Ik beschuldig niemand, het viel me gewoon op.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
De regel is eigenlijk, degene met de laatste post maakt een nieuw topic, dus in principe had Edman- het moeten doen, maar ik dacht die is al weg, dus doe ik het maar. Maar de laatste tijd gaat deze reeks aardig snel, dus over een paar dagen is het jouw kansquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:26 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Nou ik wou een nieuwe TT maken over de Giants maar ik ben alwéér te laat
Ja maar de Giants spelen morgen laatste finalequote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:57 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
De regel is eigenlijk, degene met de laatste post maakt een nieuw topic, dus in principe had Edman- het moeten doen, maar ik dacht die is al weg, dus doe ik het maar. Maar de laatste tijd gaat deze reeks aardig snel, dus over een paar dagen is het jouw kans
Eredivisie Basketball-club uit Bergenquote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:22 schreef teknomist het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Djeez lang niet gezienquote:
Ja naar Zeeland met koniginnedagquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:44 schreef Hojdhopper het volgende:
Tja was even het topique kwijt.Oké slechte smoes.
Op vakantie geweest?:P
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |