Maar dat kan toch helemaal niet Timoer!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:28 schreef Timo20 het volgende:
OP
tja, ze heeft wel over(ge)wicht jaquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:26 schreef Timo20 het volgende:
[..]
heeft ze met d`r enorme lichaam dan zo`n overgewicht op de anderen??
Geniale plaat![]()
nou.. 30% is niet weinigquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat valt best mee hoor. De playlist wordt door een hele groep mensen samengesteld (in ieder geval 3).
Omgquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Had ik wel verwacht, maar het is Katy Perry (oid) geworden.
Wil je dan dat er per plaat eerst eindeloos met 200 mensen vergaderd wordt? Dan duurt het pas echt een half jaar voordat een plaat te horen is.quote:
elke week een referendum onder de luisteraarsquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wil je dan dat er per plaat eerst eindeloos met 200 mensen vergaderd wordt? Dan duurt het pas echt een half jaar voordat een plaat te horen is.
Misschien niet, maar het is natuurlijk belachelijk dat als 1 iemand het een graf plaat vindt dat ie maar gelijk helemaal niet gedraaid moet worden...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wil je dan dat er per plaat eerst eindeloos met 200 mensen vergaderd wordt? Dan duurt het pas echt een half jaar voordat een plaat te horen is.
liefst zou ik willen dat de DJ's vrij spel krijgen eigenlijk...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dit.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:33 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Misschien niet, maar het is natuurlijk belachelijk dat als 1 iemand het een graf plaat vindt dat ie maar gelijk helemaal niet gedraaid moet worden...
Roep dat nou niet te hardquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:32 schreef Pino112 het volgende:
1 voordeel: Caro wordt niet kapot gedraaid nu
Dan daalt het marktaandeel waarschijnlijk in rap tempo tot dat van Kink FM.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:33 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
liefst zou ik willen dat de DJ's vrij spel krijgen eigenlijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |