van B. en van mij en daardoor hebben ze hele eigen gezichtjes vind ik, maar als ik foto's van mezelf ernaast leg dan zie ik toch weer dingen van mezelf in hen terug en vind ik ze weer meer op elkaar lijken ofzo.

Elin heeft mijn mond en B.'s ogen terwijl Amélie juist weer andersom mijn ogen en B.'s mond heeft.




da ben ik




da's B.




Elin
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 13 maart 2011 @ 22:50:40 #124
143848 huuphuup
Dorksided
pi_94073727
En Amélie nu als dreumesje lijkt echt op ons allebei haha. Mensen die B. niet kennen zeggen dat ze sprekend op mij lijkt en mensen die mij niet kennen zeggen dat ze sprekend B. is.







Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_94074503
Ohhh Ik herken Elin juist heeeel erg in jouw dreumesfoto!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')